Reed? Crisis?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:45 schreef Renesite het volgende:
Jezus. Klasse rijden niet waarderen! Ik reed een splinternieuwe VW passat! Wat een weelde!
had een leenauto. Rijd zelf in een klasse minder, ibiza st ecomotivequote:
Prima wagen toch. Zou ervoor tekenen als ik geen leaseauto had.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
had een leenauto. Rijd zelf in een klasse minder, ibiza st ecomotive
En het is niet eens een leaseautoquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Prima wagen toch. Zou ervoor tekenen als ik geen leaseauto had.
Wat bedoel je dan met dat je verzadigd was met auto's? Dat klinkt eerder alsof er een zonda, ferrari, porsche en aston voor de deur staan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat auto's me net zoveel interesseren als het betaalde voetbal (-273,15 graden),
Peugeot Partner vind ik al goed genoeg.quote:Op zondag 23 november 2014 10:51 schreef TheStranger1158 het volgende:
Wat bedoel je dan met dat je verzadigd was met auto's? Dat klinkt eerder alsof er een zonda, ferrari, porsche en aston voor de deur staan.
Oh je leeft erg zuinig dus bedoel jequote:Op zondag 23 november 2014 11:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Peugeot Partner vind ik al goed genoeg.
Exact! Zielig hé?quote:Op zondag 23 november 2014 11:31 schreef TheStranger1158 het volgende:
Oh je leeft erg zuinig dus bedoel je
Maar het rijdt wel lekkerder dan een Ibiza STquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
En het is niet eens een leaseauto!
Klasse minder dan die Passat. Ik voelde me in die Passat een klein jongetje in een veel te grote auto
Waar geef je het dan aan uit, buiten wonen, auto en dagelijkse boodschappen???quote:Op zondag 23 november 2014 20:03 schreef von_manstein het volgende:
Ik (alleenstaand zonder kinderen 45k bruto pj) maak vrijwel al mn geld op
Is dat niet van een Fries spreekwoord: "Der is noch nea in brânkast efter in lykwein oan riden.quote:Op zondag 23 november 2014 20:03 schreef von_manstein het volgende:
Althans ik heb nog nooit een lijkenwagen met een kluis in de aanhanger naar een begraafplaats/crematorium zien rijden.
Hobby's, vakanties en gadgets.quote:Op zondag 23 november 2014 20:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Waar geef je het dan aan uit, buiten wonen, auto en dagelijkse boodschappen???
dus je spaart niet/nauwelijks van het geld dat je binnen krijgt? Ik snap daar niks van, maar dat is geen waardeoordeel hoor! Ieder doet toch waar hij zich prettig bij voelt natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 10:33 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Hobby's, vakanties en gadgets.
Ik betaal momenteel 197, maar dat is veels te veel.quote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef sachin1988 het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk voor een huishouden van 2 volwassenen en 1 kind van 2 maanden aan G/W/L?
Heb de mijnes op 135 gezet, sinds juni een koopwoning, mijn eerste woning..ben bang dat 135 weinig is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |