Heeft de politie moeten ingrijpen, behalve dat ene incidentje met een Arabische Nederlander die "fuck de koning" riep?quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan niet uit mijn mond, in dit geval toetsenbord, krijgen dat het goed is gegaan. Zoveel ME en politie op de been... tijdens een kinderfeest.Waar zijn we in NL nou in vredesnaam mee bezig?
Ja hoor, ik vind het apart dat er zo weinig mensen zo genuanceerd in deze kwestie staan. Of mensen zijn echt onverschillig en de discussie boeit hen geen ene reet. In dat geval gaat het aanpassen van Zwarte Piet (mits niet teveel bombarie) nog sneller dan je denkt.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef Scorpie het volgende:
et goed, vindt de onderbouwing van de anti's zwak en TOCH ben je bereid diep voor ze te bukken ? Mag ik dat heel apart vinden?
Dat zijn ze al sinds ze net zo fanatiek als Gario zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus nu zijn de pro pieten de verongelijkte huilers ?
Waar heb ik gezegd dat Zwarte Piet racistisch is?quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar geef eens goed onderbouwd aan wat er exact zo racistisch is aan Zwarte Piet?
Bullshit. Dat heeft de VARA gedaan.quote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, mazzel. De propiettokkies hebben de antipietidioten juist een podium gegeven.
Ik wilde geen kat, mijn vriendin wilde wel een kat.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind het apart dat er zo weinig mensen zo genuanceerd in deze kwestie staan. Of mensen zijn echt onverschillig en de discussie boeit hen geen ene reet. In dat geval gaat het aanpassen van Zwarte Piet (mits niet teveel bombarie) nog sneller dan je denkt.
Die discussie kun je ook met andere gasten voeren door Gario niet te interviewen, niet uit te nodigen en hem niet 24/7 te volgen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De discussie wordt gevoerd en beheerst door die gasten.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
True. En hoef je ook niet inhoudelijk in gesprek te gaan. Wat dat betreft hebben de fanatieke voor- en tegenstanders ontzettend veel gemeen.
Gasten, die mongolen richten zich op de kinderen. Hoe diep ben je aan het zinken?quote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Als je je richt op die groep hoef je niets te veranderen.
Jij hebt dat misschien niet gezegd, maar dit is wel het enige argument wat de AntiPieten als argument aanvoeren.quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Zwarte Piet racistisch is?
oja nu heeft de media het weer gedaanquote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef UltraR het volgende:
[..]
Bullshit. Dat heeft de VARA gedaan.
Jij vindt dit normaal tijdens een sinterklaasintocht?quote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is met grote evenementen altijd politie danwel ME op de been.
Sorry hoor maar ik zie grote overeenkomsten tussen Quinsy en Danny. Beide hebben een starre houding en maken de discussie onnodig hard.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die snapt dat volgens mij prima. Danny voert aan dat dit alleen maar tegen hem en de zijnen wordt gezegd en dat de tegenstanders daarvan gevrijwaard blijven. Weer datzelfde verongelijkte en zinloze gehuil wat op geen enkele manier is hard te maken.
Het is een discussietechniek.quote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kun je mij even vertellen waar ik zwarte piet racistisch heb genoemd dan?
Het vechten tegen stromannen ben ik wel een beetje klaar mee.
Gario kun je alleen interviewen als je betaald of achter zijn standpunt staatquote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die discussie kun je ook met andere gasten voeren door Gario niet te interviewen, niet uit te nodigen en hem niet 24/7 te volgen.
Het resultaat van de kaaspiet en stroopwafelpiet waren rellen en 90 aanhoudingen, dus ik ben benieuwd of de organisatie achteraf gaat concluderen dat deze aanpassingen een succes zijn geweest.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind het apart dat er zo weinig mensen zo genuanceerd in deze kwestie staan. Of mensen zijn echt onverschillig en de discussie boeit hen geen ene reet. In dat geval gaat het aanpassen van Zwarte Piet (mits niet teveel bombarie) nog sneller dan je denkt.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde geen zwarte kat, mijn vriendin wilde een witte kat.
We hebben een compromis gesloten en een grijze kat gekocht.
Precies.quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie grote overeenkomsten tussen Quinsy en Danny. Beide hebben een starre houding en maken de discussie onnodig hard.
Je snapt mijn punt niet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Gasten, die mongolen richten zich op de kinderen. Hoe diep ben je aan het zinken?
Het parcours is kilometers lang en je moet die busjes toch ergens kwijt.quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij vindt dit normaal tijdens een sinterklaasintocht?
[ afbeelding ]
Blijf maar doen alsof je er zelf in gelooft.quote:
En beide namen eindigen op een y.quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie grote overeenkomsten tussen Quinsy en Danny. Beide hebben een starre houding en maken de discussie onnodig hard.
Ik denk dat jij het ergens niet meer snapt...quote:
Ik ben ook voor verandering van het uiterlijk, maar niet op de manier hoe ze het nu willen door allemaal scheve opties te maken die niks ermee te maken hebben. Zwarte Piet moet gewoon weer echt zwart zonder al die vrolijke opsmuk.quote:Op zondag 16 november 2014 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een discussietechniek.
Ik word ook steevast bij de anti's ingedeeld en mij wordt verweten dat ik ZP racisme vind.
Maar ik ben niet anti noch vind ik ZP racisme.
Wel vind ik gekleurde Pieten als aanvulling op het bestaande Pietenkorps wel een goede verandering die beter past bij de tijdsgeest.
Ook. De media heeft onevenredig veel aandacht gegeven aan de zaak van de anti-Pieten. Zij hebben de zaak daarmee flink op scherp gezet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
oja nu heeft de media het weer gedaan
Dit dus.quote:Op zondag 16 november 2014 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een discussietechniek.
Ik word ook steevast bij de anti's ingedeeld en mij wordt verweten dat ik ZP racisme vind.
Maar ik ben niet anti noch vind ik ZP racisme.
Wel vind ik gekleurde Pieten als aanvulling op het bestaande Pietenkorps wel een goede verandering die beter past bij de tijdsgeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |