quote:Op zondag 16 november 2014 12:39 schreef kawotski het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo mooi is aan beton, beton, beton, beton, beton, beton en nog eens beton?
Deze man trekt nog vrolijk zijn shirtje uit op de Coolsingel.quote:Op maandag 17 november 2014 13:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom is Franeker niet genomineerd, dat is echt een hele mooie stad, geen beton- en junkieparadijs, hetgeen Rotterdam is.![]()
Rotterdam is een der lelijkste steden van Nederland, wellicht op Lelystad en Heerlen na.![]()
. Ik ben wel eens over de Coolsingel gewandeld, mijn Allah, wat een treurige bende. Een buitenwijk van een middelgrote stad in noord-Siberie in de winter straalt nog meer warmte uit dan Rotterdam.
Ik ga voor deze held:quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Knip het volgende:
En het grootste symbool van Rotterdam is natuurlijk ome Leen.
[ afbeelding ]
Je hebt volkomen gelijk, maar deze Rotterdammer mag niet onvermeld blijvenquote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga voor deze held:
[ afbeelding ]
Vaak zat een praatje mee mogen maken. En meer Rotterdammer dan hem vind je ze niet.
Rob de Nijs. Alle 3 heldenquote:Op maandag 17 november 2014 14:27 schreef Knip het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, maar deze Rotterdammer mag niet onvermeld blijven
[ afbeelding ]
Bekende sigarenhandelaar op de Goudse Rijwegquote:Op maandag 17 november 2014 14:27 schreef Knip het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, maar deze Rotterdammer mag niet onvermeld blijven
[ afbeelding ]
Bep van Klaverenquote:Op maandag 17 november 2014 14:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bekende sigarenhandelaar op de Goudse Rijweg
[ afbeelding ]
In de nederlandse spreektaal blijven leven door zijn vaststelling over de Koopzucht van vrouwen: "Daar valt niet tegenop te boksen!"
Familie van mequote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Knip het volgende:
En het grootste symbool van Rotterdam is natuurlijk ome Leen.
[ afbeelding ]
De laatste keer dat jij in Rotterdam was, was ergens in de jaren '80?quote:Op maandag 17 november 2014 13:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom is Franeker niet genomineerd, dat is echt een hele mooie stad, geen beton- en junkieparadijs, hetgeen Rotterdam is.![]()
De mensen die nooit in Rotterdam komen weten altijd het beste wat voor stad Rotterdam precies isquote:Op maandag 17 november 2014 17:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij in Rotterdam was, was ergens in de jaren '80?Klopt echt geen fuck van wat je zegt.
Gewoon wegblijven dan vieze 020'er met je neus.quote:Op maandag 17 november 2014 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
RotterdamAlleen in het donker loop ik er niet kotsend doorheen, man wat ene lelijke gebouwen en wat een gebrek aan sfeer.
Ik ga ook voor Jules, maar mijn lievelings is nog wel Waardenbergquote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga voor deze held:
[ afbeelding ]
Vaak zat een praatje mee mogen maken. En meer Rotterdammer dan hem vind je ze niet.
Misschien ook omdat je het niet goed kent?quote:Op maandag 17 november 2014 17:47 schreef Adames het volgende:
Om in te leven is natuurlijk wat anders dan een weekendje weg. Rotterdam trekt me niet als toerist, maar ik kan me voorstellen dat wonen wat anders is. In Eindhoven woon ik ook prima met geweldige kansen voor mijn werksector, relatief goedkope woningen, veel ruimte en zeer veel initiatieven. Alleen als ik iemand een weekendje weg in Nederland moet aanraden staat Eindhoven op plek 25.
Zoiets heb ik ook bij Rotterdam.
Mijn vader komt ervandaanquote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien ook omdat je het niet goed kent?
Gewoon lekker wegblijven die mensen. Vooral niet naar Rotterdam komen.quote:Op maandag 17 november 2014 17:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
De mensen die nooit in Rotterdam komen weten altijd het beste wat voor stad Rotterdam precies is.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Jules, maar mijn lievelings is nog wel Waardenberg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Briljante vent
Meer Rotterdams dan hij en Deelder krijg je het bijna niet idd
Er is hier toch echt wel een stuk meer te doen dan in Eindhoven hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 17:47 schreef Adames het volgende:
Om in te leven is natuurlijk wat anders dan een weekendje weg. Rotterdam trekt me niet als toerist, maar ik kan me voorstellen dat wonen wat anders is. In Eindhoven woon ik ook prima met geweldige kansen voor mijn werksector, relatief goedkope woningen, veel ruimte en zeer veel initiatieven. Alleen als ik iemand een weekendje weg in Nederland moet aanraden staat Eindhoven op plek 25.
Zoiets heb ik ook bij Rotterdam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |