Too soon, Thijs, too soon.quote:
En dat jaquote:
Ik heb geen vrienden dus kan een friendzone ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
Moet je ons wat vertellen via de TT aeque
Lekker rustig wel.quote:Op zondag 16 november 2014 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden dus kan een friendzone ook niet.
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegquote:
Ik heb niet zoveel mannelijke echte vrienden, dat verzacht het een beetjequote:
Ja daar houden ze van als je dat vraagt.quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegPas naderhand he, als ze me niet meer moet.
Net na de daad vraag ik altijd heel verlegen: "Vond jij het ook lekker?" en dan antwoorden ze altijd heel beleefd instemmend.
Of ze vragen mij: "Hoe vond jij het gaan?"
Ik ben niet perfect.quote:Op zondag 16 november 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
Thijs heeft last van een voortijdige lapo
"Te snel! ALTIJD MAAR TE SNEL! EN NU MIJN BED UIT!"quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegPas naderhand he, als ze me niet meer moet.
Net na de daad vraag ik altijd heel verlegen: "Vond jij het ook lekker?" en dan antwoorden ze altijd heel beleefd instemmend.
Of ze vragen mij: "Hoe vond jij het gaan?"
Soms heb je dat.quote:
3-0 toch?quote:
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel mannelijke echte vrienden, dat verzacht het een beetje.
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.quote:Op zondag 16 november 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.
Ik zou het zelf alleen uitermate raar vinden.
Ligt het aan mij dat ik dat zelden tot nooit vraag?quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daar houden ze van als je dat vraagt.
Ach, geen last van, eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.
Ik zou het zelf alleen uitermate raar vinden.
Ja daar gaat het dus fout yats.quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dat zelden tot nooit vraag?
Oh ik zie/spreek er nog wel een paar...quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.
Bij mij zijn het er maar twee waar ik geen contact meer mee heb. Dat wil ik zelf ook niet. De rest spreek ik af en toe,en eentje wel wat vaker.quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.
Zeg je dan gewoon zomaar 'Goh ik heb eigenlijk wel zin' ?quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, geen last van, eigenlijk. Het is maar net hoe je er zelf in staat, denk ik. Geen gevoelens van beide kanten, gewoon zin in seks. Sja, daar ga je dan.
Prima om eens je lusten te vrije loop te laten.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, geen last van, eigenlijk. Het is maar net hoe je er zelf in staat, denk ik. Geen gevoelens van beide kanten, gewoon zin in seks. Sja, daar ga je dan.
Hoezo 'gaat het fout'?quote:
Ik wel, jaquote:Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg je dan gewoon zomaar 'Goh ik heb eigenlijk wel zin' ?
Dan moeten het ook wel enigszins aantrekkelijke vrienden zijn geweest gok ikquote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een hands-on approach vrouwquote:
Denk niet dat ik dat zou kunnen, dan zou de seksuele spanning de vriendschap overschaduwen. Tenzij die echt verdwenen is.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn ervaring ben je dan al een tijdje aan het flirten en is het ineens de juiste tijd op de juiste plekquote:Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis en zal het nooit meer worden dan alleen seks.quote:
Soms doen vrouwen dat Faxquote:Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer worden wij vrienden?quote:
Ja Fax, er zijn ook vrouwen die het initiatief nemen!quote:
Dan nog moet je maar de ballen hebben ook nog om dat zowaar te zeggen zoals Samzz dat doet.quote:Op zondag 16 november 2014 19:08 schreef rival het volgende:
[..]
In mijn ervaring ben je dan al een tijdje aan het flirten en is het ineens de juiste tijd op de juiste plek
Alsof Faxie dat niet weetquote:
Uiteraard. Niet per se door uiterlijk, trouwens. Één ervan ken ik al járen en ik ben qua uiterlijk totaal niet tot hem aangetrokken en toch gebeurde het. Zijn karakter is gewoonquote:Op zondag 16 november 2014 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moeten het ook wel enigszins aantrekkelijke vrienden zijn geweest gok ik
Gewoon stoïcijns die penis uit de broek pakken toch?quote:
Mja, ik heb niet zo gek veel ervaring. Dan lijkt het sowieso al snel veel.quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, voor mij zou het dus niet gebeuren als er geen gevoelens zijn. Dat scheelt.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hij wilde alleen graag even aangeven dat hij dat niet vraagt.quote:Op zondag 16 november 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis en zal het nooit meer worden dan alleen seks.
Al ga je er nu toch niet vanuit dat ik serieus ben?
Dat is waar! Ik heb alleen nog nooit seks met vriendinnen gehadquote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een beetje raar. Je moet voor seks toch wel een beetje tot iemand aangetrokken zijn fysiek gezien?quote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Niet per se door uiterlijk, trouwens. Één ervan ken ik al járen en ik ben qua uiterlijk totaal niet tot hem aangetrokken en toch gebeurde het. Zijn karakter is gewoon.
Dat valt best mee hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis en zal het nooit meer worden dan alleen seks.
Al ga je er nu toch niet vanuit dat ik serieus ben?
In mijn ervaring gaat het meestal subtieler inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan nog moet je maar de ballen hebben ook nog om dat zowaar te zeggen zoals Samzz dat doet.
Ook die dingen gebeuren weleens jaquote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon stoïcijns die penis uit de broek pakken toch?
En dan met je vingers knippen en wijzen natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon stoïcijns die penis uit de broek pakken toch?
Roy, toch.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
En dan in je vingers knippen en wijzen natuurlijk.
Ach natuurlijk is het een leuke vent om te zienquote:Op zondag 16 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een beetje raar. Je moet voor seks toch wel een beetje tot iemand aangetrokken zijn fysiek gezien?
That would be so cool!quote:Op zondag 16 november 2014 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
En dan met je vingers knippen en wijzen natuurlijk.
Ik stemde er mee in ja.quote:Op zondag 16 november 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Roy, toch.Laat je dat zomaar toe? Je moet wel je grenzen aangeven, he!
Ja, dat geloof ik graag.quote:Op zondag 16 november 2014 19:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je komt overal mee weg als je maar de juiste blik erbij hebt
En die heb jij?quote:Op zondag 16 november 2014 19:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je komt overal mee weg als je maar de juiste blik erbij hebt
Respect dat het zo kan werken.Veel vrouwen willen immers 'meer' na zoiets.quote:Op zondag 16 november 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach natuurlijk is het een leuke vent om te zien. Maar ik dacht nooit zo over hem en hij niet zo over mij. Tot we er uiteindelijk wel zo over dachten
. Overigens heeft het voor de vriendschap niks veranderd, daar was ik in de eerste instantie wel even bang voor.
En mannen niet?quote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Respect dat het zo kan werken.Veel vrouwen willen immers 'meer' na zoiets.
Ik ben nooit verliefd op hem geweest en hij niet op mijquote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Respect dat het zo kan werken.Veel vrouwen willen immers 'meer' na zoiets.
Kan ik dat leren?quote:Op zondag 16 november 2014 19:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak met hele foute grappen weg Tijn
Dus ik denk het
Dan is er geen of weinig awkwardness inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nooit verliefd op hem geweest en hij niet op mij. Dat scheelt natuurlijk.
Ik maak genoeg opmerkingen nu alleen nog de juiste blik erbij vindenquote:
Snap ikquote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Een beetje arrogantie op het juiste moment kan ik altijd wel waarderen eigenlijk
Maar dat juiste moment hé. Dat doet het hem.quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Een beetje arrogantie op het juiste moment kan ik altijd wel waarderen eigenlijk
Dat zal per persoon verschillen denk ik. Ik heb in ieder geval nooit echt direct gehad dat ik omdat ik seks had gehad een relatie met haar wilde. Ik wilde altijd een relatie vanwege de persoon.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat zal zeker verschil maken. Maar dan nog moet je het maar kunnen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nooit verliefd op hem geweest en hij niet op mij. Dat scheelt natuurlijk.
Probeer het eens met een blik erwten.quote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak genoeg opmerkingen nu alleen nog de juiste blik erbij vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |