Jon De Mizzle ziet er vast wel brood in. Gladiator-shit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vergeet de zitplekken niet. Een bedrijf inhuren dat inklapbare stoelen in de vorm van een kleine stadion kan klaarmaken. Dan gaan we genieten met een groot bak popcorn toe.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jon De Mizzle ziet er vast wel brood in. Gladiator-shit.
Nou, en zou de maatschappij er wat aan missen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jon De Mizzle ziet er vast wel brood in. Gladiator-shit.
Geen idee, de maatschappij is sowieso een broos verhaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou, en zou de maatschappij er wat aan missen?
misschien beter je medicijnen weer nemen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:Discussies heb ik hier niet gewonnen (wel veel die afdruipen) maar zeker niet verloren
Kan je ook niet kleinerende berichten posten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
misschien beter je medicijnen weer nemen?
Waarom moet je in godsnaam kleurblinde kinderen opzadelen met een discussie van volwassenen die zich als kinderen gedragen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tussen kinderen demonstreren moet wel kunnen vind ik. Je hebt gewoon het recht niet om op alle plaatsen iedereen als vuil te behandelen en naar plekken te gooien waar je mag demonstreren.
De Burgemeester liet het gewoon toe, maar stelde wel een aantal eisen waar die anti's zich niet aan hebben gehouden.quote:Met de aanmelding laat u de burgemeester weten dat u een manifestatie of demonstratie in de stad wilt organiseren. De burgemeester kan dan tijdig een inschatting maken van de maatregelen die de gemeente en de politie moeten nemen. Hij kan bijvoorbeeld bepaalde voorschriften en beperkingen stellen om de veiligheid te garanderen en de manifestatie in goede banen te leiden. In het uiterste geval kan de burgemeester de manifestatie of demonstratie verbieden.
aan dit hebben ze allemaal maling gehad, dus mocht te politie direct ingrijpen.quote:Bevelen van de politie in het belang van de openbare orde en/of veiligheid moet u opvolgen.
U mag met de demonstratie of manifestatie niet discrimineren op godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of andere zaken of oproepen tot geweld.
De demonstratie of manifestatie mag geen schade toebrengen aan derden.
Dit gaat om het principe. Je laat voor en tegen niet toe op dezelfde plek, wat wel gewoon moet kunnenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:39 schreef Loserkid het volgende:
Waarom moet je in godsnaam kleurblinde kinderen opzadelen met een discussie van volwassenen die zich als kinderen gedragen?
Waarom wilde die anti's per se op dat plein staan? Ze hadden een plek toegewezen gekregen, hou je daar dan aan.
Ga geen dingen roepen als sinterklaas bestaat niet, zwarte piet is racisme en andere irrelevante leuzen waar onschuldige kinderen bij zijn, die willen gewoon de man en zijn pieten zien, waar ze al een heel jaar op wachten.
En hier regels over demonstreren:
Dat dus. Daar mogen ze van mij doen wat ze willen en dan mag de politie niet ingrijpen zolang iedereen vrijwillig meedoet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Tussen de kinderen rellen vind ik niet cool. Ik vind hier trollen wel okay, en als er echt geknokt moet worden, dan moet er ergens in een weiland bij Beverwijk afgesproken worden tussen zwartepietenfundamentalisten en antipieters.
Het was gewoon de verkeerde plek, stel nou dat bijvoorbeeld Feyenoord fans gaan protesteren bij de Arena over iets waar Ajax supporters voor zijn(wel voetbal gerelateerd) , dat is dan gewoon een provocatie, en dan mag de politie gewoon ingrijpen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit gaat om het principe. Je laat voor en tegen niet toe op dezelfde plek, wat wel gewoon moet kunnen
de pot verwijt de piet dat ie zwart ziet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je ook niet kleinerende berichten posten?
Gario tegenover een Ajax Hooligan. Men, ik denk dat die gast nog beter af is als die op de plantage moet werkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad en ik denk dat de anti's er dan aangaan want al die kaalkoppies hebben al veel ervaring op dat gebied. In het weekend knokken ze tegen elkaar als ADO vs Ajax ofzo, maar nu strijden ze gezamenlijk voor het behoud van onze culturele tradities.
White man privilege.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef Strani het volgende:
Als antwoord op het Anti-Pietisme zou men zich ook eens kunnen afvragen waarom het zo doodnormaal is dat men grappen maakt over blanke mensen en dat dat gewoon moet kunnen.
Neem zelfs zo'n relatief onschuldige filmtitel als 'White Men Can't Jump'.. maak een film met de titel 'Black Men Can't Swim' en de wereld is te klein.
Het feest verpesten niet zozeer, alleen duidelijk maken dat ze niet eens zijn met de viering ervan. Als je dan in een parlementaire democratie zo omgaat met demonstraties vind ik dat er een probleem is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:44 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het was gewoon de verkeerde plek, stel nou dat bijvoorbeeld Feyenoord fans gaan protesteren bij de Arena over iets waar Ajax supporters voor zijn(wel voetbal gerelateerd) , dat is dan gewoon een provocatie, en dan mag de politie gewoon ingrijpen.
Ze mochten actie voeren, en de pro's mochten gewoon naar die plek toe gaan, maar de anti's wilde per se het feest voor kinderen verpesten, dat blijkt wel uit de dingen die ze riepen, en natuurlijk worden mensen daar boos om.
Dit heeft niks met voor of tegen te maken, is gewoon nodeloos protesteren tegen mensen die voor hun plezier naar een feestje gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit gaat om het principe. Je laat voor en tegen niet toe op dezelfde plek, wat wel gewoon moet kunnen
Zeker niet precies hetzelfde. Je verbiedt demonstratie en niet provocatie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heeft niks met voor of tegen te maken, is gewoon nodeloos protesteren tegen mensen die voor hun plezier naar een feestje gaan.
Moet je kijken wat er gebeurd als (als) Feyenoord kampioen wordt en er een groepje Ajax fans op de Coolsingel gaat lopen schreeuwen dat alle Feyenoorders vieze kakkerlakken zijn die met laf spel kampioen zijn geworden...
Of dat op een houseparty opeens een groepje streng gelovigen ertussen gaat staan en gaat lopen schreeuwen dat het de muziek van de duivel is en het verboden zou moeten worden.
Zelfde principe, andere context.
Ik ken geen blanke die zich daaraan stoort eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef Strani het volgende:
Als antwoord op het Anti-Pietisme zou men zich ook eens kunnen afvragen waarom het zo doodnormaal is dat men grappen maakt over blanke mensen en dat dat gewoon moet kunnen.
Neem zelfs zo'n relatief onschuldige filmtitel als 'White Men Can't Jump'.. maak een film met de titel 'Black Men Can't Swim' en de wereld is te klein.
Dit was wel degelijk verpesten en de dialoog uit de weggaan en alleen maar je eigen standpunten in de rondte schreeuwen. Leuk joh, al die ouders die nu aan hun kinderen moeten gaan uitleggen waarom die mensen zo boos waren en wat racisme isquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het feest verpesten niet zozeer, alleen duidelijk maken dat ze niet eens zijn met de viering ervan. Als je dan in een parlementaire democratie zo omgaat met demonstraties vind ik dat er een probleem is.
Ze mochten demonstreren, alleen niet op een plek waar ze het feestje van duizenden PEUTERS EN KLEUTERS zouden verpesten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het feest verpesten niet zozeer, alleen duidelijk maken dat ze niet eens zijn met de viering ervan. Als je dan in een parlementaire democratie zo omgaat met demonstraties vind ik dat er een probleem is.
De demonstratie was niet verboden, de provocatie wel en die is dan ook aangepakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker niet precies hetzelfde. Je verbiedt demonstratie en niet provocatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |