Joequote:
Geen idee, ergens bij mijn kies lijkt het weg te komen en het trekt door de rechterhelft van mijn gezicht..quote:
Ouchquote:Op maandag 17 november 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ergens bij mijn kies lijkt het weg te komen en het trekt door de rechterhelft van mijn gezocht..
Ik ben als de dood dat dit een verstandskies is die door wilt komen maar rare is met eten en poetsen heb ik nergens last vanquote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch![]()
Morgen zijn m'n verstandskiezen aan de beurt, dus waarschijnlijk weet ik morgen hoe je je voelt.
En je voelt verder ook niks met je vinger oid?quote:Op maandag 17 november 2014 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat dit een verstandskies is die door wilt komen maar rare is met eten en poetsen heb ik nergens last van
Nope..quote:Op maandag 17 november 2014 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En je voelt verder ook niks met je vinger oid?
Hmm. Toch maar eens de tandarts bellen?quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Het is echt zo´n irritante stekende pijn. Ik word echt langzaam aan gek. Net voor 400 euro kiezen en alles laten maken.. en nu dit zeker?
Ja doe ik zo ookquote:Op maandag 17 november 2014 12:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm. Toch maar eens de tandarts bellen?
quote:
Omg drnick nu ook hier. Volgens mij trek ik verkeerde mensen aan.quote:Op maandag 17 november 2014 12:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik denk dus ik ben jwz.
Surgequote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar is mijn Surge hartje en zo dan
Ik, verkeerd?quote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg drnick nu ook hier. Volgens mij trek ik verkeerde mensen aan.
Geen idee. Is ze niet een beetje tomboy?quote:
Hallo ik ben nog in het topic. Hoezo ben ik een tomboyquote:Op maandag 17 november 2014 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee. Is ze niet een beetje tomboy?
Zo af en toe jaquote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde net in tvsc posten maar je bent hier al.
Oh sorry, ik wacht wel ff.quote:Op maandag 17 november 2014 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo ik ben nog in het topic. Hoezo ben ik een tomboy
neuh, flips is gewoon een vrouw/meisje hoorquote:Op maandag 17 november 2014 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee. Is ze niet een beetje tomboy?
oh ok sorry flipquote:Op maandag 17 november 2014 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, flips is gewoon een vrouw/meisje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |