Jullie standaard badkamer is al heel netjes toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef Miezziej het volgende:
Ziet er mooi uit!![]()
Jaloers op je doucheIn verband met budget houden wij de indeling standaard.
Jawel, hangende pot enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jullie standaard badkamer is al heel netjes toch?
Ah ha dat is standaard bij ons idd ook. Maar was niet heel veel duurder om het te veranderen gelukkig. Dat scherm daar in tegenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jawel, hangende pot enzo
Alleen douche is 90x90, maar dat is volgens mij al groter dan dat ik nu hebHet wordt bij ons gewoon "leeg" opgeleverd, maar de tegels in de douche liggen iets lager, dus denk dat we wel vast zitten aan het formaat.
Hoi Snoepje,quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Zelf toevallig ook 5 brochures van verschillende (starters)woningen liggen. Wat me opvalt is dat 99% dezelfde indeling heeft en dat je zeker de aanbouw er bij moet nemen als extra. Voor een magere ¤9000 heb je al 1.2m aangebouwd. Doe je dit achteraf kost het meer dan het dubbele.
Wat me ook opviel is dat bij sommige woningen er geen standaard wandclosetten bij komen. Dat is toch wel iets dat je tegenwoordig mag verwachten, of zijn we die luxe gewend?
Neem je vloerverwarming in je woonkamer? Zag dit niet in je OP staan. Met het vooruitzicht op tegels, zou ik toch wel vloerverwarming nemen. Kun je ook als centraleverwarming nemen zodat je geen radiatoren meer nodig hebt. Of neem je pvc tegels?
De maten die ik een paar post terug noemde is inclusief de uitbouw weet niet of je daar op doelde?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:49 schreef laziness het volgende:
De prijzen voor de uitbouw via de aannemer zijn meestal inderdaad voordeliger dan het later achteraf doen.
Wij doen het echter toch nog steeds niet.
1,2m kost bij ons 14k en 2,4m is 20k. Ik heb het er niet voor over om als meerwerk mee te nemen nu.
Zo klein vind ik je huis trouwens niet hoor Tink. Onze niet starterswoning is wat breder en langer maar niet enorm.
En de prijs die je terug kreeg voor een casco badkamer vond ik best netjes. Wij krijgen minder terug.
Vrienden van ons kregen meer terug bij hun badkamer vandaar dat ik het waarschijnlijk weinig vindquote:Op zondag 15 maart 2015 09:25 schreef Snoepje5 het volgende:
¤2500 is inderdaad vrij veel voor de badkamer bij een starterswoning. Zelf zou ik er ook nog wat geld tegenaan gooien, maar ik heb brochures gezien voor starterswoningen waar de stelpost voor de badkamer ¤1000 bedraagt. Neem in ieder geval goede en mooie tegels. Die vervang je het moeilijkst.
De maten met uitbouw zijn 4,7 bij 10,18.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:02 schreef laziness het volgende:
Ik kan de maten incl uitbouw even niet terug vinden. Wat zijn die?
De basic badkamer hier had lelijke tegels, lelijke wastafel, kranen, lelijk alles
Chromen buizen naar de vloer ipv weg gewerkt in de muur.
Logischerwijs is dat ook niet zoveel waard en krijgen we dus ook weinig terug
Wij hebben iets van 34k ruimte voor meerwerk incl badkamer, keuken, vloer etc. Maar alleen al het meerwerk vanuit de bouw slokt 5,5k op.
Echt bizarre prijzen allemaal als je er over nadenkt
Oh we kunnen hier zeker nog jaren met heel veel plezier wonenquote:Op zondag 15 maart 2015 11:18 schreef laziness het volgende:
Dan is je starterswoning langer dan de onze hoor
Doordat het huis niet zo breed is, is de bovenverdieping wel wat kleiner en die groeit met je uitbouw natuurlijk ook niet mee.
Maar verder denk ik dat je hier lange tijd mee vooruit kan
250 geloof ik. Maar om het zeker te weten moet ik het even opzoeken. Ben alleen niet thuis ^^ zal dat van de week even doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:33 schreef laziness het volgende:
Hoeveel werkbare dagen hebben ze bij jullie volgens de overeenkomst?
Haha ja Agh als het er maar komt te staanquote:Op zondag 15 maart 2015 17:06 schreef laziness het volgende:
Wat een verschil tussen alle projecten toch in al die zaken.
Bij ons hebben ze 150 werkbare dagen.
Precies en voorpret is de helft van de funquote:Op zondag 15 maart 2015 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja Agh als het er maar komt te staan
Ja precies. Op het moment dat we wisten dat de hypotheek oké was vond ik het leuk wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Precies en voorpret is de helft van de fun
Kan wel. Wij hebben ook 150 werkbare dagen. In december 2014 zijn ze begonnen met het leggen van de fundering en ergens medio mei wordt het opgeleverd. Gaat echt hard. Sowieso bouwen ze het huis zelf in een week zo'n beetje. Op maandag hadden ze de begane grond gebouwd en op vrijdag zat het dak er opquote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef Snoepje5 het volgende:
150 werkbare dagen voor een nieuwbouw woning? Dan zijn ze dus 7 maanden bezig van begin tot oplevering? Lijkt me wel heel weinig. Tenminste, wat ik tegen ben gekomen en vergelijkbaar is met de woning van Think-Pinkk staan toch al gauw 200 - 250 werkbare dagen voor.
Aan de ene kant wel fijner natuurlijk, scheelt je wel in rente die je moet betalen zonder dat je er in woont.
Als je goede afspraken maakt kunnen ze mooi achter elkaar door werken dus zou het te doen moeten zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:17 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Kan wel. Wij hebben ook 150 werkbare dagen. In december 2014 zijn ze begonnen met het leggen van de fundering en ergens medio mei wordt het opgeleverd. Gaat echt hard. Sowieso bouwen ze het huis zelf in een week zo'n beetje. Op maandag hadden ze de begane grond gebouwd en op vrijdag zat het dak er op![]()
Enige waar ik van baal is dat we geen budget hadden voor een uitbouw, die zou ons 11500 extra hebben gekost. Op het moment van kopen hadden we nog niet echt eigen inleg helaas dus dat hebben we moeten laten schieten. De woning is nu 9.22m lang dus alsnog wel te doen denk ik.
Het huis wordt ook opgeleverd met standaard badkamer en toilet welke prima zijn, maar nu willen we meer dan prima. Huren nu al een paar jaar een nieuwbouwappartement dus weten wel wat we nu anders willen dan standaard. Badkamerindeling is omgegooid, een bad komt er bij en luxere tegels in badkamer en toilet. Kost even 4900 euro extra, maar dan is het wel compleet naar onze wens. Gelukkig zijn we voor de keuken 2000 onder het budget gebleven dus dat scheelt weer. Kan niet wachten tot we voor het eerst binnen mogen kijken!
Nu wordt het alleen langzaam een planning maken voor alle bedrijven die langs moeten komen. Eerst moet het leidingwerk nog worden aangepast voor de keuken (hebben we niet bij de projectleverancier besteld). De aannemer vroeg hier 2100 euro voor![]()
Dus dat laten we door een extern bedrijf doen voor 900 euro. Dan worden de muren voorzien van renovlies behang, dan nog de keuken plaatsen en tot slot laten we een PVC-vloer leggen en verlijmen, want vloerverwarming als hoofdverwarming. Hoop dat dat in 3 weken te doen is.
Wat ben je kwijt voor het renovlies tov het aantal m2?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:17 schreef The6thgate het volgende:
en toilet welke prima zijn, maar nu willen we meer dan prima. Huren nu al een paar jaar een nieuwbouwappartement dus weten wel wat we nu anders willen dan standaard. Badkamerindeling is omgegooid, een bad komt er bij en luxere tegels in badkamer en toilet. Kost even 4900 euro extra, maar dan is het wel compleet naar onze wens. Gelukkig zijn we voor de keuken 2000 onder het budget gebleven dus
14,15- per m2 (265m2 totaal).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat ben je kwijt voor het renovlies tov het aantal m2?
Voorkant komt uit op het waterquote:
Wij hebben ook een standaard woningborg contract dus zal net zo iets zijn. Weer vergeten te kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:10 schreef Ravenge het volgende:
Bij ons vond ik dit moment wel een beetje een anticlimax. Je leeft als het ware toe naar een moment dat ze je 'droomhuis' gaan bouwen. Maanden zit je in spanning over hypotheken en van alles wat er geregeld moet worden. Dan gaan ze eindelijk aan de gang en dan is er één eenzame graafmachine en een trekker aan het werk op een grijze middag. Je verwacht hier op z'n minst een fanfare met slingers en champagneVind je ook niet?
Bij ons is het trouwens 200 dagen vanaf gereed komen begane grondvloer (schijnt standaard woningborg contract te zijn)
Ik verwacht binnen een week een brief dat hij gereed is want de bekisting voor de muren staat al...
Eigenlijk verwacht ik een projectforum waar alle buurtjes lekker met elkaar kunnen keuvelen over keukens, badkamers en vloeren. En één centrale plek waar de bouwer de planning van het project plaatst en bijhoudt. Helaas niets van dit alles...ze durven nog niet eens te zeggen of het nou Q4 2015 of Q1 2016 wordtquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We krijgen ook maar een kijk moment enzo
En zo hoort het vind ik!quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef laziness het volgende:
Bij ons maken ze er een feestje van als de eerste paal de grond in gaat schijnt
Nee ook niks van. Dit alles.. Agh bouw mijn eigen feestje wel. Maandag naar de notaris en dan gaan we ook lekker uit eten enzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:18 schreef Ravenge het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik een projectforum waar alle buurtjes lekker met elkaar kunnen keuvelen over keukens, badkamers en vloeren. En één centrale plek waar de bouwer de planning van het project plaatst en bijhoudt. Helaas niets van dit alles...ze durven nog niet eens te zeggen of het nou Q4 2015 of Q1 2016 wordtIs daar bij jullie meer informatie van?
[..]
En zo hoort het vind ik!
Nope ook geen Facebook of wat dan ook. Mijn schoonvader heeft al wel veel mensen die in het blok komen wonen gezien. Wij zelf nog niemandquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:02 schreef The6thgate het volgende:
Is er geen facebook pagina van het project zelf? Was er bij ons wel, en via die pagina heeft weer iemand een besloten groep aangemaakt.
Mooi dat ze zijn begonnen! Het gaat pas echt leuk worden zodra de muren er komen. En daarna moet je weer heel lang wachten voor je er in magOns huis staat er nu 1.5 maand en over 2 weken eindelijk een kijkdag.
Zal dat binnenkort eens doen. Onze kopersbegeleider antwoord meestal binnen een dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef The6thgate het volgende:
Wellicht kun je de kopersbegeleider van de aannemer even vragen of hij een mail naar iedereen wil sturen om elkaar in contact te brengen. Hopelijk werkt hij wel sneller dan bij ons, man wat duurt dat soms lang voor je een reactie hebt
Mja ik denk niet dat er zoveel vanuit dat oogpunt komt vanuit onze aannemer. Maakt ook niet zoveel uit straks nog tijd zat om de buren te leren kennen ^^quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wij hebben ook een facebookgroep, maar vanuit de aannemer komt er vrij weinig informatie. Daar hebben we laatst iets van gezegd en toen hebben we wel een redelijk uitgebreide mail gekregen waarin ze aangeven in welke week ze gaan heien en in welke volgorde ze de velden gaan bouwen.
Ja de aannemer doet bij ons verder ook niets met het burencontact hoor, vind ik ook niet meer dan logisch. Maar ik vind het wel fijn om te weten wat voor planning ze aanhouden. Kunnen ze altijd van afwijken natuurlijk, maar helemaal niets weten, zoals mijn overburen en alleen maar horen dat ze waarschijnlijk in mei gaan opleveren is ook weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat er zoveel vanuit dat oogpunt komt vanuit onze aannemer. Maakt ook niet zoveel uit straks nog tijd zat om de buren te leren kennen ^^
Oh dat is wel jammerlijk ja. Als het goed is krijgen wij daar nog wel meer informatie ver. Maar ze zijn natuurlijk pas net begonnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja de aannemer doet bij ons verder ook niets met het burencontact hoor, vind ik ook niet meer dan logisch. Maar ik vind het wel fijn om te weten wat voor planning ze aanhouden. Kunnen ze altijd van afwijken natuurlijk, maar helemaal niets weten, zoals mijn overburen en alleen maar horen dat ze waarschijnlijk in mei gaan opleveren is ook weer een beetje jammer.
Ja leuk leukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Het begin is er zullen we maar zeggen..
Op die staven zullen ze idd. de fundering wel gaan leggen !
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:32 schreef lipje het volgende:
Met de huidige werkloosheid in de bouw zullen ze snel klaar zijn
Ja zeker voor de keuken komen er bijv nog twee groepen bij enzo naast wat er standaard al in zat. Naar zolder hebben we een loze leiding laten leggen want vriend van ons is elektricien en gaat daar een extra groep voor makenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef Nick1983 het volgende:
Hebben jullie trouwens wel goed nagedacht over alle (extra) groepen voor warmte apparaten? In eerste instantie hadden wij een oven, combi magnetron en inbouw koffieapparaat bedacht in onze kasten wand. Daar zouden wij 3 aparte groepen voor moeten hebben.
Uiteindelijk is het een fornuis geworden en een inbouw koffieapparaat, maar ik wist van te voren in ieder geval niet dat het zo werkte met die groepen.
Ja die wil ik doen. Maar fok laat mij op de laptop niet inloggen. Zie feedback probeer duidelijk te krijgen waarom niet.quote:
Ik snap er ook niks vanquote:
tijd voor die updatequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van
jeej ik mag weer
Ja echt he.. Ik hoop dat de eendjes blijven nu ze daar zo aan het klussen zijn.. Ik vind ze zo leukquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:09 schreef Duufje het volgende:
het word nou allemaal wel echt nu ze zo bezig zijn.
Jaquote:
Fundering zal een cm of 30 zijn gok ik. Dus straks 10 cm muur, 10 cm isolatie en dan weer 10 cm muur. Is een gok hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht altijd dat er wel meer muur tussen de buren zat? Tenminste, dacht dat bij ons nog een holle ruimte tussen de muren van ons huis en die van de buren zitten.
kan ook 25 tot 30cm massief beton wordenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fundering zal een cm of 30 zijn gok ik. Dus straks 10 cm muur, 10 cm isolatie en dan weer 10 cm muur. Is een gok hoor.
Oh, die dikke muur is niet de muur die er komt te staan, maar zit nog onder de fundering. Ja zoveel verstand heb ik er nog niet vanquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fundering zal een cm of 30 zijn gok ik. Dus straks 10 cm muur, 10 cm isolatie en dan weer 10 cm muur. Is een gok hoor.
We krijgen sowieso losse muren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef lipje het volgende:
[..]
kan ook 25 tot 30cm massief beton worden
Sterker nog die muur die je ziet staan is de funderingquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Oh, die dikke muur is niet de muur die er komt te staan, maar zit nog onder de fundering. Ja zoveel verstand heb ik er nog niet van
Ja ik hoop dat het net zo vlot gaat als bij jou!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef Nick1983 het volgende:
Kijk eens aan! Er zit dus schot in de zaakBen benieuwd hoe snel ze bij jullie gaan
Ze blijven nog steeds volhouden dat het september gaat worden. Ik geloof het gewoon niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al wanneer je erin mag?
Binnenwerk duurt altijd best een tijdje. Dus wie weet ligt het daaraan. Ik zou mezelf niet te blij maken kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 15 april 2015 17:39 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ze blijven nog steeds volhouden dat het september gaat worden. Ik geloof het gewoon niet.
Ze zijn nu al zo ver, dat ik het haast niet geloof dat ze er nog 6 maanden over gaan doen
Zekerquote:Op woensdag 15 april 2015 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Binnenwerk duurt altijd best een tijdje. Dus wie weet ligt het daaraan. Ik zou mezelf niet te blij maken kan het alleen maar meevallen
Sparen is belangrijk zijn wij ook druk mee bezig.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:38 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
ZekerWe gaan uit van het slechtste
Betekent uiteindelijk ook dat we meer kunnen sparen
Zeker weten. Wij moeten nu sowieso al ¤5000 extra bijleggen en dat zijn alleen nog maar de grote zaken. Ik denk dat de kleine dingen ook nog vies tegen vallenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sparen is belangrijk zijn wij ook druk mee bezig.
In mijn beleving zijn het juist de kleine dingen die het zo duur makenquote:Op donderdag 16 april 2015 12:08 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Zeker weten. Wij moeten nu sowieso al ¤5000 extra bijleggen en dat zijn alleen nog maar de grote zaken. Ik denk dat de kleine dingen ook nog vies tegen vallen
Wij hadden gelukkig behoorlijk ruim gemeten met het bouw depo. Dus uiteindelijk moesten we nu maar een paar 100 euro zelf bijleggen. En dan is dat goed te behappen. Gordijnen zijn ook een behoorlijke hap uit het budget.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:28 schreef Nick1983 het volgende:
Ja inderdaad.... Raambekleding.... ook zo een leuke.
Wij hebben vooral extra kosten aan:
- Uitgebreidere badkamer
- Inbouwkoffieapparaat
- Fornuis
- Renovlies behang (we gaan toch niet stuken)
- Nieuwe meubels
Raambekleding en andere zaken komen er nog bij...
Enige wat bij ons echt tegenviel was de badkamer. Daar komen trouwens nog wel kosten voor bij bedenk ik me net.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:43 schreef Nick1983 het volgende:
Ja wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om bepaalde dingen duurder te maken en dat dan maar 'bij te leggen' (uiteindelijk betaal je het allemaal zelf)
Als wij de badkamertegels wilde hebben zoals wij die het mooist vonden (inclusief toilet) dan kwamen we uit op 6000 euro!quote:Op donderdag 16 april 2015 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Enige wat bij ons echt tegenviel was de badkamer. Daar komen trouwens nog wel kosten voor bij bedenk ik me net.
Ja wij maken extra kosten omdat we bedachten dat we onze meubels gingen verkopen en wel nieuwe meubels konden gaan kopen en dat we onze (niet) inbouw koffieappraat wel konden verkopen en dan een inbouw (á ¤1100) zouden kopen en zo nog meer van die dingenquote:Op donderdag 16 april 2015 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Enige wat bij ons echt tegenviel was de badkamer. Daar komen trouwens nog wel kosten voor bij bedenk ik me net.
De badkamer viel qua tegels nog wel mee, daar betalen we ¤500 extra voor, inclusief het tegelen. We kwamen er alleen achter dat de douchehoek er niet bij hoorde (wel de kraan en douchekop :S) en daar zijn we ook nog eens na afdingen ¤1000 voor kwijt.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:13 schreef younesel het volgende:
[..]
Als wij de badkamertegels wilde hebben zoals wij die het mooist vonden (inclusief toilet) dan kwamen we uit op 6000 euro!![]()
Dus maar tegels uit het uitbreidingspakket, want de tegels die wij in eerste instantie hadden gekozen waren niet uit het uitbredingspakket en daarom 3x duurder... afzetters...
Dat vroeg ik me inderdaad ook af; iedereen weet dat je bij een keukenboer moet afdingen ander ben je dief van je eigen geld. Hoe zit 't met zo'n tegelboer? Die willen ons doen geloven dat afdingen geen optie is. Prijs is prijs, kunnen ze niets aan doen. Maar ik heb er moeite mee om dat te geloven. Ben jij naar een aparte tegelboer geweest om je tegels uit te zoeken?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:16 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
De badkamer viel qua tegels nog wel mee, daar betalen we ¤500 extra voor, inclusief het tegelen. We kwamen er alleen achter dat de douchehoek er niet bij hoorde (wel de kraan en douchekop :S) en daar zijn we ook nog eens na afdingen ¤1000 voor kwijt.
Nou ja, wat vooral lastig is gebleken bij ons, is dat de tegels geregeld worden bij een tegelboer, maar dat de aannemer in de lead is.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:19 schreef younesel het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me inderdaad ook af; iedereen weet dat je bij een keukenboer moet afdingen ander ben je dief van je eigen geld. Hoe zit 't met zo'n tegelboer? Die willen ons doen geloven dat afdingen geen optie is. Prijs is prijs, kunnen ze niets aan doen. Maar ik heb er moeite mee om dat te geloven. Ben jij naar een aparte tegelboer geweest om je tegels uit te zoeken?
Afzetters zou ik het niet meteen willen noemen. Standaard zitten er nou niet bepaald de duurste tegels bij. En er zit nogal wat verschil in prijs bij tegels. Dat hebben wij ook wel gezien toen wij de tegels gingen uitzoeken voor onze beneden verdiepingquote:Op donderdag 16 april 2015 13:13 schreef younesel het volgende:
[..]
Als wij de badkamertegels wilde hebben zoals wij die het mooist vonden (inclusief toilet) dan kwamen we uit op 6000 euro!![]()
Dus maar tegels uit het uitbreidingspakket, want de tegels die wij in eerste instantie hadden gekozen waren niet uit het uitbredingspakket en daarom 3x duurder... afzetters...
Nou jaquote:Op donderdag 16 april 2015 14:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ik heb de nieuwe OP alvast in mijn kladblok staan. Kon er nog dingen aan toevoegen die ik hier nog niet gepost had.
[..]
Afzetters zou ik het niet meteen willen noemen. Standaard zitten er nou niet bepaald de duurste tegels bij. En er zit nogal wat verschil in prijs bij tegels. Dat hebben wij ook wel gezien toen wij de tegels gingen uitzoeken voor onze beneden verdieping
True maar wij weten natuurlijk niet wat hij heeft uitgezocht hé. Maargoed ze weten wel wat te vragen Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 15:30 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Nou ja¤6000 is wel een hele hoop geld extra. Ik weet niet hoe groot de badkamer is, maar je krijgt als het goed is ook nog geld terug van de standaard tegels. In ieder geval weten ze het allemaal mooi te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |