Dat hebben we te danken aan de grootste partij van Rotterdam: Leefbaar Rotterdam met als lijsttrekker Joost Eerdmansquote:
Als je naar de juiste plekken gaat wel hoor. Maar vaak ook niet nee.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
,,De stad heeft een jonge, open, tolerante gemeenschap
nou niet altijd hoor , hoop rassen/volkeren die leven gescheiden van elkaar
die vernieuwende architecteur en stedelijk ontwerp en nieuwe bedrijfsmodellen omarmt.
nou ja zo mooi is het ook allemaal niet, ik vind persoonlijk venetie veel mooier , maar goed..
De strategie is om families en bedrijven naar het centrum te trekken met huizen, uitstekend openbaar vervoer en een levendige publieke ruimte'',
ja lekker je kid van 11 op de fiets naar school laten gaan terwijl er 100 000 000 autos allemaal door die stad crossen? lekker maarnietheus...
zo legt Steven Bee
nooit van gehoord
van de Academy de charme van Rotterdam uit.
Hij prijst het 'sterke leiderschap' van burgemeester Ahmed Aboutaleb.
ummm heb geen mening...
Wel, het kan natuurlijk net zo goed zijn inderdaad dat die award meer een soort promotie is voor de denktank dan voor Rotterdam zelf. Ik had voor deze award namelijk nog nooit van deze denktank gehoord, en ik denk menig Fokker met mij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:16 schreef ShevaJB het volgende:
Wat is dat voor een kneuzenclubVolgende maand gaan ze zeker naar weetikveel waar, Dortmund ofzo en gaan ze daar populair doen met een nietszeggende award.
Enigszins mijn punt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, het kan natuurlijk net zo goed zijn inderdaad dat die award meer een soort promotie is voor de denktank dan voor Rotterdam zelf. Ik had voor deze award namelijk nog nooit van deze denktank gehoord, en ik denk menig Fokker met mij.
Eens, Kralingen is werkelijk prachtig. Ik woon er naast. Blaak is heel mooi geworden, zeker nu de markthal er staat. De horeca is de laatste jaren veel beter geworden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef Richestorags het volgende:
En dat mag ook wel eens gezegd worden. Er wordt nogal vaak onnodig gehaat op Rotterdam. Oké, er wonen ook figuren waarbij je eenkrijgt als men het over een "tolerante gemeenschap" heeft omdat men de kinderen verbiedt om over Amsterdam te praten maar i.p daarvan het over 020 te hebben, maar Rotterdam heeft zeker een unieke uitstraling. Helaas is het centrum het gewoon net niet.
Maar de Oude Haven, de stadshavens, heel het gebied rond Blaak, Kralingen, Kop van Zuid, allemaal prima stukken
Vanaf Zuidplein wordt het echteren bij de Koopgoot
en
![]()
Welke stad moest dat dan volgens jou zijn?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef Seam het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
Al in tijden niet meer zo gelachen
Niemand van die mensen heeft waarschijnlijk ooit een voet in Rotterdam gezet.
Geen idee. Sowieso niet zo grote stad als Rotterdam. Formaatje Nijmegen of Maastricht dan eerder.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke stad moest dat dan volgens jou zijn?
Zürich, alleen al om dat lange stuk gezelligheid langs het waterquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke stad moest dat dan volgens jou zijn?
Kopenhagen lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zürich, alleen al om dat lange stuk gezelligheid langs het water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |