SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaakt
Nu kom ik er net vandaan en het was minimaal 50-50 blank/gekleurd. Leugenaar. Typisch anti-pietentuig. Liegen/bedriegen en zelfs geweld zijn geoorloofd in de heilige strijd voor het gelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 13:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die waren er nauwelijks. Je bent weer eens zaken aan het verzinnen om je gelijk te halen, zoals wel vaker.
Deze moet ik even gequote hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 15:02 schreef beantherio het volgende:
de meerderheid heeft wel automatisch gelijk. Democratie weet je nog?
Bij ons doen ze dat gewoon in de stal. Of had ik het dan toch over het stilleggen van het openbare leven.quote:Op zondag 16 november 2014 15:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een bioscoop is een zaal waar je met andere mensen een film kunt kijken die op een heel groot scherm geprojecteerd wordt.
Bron? En het feit dat de anti pieten een gigantische mongool hebben in hun gelederen betekent niet dat ze ongelijk hebben en de discussie voorbij is.quote:Op zondag 16 november 2014 15:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan deze hele topic reeks dicht en stoppen?
Quinsy Gaario vraagt 500 euro voor een interview, en kruipt in de slachtofferrol als je zegt niet bereid te zijn om 500 euro over te hebben voor 'zijn verhaal'
i rest my case
Ik heb het over Zwarte Piet en jij over Piet: dat is niet hetzelfde.quote:Op zondag 16 november 2014 15:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, die willen piet een ander uiterlijk geven.
Leuke totaal nergens op slaande vergelijking ook weer.quote:Democratie gaat helemaal niet over wie er gelijk heeft. De meerderheid denkt dat er een god bestaat, dat wil niet zeggen dat ze daar gelijk in hebben.
Ja oke gaan speciaal voor jou met onze discussies stoppen, goed ideequote:Op zondag 16 november 2014 15:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan deze hele topic reeks dicht en stoppen?
Quinsy Gaario vraagt 500 euro voor een interview, en kruipt in de slachtofferrol als je zegt niet bereid te zijn om 500 euro over te hebben voor 'zijn verhaal'
i rest my case
Maar dan nog is de oorsprong van het feest toch racistisch in hun ogen. Daar verandert niets aan, dus ik snap het hele gedoe van die lui niet zo eigenlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 15:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, die willen piet een ander uiterlijk geven.
Als de overheid een autogordel verplicht stelt wil dat niet zeggen dat de overheid oproept om auto's te verbieden. Ook niet als je stelt dat "auto" en "auto met autogordels" niet hetzelfde zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 15:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het over Zwarte Piet en jij over Piet: dat is niet hetzelfde.
Jij stelt dat de meerderheid gelijk heeft, ik laat je een voorbeeld zien waarin dat heel duidelijk niet het geval is.quote:Op zondag 16 november 2014 15:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Leuke totaal nergens op slaande vergelijking ook weer.
Het probleem in discussies met figuren als jij is dat je de dingen altijd in het absurde moet trekken om jezelf nog enigszins het gevoel te geven dat je mening er toe doet. Maar goed: veel plezier daarmee.quote:Op zondag 16 november 2014 15:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deze moet ik even gequote hebben.
Vroeger draaide de zon om de aarde.![]()
Door pieten een ander uiterlijk te geven neem je in elk geval de schijn daarvan weg. Ik zie niet waarom iemand daar een bezwaar tegen zou hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dan nog is de oorsprong van het feest toch racistisch in hun ogen. Daar verandert niets aan, dus ik snap het hele gedoe van die lui niet zo eigenlijk.
Het probleem met jouw stelling is dat het niet klopt.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het probleem in discussies met figuren als jij is dat je de dingen altijd in het absurde moet trekken om jezelf nog enigszins het gevoel te geven dat je mening er toe doet. Maar goed: veel plezier daarmee.
Omdat kaaspiet eruit zag als een bak kots en ik clowns eng vind.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Door pieten een ander uiterlijk te geven neem je in elk geval de schijn daarvan weg. Ik zie niet waarom iemand daar een bezwaar tegen zou hebben.
Die schijn is juist erger geworden doordat mensen weten wat er aan die gekleurde pieten vooraf is gegaan.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Door pieten een ander uiterlijk te geven neem je in elk geval de schijn daarvan weg. Ik zie niet waarom iemand daar een bezwaar tegen zou hebben.
Dat heet in vaktermen een ad absurdum, en is een uitstekend en valide argument: een aangedragen argument doortrekken en laten zien dat de implicaties absurd zijn, en dat het argument derhalve niet geldig is.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het probleem in discussies met figuren als jij is dat je de dingen altijd in het absurde moet trekken om jezelf nog enigszins het gevoel te geven dat je mening er toe doet. Maar goed: veel plezier daarmee.
Je bedoelde met 'de meerderheid heeft wel automatisch gelijk' iets heel anders dan 'de meerderheid heeft wel automatisch gelijk'? Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Omdat de traditie van het zwartschminken hier in Europa ouder is dan de Transatlantische slavenhandel en ik er geen behoefte aan heb om gehele tradities overboord te gooien omdat men zich kennelijk alleen in beperkte mate in de geschiedenis wenst te verdiepen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb je ook bewijzenquote:Op zondag 16 november 2014 15:32 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Omdat de traditie van het zwartschminken hier in Europa ouder is dan de Transatlantische slavenhandel en ik er geen behoefte aan heb om gehele tradities overboord te gooien omdat men zich kennelijk alleen in beperkte mate in de geschiedenis wenst te verdiepen.
Zo oud is die traditie helemaal niet. Bovendien lijkt 'het is traditie' mij een onzinnig argument.quote:Op zondag 16 november 2014 15:32 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Omdat de traditie van het zwartschminken hier in Europa ouder is dan de Transatlantische slavenhandel en ik er geen behoefte aan heb om gehele tradities overboord te gooien omdat men zich kennelijk alleen in beperkte mate in de geschiedenis wenst te verdiepen.
Waarom vind jij het zo bijster interessant wat één persoon ergens van vindt.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef SuicideErrorist het volgende:
Het wordt echt tijd dat Zwartgemaakt verschijnt... Ik ben iig echt benieuwd wat Quinsy G. op die documentaire te zeggen heeft alhoewel dat waarschijnlijk gewoon genegeerd gaat worden.
Zodat ze dan eens per jaar kunnen werken.quote:Op zondag 16 november 2014 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom heeft Sinterklaas alleen zwarte knechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |