Too soon, Thijs, too soon.quote:
En dat jaquote:
Ik heb geen vrienden dus kan een friendzone ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
Moet je ons wat vertellen via de TT aeque
Lekker rustig wel.quote:Op zondag 16 november 2014 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden dus kan een friendzone ook niet.
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegquote:
Ik heb niet zoveel mannelijke echte vrienden, dat verzacht het een beetjequote:
Ja daar houden ze van als je dat vraagt.quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegPas naderhand he, als ze me niet meer moet.
Net na de daad vraag ik altijd heel verlegen: "Vond jij het ook lekker?" en dan antwoorden ze altijd heel beleefd instemmend.
Of ze vragen mij: "Hoe vond jij het gaan?"
Ik ben niet perfect.quote:Op zondag 16 november 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
Thijs heeft last van een voortijdige lapo
"Te snel! ALTIJD MAAR TE SNEL! EN NU MIJN BED UIT!"quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegPas naderhand he, als ze me niet meer moet.
Net na de daad vraag ik altijd heel verlegen: "Vond jij het ook lekker?" en dan antwoorden ze altijd heel beleefd instemmend.
Of ze vragen mij: "Hoe vond jij het gaan?"
Soms heb je dat.quote:
3-0 toch?quote:
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel mannelijke echte vrienden, dat verzacht het een beetje.
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.quote:Op zondag 16 november 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.
Ik zou het zelf alleen uitermate raar vinden.
Ligt het aan mij dat ik dat zelden tot nooit vraag?quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daar houden ze van als je dat vraagt.
Ach, geen last van, eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.
Ik zou het zelf alleen uitermate raar vinden.
Ja daar gaat het dus fout yats.quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dat zelden tot nooit vraag?
Oh ik zie/spreek er nog wel een paar...quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.
Bij mij zijn het er maar twee waar ik geen contact meer mee heb. Dat wil ik zelf ook niet. De rest spreek ik af en toe,en eentje wel wat vaker.quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.
Zeg je dan gewoon zomaar 'Goh ik heb eigenlijk wel zin' ?quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, geen last van, eigenlijk. Het is maar net hoe je er zelf in staat, denk ik. Geen gevoelens van beide kanten, gewoon zin in seks. Sja, daar ga je dan.
Prima om eens je lusten te vrije loop te laten.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, geen last van, eigenlijk. Het is maar net hoe je er zelf in staat, denk ik. Geen gevoelens van beide kanten, gewoon zin in seks. Sja, daar ga je dan.
Hoezo 'gaat het fout'?quote:
Ik wel, jaquote:Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg je dan gewoon zomaar 'Goh ik heb eigenlijk wel zin' ?
Dan moeten het ook wel enigszins aantrekkelijke vrienden zijn geweest gok ikquote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een hands-on approach vrouwquote:
Denk niet dat ik dat zou kunnen, dan zou de seksuele spanning de vriendschap overschaduwen. Tenzij die echt verdwenen is.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn ervaring ben je dan al een tijdje aan het flirten en is het ineens de juiste tijd op de juiste plekquote:Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis en zal het nooit meer worden dan alleen seks.quote:
Soms doen vrouwen dat Faxquote:Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer worden wij vrienden?quote:
Ja Fax, er zijn ook vrouwen die het initiatief nemen!quote:
Dan nog moet je maar de ballen hebben ook nog om dat zowaar te zeggen zoals Samzz dat doet.quote:Op zondag 16 november 2014 19:08 schreef rival het volgende:
[..]
In mijn ervaring ben je dan al een tijdje aan het flirten en is het ineens de juiste tijd op de juiste plek
Alsof Faxie dat niet weetquote:
Uiteraard. Niet per se door uiterlijk, trouwens. Één ervan ken ik al járen en ik ben qua uiterlijk totaal niet tot hem aangetrokken en toch gebeurde het. Zijn karakter is gewoonquote:Op zondag 16 november 2014 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moeten het ook wel enigszins aantrekkelijke vrienden zijn geweest gok ik
Gewoon stoïcijns die penis uit de broek pakken toch?quote:
Mja, ik heb niet zo gek veel ervaring. Dan lijkt het sowieso al snel veel.quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, voor mij zou het dus niet gebeuren als er geen gevoelens zijn. Dat scheelt.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hij wilde alleen graag even aangeven dat hij dat niet vraagt.quote:Op zondag 16 november 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis en zal het nooit meer worden dan alleen seks.
Al ga je er nu toch niet vanuit dat ik serieus ben?
Dat is waar! Ik heb alleen nog nooit seks met vriendinnen gehadquote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een beetje raar. Je moet voor seks toch wel een beetje tot iemand aangetrokken zijn fysiek gezien?quote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Niet per se door uiterlijk, trouwens. Één ervan ken ik al járen en ik ben qua uiterlijk totaal niet tot hem aangetrokken en toch gebeurde het. Zijn karakter is gewoon.
Dat valt best mee hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis en zal het nooit meer worden dan alleen seks.
Al ga je er nu toch niet vanuit dat ik serieus ben?
In mijn ervaring gaat het meestal subtieler inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan nog moet je maar de ballen hebben ook nog om dat zowaar te zeggen zoals Samzz dat doet.
Ook die dingen gebeuren weleens jaquote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon stoïcijns die penis uit de broek pakken toch?
En dan met je vingers knippen en wijzen natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon stoïcijns die penis uit de broek pakken toch?
Roy, toch.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
En dan in je vingers knippen en wijzen natuurlijk.
Ach natuurlijk is het een leuke vent om te zienquote:Op zondag 16 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een beetje raar. Je moet voor seks toch wel een beetje tot iemand aangetrokken zijn fysiek gezien?
That would be so cool!quote:Op zondag 16 november 2014 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
En dan met je vingers knippen en wijzen natuurlijk.
Ik stemde er mee in ja.quote:Op zondag 16 november 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Roy, toch.Laat je dat zomaar toe? Je moet wel je grenzen aangeven, he!
Ja, dat geloof ik graag.quote:Op zondag 16 november 2014 19:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je komt overal mee weg als je maar de juiste blik erbij hebt
En die heb jij?quote:Op zondag 16 november 2014 19:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je komt overal mee weg als je maar de juiste blik erbij hebt
Respect dat het zo kan werken.Veel vrouwen willen immers 'meer' na zoiets.quote:Op zondag 16 november 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach natuurlijk is het een leuke vent om te zien. Maar ik dacht nooit zo over hem en hij niet zo over mij. Tot we er uiteindelijk wel zo over dachten
. Overigens heeft het voor de vriendschap niks veranderd, daar was ik in de eerste instantie wel even bang voor.
En mannen niet?quote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Respect dat het zo kan werken.Veel vrouwen willen immers 'meer' na zoiets.
Ik ben nooit verliefd op hem geweest en hij niet op mijquote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Respect dat het zo kan werken.Veel vrouwen willen immers 'meer' na zoiets.
Kan ik dat leren?quote:Op zondag 16 november 2014 19:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak met hele foute grappen weg Tijn
Dus ik denk het
Dan is er geen of weinig awkwardness inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nooit verliefd op hem geweest en hij niet op mij. Dat scheelt natuurlijk.
Ik maak genoeg opmerkingen nu alleen nog de juiste blik erbij vindenquote:
Snap ikquote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Een beetje arrogantie op het juiste moment kan ik altijd wel waarderen eigenlijk
Maar dat juiste moment hé. Dat doet het hem.quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Een beetje arrogantie op het juiste moment kan ik altijd wel waarderen eigenlijk
Dat zal per persoon verschillen denk ik. Ik heb in ieder geval nooit echt direct gehad dat ik omdat ik seks had gehad een relatie met haar wilde. Ik wilde altijd een relatie vanwege de persoon.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat zal zeker verschil maken. Maar dan nog moet je het maar kunnen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nooit verliefd op hem geweest en hij niet op mij. Dat scheelt natuurlijk.
Probeer het eens met een blik erwten.quote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak genoeg opmerkingen nu alleen nog de juiste blik erbij vinden
Zo hoort het wel te gaan. Maar aan de andere kant kun je eventuele gevoelens ook niet sturen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zal per persoon verschillen denk ik. Ik heb in ieder geval nooit echt direct gehad dat ik omdat ik seks had gehad een relatie met haar wilde. Ik wilde altijd een relatie vanwege de persoon.
Jij gaat meteen voor een blik van formaat?quote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
Probeer het eens met een blik erwten.
Het verschil tussen just seks en verliefdheid dusquote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zal zeker verschil maken. Maar dan nog moet je het maar kunnen.
Die kunnen doden blikkenquote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
Probeer het eens met een blik erwten.
Horecablik erwtensoepquote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij gaat meteen voor een blik van formaat?
Ben al vergevorderd natuurlijk!quote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij gaat meteen voor een blik van formaat?
Eens,dat zou ik soms wel wensen. Dat zou best wat gedoe en verdriet schelen. Maar wellicht scheelt het dat ik op 1 date na nooit direct met iemand in bed beland ben.quote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo hoort het wel te gaan. Maar aan de andere kant kun je eventuele gevoelens ook niet sturen.
Maar die hoef je dan ook weer niet perse in de weg te laten zitten...quote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo hoort het wel te gaan. Maar aan de andere kant kun je eventuele gevoelens ook niet sturen.
Erwtensoepquote:
Dat geloof ik. Ben je al bij het stuk dat je ook de 'veel betekenende knipoog' kan geven?quote:
Oh, ik welquote:Op zondag 16 november 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Eens,dat zou ik soms wel wensen. Dat zou best wat gedoe en verdriet schelen. Maar wellicht scheelt het dat ik op 1 date na nooit direct met iemand in bed beland ben.
Ligt aan de persoon denk ik. Sinds een tijd terug kweek ik persoonlijk niet zo snel gevoelens meer.quote:Op zondag 16 november 2014 19:23 schreef rival het volgende:
[..]
Maar die hoef je dan ook weer niet perse in de weg te laten zitten...
Begrijpelijk. Al ben ik niet snel verliefd. Als ik iemand na x aantal dates leuk vind, dan wil ik het wel een kans geven om te zien hoe het gaat lopen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Eens,dat zou ik soms wel wensen. Dat zou best wat gedoe en verdriet schelen. Maar wellicht scheelt het dat ik op 1 date na nooit direct met iemand in bed beland ben.
Ik ben niet bij een stuk ik doe gewoon wat er in me opkomtquote:Op zondag 16 november 2014 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
Dat geloof ik. Ben je al bij het stuk dat je ook de 'veel betekenende knipoog' kan geven?
Ik toch wel een paar keer. Goed, soms werd het niks en soms bleef het bij scharrelen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de charme van een knipoog nooit heel goed begrepen,quote:Op zondag 16 november 2014 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Erwtensoep
[..]
Dat geloof ik. Ben je al bij het stuk dat je ook de 'veel betekenende knipoog' kan geven?
Ik een keer binnen een half uur.quote:
Hofmaker pur sang!quote:Op zondag 16 november 2014 19:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet bij een stuk ik doe gewoon wat er in me opkomt
Wat zijn dat?quote:Op zondag 16 november 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon denk ik. Sinds een tijd terug kweek ik persoonlijk niet zo snel gevoelens meer.
Soms werkt het en soms werkt het niet, ligt aan de persoonquote:Op zondag 16 november 2014 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb de charme van een knipoog nooit heel goed begrepen,
of misschien ken ik gewoon geen mensen die dat goed kunnen, dat kan ook natuurlijk.
Whehe, zij verleidde jou neem ik aan?quote:Op zondag 16 november 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik een keer binnen een half uur.
Ik voelde me vies en makkelijk
Bingo bro. Zou graag met jou eens de kroeg in duiken.quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 16 november 2014 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Al ben ik niet snel verliefd. Als ik iemand na x aantal dates leuk vind, dan wil ik het wel een kans geven om te zien hoe het gaat lopen.
Jij hosselbaas.quote:Op zondag 16 november 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik een keer binnen een half uur.
Ik voelde me vies en makkelijk
Word jij niet snel verliefd?quote:
Nee, het was mijn move.quote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, zij verleidde jou neem ik aan?
Emotions make you weak.quote:Op zondag 16 november 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon denk ik. Sinds een tijd terug kweek ik persoonlijk niet zo snel gevoelens meer.
Are you asking me out on a date?quote:Op zondag 16 november 2014 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bingo bro. Zou graag met jou eens de kroeg in duiken.
Maar natuurlijk, Rivquote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik echt te braaf voor hoor Sammetje
Moet dat niet eenquote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik echt te braaf voor hoor Sammetje
Nee,meestal niet,al zou ik liegen als ik zou zeggen dat dat nooit voor gekomen is.quote:
Behoorlijk ja, sprekend uit ervaringquote:
Bro datequote:
Piet, pls.quote:Op zondag 16 november 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja jij wilde en ik was ontvankelijk
Ohwja en jij spreekt altijd de waarheid natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nee want dan zou je misschien denken dat het sarcasme is.
'Vroeger' gebeurde dat me veel sneller...quote:Op zondag 16 november 2014 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,meestal niet,al zou ik liegen als ik zou zeggen dat dat nooit voor gekomen is.
Een bro date? Dat is dus gewoon een date, maar je dekt jezelf alvast in voor het geval het niet klikt?quote:
Het staat op internetquote:Op zondag 16 november 2014 19:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja en jij spreekt altijd de waarheid natuurlijk.
Was het even vergeten.
Voor als ik em in de brozone stopquote:Op zondag 16 november 2014 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een bro date? Dat is dus gewoon een date, maar je dekt jezelf alvast in voor het geval het niet klikt?
Ja, dat is een normale date waar ik met een andere kerel gezellig in de kroeg ga hangen om te zien of er leuke meiden zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een bro date? Dat is dus gewoon een date, maar je dekt jezelf alvast in voor het geval het niet klikt?
Je bent nu gewoon oud en sceptischquote:Op zondag 16 november 2014 19:31 schreef rival het volgende:
[..]
'Vroeger' gebeurde dat me veel sneller...
Ik kom wel even langs, dan.quote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dat is een normale date waar ik met een andere kerel gezellig in de kroeg ga hangen om te zien of er leuke meiden zijn.
Dat klinkt niet als een normale date hoor,quote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dat is een normale date waar ik met een andere kerel gezellig in de kroeg ga hangen om te zien of er leuke meiden zijn.
Een lading krijgen klinkt ook niet meer hetzelfdequote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij het woord bro-date krijgt 'I feel you, bro' toch een andere lading
Put me there, I don't care.quote:
Rustig maar Art, even een vuurtje opstoken en zo.quote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij het woord bro-date krijgt 'I feel you, bro' toch een andere lading
Jij bent altijd welkom.quote:
Noem je me nou oud en sceptisch?quote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon oud en sceptisch.
Bro bukakkequote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef rival het volgende:
[..]
Een lading krijgen klinkt ook niet meer hetzelfde
quote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef rival het volgende:
[..]
Een lading krijgen klinkt ook niet meer hetzelfde
Stappen dan, sjongejonge.quote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een normale date hoor,
want bij een normale date hoop ik niet dat hij gaat checken of er nog andere leuke meiden zijn.
Perish the thought. NOW.quote:
Altijd alle opties open houden.quote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
want bij een normale date hoop ik niet dat hij gaat checken of er nog andere leuke meiden zijn.
Mijn doel van naar de kroeg gaan is een avond gezelligheid hebben hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoop je daar op of zorg je daar gewoon voor?quote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een ijsthee zou welkom zijnquote:Op zondag 16 november 2014 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jawel meneer. Sorry meneer. Kan ik u nog van dienst zijn?
Geen idee, nog niet voorgekomen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hoop je daar op of zorg je daar gewoon voor?
True, maar leuke dames is toch vrijwel altijd +1 zeg maar?quote:Op zondag 16 november 2014 19:36 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn doel van naar de kroeg gaan is een avond gezelligheid hebben hoor.
Dat is niet afhankelijk van leuke meiden
Purge the mind. Of neem een aspirientje.quote:
quote:
quote:
Samen kom je overal uit. En/of in.quote:
Misschien wil Samzz gewoon je eerdere uitspraak ontkrachten, eens kijken of je echt de waarheid spreekt.quote:
Gadver Thijs.quote:Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Samen kom je overal uit. En/of in.
Hihi!quote:Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is Thijs het mannetje en rival het vrouwtje?
Ik doe nogal wat uitspraken, welke gaat het nu over?quote:Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien wil Samzz gewoon je eerdere uitspraak ontkrachten, eens kijken of je echt de waarheid spreekt.
Niet direct seks.quote:Op zondag 16 november 2014 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe nogal wat uitspraken, welke gaat het nu over?
Vat het op zoals je wiltquote:
Met zo'n lachje is rival dus het vrouwtje.quote:
Jij hebt je lengte mee en zal niet vaak als het vrouwtje gezien worden gok ikquote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vat het op zoals je wilt
Al doelde ik op een kroeg
[..]
Met zo'n lachje is rival dus het vrouwtje.
Ik heb mijn momentenquote:Op zondag 16 november 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh nice! Ook wel zin in. Ik ga even normale thee zettenGoed idee, yats!
De eerste keer moet nog voorkomen inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt je lengte mee en zal niet vaak als het vrouwtje gezien worden gok ik
Uiteraard, gewoon ouwehoeren en zo.quote:
En je hebt ze genoeg man. Geniet van je theequote:
Ik heb (nog) geen ijsthee. Maar bedankt!quote:Op zondag 16 november 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je hebt ze genoeg man. Geniet van je thee
Everyone wants her, but she belongs to only one.quote:
Graag gedaan. Als ik een pak had stuurde ik het jouw kant op.quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen ijsthee. Maar bedankt!
Ik weet niet wie dat soort dingen zegt, maar het is niet waarquote:
bijna iedereen danquote:Op zondag 16 november 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat soort dingen zegt, maar het is niet waar.
Ik zag de fotoquote:Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zoooooooooo moe.![]()
Denk wel dat ik eindelijk weer vrijwel helemaal schoon ben, na iets van een uur lang douchen.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag de foto
Niet van het douchen, voor de viespeuken hier.
Zwarte piet gespeeld?quote:Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Denk wel dat ik eindelijk weer vrijwel helemaal schoon ben, na iets van een uur lang douchen.
Dan zal je nu inmiddels wel klaar zijn.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Zwarte piet gespeeld?
Die bambi met mijter is wel geweldig trouwens.
Nog iets protesten of iets gezien?quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik ben blij met de foto, en ga elke dag refreshen op alle pagina;s omtrent de intocht hier of ik nog meer foto's van mezelf tegenkom, hahaha.
Tof!quote:Op zondag 16 november 2014 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Bij de intocht in Utrecht. Zo leuk!!!
Haha ja, schattig he.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zal je nu inmiddels wel klaar zijn.
Nope. Al hadden we ook confettipieten en ik hoorde dat die wel wat mensen hadden die afkeurend gingen kijken dat ze niet gewoon zwart was. En wel wat 'succes' opmerkingen aan het begi nvan de route, maar eigenlijk is alles heel soepel verlopen. Op het weer na dan.quote:Op zondag 16 november 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog iets protesten of iets gezien?
Jaaaaaa.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaaaa.Volgend jaar weer, en dit jaar ook nog een keer op 5 december bij een basisschool, yeuy!
Echt dieptriest.quote:Op zondag 16 november 2014 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Maar goed dat het een beetje normaal verliep. Dat in Gouda was gewoon te triest voor woorden.
Dat ze protesteren moeten ze lekker zelf weten, maar om dingen te roepen tegen kinderen is gewoon diep triest. Weet niet of het waar is, maar er schijnen zelfs kinderen met een zwarte piet pak aan, racist genoemd te zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt dieptriest.Dat mensen zo'n situatie kiezen om op deze manier hun punt duidelijk te maken is echt belachelijk. Maarja.
Nouja dat inderdaad. Protesteren is hun goed recht, maar ga dan geen onschuldige kinderen lastigvallen op een dag die voor hen een feestdag is.quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ze protesteren moeten ze lekker zelf weten, maar om dingen te roepen tegen kinderen is gewoon diep triest. Weet niet of het waar is, maar er schijnen zelfs kinderen met een zwarte piet pak aan, racist genoemd te zijn.
Ach ja, hopelijk is het volgend jaar weer een beetje overgewaaid.quote:Op zondag 16 november 2014 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja dat inderdaad. Protesteren is hun goed recht, maar ga dan geen onschuldige kinderen lastigvallen op een dag die voor hen een feestdag is.
Nee, warme. Deze keer had ik behoefte aan wat extra hitte.quote:
Bambi!quote:Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wedden van niet?quote:Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja, hopelijk is het volgend jaar weer een beetje overgewaaid.
Nooitquote:Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
De discussie zal ook wel blijven, maar dat achterlijke gedoe met protesten en zo.quote:
Wordt alleen maar erger.quote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
De discussie zal ook wel blijven, maar dat achterlijke gedoe met protesten en zo.
Het wordt ieder jaar alleen maar erger, omdat je te maken hebt met kleuters die gaan gillen en stampen omdat ze hun zin niet krijgen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
De discussie zal ook wel blijven, maar dat achterlijke gedoe met protesten en zo.
Zoals eigenlijk altijd het geval is.quote:Op zondag 16 november 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt ieder jaar alleen maar erger, omdat je te maken hebt met kleuters die gaan gillen en stampen omdat ze hun zin niet krijgen.
ik vrees van niet, dit is het begin van het eindequote:Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar lijkt mij dat er ergens een 'hoogtepunt' is en dat het daarna weer wat afzwakt.quote:Op zondag 16 november 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt ieder jaar alleen maar erger, omdat je te maken hebt met kleuters die gaan gillen en stampen omdat ze hun zin niet krijgen.
Neuh, binnen 5 jaar is het over en is het Sinterklaasfeest onherkenbaar als zodanig.quote:Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar lijkt mij dat er ergens een 'hoogtepunt' is en dat het daarna weer wat afzwakt.
Wie?quote:Op zondag 16 november 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
Zo, eens kijken of chizzy voor de tweede keer vandaag geld gaat verdienen voor me.
Dat laatste sowieso.quote:Op zondag 16 november 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, binnen 5 jaar is het over en is het Sinterklaasfeest onherkenbaar als zodanig.
Nee dit is pas het begin.quote:Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar lijkt mij dat er ergens een 'hoogtepunt' is en dat het daarna weer wat afzwakt.
Dat hoop ik toch niet. Maar ja, we zwichten hier voor een stel jankerds die geweld niet schuwen als ik het zo zie.quote:Op zondag 16 november 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, binnen 5 jaar is het over en is het Sinterklaasfeest onherkenbaar als zodanig.
Dag sinterklaasje daahaag daahaagquote:Op zondag 16 november 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jaren zwichten we. Bang om racistisch gevonden te worden.quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Maar ja, we zwichten hier voor een stel jankerds die geweld niet schuwen als ik het zo zie.
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dag sinterklaasje daahaag daahaag
Mij ook niet direct, maar de manier waarop het gaat is gewoon achterlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Het hele Sinterklaas interesseert me geen fuck, eigenlijk.
Nee, zolang ze dan maar taai taai met kerst of Pasen maken maakt het mij ook niet uitquote:Op zondag 16 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Het hele Sinterklaas interesseert me geen fuck, eigenlijk.
Tuurlijk is dat achterlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mij ook niet direct, maar de manier waarop het gaat is gewoon achterlijk.
Dit ja, ik heb er tegenwoordig weinig meer mee. Maar het moet leuk blijven en niet zo achterlijk als wat er gisteren is gebeurd.quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mij ook niet direct, maar de manier waarop het gaat is gewoon achterlijk.
En kruidnootjesquote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zolang ze dan maar taai taai met kerst of Pasen maken maakt het mij ook niet uit
x6? 6 kusjes? succes is toch s6 of suc6?quote:
Hij heeft een weddenschap die keer 6 uitbetaald.quote:Op zondag 16 november 2014 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
x6? 6 kusjes? succes is toch s6 of suc6?
Kan het allemaal niet meer bijhouden tegenwoordig hoor
Laten we hopen dat gister in Gouda een eenmalig incident was. Discussie en protesten prima. De Pieten aanpassen tot op een zekere hoogte ookquote:Op zondag 16 november 2014 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb er tegenwoordig weinig meer mee. Maar het moet leuk blijven en niet zo achterlijk als wat er gisteren is gebeurd.
Ik dacht aan de BMWquote:Op zondag 16 november 2014 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
x6? 6 kusjes? succes is toch s6 of suc6?
Kan het allemaal niet meer bijhouden tegenwoordig hoor
Snoepkontje.quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zolang ze dan maar taai taai met kerst of Pasen maken maakt het mij ook niet uit
ahquote:Op zondag 16 november 2014 20:13 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft een weddenschap die keer 6 uitbetaald.
Door aan te passen geef je toe dat het fout is.quote:Op zondag 16 november 2014 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we hopen dat gister in Gouda een eenmalig incident was. Discussie en protesten prima. De Pieten aanpassen tot op een zekere hoogte ook
quote:Op zondag 16 november 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 16 november 2014 20:13 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft een weddenschap die keer 6 uitbetaald.
Niet perse. Feit is dat mensen het als kwetsend ervaren en er dus een keuze gemaakt moet worden tussen daarin meeveren of krampachtig vasthouden aan een traditie. Ik vind de middenwegen die nu genomen worden wel een mooie compromis, alleen is het voor de tegenstanders nog niet genoeg en dat is een beetje jammer.quote:Op zondag 16 november 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door aan te passen geef je toe dat het fout is.
Dit. Er hoeft helemaal niets aangepast te worden naar mijn mening. Ik heb niks met het Suikerfeest en de Ramadan bijvoorbeeld, en doe er niet aan mee. Als die mensen nu ook eens op die manier dachten was er niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 16 november 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, bovendien veranderen tradities als de maatschappij veranderd. 20 jaar geleden hadden de pieten nog een roe. Die is nu verdwenen. Dus waarom zou het uiterlijk van de piet niet kunnen veranderen. Een aantal dingen aan zwarte Piet kunnen inderdaad als "fout"gezien worden.quote:Op zondag 16 november 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Diep triest ja. Het is een onschuldige foto. De tering zeg. Dit krijg je als je zwakzinnige toegang geeft tot internet.quote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
http://nos.nl/artikel/722(...)e-na-oranjefoto.html!!
Ik snap hem niet.quote:
Omdat je een compromis wilt sluiten met mensen die geen compromis willen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet perse. Feit is dat mensen het als kwetsend ervaren en er dus een keuze gemaakt moet worden tussen daarin meeveren of krampachtig vasthouden aan een traditie. Ik vind de middenwegen die nu genomen worden wel een mooie compromis, alleen is het voor de tegenstanders nog niet genoeg en dat is een beetje jammer.
Ik bedoel dat de pvda wil dat hier over geprocedeerd moet worden.quote:Op zondag 16 november 2014 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Diep triest ja. Het is een onschuldige foto. De tering zeg. Dit krijg je als je zwakzinnige toegang geeft tot internet.
Ja, maar Piet is zwart van roet. Dus dan hoeft hij al helemaal niet paars, blauw, geel of welke andere kleur dan ook te zijn. Ik vind dat van de zotte.quote:Op zondag 16 november 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, bovendien veranderen tradities als de maatschappij veranderd. 20 jaar geleden hadden de pieten nog een roe. Die is nu verdwenen. Dus waarom zou het uiterlijk van de piet niet kunnen veranderen. Een aantal dingen aan zwarte Piet kunnen inderdaad als "fout"gezien worden.
Bijvoorbeeld zijn uiterlijk (pruik, lippenstift en oorbellen)
Nouja, ik vind het niet gek om een beetje mee te gaan met je tijd, ik vind het alleen jammer dat het allemaal zo gigantisch overtrokken wordt.quote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
[..]
Omdat je een compromis wilt sluiten met mensen die geen compromis willen.
Je hebt een oude grap.
Ik wilde geen kat. Mijn vriendin wilde wel een kat.
We hebben een compromis gesloten, we hebben een kat gekocht.
Het is voor hen pas goed als ze hun zin hebben en niet eerder. Dus door toe te geven dat je fout zit, geef je alles op. Zolang er geen enkel redelijk argument komt om iets te veranderen, zou ik niks veranderen.
Mensen die iets als kwetsend ervaren zijn niet relevant. Niet omdat je iets of iemand actief probeert te kwetsen, maar omdat kwetsend en beledigend zo extreem subjectief zijn dat je er niks mee kunt.
Oh, dat miste ik evenquote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de pvda wil dat hier over geprocedeerd moet worden.Wtf, man.
Is uit community. Ze willen een schoolmascotte maken, maar het moet alle studenten vertegenwoordigen en niemand mag er aanstoot aan nemen, resultaat: alienachtige mascotte.quote:
Vooral omdat er dingen bijgehaald worden die vervolgens volledig uit hun verband worden getrokken. Maar ja, probeer ze dat maar eens aan hun verstand te brengen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het niet gek om een beetje mee te gaan met je tijd, ik vind het alleen jammer dat het allemaal zo gigantisch overtrokken wordt.
Deze hele Piet discussie is ook geen enkel compromis te sluiten waar iedereen te vrede mee zal zijn. Helaasquote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar Piet is zwart van roet. Dus dan hoeft hij al helemaal niet paars, blauw, geel of welke andere kleur dan ook te zijn. Ik vind dat van de zotte.
Dan verwacht je een volwassen reactie van mensen in een tijdperk waarin iedereen zo verschrikkelijk verwend is dat ze gewend zijn dat de hele wereld naar hun wil buigt.quote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit. Er hoeft helemaal niets aangepast te worden naar mijn mening. Ik heb niks met het Suikerfeest en de Ramadan bijvoorbeeld, en doe er niet aan mee. Als die mensen nu ook eens op die manier dachten was er niks aan de hand geweest.
Had het gelezen, ja. Typisch pvda.quote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
http://nos.nl/artikel/722(...)e-na-oranjefoto.html!!
Er is niks dat zegt dat er niks mag veranderen. De afgelopen decennia zijn er al veel dingen aan Piet veranderd, die zogenaamd als kwetsend kunnen worden opgevat door mensen met 0 historische of culturele kennis of mensen die professionele huilebalk zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, bovendien veranderen tradities als de maatschappij veranderd. 20 jaar geleden hadden de pieten nog een roe. Die is nu verdwenen. Dus waarom zou het uiterlijk van de piet niet kunnen veranderen. Een aantal dingen aan zwarte Piet kunnen inderdaad als "fout"gezien worden.
Bijvoorbeeld zijn uiterlijk (pruik, lippenstift en oorbellen)
Helaas zal je die mensen altijd blijven houdenquote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan verwacht je een volwassen reactie van mensen in een tijdperk waarin iedereen zo verschrikkelijk verwend is dat ze gewend zijn dat de hele wereld naar hun wil buigt.
[..]
Had het gelezen, ja. Typisch pvda.
[..]
Er is niks dat zegt dat er niks mag veranderen. De afgelopen decennia zijn er al veel dingen aan Piet veranderd, die zogenaamd als kwetsend kunnen worden opgevat door mensen met 0 historische of culturele kennis of mensen die professionele huilebalk zijn.
Dat je niet ziet dat dit constante toegeven van de afgelopen jaren aan een van de weinige typisch Nederlandse dingen (die ook nog eens niks te maken heeft met slavernij), je nu nog steeds met dit walgelijk gedrag zit van die groep mensen die blijft zeuren en huilen.
Jup. Echt voor rede vatbaar lijken ze niet, en dat is wel jammer.quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral omdat er dingen bijgehaald worden die vervolgens volledig uit hun verband worden getrokken. Maar ja, probeer ze dat maar eens aan hun verstand te brengen.
Er is toch ook meegegaan met de tijd?quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het niet gek om een beetje mee te gaan met je tijd, ik vind het alleen jammer dat het allemaal zo gigantisch overtrokken wordt.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
[..]
Mascotte van de school in serie community, helemaal pc (politiek correct) , dat ziet er dan dus zo treurig uit.
Gelukkig zijn er meer mensen die het inzien.quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is uit community. Ze willen een schoolmascotte maken, maar het moet alle studenten vertegenwoordigen en niemand mag er aanstoot aan nemen, resultaat: alienachtige mascotte.
Nee, en ze willen gewoon hun gelijk krijgen voor iets wat er niet mee te maken heeft. Belachelijke zaak ook, dat het zelfs voor de rechter moest verschijnen. Dan spoor je toch niet?quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jup. Echt voor rede vatbaar lijken ze niet, en dat is wel jammer.
Noouuu... 1 blanke man met allemaal 'negers' om zich heen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is toch ook meegegaan met de tijd?
Het grootste probleem is, als ik kijk naar de interviews met mensen en reacties op FOK!, dat het als racisme beschouwd wordt. Er is alleen tot nu toe geen enkel persoon geweest die de band met racisme heeft kunnen leggen.
Dan zie ik geen reden om het aan te passen.
De koppeling die zij maken is volgens mij die naar slavernij en slavernij is dan weer een voorbeeld van hoe donkere mensen als 'minder' gezien werden.quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het grootste probleem is, als ik kijk naar de interviews met mensen en reacties op FOK!, dat het als racisme beschouwd wordt. Er is alleen tot nu toe geen enkel persoon geweest die de band met racisme heeft kunnen leggen.
Nee inderdaad. Dat krijg je als mensen zich niet in de materie verdiepen. Maar nee, ze zien een zwart figuur en trekken gelijk de racisme-kaart. Zonder enig argument. En als je er dan wat van zegt is het meestal: wij zijn donker boe hoe hoe en we zijn zo zielig dat we hiermee geconfronteerd worden huil huil huil. Jullie als blanken snappen dat niet whine whine whine.quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ironisch is dat het juist de zwarte mensen waren die hun eigen volk verkochtenquote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De koppeling die zij maken is volgens mij die naar slavernij en slavernij is dan weer een voorbeeld van hoe donkere mensen als 'minder' gezien werden.
Maar of je het nu eens bent met de discussie of niet (en ik vind het allemaal wat overdreven), het gedrag van gister was echt onacceptabel en triest.
Andersom vind ik dat de mensen die doodsbedreigingen sturen naar iemand die wel iets aan zwarte piet wil veranderen ook belachelijk bezig zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, en ze willen gewoon hun gelijk krijgen voor iets wat er niet mee te maken heeft. Belachelijke zaak ook, dat het zelfs voor de rechter moest verschijnen. Dan spoor je toch niet?
Business is business.quote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ironisch is dat het juist de zwarte mensen waren die hun eigen volk verkochten.
Zoals allang bekend dus.quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Noouuu... 1 blanke man met allemaal 'negers' om zich heen.
Ik had vanochtend de beelden van geenstijl gezien, ze wilde de mensen interviewen die tegen zwarte piet waren. Ze hielden allemaal hun mond dicht voor de camera.
Krijg je een keer de mogelijkheid je standpunt te verdedigen, doe je vervolgens niks.
Oftewel, er is geen geldig argument en het zijn gewoon een stel azijnpissers.
Eens. Arme kinderen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De koppeling die zij maken is volgens mij die naar slavernij en slavernij is dan weer een voorbeeld van hoe donkere mensen als 'minder' gezien werden.
Maar of je het nu eens bent met de discussie of niet (en ik vind het allemaal wat overdreven), het gedrag van gister was echt onacceptabel en triest.
Is een NBA team dan ook racisme? :$quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Noouuu... 1 blanke man met allemaal 'negers' om zich heen.
Ik had vanochtend de beelden van geenstijl gezien, ze wilde de mensen interviewen die tegen zwarte piet waren. Ze hielden allemaal hun mond dicht voor de camera.
Krijg je een keer de mogelijkheid je standpunt te verdedigen, doe je vervolgens niks.
Oftewel, er is geen geldig argument en het zijn gewoon een stel azijnpissers.
Dat zij de koppeling maken naar slavernij, is alleen een teken dat ze 0 historisch besef hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vooral. Ze moeten de oorzaak eens bij zichzelf zoeken.quote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ironisch is dat het juist de zwarte mensen waren die hun eigen volk verkochten.
Ook eens. Dan ben je ook gewoon geschift.quote:Op zondag 16 november 2014 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Andersom vind ik dat de mensen die doodsbedreigingen sturen naar iemand die wel iets aan zwarte piet wil veranderen ook belachelijk bezig zijn.
Ik zat laatst te denken: het zou toch wel hilarisch zijn als bv. Quinsy kleding draagt van een merk dat gebruik maakt van slavenarbeid ergens in Azië. Nog geeneens een heel rare gedachte.quote:Op zondag 16 november 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zij de koppeling maken naar slavernij, is alleen een teken dat ze 0 historisch besef hebben.
En dat zij slavernij alleen betrekken op negers, geeft aan hoe verschrikkelijk racistisch en egocentrisch ze zelf zijn.
Iedereen is het er wel over eens dat het gisteren triest was. Behalve de antifa's, maar die zijn geestelijk beperkt.
En dan geld willen wegens dingen die hun over-overgrootouders zijn aangedaan door mensen die al 150 jaar dood zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat krijg je als mensen zich niet in de materie verdiepen. Maar nee, ze zien een zwart figuur en trekken gelijk de racisme-kaart. Zonder enig argument. En als je er dan wat van zegt is het meestal: wij zijn donker boe hoe hoe en we zijn zo zielig dat we hiermee geconfronteerd worden huil huil huil. Jullie als blanken snappen dat niet whine whine whine.
Dat is dus gewoon de reden van dit alles: geld.quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan geld willen wegens dingen die hun over-overgrootouders zijn aangedaan door mensen die al 150 jaar dood zijn.
Of een Apple product uit China.quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken: het zou toch wel hilarisch zijn als bv. Quinsy kleding draagt van een merk dat gebruik maakt van slavenarbeid ergens in Azië. Nog geeneens een heel rare gedachte.
Die kans is vrij groot. Of een Apple product.quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken: het zou toch wel hilarisch zijn als bv. Quinsy kleding draagt van een merk dat gebruik maakt van slavenarbeid ergens in Azië. Nog geeneens een heel rare gedachte.
Waar ze hem misschien wel beter kenden als 'Toothpick'quote:Op zondag 16 november 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot. Of een Apple product.
Of misschien gaat hij wel eens naar de hoeren waar hij een seksslaaf neukt.
escortdame?quote:Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
Zit ik fijn te gamen, wordt er ineens aangebeld. Ik schrok mezelf de tering, er wordt nooit bij mij aangebeld.
Op je zolder?quote:Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
Zit ik fijn te gamen, wordt er ineens aangebeld. Ik schrok mezelf de tering, er wordt nooit bij mij aangebeld.
Was het maar zo'n feest.quote:
Nee ik game niet op mijn zolder.quote:
Een buurman en collega die langs liep en even kwam vragen of ik morgen met de fiets naar werk ging.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Een buurman en collega die langs liep en even kwam vragen of ik morgen met de fiets naar werk ging.
Ja hij had natuurlijk ook gewoon even kunnen whatsappen om alleen dat te vragen.quote:
Hij wilde gewoon sociaal zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hij had natuurlijk ook gewoon even kunnen whatsappen om alleen dat te vragen.
Dan had hij even moeten blijven.quote:
Yep, maar hij heeft wel een leven dus dat sloeg hij af.quote:Op zondag 16 november 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel netjes een biertje aangeboden?
Mooi potjequote:Op zondag 16 november 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Kut chizzy.
En kut phil om een paar keer voor de 177 te gaan ipv gewoon 180.
Jou bedroefd achterlatend om verder te kunnen gamenquote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Yep, maar hij heeft wel een leven dus dat sloeg hij af.
Hoe komt James Wade aan zo'n vrouw?quote:
Nieuwe game, dus zo erg is dat ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jou bedroefd achterlatend om verder te kunnen gamen
Hij is zelf ook best okay, dus dat snap ik wel.quote:Op zondag 16 november 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe komt James Wade aan zo'n vrouw?
[..]
Nieuwe game, dus zo erg is dat ook niet.
Zo verkeerd is James niet denk ik. En hij heeft 1.7 miljoen pond aan winnings achter zijn naam staan natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe komt James Wade aan zo'n vrouw?
[..]
Nieuwe game, dus zo erg is dat ook niet.
Dat laatste doet er niet toe, daar gaan vrouwen nooit voor.quote:Op zondag 16 november 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo verkeerd is James niet denk ik. En hij heeft 1.7 miljoen pond aan winnings achter zijn naam staan natuurlijk.
Schenk voor mij ook wat in als je wilt.quote:
Is goed.quote:Op zondag 16 november 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Schenk voor mij ook wat in als je wilt.
O. Zet het voor mij dan maar weer weg.quote:Op zondag 16 november 2014 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ben de laatste maanden heel braaf op mijn eten aan het letten(al bijna 5 kilo kwijt en nog maar een kleine kilo verwijderd van mijn streefgewicht, stuiterstuiter), maar vandaag had ik het wel verdiend vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |