Dan herken je ook dit gesprekquote:Op zondag 16 november 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt afleren om altijd sorry te zeggen. Ik zeg altijd sorry ook als ik er niets mee te maken heb.Iemand stoot zo'n teen. Er valt iets. De film is niet leuk.
Altijd sorry.
Sorryquote:Op zondag 16 november 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt afleren om altijd sorry te zeggen. Ik zeg altijd sorry ook als ik er niets mee te maken heb.Iemand stoot zo'n teen. Er valt iets. De film is niet leuk.
Altijd sorry.
Het zij je vergevenquote:
Als begroeting.quote:Op zondag 16 november 2014 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht dat je me riep vlak voor je het topic sloot
Ja, ik word daar echt blij vanquote:
Nu ga je genieten, daar wordt je ook blij vanquote:Op zondag 16 november 2014 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik word daar echt blij van. Ik heb vanmorgen ook mijn bed verschoond, daar word ik ook blij van
. En ik heb de badkamer gesopt (
kut), daar word ik ook blij van
.
quote:
Je bedoelt de afgang?quote:
* Samzz bitchslapt rival.quote:
Het leven is één en al hypocriete shit, rival.quote:
Die stadia zijn we nu wel voorbijquote:Op zondag 16 november 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz bitchslapt rival.
Normaal doen tegen Lola.
quote:Op zondag 16 november 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat stadia zijn we nu wel voorbij
Hehequote:Op zondag 16 november 2014 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik word daar echt blij van. Ik heb vanmorgen ook mijn bed verschoond, daar word ik ook blij van
. En ik heb de badkamer gesopt (
kut), daar word ik ook blij van
.
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 13:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe
Maar idd! Een verschoond bed is ook heerlijk
Zoek het op.quote:Op zondag 16 november 2014 13:34 schreef rival het volgende:
Maar bitches, nu weet ik het nog niet...
snap ik, maar is het dan die stadia of dat stadia.quote:Op zondag 16 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stadium = enkelvoud, stadia = meervoud.
tvgids.nlquote:Op zondag 16 november 2014 13:34 schreef rival het volgende:
Maar bitches, nu weet ik het nog niet...
Diequote:Op zondag 16 november 2014 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snap ik, maar is het dan die stadia of dat stadia.
zou zeggen die..
Ik ratel..
Yatsquote:
Aequequote:Op zondag 16 november 2014 13:36 schreef aeque het volgende:
En weer een halve dag weg omdat ik pas net uit bed ben.
Ik doe het liever. Toekijken is ook maar saai.quote:
Ja maar jij wilt het gewoon heel graag eens doenquote:Op zondag 16 november 2014 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doe het liever. Toekijken is ook maar saai.
Fijn voor je, lul.quote:Op zondag 16 november 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook, voetbal! Tis om 6 uur trouwens kut.
Yoyeur jijquote:
Want jij houdt er niet van blijkbaar?quote:Op zondag 16 november 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt het gewoon heel graag eens doen
Lekker dubbelzinnig ookquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 13:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Want jij houdt er niet van blijkbaar?
Volgens mij iemand die graag kijkt dacht ik, maar dan met toestemming of zo? Ik weet het niet preciesquote:
Ja ik heb je door he.quote:
Dan is het voyeur.quote:Op zondag 16 november 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die graag kijkt dacht ik, maar dan met toestemming of zo? Ik weet het niet precies
Voyeur, schatquote:Op zondag 16 november 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die graag kijkt dacht ik, maar dan met toestemming of zo? Ik weet het niet precies
Ik ben net pas weer thuis van een vriendin van me. Ik tel dit dus als ochtend. Alhoewel ik dadelijk weer op pad ben voor een fotoshoot.quote:
Met adblock plus heb je er helemaal geen last meer van.quote:Op zondag 16 november 2014 13:50 schreef Samzz het volgende:
Hoezo kan je tegenwoordig op Youtube geen reclames meer skippen.
Ja, dat is leuk. Maar hoe is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 16 november 2014 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Met adblock plus heb je er helemaal geen last meer van.
Adblock plus = geen reclame = niet meer hoeven skippenquote:Op zondag 16 november 2014 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk. Maar hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 16 november 2014 13:50 schreef Samzz het volgende:
Hoezo kan je tegenwoordig op Youtube geen reclames meer skippen.
Nog steeds geen antwoord.quote:Op zondag 16 november 2014 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Adblock plus = geen reclame = niet meer hoeven skippen
Ik vraag hoezo je tegenwoordig geen reclames meer kan skippen. Niet hoe ik het op moet lossen.quote:Op zondag 16 november 2014 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Adblock plus = geen reclame = niet meer hoeven skippen
Ik dank u.quote:Op zondag 16 november 2014 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord.
Moet je bij alles een uitleg ofzo?
quote:Op zondag 16 november 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, die wil ik ook nét posten.
Leuker dan zo'n stomme notenkraker wat alleen maar zooi geeftquote:
Ja, onbekende kanalen hebben bijna geen ads.quote:Op zondag 16 november 2014 13:55 schreef Faxie het volgende:
Ligt het ook niet aan de aard van de filmpjes die je kijkt? Ik heb er zelf nooit zoveel last van namelijk...
Ik dacht eerst van: die moet ik hebben!quote:
56 dollar kwam ik tegen...quote:Op zondag 16 november 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van: die moet ik hebben!
Maar ik eet nooit noten, dus zou ruimteverspilling zijn.
quote:
Zie het nu pasquote:
No. Just... no.quote:
Inb4 Fax: "Ik heb wel lekkere noten!"quote:
Ja, daarom ook de whutquote:Op zondag 16 november 2014 14:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan je vast wel toepassingen bedenken
ja idd als ik dan noten wil ga ik wel naar de marktquote:Op zondag 16 november 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is een tikkeltje duur voor zo'n ding.
Nee hoorquote:Op zondag 16 november 2014 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inb4 Fax: "Ik heb wel lekkere noten!"
Je luistert de verkeerde muziekquote:Op zondag 16 november 2014 13:59 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, maar waarom is de muziek van nu niet zo fucking goed als de muziek van toen?
Ik ben op dat gebied niet echt een masochist, neequote:
Zeester?quote:Op zondag 16 november 2014 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op dat gebied niet echt een masochist, nee.
Do I? Ik heb zojuist het nieuwste album van Pink Floyd gekochtquote:Op zondag 16 november 2014 14:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je luistert de verkeerde muziek![]()
En de industrie en doelgroep zijn nogal veranderd.
En een hamer is niet eens zo duur.quote:Op zondag 16 november 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd als ik dan noten wil ga ik wel naar de markt
De kraampjes ruiken altijd zo lekker. Ze staan ook zo stiekem aan het begin hier, zodat je er altijd langs moet.quote:Op zondag 16 november 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd als ik dan noten wil ga ik wel naar de markt
Ik heb dat altijd met kraampjes waar ze olijven verkopen. Ik lust geen olijven. Maar die luchtquote:Op zondag 16 november 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kraampjes ruiken altijd zo lekker. Ze staan ook zo stiekem aan het begin hier, zodat je er altijd langs moet.
Heerlijk die geur van gebrande nootjes, en daarnaast de stroopwafeltent en de patatboerquote:Op zondag 16 november 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kraampjes ruiken altijd zo lekker. Ze staan ook zo stiekem aan het begin hier, zodat je er altijd langs moet.
Godverdommequote:Op zondag 16 november 2014 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik ga van de ene extreme naar de ander
quote:Op zondag 16 november 2014 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik ga van de ene extreme naar de ander
En die roterende kippetjesquote:Op zondag 16 november 2014 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk die geur van gebrande nootjes, en daarnaast de stroopwafeltent en de patatboer![]()
Goede keus!quote:Op zondag 16 november 2014 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Do I? Ik heb zojuist het nieuwste album van Pink Floyd gekocht. En ik luister nu naar The Beatles.
En dat geloof ik ja, heel jammer.
Stroopwafels zijnquote:Op zondag 16 november 2014 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk die geur van gebrande nootjes, en daarnaast de stroopwafeltent en de patatboer![]()
Kijk maar naar festivals als Le Guess Who, Eurosonic, Motel Mozaique... veel van die bands daar zouden in een ander tijdperk best groot geweest kunnen zijn...quote:Op zondag 16 november 2014 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Do I? Ik heb zojuist het nieuwste album van Pink Floyd gekocht. En ik luister nu naar The Beatles.
En dat geloof ik ja, heel jammer.
Die knoflook inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met kraampjes waar ze olijven verkopen. Ik lust geen olijven. Maar die lucht. Voornamelijk de knoflook, but still
.
Stroopwafelkraam staat hier 2 straten verder, maar die smaken altijd een beetje naar karton.quote:Op zondag 16 november 2014 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies, zat goede muziek. Je hoort het enkel niet zoveel op de radio.quote:Op zondag 16 november 2014 14:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk maar naar festivals als Le Guess Who, Eurosonic, Motel Mozaique... veel van die bands daar zouden in een ander tijdperk best groot geweest kunnen zijn...
Nouja mij maakt het verder niks uit. Ik heb er geen last van
Kibbelingquote:
Laat je van je beste kant zien! Veel plezierquote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 16 november 2014 14:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk maar naar festivals als Le Guess Who, Eurosonic, Motel Mozaique... veel van die bands daar zouden in een ander tijdperk best groot geweest kunnen zijn...
Nouja mij maakt het verder niks uit. Ik heb er geen last van
Want het oude publiek is teveel gespreid om er goed knaken aan te verdienen, en het jongere publiek (14-20 jaar) is te trendgevoelig, achterlijk en manipuleerbaar voor woordenquote:Op zondag 16 november 2014 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, zat goede muziek. Je hoort het enkel niet zoveel op de radio.
Nouja het zijn niet de bekendste festivals ofzo, maar Eurosonic/Noorderslag ken je toch wel? ...quote:
Ja, van naam. Nooit geweest.quote:Op zondag 16 november 2014 14:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het zijn niet de bekendste festivals ofzo, maar Eurosonic/Noorderslag ken je toch wel? ...
Word je emo van drank?quote:Op zondag 16 november 2014 14:21 schreef Samzz het volgende:
Waarom kwel ik mezelf door ballads te luisteren nadat ik net een fles rosé achterover heb geslagen?
Voor het Sunday blues gevoelquote:Op zondag 16 november 2014 14:21 schreef Samzz het volgende:
Waarom kwel ik mezelf door ballads te luisteren nadat ik net een fles rosé achterover heb geslagen?
Nee, ik was al emo voor ik ging drinkenquote:
Awww, knuffeltje?quote:Op zondag 16 november 2014 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik was al emo voor ik ging drinken. Ik weet niet wat er met me aan de hand is
.
Fantastisch. Nu luister ik naar Up where we belong. Waarom kwel ik mezelfquote:
Aaahwquote:Op zondag 16 november 2014 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik was al emo voor ik ging drinken. Ik weet niet wat er met me aan de hand is
.
quote:Op zondag 16 november 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fantastisch. Nu luister ik naar Up where we belong. Waarom kwel ik mezelf?
Welcome to the club!quote:Op zondag 16 november 2014 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
* El_Thijs geeft Samzz een dikke knuffelquote:
Welkom Art!quote:Op zondag 16 november 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
Hoi lieve mensen uitgezonderd [vul hier uw naam in]
Nee, jij bent bijna kaalquote:
Ja, een hele dikkequote:
Wijntje?quote:
Vooral bij Bambi en The Lion King, eigenlijk. Ik huil nog steeds als Bambi's moeder en Mufasa doodgaan.quote:Op zondag 16 november 2014 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb dat gevoel vaak nadat ik een Disneyfilm heb gekeken. Nooit zo verstandig, maar soms even nodig
Ja, als jij me knuffelt dan ben ik zo goed als verdwenenquote:Op zondag 16 november 2014 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs geeft Samzz een dikke knuffel
Voordeel van groot zijn!
[..]
Welkom Art!
Dat durven ze nu niet meer uit te brengen.quote:Op zondag 16 november 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral bij Bambi en The Lion King, eigenlijk. Ik huil nog steeds als Bambi's moeder en Mufasa doodgaan.
Oh ik doelde meer op de happily ever after eindes.quote:Op zondag 16 november 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral bij Bambi en The Lion King, eigenlijk. Ik huil nog steeds als Bambi's moeder en Mufasa doodgaan.
Kan je je makkelijk verstoppenquote:Op zondag 16 november 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als jij me knuffelt dan ben ik zo goed als verdwenen![]()
.
Ohquote:Op zondag 16 november 2014 14:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik doelde meer op de happily ever after eindes.
Ineens ben ik dan toch tijdelijk even een softie.
Je bent zo ver weg anders kwam ik em brengen.quote:Op zondag 16 november 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een hele dikke. Serieus, volgens mij weet ik nu wat mensen met een depressie constant voelen of zo
.
[..]
Wijntje?
Dat is liefquote:Op zondag 16 november 2014 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zo ver weg anders kwam ik em brengen.
het weer is er ook wel naar
sure why notquote:Op zondag 16 november 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een hele dikke. Serieus, volgens mij weet ik nu wat mensen met een depressie constant voelen of zo
.
[..]
Wijntje?
Al decennia geleden.quote:Op zondag 16 november 2014 14:36 schreef Samzz het volgende:
Kamervragen over racistische reacties voetbal-foto
Nederland has gone to shit.
Dat was het allang. Over 5 jaar is er ook geen Sinterklaas meer, of iets anders wat Nederland Nederland maakt.quote:Op zondag 16 november 2014 14:36 schreef Samzz het volgende:
Kamervragen over racistische reacties voetbal-foto
Nederland has gone to shit.
Ja, maar dit...?quote:
Ik ga emigreren naar Mars.quote:Op zondag 16 november 2014 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was het allang. Over 5 jaar is er ook geen Sinterklaas meer, of iets anders wat Nederland Nederland maakt.
Je wilde weepen for mankind? Save your tears.
Yep. Meeste in Belgie is dichterbij dan NL voor mij. Alleen naar Brussel ga ik niet graag... die stad is een mierennest van jewelste... nogal lastig bereikbaar...quote:
Brussel is niet leuk, idd.quote:Op zondag 16 november 2014 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Yep. Meeste in Belgie is dichterbij dan NL voor mij. Alleen naar Brussel ga ik niet graag... die stad is een mierennest van jewelste... nogal lastig bereikbaar...
Ik probeer die stad te vermijden... kies dan liever voor Amsterdam.quote:
Antwerpen is wel tof, vind ik.quote:Op zondag 16 november 2014 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer die stad te vermijden... kies dan liever voor Amsterdam.
Of er moet echt iets spelen wat tof is en niet in Nederland komt.
Daar is ook genoeg te doen ja, en wat minder een mierennest.quote:
Het wordt steeds erger. Niet alleen Nederland hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dit...?
[..]
Ik ga emigreren naar Mars.
Dat inderdaad. Hoewel ik het stationsplein toch liever mijd 's avondsquote:Op zondag 16 november 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar is ook genoeg te doen ja, en wat minder een mierennest.
Ik ga d'r vanavond ook naartoe denk ik
Ik duik dan hier de grens wel over. Koop wel een boerderijtje. Kan ik jullie onderdak verschaffenquote:
Feminisme is niet per se slecht... De mensen die erin doordraven zijn dat wel.quote:Op zondag 16 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger. Niet alleen Nederland hoor.
Gisteren ook weer een mooi stukje feminisme anno 2014 waarin een grote groep feministen een van de mannen aanviel die aan het Rosetta Project mee heeft gewerkt.
Omdat hij een shirt aanhad waar sexy vrouwen opstonden....
Feminisme![]()
Dat plein valt toch wel mee? ...quote:Op zondag 16 november 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hoewel ik het stationsplein toch liever mijd 's avonds.
Mensen slaan door, links en rechts. Alsof het een virus is.quote:Op zondag 16 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger. Niet alleen Nederland hoor.
Gisteren ook weer een mooi stukje feminisme anno 2014 waarin een grote groep feministen een van de mannen aanviel die aan het Rosetta Project mee heeft gewerkt.
Omdat hij een shirt aanhad waar sexy vrouwen opstonden....
Feminisme![]()
De mensen die er lopen nietquote:
Ik mensen die te achterlijk zijn om te poepen.quote:Op zondag 16 november 2014 14:49 schreef Faxie het volgende:
Ik geef de media en technologie de schuld
Dat is inderdaad netjes.quote:Op zondag 16 november 2014 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mensen die er lopen niet. Laatst nog lastig gevallen omdat ik een vent geen 50 cent wilde geven
. Echt hilarisch wel. Ik wilde niks geven (had ook niks ook nog eens) en iedereen om me heen kwam voor me op
. Heel tof.
En dan hebben we nog de mensen die handig inspelen op de onderbuikgevoelens van de maatschappij zoals een Geert W.quote:Op zondag 16 november 2014 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mensen die te achterlijk zijn om te poepen.
En toch doen ze het. Net als kinderen barenquote:Op zondag 16 november 2014 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mensen die te achterlijk zijn om te poepen.
Nou dat laatste is soms echt gewoon onverantwoord ja.quote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch doen ze het. Net als kinderen baren
Niet handigquote:
Hij is de Jan Marijnissen van deze periode.quote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de mensen die handig inspelen op de onderbuikgevoelens van de maatschappij zoals een Geert W.
Serieus?quote:Op zondag 16 november 2014 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mensen die er lopen niet. Laatst nog lastig gevallen omdat ik een vent geen 50 cent wilde geven
. Echt hilarisch wel. Ik wilde niks geven (had ook niks ook nog eens) en iedereen om me heen kwam voor me op
. Heel tof.
Idiocracy is echtquote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rotterdam CS is nu super fijn ('s nachts). Super goed verlicht en overzichtelijk geworden.quote:Op zondag 16 november 2014 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nouja die ene keer dat ik er liep zag ik geen gekke dingen. Loop daar liever dan voor Rotterdam CS
Ik ga er even vanuit dat je serieus bentquote:Op zondag 16 november 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat laatste is soms echt gewoon onverantwoord ja.
Snap dat echt niet. Als je iets geen goede toekomst kan bieden,
waarom zou je er dan aan beginnen.
Dat gebeurt me ook als ik geen wijn op hebquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Op m'n zijquote:Op zondag 16 november 2014 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar![]()
![]()
Maar dan viel je op je rug ofzo, want anders was de val wel gedempt
Echt, denken jullie mannen gewoon de hele dag door aan boobs?!quote:Op zondag 16 november 2014 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar![]()
![]()
Maar dan viel je op je rug ofzo, want anders was de val wel gedempt
"Get down, get down..."quote:Op zondag 16 november 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt me ook als ik geen wijn op heb. Ik ben echt een enorme kluns...
Ik zat op de rand van het bed en was aan het meebewegen met de muziek, en toen gleed ik naar beneden, BAM! op de grond.
Overal hebben we tegenwoordig regels en certificaten voor nodig, maar een kind op de wereld zetten mag iedereen.quote:Op zondag 16 november 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat laatste is soms echt gewoon onverantwoord ja.
Snap dat echt niet. Als je iets geen goede toekomst kan bieden,
waarom zou je er dan aan beginnen.
Ik ga niks zeggenquote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje welquote:Op zondag 16 november 2014 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt, denken jullie mannen gewoon de hele dag door aan boobs?!
Ja, ik weet dat het mag, maar ik snap het gewoon van de mensen zelf niet.quote:Op zondag 16 november 2014 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Overal hebben we tegenwoordig regels en certificaten voor nodig, maar een kind op de wereld zetten mag iedereen.
Boobs and buttsquote:Op zondag 16 november 2014 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt, denken jullie mannen gewoon de hele dag door aan boobs?!
"Als je een beetje aanhanger achter je wagen wil, dan moet je een speciaal rijbewijs gaan halen. Maar als je een kindje wil? Neuk er nog maar eentje bij."quote:Op zondag 16 november 2014 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Overal hebben we tegenwoordig regels en certificaten voor nodig, maar een kind op de wereld zetten mag iedereen.
Gooi het eruit.quote:
Ik ben heel erg voor preventief steriliserenquote:Op zondag 16 november 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Als je een beetje aanhanger achter je wagen wil, dan moet je een speciaal rijbewijs gaan halen. Maar als je een kindje wil? Neuk er nog maar eentje bij."
[..]
Gooi het eruit.
Mensen zijn gewoon te dom. Ja, te dom. Ze kunnen niet meer zelf denken hoe hard ze ook kunnen roepen van wel. Ja, er zijn gevallen waarbij het wel zo is. Maar tegenwoordig werken mensen zich zo in de problemen waar ze heel gemakkelijk uit hadden kunnen blijven. Als je 100 euro hebt kan je er geen 120 opmaken, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 november 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het mag, maar ik snap het gewoon van de mensen zelf niet.
Mja.. eigen verantwoording is moeilijk natuurlijk.
Mijn post was ook om aan te geven hoe krom het eigenlijk is.quote:Op zondag 16 november 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het mag, maar ik snap het gewoon van de mensen zelf niet.
Mja.. eigen verantwoording is moeilijk natuurlijk.
Ik heb het niet zo op kinderen en mensen die ze er maar uit blijven schijten. En een decimering van de bevolking zou ik ook niet zo erg vindenquote:
Maar met een CC wel _O _quote:Op zondag 16 november 2014 14:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon te dom. Ja, te dom. Ze kunnen niet meer zelf denken hoe hard ze ook kunnen roepen van wel. Ja, er zijn gevallen waarbij het wel zo is. Maar tegenwoordig werken mensen zich zo in de problemen waar ze heel gemakkelijk uit hadden kunnen blijven. Als je 100 euro hebt kan je er geen 120 opmaken, bijvoorbeeld.
Kusje eropquote:
Werken ze zich dieper in de schulden. Een nieuw gat graven om het andere te vullenquote:
Oh boy, do I love youquote:Op zondag 16 november 2014 14:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op kinderen en mensen die ze er maar uit blijven schijten. En een decimering van de bevolking zou ik ook niet zo erg vinden![]()
Maarja ethiek he
Ze zullen wel weer hun nieuwe kutsysteem een update gegeven hebbenquote:Op zondag 16 november 2014 15:18 schreef Samzz het volgende:
Serieus, hoe krijg je het als serieus forum voor elkaar zo fucking vaak compleet offline te zijn?
Hihihihihiquote:Op zondag 16 november 2014 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kusje erop
[..]
Werken ze zich dieper in de schulden. Een nieuw gat graven om het andere te vullen
Dat dit kan in Nederland!quote:
Ja niet te geloven he.quote:Op zondag 16 november 2014 15:18 schreef Samzz het volgende:
Serieus, hoe krijg je het als serieus forum voor elkaar zo fucking vaak compleet offline te zijn?
Oeh a happy day, jullie lief zo samenquote:Op zondag 16 november 2014 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja soms zijn we het wel eens met elkaar
En er loopt bijna 24 uur beveiliging/personeel rond, of zitten in een hokje de cameras in de gaten te houdenquote:Op zondag 16 november 2014 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rotterdam CS is nu super fijn ('s nachts). Super goed verlicht en overzichtelijk geworden.
quote:Op zondag 16 november 2014 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh a happy day, jullie lief zo samen
Triest dat het nodig is.quote:Op zondag 16 november 2014 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En er loopt bijna 24 uur beveiliging/personeel rond, of zitten in een hokje de cameras in de gaten te houden
Ik moet vaker wijn drinken.quote:Op zondag 16 november 2014 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh a happy day, jullie lief zo samen
Straks val je weer uit bed...quote:
Aan de ene kant geeft het wel een veilig gevoel dat er wordt gekeken. Aan de andere kant voel je je bekeken wellicht. Eerlijk gezegd vind ik het primaquote:Op zondag 16 november 2014 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En er loopt bijna 24 uur beveiliging/personeel rond, of zitten in een hokje de cameras in de gaten te houden
Daarom neem ik straks enkele flessen mee. Voor na de meetquote:
Oh, kom je langs?quote:Op zondag 16 november 2014 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom neem ik straks enkele flessen mee. Voor na de meet
Ben je al vergeten dat we gingen genieten van de sterrenhemelquote:
I blame the winequote:Op zondag 16 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je al vergeten dat we gingen genieten van de sterrenhemel
En ik wil je nog volgie... nog meer aanbiedenquote:
Niet achter je gezocht. Misbruik maken van de situatie.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik wil je nog volgie... nog meer aanbieden
Oh, dat mag wel.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik wil je nog volgie... nog meer aanbieden
Niet? Thijs is nog steeds een manquote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet achter je gezocht. Misbruik maken van de situatie.
Net of wij allemaal zo zijn......quote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel.
[..]
Niet? Thijs is nog steeds een man.
Goed punt. Vergeet soms wel eens dat mannen bijbedoelingen hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel.
[..]
Ik maak nooit misbruik van de situatie als het om een bezette vrouw gaat.quote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet achter je gezocht. Misbruik maken van de situatie.
Cheers lady. And last time I checked, it checked out.quote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel.
[..]
Never forgetquote:Op zondag 16 november 2014 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt. Vergeet soms wel eens dat mannen bijbedoelingen hebben.
Ik ben niet dronkenquote:Op zondag 16 november 2014 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een beetje, maar ik zou geen misbruik maken van een dronken vrouw
quote:Op zondag 16 november 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
Man who went for Chinese massage in Bugibba gets more than he bargained for
Ik moest lachen
Jij trekt de grens bij aangeschoten?quote:Op zondag 16 november 2014 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een beetje, maar ik zou geen misbruik maken van een dronken vrouw
Na die meet welquote:Op zondag 16 november 2014 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken. Maar oké. Goed van je.
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 15:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij trekt de grens bij aangeschoten?
Gewoon geen misbruik van maken.quote:Op zondag 16 november 2014 15:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij trekt de grens bij aangeschoten?
Best. Marketing. Ever.quote:
Ow ik heb hier ook nog Liefmansquote:Op zondag 16 november 2014 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 kleine flesjes rode huiswijn
En liefmans
Maar ik zit braaf aan de koffie
Fruitbier jaquote:Op zondag 16 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Valt dat niet onder bier? Je dronk geen bier zei je?
Zolang je nog maar op je benen kan blijven staan en je geen Fokkers nodig hebt om je overeind te houdenquote:
Dat wel jaquote:
Da's amper nog bier te noemenquote:Op zondag 16 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Valt dat niet onder bier? Je dronk geen bier zei je?
Ze kan niet eens meer op d'r bed blijven zittenquote:Op zondag 16 november 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je nog maar op je benen kan blijven staan en je geen Fokkers nodig hebt om je overeind te houden
I know, het is dan ook niet lekker, maar dan nog... wel bier.quote:
Weet je hoe lastigquote:Op zondag 16 november 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kan niet eens meer op d'r bed blijven zitten
Ja, je glijdt er zo maar vanaf!quote:
Ik ben niet kleinquote:Op zondag 16 november 2014 15:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, het is dan ook niet lekker, maar dan nog... wel bier.
Je bent dus gewoon een kleine leugenaar
quote:Op zondag 16 november 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kan niet eens meer op d'r bed blijven zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |