Dan herken je ook dit gesprekquote:Op zondag 16 november 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt afleren om altijd sorry te zeggen. Ik zeg altijd sorry ook als ik er niets mee te maken heb.Iemand stoot zo'n teen. Er valt iets. De film is niet leuk.
Altijd sorry.
Sorryquote:Op zondag 16 november 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt afleren om altijd sorry te zeggen. Ik zeg altijd sorry ook als ik er niets mee te maken heb.Iemand stoot zo'n teen. Er valt iets. De film is niet leuk.
Altijd sorry.
Het zij je vergevenquote:
Als begroeting.quote:Op zondag 16 november 2014 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht dat je me riep vlak voor je het topic sloot
Ja, ik word daar echt blij vanquote:
Nu ga je genieten, daar wordt je ook blij vanquote:Op zondag 16 november 2014 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik word daar echt blij van. Ik heb vanmorgen ook mijn bed verschoond, daar word ik ook blij van
. En ik heb de badkamer gesopt (
kut), daar word ik ook blij van
.
quote:
Je bedoelt de afgang?quote:
* Samzz bitchslapt rival.quote:
Het leven is één en al hypocriete shit, rival.quote:
Die stadia zijn we nu wel voorbijquote:Op zondag 16 november 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz bitchslapt rival.
Normaal doen tegen Lola.
quote:Op zondag 16 november 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat stadia zijn we nu wel voorbij
Hehequote:Op zondag 16 november 2014 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik word daar echt blij van. Ik heb vanmorgen ook mijn bed verschoond, daar word ik ook blij van
. En ik heb de badkamer gesopt (
kut), daar word ik ook blij van
.
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 13:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe
Maar idd! Een verschoond bed is ook heerlijk
Zoek het op.quote:Op zondag 16 november 2014 13:34 schreef rival het volgende:
Maar bitches, nu weet ik het nog niet...
snap ik, maar is het dan die stadia of dat stadia.quote:Op zondag 16 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stadium = enkelvoud, stadia = meervoud.
tvgids.nlquote:Op zondag 16 november 2014 13:34 schreef rival het volgende:
Maar bitches, nu weet ik het nog niet...
Diequote:Op zondag 16 november 2014 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snap ik, maar is het dan die stadia of dat stadia.
zou zeggen die..
Ik ratel..
Yatsquote:
Aequequote:Op zondag 16 november 2014 13:36 schreef aeque het volgende:
En weer een halve dag weg omdat ik pas net uit bed ben.
Ik doe het liever. Toekijken is ook maar saai.quote:
Ja maar jij wilt het gewoon heel graag eens doenquote:Op zondag 16 november 2014 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doe het liever. Toekijken is ook maar saai.
Fijn voor je, lul.quote:Op zondag 16 november 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook, voetbal! Tis om 6 uur trouwens kut.
Yoyeur jijquote:
Want jij houdt er niet van blijkbaar?quote:Op zondag 16 november 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt het gewoon heel graag eens doen
Lekker dubbelzinnig ookquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 13:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Want jij houdt er niet van blijkbaar?
Volgens mij iemand die graag kijkt dacht ik, maar dan met toestemming of zo? Ik weet het niet preciesquote:
Ja ik heb je door he.quote:
Dan is het voyeur.quote:Op zondag 16 november 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die graag kijkt dacht ik, maar dan met toestemming of zo? Ik weet het niet precies
Voyeur, schatquote:Op zondag 16 november 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die graag kijkt dacht ik, maar dan met toestemming of zo? Ik weet het niet precies
Ik ben net pas weer thuis van een vriendin van me. Ik tel dit dus als ochtend. Alhoewel ik dadelijk weer op pad ben voor een fotoshoot.quote:
Met adblock plus heb je er helemaal geen last meer van.quote:Op zondag 16 november 2014 13:50 schreef Samzz het volgende:
Hoezo kan je tegenwoordig op Youtube geen reclames meer skippen.
Ja, dat is leuk. Maar hoe is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 16 november 2014 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Met adblock plus heb je er helemaal geen last meer van.
Adblock plus = geen reclame = niet meer hoeven skippenquote:Op zondag 16 november 2014 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk. Maar hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 16 november 2014 13:50 schreef Samzz het volgende:
Hoezo kan je tegenwoordig op Youtube geen reclames meer skippen.
Nog steeds geen antwoord.quote:Op zondag 16 november 2014 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Adblock plus = geen reclame = niet meer hoeven skippen
Ik vraag hoezo je tegenwoordig geen reclames meer kan skippen. Niet hoe ik het op moet lossen.quote:Op zondag 16 november 2014 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Adblock plus = geen reclame = niet meer hoeven skippen
Ik dank u.quote:Op zondag 16 november 2014 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord.
Moet je bij alles een uitleg ofzo?
quote:Op zondag 16 november 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, die wil ik ook nét posten.
Leuker dan zo'n stomme notenkraker wat alleen maar zooi geeftquote:
Ja, onbekende kanalen hebben bijna geen ads.quote:Op zondag 16 november 2014 13:55 schreef Faxie het volgende:
Ligt het ook niet aan de aard van de filmpjes die je kijkt? Ik heb er zelf nooit zoveel last van namelijk...
Ik dacht eerst van: die moet ik hebben!quote:
56 dollar kwam ik tegen...quote:Op zondag 16 november 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van: die moet ik hebben!
Maar ik eet nooit noten, dus zou ruimteverspilling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |