quote:Op zondag 16 november 2014 12:39 schreef kawotski het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo mooi is aan beton, beton, beton, beton, beton, beton en nog eens beton?
Deze man trekt nog vrolijk zijn shirtje uit op de Coolsingel.quote:Op maandag 17 november 2014 13:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom is Franeker niet genomineerd, dat is echt een hele mooie stad, geen beton- en junkieparadijs, hetgeen Rotterdam is.![]()
Rotterdam is een der lelijkste steden van Nederland, wellicht op Lelystad en Heerlen na.![]()
. Ik ben wel eens over de Coolsingel gewandeld, mijn Allah, wat een treurige bende. Een buitenwijk van een middelgrote stad in noord-Siberie in de winter straalt nog meer warmte uit dan Rotterdam.
Ik ga voor deze held:quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Knip het volgende:
En het grootste symbool van Rotterdam is natuurlijk ome Leen.
[ afbeelding ]
Je hebt volkomen gelijk, maar deze Rotterdammer mag niet onvermeld blijvenquote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga voor deze held:
[ afbeelding ]
Vaak zat een praatje mee mogen maken. En meer Rotterdammer dan hem vind je ze niet.
Rob de Nijs. Alle 3 heldenquote:Op maandag 17 november 2014 14:27 schreef Knip het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, maar deze Rotterdammer mag niet onvermeld blijven
[ afbeelding ]
Bekende sigarenhandelaar op de Goudse Rijwegquote:Op maandag 17 november 2014 14:27 schreef Knip het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, maar deze Rotterdammer mag niet onvermeld blijven
[ afbeelding ]
Bep van Klaverenquote:Op maandag 17 november 2014 14:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bekende sigarenhandelaar op de Goudse Rijweg
[ afbeelding ]
In de nederlandse spreektaal blijven leven door zijn vaststelling over de Koopzucht van vrouwen: "Daar valt niet tegenop te boksen!"
Familie van mequote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Knip het volgende:
En het grootste symbool van Rotterdam is natuurlijk ome Leen.
[ afbeelding ]
De laatste keer dat jij in Rotterdam was, was ergens in de jaren '80?quote:Op maandag 17 november 2014 13:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom is Franeker niet genomineerd, dat is echt een hele mooie stad, geen beton- en junkieparadijs, hetgeen Rotterdam is.![]()
De mensen die nooit in Rotterdam komen weten altijd het beste wat voor stad Rotterdam precies isquote:Op maandag 17 november 2014 17:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij in Rotterdam was, was ergens in de jaren '80?Klopt echt geen fuck van wat je zegt.
Gewoon wegblijven dan vieze 020'er met je neus.quote:Op maandag 17 november 2014 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
RotterdamAlleen in het donker loop ik er niet kotsend doorheen, man wat ene lelijke gebouwen en wat een gebrek aan sfeer.
Ik ga ook voor Jules, maar mijn lievelings is nog wel Waardenbergquote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga voor deze held:
[ afbeelding ]
Vaak zat een praatje mee mogen maken. En meer Rotterdammer dan hem vind je ze niet.
Misschien ook omdat je het niet goed kent?quote:Op maandag 17 november 2014 17:47 schreef Adames het volgende:
Om in te leven is natuurlijk wat anders dan een weekendje weg. Rotterdam trekt me niet als toerist, maar ik kan me voorstellen dat wonen wat anders is. In Eindhoven woon ik ook prima met geweldige kansen voor mijn werksector, relatief goedkope woningen, veel ruimte en zeer veel initiatieven. Alleen als ik iemand een weekendje weg in Nederland moet aanraden staat Eindhoven op plek 25.
Zoiets heb ik ook bij Rotterdam.
Mijn vader komt ervandaanquote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien ook omdat je het niet goed kent?
Gewoon lekker wegblijven die mensen. Vooral niet naar Rotterdam komen.quote:Op maandag 17 november 2014 17:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
De mensen die nooit in Rotterdam komen weten altijd het beste wat voor stad Rotterdam precies is.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Jules, maar mijn lievelings is nog wel Waardenberg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Briljante vent
Meer Rotterdams dan hij en Deelder krijg je het bijna niet idd
Er is hier toch echt wel een stuk meer te doen dan in Eindhoven hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 17:47 schreef Adames het volgende:
Om in te leven is natuurlijk wat anders dan een weekendje weg. Rotterdam trekt me niet als toerist, maar ik kan me voorstellen dat wonen wat anders is. In Eindhoven woon ik ook prima met geweldige kansen voor mijn werksector, relatief goedkope woningen, veel ruimte en zeer veel initiatieven. Alleen als ik iemand een weekendje weg in Nederland moet aanraden staat Eindhoven op plek 25.
Zoiets heb ik ook bij Rotterdam.
Doelde er meer op dat de prijs is voor de beste stad is om in te wonen, dan ga je naar heel andere dingen kijken dan welke stad heeft de leukste grachtjes of de mooiste musea.quote:Op maandag 17 november 2014 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is hier toch echt wel een stuk meer te doen dan in Eindhoven hoor.
Juist voor de architectuur en musea komen veel toeristen naar Rotterdam.quote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat de prijs is voor de beste stad is om in te wonen, dan ga je naar heel andere dingen kijken dan welke stad heeft de leukste grachtjes of de mooiste musea.
Toch maar een keertje gaan daar, al heb ik geen bovenmatige interesse in architectuurquote:Op maandag 17 november 2014 18:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Juist voor de architectuur en musea komen veel toeristen naar Rotterdam.
Qua wonen is het juist een enorme kutstad, sowieso is de Rijnmond een van de meest vervuilde plekjes van Europa .quote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat de prijs is voor de beste stad is om in te wonen, dan ga je naar heel andere dingen kijken dan welke stad heeft de leukste grachtjes of de mooiste musea.
Gewoon een keer doen. Het is heel leuk geworden de laatste jaren.quote:Op maandag 17 november 2014 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch maar een keertje gaan daar, al heb ik geen bovenmatige interesse in architectuur
Ik ben geheel jouw meening.quote:Op maandag 17 november 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
Als geboren Rotterdammer zou ik er never nooit meer willen wonen.
Mijn ouders hadden jarenlang daar vlakbij een aquariumzaak op de Beijerlandse Laan sinds daar alleen maar allochtonen wonen is de Bloemhof en omgeving inderdaad een drama.quote:Op maandag 17 november 2014 18:29 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ik ben geheel jouw meening.
Ik ben geboren in Rotterdam zuid op de putse bocht in 1964.....
Op school in kralingen
Ik vind het een ramp stad.
.
nou deze is ook wel goedquote:Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van een lelijke stad naar lelijke mannen, only in Rotterdamquote:Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waardenberg bij Pownews was mooi inderdaad. Laat die toeristen maar lekker naar 020 gaan. Toch leuk deze prijs voor Rotterdam.quote:Op maandag 17 november 2014 19:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
nou deze is ook wel goed![]()
deel 1
deel 2
Was dat die aquariumzaak waar je eerst een trap af moest?quote:Op maandag 17 november 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden jarenlang daar vlakbij een aquariumzaak op de Beijerlandse Laan sinds daar alleen maar allochtonen wonen is de Bloemhof en omgeving inderdaad een drama.
Misschien over 20 jaar nog eens een luxe appartementje op de Kop van Zuid of zo verder ook geen ambitie om terug te gaan voorlopig
Met dergelijke verkiezingen heb je natuurlijk genoeg ervaring.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef Morendo het volgende:
Het probleem met dergelijke verkiezingen is dat het nooit steden als Londen of Parijs worden. Want: saai. Dus dan maken ze er maar een soort modellenverkiezing van voor verstandelijk gehandicapten. Spek-en-bonen wedstrijdje.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Met dergelijke verkiezingen heb je natuurlijk genoeg ervaring.
Daar zijn ze vandaag mee begonnen.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:56 schreef Morendo het volgende:
Op zich houd ik wel van hoogbouw, maar dan moet het hoger gaan dan zo'n 150/160 meter. En de Lijnbaan moet afgebroken worden. Wat een grafplek is dat.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar zijn ze vandaag mee begonnen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)elier-rotterdam.html
Toen ik dat typte kon ik ook in geen lichtjaren zien aankomen dat iemand dat zou aangrijpen om terug te kaatsen.quote:
De Lijnbaan is een Rijksmonument. De eerste autovrije winkelstraat ter wereld.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:56 schreef Morendo het volgende:
Op zich houd ik wel van hoogbouw, maar dan moet het hoger gaan dan zo'n 150/160 meter. En de Lijnbaan moet afgebroken worden. Wat een grafplek is dat.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kom maar op met de haters en de trolls:
-Ahmed Aboutaleb![]()
-Rotterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |