abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146690411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Vergeet de zitplekken niet. Een bedrijf inhuren dat inklapbare stoelen in de vorm van een kleine stadion kan klaarmaken. Dan gaan we genieten met een groot bak popcorn toe.
Jon De Mizzle ziet er vast wel brood in. Gladiator-shit. *O*
wooblabalurg
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:28:29 #202
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146690428
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Deze man weet.
pi_146690429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nou, en zou de maatschappij er wat aan missen?
pi_146690479
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nou, en zou de maatschappij er wat aan missen?
Geen idee, de maatschappij is sowieso een broos verhaal. :7
wooblabalurg
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:30:27 #205
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_146690487
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:Discussies heb ik hier niet gewonnen (wel veel die afdruipen) maar zeker niet verloren ~:)
misschien beter je medicijnen weer nemen?
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:32:13 #206
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_146690538
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:30 schreef matthijst het volgende:

[..]

misschien beter je medicijnen weer nemen?
Kan je ook niet kleinerende berichten posten?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:39:06 #207
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146690710
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Tussen kinderen demonstreren moet wel kunnen vind ik. Je hebt gewoon het recht niet om op alle plaatsen iedereen als vuil te behandelen en naar plekken te gooien waar je mag demonstreren.
Waarom moet je in godsnaam kleurblinde kinderen opzadelen met een discussie van volwassenen die zich als kinderen gedragen?
Waarom wilde die anti's per se op dat plein staan? Ze hadden een plek toegewezen gekregen, hou je daar dan aan.
Ga geen dingen roepen als sinterklaas bestaat niet, zwarte piet is racisme en andere irrelevante leuzen waar onschuldige kinderen bij zijn, die willen gewoon de man en zijn pieten zien, waar ze al een heel jaar op wachten.
En hier regels over demonstreren:
quote:
Met de aanmelding laat u de burgemeester weten dat u een manifestatie of demonstratie in de stad wilt organiseren. De burgemeester kan dan tijdig een inschatting maken van de maatregelen die de gemeente en de politie moeten nemen. Hij kan bijvoorbeeld bepaalde voorschriften en beperkingen stellen om de veiligheid te garanderen en de manifestatie in goede banen te leiden. In het uiterste geval kan de burgemeester de manifestatie of demonstratie verbieden.
De Burgemeester liet het gewoon toe, maar stelde wel een aantal eisen waar die anti's zich niet aan hebben gehouden.
quote:
Bevelen van de politie in het belang van de openbare orde en/of veiligheid moet u opvolgen.
U mag met de demonstratie of manifestatie niet discrimineren op godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of andere zaken of oproepen tot geweld.
De demonstratie of manifestatie mag geen schade toebrengen aan derden.
aan dit hebben ze allemaal maling gehad, dus mocht te politie direct ingrijpen.
En met schade bedoel ik emotionele schade voor de kinderen die de dupe worden van een paar anti's die provocerend op die specifieke plek gaan staan, en pro's die daar zo nodig op moesten reageren.

Ik vind jouw postgedrag in dit topic heel irritant, je gedraagt je net als die demonstranten die naar het plein gingen, je wilt gewoon aandacht, in the picture staan.
Je voelt je heel stoer, je denkt dat je mensen uit lult, maar je komt eigenlijk alleen met dooddoeners waar mensen gewoon niet op willen reageren, beschuldigt andere mensen van dingen waar je jezelf schuldig aan maakt, en als het moeilijk wordt reageer je niet meer op dat punt maar begin je op een ander punt door te breien, erg sterk komt dat niet over.
En reageert op zo'n beetje iedere reactie die hier staat, of het nou inhoudelijk is of niet, gewoon slowchat dus, reageren om het reageren.
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:40:22 #208
pi_146690748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:39 schreef Loserkid het volgende:
Waarom moet je in godsnaam kleurblinde kinderen opzadelen met een discussie van volwassenen die zich als kinderen gedragen?
Waarom wilde die anti's per se op dat plein staan? Ze hadden een plek toegewezen gekregen, hou je daar dan aan.
Ga geen dingen roepen als sinterklaas bestaat niet, zwarte piet is racisme en andere irrelevante leuzen waar onschuldige kinderen bij zijn, die willen gewoon de man en zijn pieten zien, waar ze al een heel jaar op wachten.
En hier regels over demonstreren:

Dit gaat om het principe. Je laat voor en tegen niet toe op dezelfde plek, wat wel gewoon moet kunnen
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:40:59 #209
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146690774
Als antwoord op het Anti-Pietisme zou men zich ook eens kunnen afvragen waarom het zo doodnormaal is dat men grappen maakt over blanke mensen en dat dat gewoon moet kunnen.

Neem zelfs zo'n relatief onschuldige filmtitel als 'White Men Can't Jump'.. maak een film met de titel 'Black Men Can't Swim' en de wereld is te klein.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_146690811
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Tussen de kinderen rellen vind ik niet cool. Ik vind hier trollen wel okay, en als er echt geknokt moet worden, dan moet er ergens in een weiland bij Beverwijk afgesproken worden tussen zwartepietenfundamentalisten en antipieters.
Dat dus. Daar mogen ze van mij doen wat ze willen en dan mag de politie niet ingrijpen zolang iedereen vrijwillig meedoet. _O-
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:44:18 #211
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146690867
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dit gaat om het principe. Je laat voor en tegen niet toe op dezelfde plek, wat wel gewoon moet kunnen
Het was gewoon de verkeerde plek, stel nou dat bijvoorbeeld Feyenoord fans gaan protesteren bij de Arena over iets waar Ajax supporters voor zijn(wel voetbal gerelateerd) , dat is dan gewoon een provocatie, en dan mag de politie gewoon ingrijpen.

Ze mochten actie voeren, en de pro's mochten gewoon naar die plek toe gaan, maar de anti's wilde per se het feest voor kinderen verpesten, dat blijkt wel uit de dingen die ze riepen, en natuurlijk worden mensen daar boos om.
pi_146690878
Inderdaad en ik denk dat de anti's er dan aangaan want al die kaalkoppies hebben al veel ervaring op dat gebied. In het weekend knokken ze tegen elkaar als ADO vs Ajax ofzo, maar nu strijden ze gezamenlijk voor het behoud van onze culturele tradities.
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:45:39 #213
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_146690912
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Kan je ook niet kleinerende berichten posten?
de pot verwijt de piet dat ie zwart ziet?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:45:46 #214
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146690916
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad en ik denk dat de anti's er dan aangaan want al die kaalkoppies hebben al veel ervaring op dat gebied. In het weekend knokken ze tegen elkaar als ADO vs Ajax ofzo, maar nu strijden ze gezamenlijk voor het behoud van onze culturele tradities.
Gario tegenover een Ajax Hooligan. Men, ik denk dat die gast nog beter af is als die op de plantage moet werken :')
pi_146690961
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef Strani het volgende:
Als antwoord op het Anti-Pietisme zou men zich ook eens kunnen afvragen waarom het zo doodnormaal is dat men grappen maakt over blanke mensen en dat dat gewoon moet kunnen.

Neem zelfs zo'n relatief onschuldige filmtitel als 'White Men Can't Jump'.. maak een film met de titel 'Black Men Can't Swim' en de wereld is te klein.
White man privilege.
pi_146690989
Demonstreren, aangeven wat jij vindt dat anders moet en daarover in discussie gaan. Prima. Maar GODVERDOMME NIET oVER DE RUG VAN DUIZENDEN KLEUTERS EN PEUTERS.

Ze zijn echt te ver gegaan. Ik ben geen fan van de anti- of de extreme pro- pieten, maar dit is toch echt respectloos. Je mag vanalles vinden, maar kom niet aan kinderen. Wat mij betreft hebben ze daarmee ook al hun krediet verspeeld. Er was al een handreiking gedaan, kaaspieten, stroopwafelpieten, roetpieten.... de kinderne maakt het allemaal niets uit.

Misschien hebben jullie geen kinderen, maar heb je ze wel in de leeftijd dat de Sint nog echt speelt: dit is de leeftijd waarop ze niet racistisch zijn, kleurenblind (behalve natuurlijk de gehersenspoelden, maar die roepen alleen hun ouders na).

Ik ben bij deze helemaal klaar met de volelidge anti-piet beweging en wens ze een kloteleven toe. Dit hele voorval maakt het voor mij persoonlijk ook zo dat ik al die zeurkousen met hun racisme gezeik veel ongeloofwaardiger ben gaan vinden. En ik denk velen met mij.
Whatever...
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:47:56 #217
pi_146690990
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:44 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Het was gewoon de verkeerde plek, stel nou dat bijvoorbeeld Feyenoord fans gaan protesteren bij de Arena over iets waar Ajax supporters voor zijn(wel voetbal gerelateerd) , dat is dan gewoon een provocatie, en dan mag de politie gewoon ingrijpen.

Ze mochten actie voeren, en de pro's mochten gewoon naar die plek toe gaan, maar de anti's wilde per se het feest voor kinderen verpesten, dat blijkt wel uit de dingen die ze riepen, en natuurlijk worden mensen daar boos om.
Het feest verpesten niet zozeer, alleen duidelijk maken dat ze niet eens zijn met de viering ervan. Als je dan in een parlementaire democratie zo omgaat met demonstraties vind ik dat er een probleem is.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 20:48:01 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146690997
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dit heeft niks met voor of tegen te maken, is gewoon nodeloos protesteren tegen mensen die voor hun plezier naar een feestje gaan.

Moet je kijken wat er gebeurd als (als) Feyenoord kampioen wordt en er een groepje Ajax fans op de Coolsingel gaat lopen schreeuwen dat alle Feyenoorders vieze kakkerlakken zijn die met laf spel kampioen zijn geworden...

Of dat op een houseparty opeens een groepje streng gelovigen ertussen gaat staan en gaat lopen schreeuwen dat het de muziek van de duivel is en het verboden zou moeten worden.

Zelfde principe, andere context.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146691071
Voortaan dus geen zeurnegers meer een vergunning geven. Alle volwassen negers zonder kinderen bij voorbaat een gebiedsverbod opleggen.
PWBF
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:49:58 #220
pi_146691075
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dit heeft niks met voor of tegen te maken, is gewoon nodeloos protesteren tegen mensen die voor hun plezier naar een feestje gaan.

Moet je kijken wat er gebeurd als (als) Feyenoord kampioen wordt en er een groepje Ajax fans op de Coolsingel gaat lopen schreeuwen dat alle Feyenoorders vieze kakkerlakken zijn die met laf spel kampioen zijn geworden...

Of dat op een houseparty opeens een groepje streng gelovigen ertussen gaat staan en gaat lopen schreeuwen dat het de muziek van de duivel is en het verboden zou moeten worden.

Zelfde principe, andere context.
Zeker niet precies hetzelfde. Je verbiedt demonstratie en niet provocatie.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146691101
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef Strani het volgende:

Ik ken geen blanke die zich daaraan stoort eigenlijk.
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 20:50:56 #222
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Het feest verpesten niet zozeer, alleen duidelijk maken dat ze niet eens zijn met de viering ervan. Als je dan in een parlementaire democratie zo omgaat met demonstraties vind ik dat er een probleem is.
Dit was wel degelijk verpesten en de dialoog uit de weggaan en alleen maar je eigen standpunten in de rondte schreeuwen. Leuk joh, al die ouders die nu aan hun kinderen moeten gaan uitleggen waarom die mensen zo boos waren en wat racisme is :{
_____
pi_146691118
Ik ben benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren. Iets zegt me dat de organisator van de volgende NTR-intocht dit graag wil voorkomen.
#NoDAPL
pi_146691141
quote:

[..]

Ze mochten demonstreren, alleen niet op een plek waar ze het feestje van duizenden PEUTERS EN KLEUTERS zouden verpesten.

Alsof Nederland godverdomme wekelijks brandende crucifixen waaromheen mannen met witte kappen rondlopen kent.
Whatever...
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 20:52:19 #225
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Zeker niet precies hetzelfde. Je verbiedt demonstratie en niet provocatie.
De demonstratie was niet verboden, de provocatie wel en die is dan ook aangepakt.
_____
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:52:24 #226
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146691156
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

White man privilege.
Het meest erge daaraan vind ik nog dat als je dat aankaart op Fok! dat van die figuren als Xa1pt je wegzetten als een huilie. Ik bedoel kom op zeg, het is toch godverdomme gewoon zo :')
pi_146691173
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dit was wel degelijk verpesten en de dialoog uit de weggaan en alleen maar je eigen standpunten in de rondte schreeuwen. Leuk joh, al die ouders die nu aan hun kinderen moeten gaan uitleggen waarom die mensen zo boos waren en wat racisme is :{
Ik zou bijna zeggen: uitleggen waarom je deze mensen voortaan moet negeren, omdat ze compleet geschift zijn.

Discussie over racisme kun je overal aangaan, maar niet over de rug van kinderen.
Whatever...
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:53:01 #228
pi_146691180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Tja dat feit is dan misschien jammer voor de kinderen. Alleen het is wel de waarheid, dat zwarte piet tegenwoordig een controversieel feest is, en dat men daaraan moet wennen.

Nogmaals erg jammer maar helaas.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 20:53:15 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691190
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren. Iets zegt me dat de organisator van de volgende NTR-intocht dit graag wil voorkomen.
Ipv van lobbyen voor de intocht gaan steden het straks op elkaar afschuiven _O- landelijke intocht in Schubbekutteveen volgend jaar :P
_____
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:53:27 #230
pi_146691198
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat zei je nou net?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146691200
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef Spanky78 het volgende:
Demonstreren, aangeven wat jij vindt dat anders moet en daarover in discussie gaan. Prima. Maar GODVERDOMME NIET oVER DE RUG VAN DUIZENDEN KLEUTERS EN PEUTERS.

Ze zijn echt te ver gegaan. Ik ben geen fan van de anti- of de extreme pro- pieten, maar dit is toch echt respectloos. Je mag vanalles vinden, maar kom niet aan kinderen. Wat mij betreft hebben ze daarmee ook al hun krediet verspeeld. Er was al een handreiking gedaan, kaaspieten, stroopwafelpieten, roetpieten.... de kinderne maakt het allemaal niets uit.

Misschien hebben jullie geen kinderen, maar heb je ze wel in de leeftijd dat de Sint nog echt speelt: dit is de leeftijd waarop ze niet racistisch zijn, kleurenblind (behalve natuurlijk de gehersenspoelden, maar die roepen alleen hun ouders na).

Ik ben bij deze helemaal klaar met de volelidge anti-piet beweging en wens ze een kloteleven toe. Dit hele voorval maakt het voor mij persoonlijk ook zo dat ik al die zeurkousen met hun racisme gezeik veel ongeloofwaardiger ben gaan vinden. En ik denk velen met mij.
Ik denk zelfs dat de hele discussie racisme juist aanwakkert.
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:53:54 #232
pi_146691214
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ze mochten demonstreren, alleen niet op een plek waar ze het feestje van duizenden PEUTERS EN KLEUTERS zouden verpesten.

Alsof Nederland godverdomme wekelijks brandende crucifixen waaromheen mannen met witte kappen rondlopen kent.
Doet me denken aan een totalitaire staat trouwens.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146691221
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ipv van lobbyen voor de intocht gaan steden het straks op elkaar afschuiven _O- landelijke intocht in Schubbekutteveen volgend jaar :P
Ik moet zeggen ik woon in Schubbekutteveen en heb een enorm gezellige intocht meegemaakt vandaag.
pi_146691227
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nederlanders hebben veel gebreken maar we zijn totaal niet racistisch.
#NoDAPL
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 20:54:51 #235
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691250
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Now you're just pushing it... oO/
_____
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:55:10 #236
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146691259
quote:

[..]

Dat hebben ze wel degelijk gedaan, ze hadden een andere plek toegewezen gekregen maar ze waren zo koppig om ergens te gaan staan waar dat niet mocht, riepen dat Sinterklaas niet bestaat (dat is wel degelijk het verpesten voor kinderen die wel geloven) en zwarte piet racisme is (wat slechts een interpretatie is, geen feit).
Als pro's op die plek waar de anti's demonstreerde nou een eigen demonstratie zouden houden, zonder toestemming, zou je dat dan ook okee vinden? Ik niet, ik vind dat je je gewoon aan de regels moet houden in dit geval anders is het hek van de dam, want dat is gewoon provocerend.
pi_146691263
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:54 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik moet zeggen ik woon in Schubbekutteveen en heb een enorm gezellige intocht meegemaakt vandaag.
Misschien wel de grappigste plaatsnaam van Nederland. :)
#NoDAPL
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:55:23 #238
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691271
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:50 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik ken geen blanke die zich daaraan stoort eigenlijk.
Precies mijn punt inderdaad. Misschien zouden we ons er wel aan moeten gaan storen.
pi_146691318
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat de hele discussie racisme juist aanwakkert.
En terecht, want deze figuren maken misbruik van hun democratische rechten om anderen het leven zuur te maken. Het is eenrichtingsverkeer. En alles wordt afgedaan met drogredenen en dogmatiek, vreselijk.

Intussen zelf wel foto's over tatta's be like plempen op facebook, dat is namelijk alleen grappig...
Whatever...
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:56:45 #240
pi_146691320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel degelijk gedaan, ze hadden een andere plek toegewezen gekregen maar ze waren zo koppig om ergens te gaan staan waar dat niet mocht, riepen dat Sinterklaas niet bestaat (dat is wel degelijk het verpesten voor kinderen die wel geloven) en zwarte piet racisme is (wat slechts een interpretatie is, geen feit).
Als pro's op die plek waar de anti's demonstreerde nou een eigen demonstratie zouden houden, zonder toestemming, zou je dat dan ook okee vinden? Ik niet, ik vind dat je je gewoon aan de regels moet houden in dit geval anders is het hek van de dam, want dat is gewoon provocerend.
Je moet je als gemeente ook houden aan de kenmerken van het soort staat waarin we leven. Dus demonstratie toestaan. Ook bij kinderen. En pas bij escalatie moet dat aangepakt worden.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 20:56:56 #241
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691330
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:54 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nu wel ja, totdat al het tuig daarheen komt :{
_____
pi_146691341
Die anti zwarte piet figuren doen me wel denken aan 'the most hated family in america', die verstoren begrafenissen en haten op alles, kun je niet mee in dialoog.

pi_146691356
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nederlanders hebben veel gebreken maar we zijn totaal niet racistisch.
'We' zijn wel racistisch want dat is elk volk ter wereld, maar relatief bekeken zijn we dat idd niet nee.
Mede omdat we een open cultuur hebben, een van de meest hoger opgeleide volken ter wereld zijn (en hoe hoger opgeleid, hoe minder racistisch mensen gemiddeld zullen zijn) en natuurlijk ook aardig liberaal zijn.
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:57:52 #244
pi_146691363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Die anti zwarte piet figuren doen me wel denken aan 'the most hated family in america', die verstoren begrafenissen en haten op alles, kun je niet mee in dialoog.

[ afbeelding ]
Ah anti-pieten verstoren nu ook al begrafenissen?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:58:18 #245
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691379
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Geef ze nou geen ideeën..
pi_146691388
Begrafenis van Bram van der Vlugt wordt spannend..
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 20:58:49 #247
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691392
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Sint en Zwarte Piet zijn onsterfelijk, dan kan dat toch helemaal niet gekkie 8)7
_____
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 20:58:56 #248
pi_146691394
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef DrDentz het volgende:
_O-
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146691395
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Mij niet. Maar voel je vrij ergens anders heen te gaan waar je denkt meer vrijheid te hebben. Ik raad je een plaats aan waar de grote meerderheid van de bevolking zwart is. Echt heerlijk daar, nooit gezeik, genocide, oorlog, ebola of corruptie, sowieso is alles wat slecht is de schuld van de witte man.
Whatever...
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 21:00:16 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691431
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Die is toch nog niet dood (of ben je wat van plan) -O-
_____
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:00:17 #251
pi_146691434
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Mij niet. Maar voel je vrij ergens anders heen te gaan waar je denkt meer vrijheid te hebben. Ik raad je een plaats aan waar de grote meerderheid van de bevolking zwart is. Echt heerlijk daar, nooit gezeik, genocide, oorlog, ebola of corruptie, sowieso is alles wat slecht is de schuld van de witte man.
Dus jij vindt alle regels in dit land helemaal te gek?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:00:21 #252
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146691436
Dat mensen hier zo veel en zo lang over kunnen ouwehoeren :')
pi_146691465
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Die is toch nog niet dood (of ben je wat van plan) -O-
Hij had toch kanker? :@
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:01:41 #254
pi_146691480
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:00 schreef hugecooll het volgende:
Vind het zelf best leuk :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:02:20 #255
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691508
quote:
Beter hierover dan over echt belangrijke dingen, toch?
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 21:02:46 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691520
quote:
Het is een actueel onderwerp met een breed gedragen discussie?
_____
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:03:26 #257
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691544
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Het is een actueel onderwerp met een breed gedragen discussie?
Alle gekheid op een stokje, het is inderdaad wel degelijk een belangrijk onderwerp omdat het veel dieper gaat dan Zwarte Piet zelf.
pi_146691545
Ik denk dat je in 3/4e van de wereld niet eens de mogelijkheid hebt om als 'minderheid' te protesteren of je mening te verkondigen, tegenover de cultuur van het land. Het feit dat dat hier voluit kan en mag, geeft toch wel aan dat we niet (of in veel lagere dan gemiddelde mate) racistisch zijn? Er wordt dus eigenlijk nogal misbruik gemaakt van die vrijheid en tolerantie die we hier hebben, en het werkt zelfs een beetje averechts.
pi_146691548
Zolang we het hier over hebben zijn er geen problemen in het Midden-Oosten!
pi_146691562
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dus jij vindt alle regels in dit land helemaal te gek?
Nee, verre van. Alleen is vrijheid van demonstratie geen vrijbrief om de openbare orde te verstoren. En als je dat dan tch zo nodig moet doen. NIET OVER DE RUG VAN KINDEREN.
Whatever...
pi_146691617
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:03 schreef DrDentz het volgende:
Laat ze elkaar maar afmaken. Ik heb dat al opgegeven. Keuze tussen meerdere kwaden. Assad, IS, Iran of randdebiel erdogan. Laten we ons eigen land eerst eens leefbaar maken. Je kunt niet eens meer met je kinderen een feestje vieren.
Whatever...
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:05:40 #262
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146691620
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Je moet je als gemeente ook houden aan de kenmerken van het soort staat waarin we leven. Dus demonstratie toestaan. Ook bij kinderen. En pas bij escalatie moet dat aangepakt worden.
Ten eerste, waarom moet dat per se bij die kinderen als je ergens anders een mooie plekje toegewezen hebt gekregen?
En ten tweede, er werd ook pas ingegrepen bij escalatie, ze werden eerst nog gedoogd (wat al onzinnig is) maar toen ze begonnen ze roepen dat sinterklaas niet bestaat (leuk voor kinderen die er in geloven joh) en mensen daar op hapte liep het uit de hand en greep de politie in, volkomen terecht dus.

Leg eens uit, waarom moest het zo nodig op dat plein volgens jou?
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:06:10 #263
pi_146691635
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee, verre van. Alleen is vrijheid van demonstratie geen vrijbrief om de openbare orde te verstoren. En als je dat dan tch zo nodig moet doen. NIET OVER DE RUG VAN KINDEREN.
Dit is niet over de rug van kinderen. Het feest kan gewoon gevierd worden, alleen je hebt een groep mensen staan die er niet mee eens zijn. Het is niet opeens zo dat die intocht niet doorgaat
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:07:10 #264
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ten eerste, waarom moet dat per se bij die kinderen als je ergens anders een mooie plekje toegewezen hebt gekregen?
En ten tweede, er werd ook pas ingegrepen bij escalatie, ze werden eerst nog gedoogd (wat al onzinnig is) maar toen ze begonnen ze roepen dat sinterklaas niet bestaat (leuk voor kinderen die er in geloven joh) en mensen daar op hapte liep het uit de hand en greep de politie in, volkomen terecht dus.

Ik vrees dat ik dan ook moeite zou hebben gehad m'n kalmte te bewaren, met m'n (fictieve) zoontje op m'n schouders.
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:07:28 #265
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146691677
quote:
De mensen in Syrië en Irak snappen ook wel dat dit ietsje belangrijker is dan hun kleine probleempjes.
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:08:08 #266
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146691694
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dit is niet over de rug van kinderen. Het feest kan gewoon gevierd worden, alleen je hebt een groep mensen staan die er niet mee eens zijn. Het is niet opeens zo dat die intocht niet doorgaat
Als ze stil protesteerde was er waarschijnlijk ook niets aan de hand geweest, hoewel ze daar al niet mochten zijn, maar ze moesten zo nodig roepen dat sinterklaas niet bestaat... :')
pi_146691696
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Laat ze elkaar maar afmaken. Ik heb dat al opgegeven. Keuze tussen meerdere kwaden. Assad, IS, Iran of randdebiel erdogan. Laten we ons eigen land eerst eens leefbaar maken. Je kunt niet eens meer met je kinderen een feestje vieren.
Kan wel alleen niet bij de landelijke intocht, dat is tegenwoordig een soort Ajax-Feyenoord geworden, volgend jaar ben je gek als je er als ouder nog tussen gaat staan met je kleine kinderen. Kies een leuke alternatieve intocht uit zonder media aandacht.
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:08:30 #268
pi_146691706
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Omdat je pas op dat plein kan doen wat je wil doen. Gezien worden door alle mensen, recht oog in oog staan met de realiteit. Dat is eigenlijk heel mooi.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:08:42 #269
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691717
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef beantherio het volgende:

[..]

De mensen in Syrië en Irak snappen ook wel dat dit ietsje belangrijker is dan hun kleine probleempjes.
Die mensen zouden het ook gewoon over hun eigen kleine problemen hebben als de situatie andersom was. Naief om te denken dat alleen Europeanen zich over de hele wereld zorgen moeten maken.
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 21:08:54 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691724
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:03 schreef DrDentz het volgende:
Is gewoon menselijk, dit staat dichterbij en is ook een stuk zichtbaarder. Als er voor je huis een auto-ongeluk gebeurd is dat op dat moment voor je veel belangrijker dan dat er iemand in noord Groningen tegen een boom is gereden.
_____
pi_146691754
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hou toch op joh. De discussie wordt al maanden gevoerd, er zijn roetpieten, stroopwafelpieten, kaaspieten. Allemaal handreikingen naar deze extremisten. Het gaat hier om kinderen die gewoon niet racistisch zijn, zijn ze te klein voor. Dus verpest hun feestje niet.

De intocht is grondig verknald voor velen. En het hele feest ook. Een van de leukste en mooiste feesten van Nederland, met kadootjes, rijmpjes, humor en vrolijk, leuke en grappige pieten (die allang geen slaaf meer waren, eerder die seniele oude sint hielpen om zijn taak te vervullen).

Juist op deze manier misbruik maken van burgerrechten zorgt vor het tegegestelde van wat ze willen bereiken. Oh wat zou ik nu graag dat hele kwakoe festival afschaffen, veel te donker.
Whatever...
pi_146691800
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Omdat je pas op dat plein kan doen wat je wil doen. Gezien worden door alle mensen, recht oog in oog staan met de realiteit. Dat is eigenlijk heel mooi.
Prachtig, de dag van het jaar voor duizenden kinderen verkknallen, ze aan het huilen maken. Oh wat mooi. Een feest van de democratie. En zo dapper ook!
Whatever...
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 21:11:05 #273
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146691809
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Kan wel alleen niet bij de landelijke intocht, dat is tegenwoordig een soort Ajax-Feyenoord geworden, volgend jaar ben je gek als je er als ouder nog tussen gaat staan met je kleine kinderen. Kies een leuke alternatieve intocht uit zonder media aandacht.
Volgend jaar een nieuwe Piet, de Relpiet _O_
_____
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:11:08 #274
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146691812
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik dan ook moeite zou hebben gehad m'n kalmte te bewaren, met m'n (fictieve) zoontje op m'n schouders.
Idd, het is ons eigen goed recht om het onze (fictieve ;))kinderen te vertellen als ze de juiste leeftijd daar voor hebben, dat hoeven andere mensen niet te doen om hun punt (welk punt..?) te proberen te maken..
Dat is over de rug van kinderen een volwassenen discussie proberen uit te vechten, hopen dat het escaleert zodat ze weer in de slachtoffer rol kunnen, of misschien wel dat het zo escaleert dat een grote intocht in zijn geheel verboden wordt.
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:11:14 #275
pi_146691819
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hou toch op joh. De discussie wordt al maanden gevoerd, er zijn roetpieten, stroopwafelpieten, kaaspieten. Allemaal handreikingen naar deze extremisten. Het gaat hier om kinderen die gewoon niet racistisch zijn, zijn ze te klein voor. Dus verpest hun feestje niet.

De intocht is grondig verknald voor velen. En het hele feest ook. Een van de leukste en mooiste feesten van Nederland, met kadootjes, rijmpjes, humor en vrolijk, leuke en grappige pieten (die allang geen slaaf meer waren, eerder die seniele oude sint hielpen om zijn taak te vervullen).

Juist op deze manier misbruik maken van burgerrechten zorgt vor het tegegestelde van wat ze willen bereiken. Oh wat zou ik nu graag dat hele kwakoe festival afschaffen, veel te donker.
Ik vond het als kind ook een leuk feest, zelfs de mooiste tijd van het hele jaar. Alleen jammer dat het eigenlijk niet meer kan.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:11:47 #276
pi_146691839
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Prachtig, de dag van het jaar voor duizenden kinderen verkknallen, ze aan het huilen maken. Oh wat mooi. Een feest van de democratie. En zo dapper ook!
Aan het huilen maken weet ik niets van, ik was er persoonlijk niet bij.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:11:50 #277
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691842
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Idd, het is ons eigen goed recht om het onze (fictieve ;))kinderen te vertellen als ze de juiste leeftijd daar voor hebben, dat hoeven andere mensen niet te doen om hun punt (welk punt..?) te proberen te maken..
Dat is over de rug van kinderen een volwassenen discussie proberen uit te vechten, hopen dat het escaleert zodat ze weer in de slachtoffer rol kunnen, of misschien wel dat het zo escaleert dat een grote intocht in zijn geheel verboden wordt.
Zo is dat :)
pi_146691852
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik vond het als kind ook een leuk feest, zelfs de mooiste tijd van het hele jaar. Alleen jammer dat het eigenlijk niet meer kan.
Volgens mij las ik net dat jij een van die figuren bent die geweld wel een acceptabel middel vindt om het 'doel' te bereiken.
pi_146691869
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Het maakt me woedend, de manier waarop een heel klein groepje beroepszieligerds mijn kinderen hun feestje probeert te verknallen. Ik ben heel tolerant, maar kom je aan mijn kinderen dan heb je een probleem.
Whatever...
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:12:49 #280
pi_146691870
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij las ik net dat jij een van die figuren bent die geweld wel een acceptabel middel vindt om het 'doel' te bereiken.
Ja haha
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146691877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ja haha
Lachen ja.
pi_146691880
Hmm ik zie nu een hele kale intocht 2015 voor me met allemaal Lonsdale gasten die Sinterklaas en zijn blackface pieten toejuichen en hooliganleuzen schreeuwen. Sinterklaas moet ook geen stormfront feestje worden.
pi_146691894
Sinterklaas is zwz achterhaald. Laat ze een nieuw kinderfeest verzinnen of doe een pakjesavond met kerst en de kerstman.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:13:54 #284
pi_146691903
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het maakt me woedend, de manier waarop een heel klein groepje beroepszieligerds mijn kinderen hun feestje probeert te verknallen. Ik ben heel tolerant, maar kom je aan mijn kinderen dan heb je een probleem.
Het kan gewoon niet meer.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:13:57 #285
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146691907
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Waarom moet het gezien worden door die kinderen? Ze hadden een locatie, daar zou echt wel media op af zijn gekomen, maar ze moesten zo nodig het feest daar verpesten, kinderen die zien dat mensen worden afgevoerd door de politie, vechtpartijen, schreeuwen, en roepen dat sinterklaas niet bestaat, dat jij dat mooi vind zegt heel veel over jou..

En met welke realiteit in oog staan? Dat er een groepje malloten de racisme kaart weer eens trekt omdat ze ergens tegen zijn? En dat ze als ze niet genoeg aandacht krijgen maar gaan provoceren?
pi_146691929
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Exact, het is een vorm van chantage, ze probere het feest te gijzelen dmv de kinderen. Te zieke strategie en daarom maakt het me kwaad.

Ik was notabene helemaal niet zo pro-piet. Van mijn paert zijn ze paars. Maar nu zijn ze te ver gegaan.
Whatever...
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:14:46 #287
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ik zie nu een hele kale intocht 2015 voor me met allemaal Lonsdale gasten die Sinterklaas en zijn blackface pieten toejuichen en hooliganleuzen schreeuwen. Sinterklaas moet ook geen stormfront feestje worden.
Ik moest er wel om lachen, die voorspelling :D Allemaal skinheads die sinterklaasliedes schreeuwen.
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:14:58 #288
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146691939
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef Digi2 het volgende:
Sinterklaas is zwz achterhaald. Laat ze een nieuw kinderfeest verzinnen of doe een pakjesavond met kerst en de kerstman.
Als er iets is wat ik haat dan is het kerstfeest. Zwaar gecommercialiseerde Amerikaanse rommel. :r

Kunnen we dat niet verbieden?
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:15:10 #289
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691945
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef Digi2 het volgende:
Sinterklaas is achterhaald maar de kerstman is prima. Ok. :')
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:15:56 #290
pi_146691968
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Lachen ja.
Een robbertje heisa volgend jaar is een prima middel om het hele feest in een klap uit te bannen. Gewoon met een grote groep mensen ineen keer op sinterklaas en de pieten afstormen. niet slaan, niet schoppen, maar gewoon een grote heisa creeren op het gebied dat door hekken is omheind.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:16:20 #291
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_146691984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Exact, het is een vorm van chantage, ze probere het feest te gijzelen dmv de kinderen. Te zieke strategie en daarom maakt het me kwaad.

Ik was notabene helemaal niet zo pro-piet. Van mijn paert zijn ze paars. Maar nu zijn ze te ver gegaan.
Ik was erg Pro-Piet, toen een beetje schikkelijker richting de Anti's maar na vandaag ben ik weer helemaal Pro-Piet.
pi_146691991
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Het kan gewoon niet meer.
De racisme kaart trekken kan niet meer. Helaas. Krediet verspeeld. Ik kan er niets aan doen, maar elke keer als ik een surinamer zie denk ik weer: zal het ook een anti-piet zijn?

Ben bang dat ze hiermee juist racisme opwekken. En woede en zelfs geweld als ze niet oppassen.
Whatever...
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:16:38 #293
pi_146691992
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Waarom moet het gezien worden door die kinderen? Ze hadden een locatie, daar zou echt wel media op af zijn gekomen, maar ze moesten zo nodig het feest daar verpesten, kinderen die zien dat mensen worden afgevoerd door de politie, vechtpartijen, schreeuwen, en roepen dat sinterklaas niet bestaat, dat jij dat mooi vind zegt heel veel over jou..

En met welke realiteit in oog staan? Dat er een groepje malloten de racisme kaart weer eens trekt omdat ze ergens tegen zijn? En dat ze als ze niet genoeg aandacht krijgen maar gaan provoceren?
Die kinderen snappen er toch niks van, daar hoef je je eigenlijk helemaal geen zorgen over te maken.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 21:16:59 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146692007
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

leuke en grappige pieten (die allang geen slaaf meer waren, eerder die seniele oude sint hielpen om zijn taak te vervullen).

Een tip voor de haters die Zwarte Piet als slaaf zien, kijk de film Intouchables, komt eigenlijk op hetzelfde neer. Een zwarte man met een uitkering moet verplicht soliciteren, komt bij een hulpbehoevende oude blanke man terecht en ze bouwen samen een mooie band op ondanks hun grote verschil in afkomst en overtuigingen. Zo zie ik de relatie tussen Sinterklaas en Zwarte Piet ook :)
_____
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:17:14 #295
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146692016
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ja haha
Dus als mensen negers opknopen en in de fik steken omdat hun doel is minder negers in hun land te hebben vind je dat ook kunnen?
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:17:24 #296
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_146692023
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Die kinderen snappen er toch niks van, daar hoef je je eigenlijk helemaal geen zorgen over te maken.
W00t
Dit is gewoon raar :l
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:17:36 #297
pi_146692031
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:17 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dus als mensen negers opknopen en in de fik steken omdat hun doel is minder negers in hun land te hebben vind je dat ook kunnen?
Ja.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:17:47 #298
pi_146692038
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:17 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

W00t
[ afbeelding ]
lol _O-
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146692044
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Een robbertje heisa volgend jaar is een prima middel om het hele feest in een klap uit te bannen. Gewoon met een grote groep mensen ineen keer op sinterklaas en de pieten afstormen. niet slaan, niet schoppen, maar gewoon een grote heisa creeren op het gebied dat door hekken is omheind.
Ik mag hopen dat ze je hiervoor een ban geven. Dit komt wel dicht in de buurt van het oproepen tot....
Whatever...
pi_146692053
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:17 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Maar niet in het zicht van de kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')