Maar hoe kan dat, is gewoon tekst toch?quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Too much to handle. Klopt wel, die post fucked deze hele pagina up.
quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan hem ook niet meer wijzigen.![]()
Niet gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat, is gewoon tekst toch?
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็quote:Op maandag 17 november 2014 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
D'r zitten ook een paar van deze tussen;
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
Ah, vandaar.quote:Op maandag 17 november 2014 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet gewoon.Zijn een stuk of 110 tekens die omgezet worden en vage posities meekrijgen. Omdat het er zoveel zijn, in zo'n dichte ruimte, is het lastig te berekenen, en doet je browser daar moeilijk over.
Hoe doe je dat met die gewone letters erin dan?quote:Op maandag 17 november 2014 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
a̾̒̒ͯ̉̾̉̇҉̛͖͚̫̥͉̞̗̭̲͈̖̣̠m̵̏ͤͪ͒̈́ͨ̔ͥ̈́̾̈ͯͮ́͘͏͓̬̤͍̭̭̰̟̼̘̮̲͞a̎͐ͦ̐̓̆̈ͦ̒̃ͫ͂̓̀͏̞̫̠̝͚̜̱̲̤̺̗͇̱̗̤̙ͅt̷̷̖̦͙̖̼̪͎̠͈̜̣̟̯͌͆ͦ̂ͥ͂̀͆͐͗̑́͆ͪ̇̀͡͞ḛ̹͎̣̙̼͔̭̜̰̺̣̮̫̖͍̂͛̿̈ͦ̓̇͑̂͆́̈̎ͣͧ͢͜͝u̡̼̠̦̲͙͉̯̞̾̇̿ͮ́ͭ͆̀̕r̶̨̎ͬ͋͋͜͝҉̜͔̬̦͇̺̻̣͚̥̻̤̮̯̬̪̣s̡ͩ̽͐̂̈́̆͛͌̍ͯ͌̈̈́̿̈́ͫͤ̀͡͏̵̜̤̟ͅ
Ya think?quote:Op maandag 17 november 2014 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
TT's worden er ook niet mooier op.
magicquote:Op maandag 17 november 2014 02:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die gewone letters erin dan?
quote:Op maandag 17 november 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ya think?
Als ik morgen wakker word wil ik een belachelijke onleesbare TT zien. Whehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |