Nee ook om thuis kusjekroel mee te doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Een Fok!-vriendinnetje is toch alleen voor Fok!? Niet om in het echt naast op de bank te zitten toch? Shockende wending dit.
Misschien moet ik dat ook eens doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met vrouwen die niet op fok zitten. Kun je ook andere dingen doen dan,
Dat is een echt vriendinnetje. Lijkt mij een verschil.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ook om thuis kusjekroel mee te doen
Love makes you do the wackyquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, Roy is niet zo dom dat hij gaat trouwen
Kan toch ook met een Fok vriendinnetje?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is een echt vriendinnetje. Lijkt mij een verschil.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is een echt vriendinnetje. Lijkt mij een verschil.
Dat weet ik niet, nooit 1 gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan toch ook met een Fok vriendinnetje?
Wat zoek je in een vrouw, Faxie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan toch ook met een Fok vriendinnetje?
En anders onder voorwaarden. Natuurlijk jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, Roy is niet zo dom dat hij gaat trouwen
Ze moet slikken en bij voorkeur een vagina hebben op 37 gradenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat zoek je in een vrouw, Faxie?
Wat zijn de pro's en con's waar je op valt of niet?
Dacht altijd dat het 36.8 was ideaal gezien... hij hebt ze graag hotter?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet slikken en bij voorkeur een vagina hebben op 37 graden
Daar ging je kans om een leuk fok!-vriendinnetje te scoren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mike drinkt niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn bierglas op weg naar huis? haha
Niet zo over Mike he.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn bierglas op weg naar huis? haha
Uhm.. je weet dat het afgelopen is toch?!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mike drinkt niet.
en mark my words, hij gaat hem pakken.
Sommige mensen nemen dit forum serieus he gapquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. je weet dat het afgelopen is toch?!
Ik wel. Fok!wedding, Fok!-huisdier, Fok!baby's, Fok!hypotheek alles.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit forum serieus he gap
Oeps, sorry.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]ik kijk op de tv.
Vertraging van een paar legs.
Owja, bijna vergetenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Was hij niet serieus dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Fokbaby check...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel. Fok!wedding, Fok!-huisdier, Fok!baby's, Fok!hypotheek alles.
Al huilend motorboaten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel het bewijs dat je niet hier bent.
Nu kan ik niet tussen je borsten uithuilen
Ja, wel erg goed bewijs ook. Slim!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, jawel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel erg goed bewijs ook. Slim!
En tsja.. sorry. Nja je wilt anders Fok!kers toch niet jaloers maken.
Borsten zijn zeldzaam.
Er zullen vast foksters zijn die jou tussen haar borsten laat uithuilen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb alleen een fok!zoentje gehad. Met open ogen, want waren beide aan het fok!ken op mobiel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fokbaby check...
Al.is die baby inmiddels al 6
Multi-taskenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb alleen een fok!zoentje gehad. Met open ogen, want waren beide aan het fok!ken op mobiel.
Zoentje op je piemel zeker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb alleen een fok!zoentje gehad. Met open ogen, want waren beide aan het fok!ken op mobiel.
There are? Should I be worried?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zullen vast foksters zijn die jou tussen haar borsten laat uithuilen.
Ik hoef er ook weer niet meerdere te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zullen vast foksters zijn die jou tussen haar borsten laat uithuilen.
Wat schattigquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hell yeah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hell yeah.
Weet je hoe fok!kers zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan he![]()
Dat is een put die niet snel opdroogtquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:02 schreef rival het volgende:
[..]
Er komt ook gewoon geen einde aan
Wat een baas!
Hield je andere dingen maar nat hequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een put die niet snel opdroogt
Die drogen wel telkens op jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hield je andere dingen maar nat he
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hield je andere dingen maar nat he
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schattig die vertraging van een half uur
Was dat die 9-darter waar je het over had?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schattig die vertraging van een half uur
haha ja sorry voor de spoiler dan,quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Was dat die 9-darter waar je het over had?
Ik dacht dat het zijn tweede was.:')quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja sorry voor de spoiler dan,![]()
wist niet dat die bij jullie nog moest komen.
Oh het spijt mequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zijn tweede was.:')
Truste Faxquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Spelletje spelen en dan al slapen denk ik
Morgen weer uitwaaien?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Spelletje spelen en dan al slapen denk ik
Ik ga zo maar Arrow kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook een spelletje spelen. GTA5 online. Even players irriteren.
Maar goed, ik kon jullie ook irriteren
Truste Yviequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga ook slapen, morgenochtend vroeg op.
Slaap lekker
Vertraging door VI.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welterusten en sorry nogmaals. Dacht echt dat rtl7 alles ook live uitzond.
X of play?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook een spelletje spelen. GTA5 online. Even players irriteren.
Maar goed, ik kon jullie ook irriteren
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga ook slapen, morgenochtend vroeg op.
Slaap lekker
Is dat die oreo nutella cheesecake?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar, nu een avond wachten.
Ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat die oreo nutella cheesecake?
PS3. Waar al mijn collega's een 4 bezitten en mij al weken proberen te overhalen. Als ze mij ook zouden financieren was het 'probleem' snel opgelost. Wel lachen, gamen met collega's.quote:
Gamen met bekenden zeker. Ben zelf van de Xbox maar had ernaast een ps3 gekocht omdat mijn vrienden die allemaal hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
PS3. Waar al mijn collega's een 4 bezitten en mij al weken proberen te overhalen. Als ze mij ook zouden financieren was het 'probleem' snel opgelost. Wel lachen, gamen met collega's.
Mijn beste vriend heeft altijd Xbox gehad. Ook balen als je dan een andere console hebt. Maar hij gaat ook voor next-gen en stapt geloof ik over naar PS. Maar mij maakt het niet heel veel uit, ik ben toch slecht in gamesquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Gamen met bekenden zeker. Ben zelf van de Xbox maar had ernaast een ps3 gekocht omdat mijn vrienden die allemaal hebben
De ps3 is verkocht en de Xdoos staat te koop... Als die nou ook weggaat haal
Ik een next gen
Dank je.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ziet er goed uit kaneel![]()
Ben benieuwd naar de laagjes.
maak je morgen nog een foto daarvan?
Ik heb ook beide. Speel er geregeld op al neig ik nu naar PC (Steam). Al ga ik een XB1 halen als eerste, want Killer Instinct.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Gamen met bekenden zeker. Ben zelf van de Xbox maar had ernaast een ps3 gekocht omdat mijn vrienden die allemaal hebben
De ps3 is verkocht en de Xdoos staat te koop... Als die nou ook weggaat haal
Ik een next gen
Vanwege forza en forza horizon kies ik voor de Xdoos.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn beste vriend heeft altijd Xbox gehad. Ook balen als je dan een andere console hebt. Maar hij gaat ook voor next-gen en stapt geloof ik over naar PS. Maar mij maakt het niet heel veel uit, ik ben toch slecht in games
Wat speel je vaak?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook beide. Speel er geregeld op al neig ik nu naar PC (Steam). Al ga ik een XB1 halen als eerste, want Killer Instinct.
Op de 360 speel ik nu met een maat Resident Evil 6 co-op op Professional. Daarnaast speel ik eigenlijk van alles, zoals Batman, DMC, Ninja Gaiden, Fable, Mass Effect, e.d. Op de PS3 speel ik voornamelijk Dark Souls.quote:
Jij ging slapen jongedamequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik speel tegenwoordig weer counterstrike source.
Ik Global Offensive zo nu en dan. Best grappig maar ik ben toch meer van deathmatch dan doodgaan en wachten tot de ronde voorbij is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik speel tegenwoordig weer counterstrike source.
Het gaat lekker deze week of niet? Eerst een indoor zwembad en nu dit.quote:
En wat speel je dan op PC?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben een eindbaas in games.
Maar dan wel PC.
Hij doet 't vaker. Kan de staldeur openmaken. We zijn de ketting vergeten. De kleine deugniet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat lekker deze week of niet? Eerst een indoor zwembad en nu dit.
Gezien de glitches en bugs in Unity zou ik er gewoon even mee wachtenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
Ik moet echt een PS4 gaan halen met AC Unity
Ik wil ook Unity, maar geen PS4 kopen..quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
Ik moet echt een PS4 gaan halen met AC Unity
Er wordt er flink op los gehengst.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:11 schreef Samzz het volgende:
De hartaanval omdat ik twee hengsten hoorde schreeuwen was minder leuk.
Doe XB1, kunnen we Killer Instinct spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook Unity, maar geen PS4 kopen..
Ik wil 't gewoon op mijn PS3 spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er wordt er flink op los gehengst.
[..]
Doe XB1, kunnen we Killer Instinct spelen
PC port is dermate slecht dat zelfs de Day 1 patch van 900MB er niet veel aan heeft kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil 't gewoon op mijn PS3 spelen![]()
Of hooguit PC..
Trusten Art. Volgende keer masseer ik jouquote:
En wat lees je dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
Nu kan ik niet meer slapen. Dan maar lekker lezen
.
Ah, Dan Brown als ik me niet vergis. Geniet ervan! Ik ga nog wat afkijken en dan ook slapen. Welterustenquote:
Succes nog, al komt dat vast goed.quote:
Ik zei dit toen zo vaakquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ik begin nooit meer op het laatste moment (al kon het nu niet veel eerder).
Ah fuckquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien ben ik perfectionistisch maar jezus.
Huilen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:48 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Ik heb getekend, mijlpaal
!
Een tekening?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:48 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Ik heb getekend, mijlpaal
!
Oh, zo kan je het ook opvattenquote:
Oh, een tekening.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Al weet ik niet voor wat
*Geeft een knuffel*quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ik begin nooit meer op het laatste moment (al kon het nu niet veel eerder).
Haha ja dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik er ineens aan dat Samzz ook tekent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, zo kan je het ook opvatten
Ik dacht een contract
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik er ineens aan dat Samzz ook tekent.
En dat klopt dus!quote:
Hij is vooral nog lang niet afquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
En dat klopt dus!
En is ie mooi geworden?
Mooiquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is vooral nog lang niet af. Maar er staat een foto in CRE - tekentopic.
Even glurenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is vooral nog lang niet af. Maar er staat een foto in CRE - tekentopic.
Zo goed?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:01 schreef Samzz het volgende:
Post dat even in dat topic, meer activiteit op CRE is goed.
Supermooi.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
CRE / Traditioneel tekenen #2; Potlood? Gatver!
Dit topic, drol.
Voldoende talent in dat topic jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
CRE / Traditioneel tekenen #2; Potlood? Gatver!
Dit topic, drol.
Klopt, er worden echt supermooie dingen gepost, mag best wat aandacht voor komen vind ikquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voldoende talent in dat topic ja
En ja, de jouwe is ook mooi heur
Pennywisequote:
Hij is wel schattig.quote:
Ik zou er een gaan halen.quote:
Ik overduidelijk nietquote:
"Ik wil geen Nokia, ik wil neuken ja!"quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik overduidelijk niet. Ik heb nog nooit een Nokia gekregen
.
Theo Maassenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik wil geen Nokia, ik wil neuken ja!"
~Theo Maassen.
Goede cabaretier. Samen met Herman Finkers, Najib Amhali en Bert Visscherquote:
Ik vind er niks aan. Sowieso heb ik vrij weinig met cabaret.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede cabaretier. Samen met Herman Finkers, Najib Amhali en Bert Visscher
En nog een paar andere die ik zo even niet weet.
Niets wat laxeermiddel niet oplost.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet poepen maar ik kan niet.
Harde struggles
Welquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:21 schreef Samzz het volgende:
Oh dilemma's in life... Wel nagels lakken, niet nagels lakken. Wachten tot ik m'n nagelpen terug vind of gewoon een nieuwe kopen... Wat te eten vanavond, pizza, maar wat voor pizza.
I'm bored to death.
Vind ik mooiquote:
Het is zeker mooi.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind ik mooi
Hoef je de deur niet uit
Pizza met extra kaas en salami
Hoe eerder je weer thuis ben, hoe beter. Dus geen extra tijd besteden aan de aanschaf van een nagelpenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:26 schreef Samzz het volgende:
Het is zeker mooi.
Ik moet de deur sowieso uit.
Nee, want vegetariër.
Quattro formaggi is wel een goed idee, ja. Met champignonsquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe eerder je weer thuis ben, hoe beter. Dus geen extra tijd besteden aan de aanschaf van een nagelpen
Een quattro frommagio (o.i.d.) dan maar?
Champignons.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:29 schreef Samzz het volgende:
Quattro formaggi is wel een goed idee, ja. Met champignons.
Ik vind die pizza's met een bult groenten altijd lekker!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Quattro formaggi is wel een goed idee, ja. Met champignons.
You go girl!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
Vandaag mag het ongezond, dus lekker veel kaas en champignons.
Ja, ga ik zo doen. Nu nog bedenken welke kleur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You go girl!
Wel eerst je nagels lakken he?
Waar mag ik uit kiezen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Samzz het volgende:
Ja, ga ik zo doen. Nu nog bedenken welke kleur.
Groen, paars, paars met glitters, lichtroze, lichtroze met glitters.quote:
Paars met glitters.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:43 schreef Samzz het volgende:
Groen, paars, paars met glitters, lichtroze, lichtroze met glitters.
Dat leek mij ook.quote:
De keus leek mij goed en het maken van de keus is al verleden tijd. Volgende stap is het beoordelen van het eindresultaat.quote:
Het is flink nat buiten ja.quote:
Voor wat? Oneerbaar gedrag op straat? Stalken? Of gewoon te hard rijden?quote:
Hard rijdenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor wat? Oneerbaar gedrag op straat? Stalken? Of gewoon te hard rijden?
Oh ik dacht al naakt lopen, 90 euro, openbare seks, 130. Maar hardrijdenquote:
Wel voor het spekken van de staatskas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht al naakt lopen, 90 euro, openbare seks, 130. Maar hardrijdenis natuurlijk veel nuttiger
Ja, altijd super aardig de mensen die dat doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel voor het spekken van de staatskas.
Ja schijnbaar. Niet zo heel raar toch, je hindert toch toch niemand mee (alsin je betast niemand/niets)?quote:
Ik heb geen seksquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht al naakt lopen, 90 euro, openbare seks, 130. Maar hardrijdenis natuurlijk veel nuttiger
A20 is gewoon stom van jezelf. En tsja, dat andere is gewoon goed opletten dan... wel extra balen als het niet heel duidelijk staat aangegeven ja waardoor je dit soort twijfelsnelheden krijgt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen seks![]()
Nah, dat 80 stuk A20 bij Rotterdam (dacht dat ze alleen de A13 controleerden.... ) en een stuk op de N57 langs Goeree. Heel die weg 80, maar even 50 als je langs dat dorp komt blijkbaarEn ik reed daar nog 60
Smerige ratten, maak die hele weg of 50 of 80. Dat flikken ze op meer plekken...
Ik snap sowieso niet dat er een boete staat op naaktlopen. Maar ik ben dan ook vrij exhibitionistisch ingesteld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Niet zo heel raar toch, je hindert toch toch niemand mee (alsin je betast niemand/niets)?
Anders wordt het wel weer meer natuurlijk.
Doen ze bewust, gewoon automobilistje pesten (ik doel op het stukje dorp)quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
A20 is gewoon stom van jezelf. En tsja, dat andere is gewoon goed opletten dan... wel extra balen als het niet heel duidelijk staat aangegeven ja waardoor je dit soort twijfelsnelheden krijgt.
Hangt er in mijn beleving een beetje vanaf waar het gebeurt, als je toevallig op een 'verkeerd' stukje strand staat is het natuurlijk onzin, maar heen en weer langs een basisschool lopen vind ik dan toch wel weer wat ongepast en snap ik dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er een boete staat op naaktlopen. Maar ik ben dan ook vrij exhibitionistisch ingesteld.
Om half 1 daar 80 mogen rijden is stomquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
A20 is gewoon stom van jezelf. En tsja, dat andere is gewoon goed opletten dan... wel extra balen als het niet heel duidelijk staat aangegeven ja waardoor je dit soort twijfelsnelheden krijgt.
Ow vertelquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er een boete staat op naaktlopen. Maar ik ben dan ook vrij exhibitionistisch ingesteld.
Je komt niet eens door het dorp oid. Je rijdt er langs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen ze bewust, gewoon automobilistje pesten (ik doel op het stukje dorp)
Ho ho, ik zeg niet dat het niet stom is. 80 om die tijd is ook onzin, maar het staat wel om de 10 meter aangegeven, dus de boete is in dat geval dom van jou want je had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om half 1 daar 80 mogen rijden is stom
Enkele nuance is op zijn plaats, ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er in mijn beleving een beetje vanaf waar het gebeurt, als je toevallig op een 'verkeerd' stukje strand staat is het natuurlijk onzin, maar heen en weer langs een basisschool lopen vind ik dan toch wel weer wat ongepast en snap ik dat dan weer wel.
Ik reed bewust te hard ja. Fuck them, voelt als stilstaan daar als je 80 gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg niet dat het niet stom is. 80 om die tijd is ook onzin, maar het staat wel om de 10 meter aangegeven, dus de boete is in dat geval dom van jou want je had het kunnen weten
lol...quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen seks![]()
Nah, dat 80 stuk A20 bij Rotterdam (dacht dat ze alleen de A13 controleerden.... ) en een stuk op de N57 langs Goeree. Heel die weg 80, maar even 50 als je langs dat dorp komt blijkbaarEn ik reed daar nog 60
Smerige ratten, maak die hele weg of 50 of 80. Dat flikken ze op meer plekken...
Chill, niks meer aan te doen. Vanavond gewoon netjes op de snelheid letten, rustig muziekje aan in de auto helpt ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik reed bewust te hard ja. Fuck them, voelt als stilstaan daar als je 80 gaat.
Nouja 't is niet bepaald de eerste keer dat ik daar harder rij...quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
lol...
A20 is heel duidelijk aangegeven dat er trajectcontrole is..
Tja ik kom daar wel weer langs ja....quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chill, niks meer aan te doen. Vanavond gewoon netjes op de snelheid letten, rustig muziekje aan in de auto helpt ook.
Even janken en dan de schuld bij jezelf neerleggen. Doe ik ook. Als ik een boete krijg ben ik ook even kwaad maar dan is het gewoon mijn eigen stomme schuld geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen seks![]()
Dan moet je niet miepenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik reed bewust te hard ja. Fuck them, voelt als stilstaan daar als je 80 gaat.
Het is inderdaad eigen schuld, maar sommige trajecten zijn ook gewoon ontzettend kinderachtig qua snelheden...quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even janken en dan de schuld bij jezelf neerleggen. Doe ik ook. Als ik een boete krijg ben ik ook even kwaad maar dan is het gewoon mijn eigen stomme schuld geweest.
Er zit ook verschil in he.. Richting Utrecht mag je enkel 80 op dat stuk, totdat je bij het politiebureau bent, dan mag je weer 100 of zelfs 120..quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't is niet bepaald de eerste keer dat ik daar harder rij...
Dat ben ik ook wel met je eens, daar wisselt het ook zo vaak qua maximum snelheid. Maar uiteindelijk ben je toch degene die de voet op het gaspedaal heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad eigen schuld, maar sommige trajecten zijn ook gewoon ontzettend kinderachtig qua snelheden...
Het broertje ervan kan 156 (de berg af in Duitsland)quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:42 schreef Samzz het volgende:
Een cinquecento kan toch helemaal niet harder dan 80?
Wind mee haalt ie toch 90 hoor. Bergafwaarts 95.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:42 schreef Samzz het volgende:
45, lekker veilig?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
Daarom rijd ik in een brommobiel
Rijdende doodskisten zijn het.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
Daarom rijd ik in een brommobiel
Wel harder dan 50 (de andere boetequote:Op zaterdag 15 november 2014 14:42 schreef Samzz het volgende:
Was dat stukje Goeree soms bij de invoegstroken/stoplichten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel harder dan 50 (de andere boete)
Vanaf Delft. Die matrixborden staan daar permanent op 80.. .quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zit ook verschil in he.. Richting Utrecht mag je enkel 80 op dat stuk, totdat je bij het politiebureau bent, dan mag je weer 100 of zelfs 120..
De andere kant op, dus komende vanaf Utrecht, mag je tijdens de spits tot aan de A13 100..![]()
Dynamische maximum snelheden ftw..
Uiteraard. Maar ik kan me voorstellen dat een foutje snel gemaakt is wanneer 100, 120 en 130 zich in een rap tempo opvolgen en je om de vijf minuten zowat of het pedaal in moet trappen of los moet laten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens, daar wisselt het ook zo vaak qua maximum snelheid. Maar uiteindelijk ben je toch degene die de voet op het gaspedaal heeft.
Huil huilquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, want ik hoopte niet gepakt te worden
Dat is de A13, niet 20.. En die 80 zone begint pas bij de afslag van het vliegveld..quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vanaf Delft. Die matrixborden staan daar permanent op 80.. .
Bij de stoplichten volgens mij ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat stukje Goeree soms bij de invoegstroken/stoplichten?
Helemaal gelijk en dat mogen ze ook best aanpassen. Maar waarom ze dat niet doen is mij een raadsel. De weg is dan in principe hetzelfde, er zitten weinig bochten in of andere plooiingen zogezegd. Automobilisten pesten? Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik kan me voorstellen dat een foutje snel gemaakt is wanneer 100, 120 en 130 zich in een rap tempo opvolgen en je om de vijf minuten zowat of het pedaal in moet trappen of los moet laten.
Daar heb je het dus al, bij de stoplichten moet je altijd terug naar 50quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij de stoplichten volgens mij ja.
Nee, dat stuk als je net van de A13 afkomt, na die scherpe bocht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is de A13, niet 20.. En die 80 zone begint pas bij de afslag van het vliegveld..
Boetes innen uiteraard. Ze zijn niet gek daar hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal gelijk en dat mogen ze ook best aanpassen. Maar waarom ze dat niet doen is mij een raadsel. De weg is dan in principe hetzelfde, er zitten weinig bochten in of andere plooiingen zogezegd. Automobilisten pesten? Wie zal het zeggen.
Weet je dat je voortaan moet uitkijkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben daar zo vaak langsgereden... nooit een boete
Misschien stonden ze ergens ofzo....
Ik ben toch wel benieuwd hoe jij rijdt Yv.quote:
Staatskas spekkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal gelijk en dat mogen ze ook best aanpassen. Maar waarom ze dat niet doen is mij een raadsel. De weg is dan in principe hetzelfde, er zitten weinig bochten in of andere plooiingen zogezegd. Automobilisten pesten? Wie zal het zeggen.
Ja, dat is continu 80 dat hele kruispunt is zo gemaakt vanwege de bewoners er omheen..quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat stuk als je net van de A13 afkomt, na die scherpe bocht.
Dat snap ik ook nooit zo goedquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb je het dus al, bij de stoplichten moet je altijd terug naar 50
Op de N11 is dat ook altijd zo irritant.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb je het dus al, bij de stoplichten moet je altijd terug naar 50
Euh, jawel, want kruisend verkeer en overstekende fietsers en voetgangers..quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit zo goedSowieso hoeft dat echt niet overal, en het nut ontgaat me een beetje.
Ach, nu heb je je burgerplicht weer gedaan, ook aardig van je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had Transformers kunnen halen voor dat geld
Klopt, eerst overal lekker 100, en dan opeens verkeerslichtenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op de N11 is dat ook altijd zo irritant.
Niet rijden en wandelen is nog veel veiliger. Tot je door een auto van je sokken gereden wordtquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat is continu 80 dat hele kruispunt is zo gemaakt vanwege de bewoners er omheen..
Linksaf of rechtsaf? Want in de bochten zelf mag je zelfs maar 70, en is 60 zelfs veiliger..
Haal de stoplichten dan wegquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, jawel, want kruisend verkeer en overstekende fietsers en voetgangers..
Jij misschien wel. Anderen beduidend niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pleaseik rijd netjes en volgens de regels
Einde van de A58 bij Vlissingen dan. Vrolijk 130, bam stoplichtenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, eerst overal lekker 100, en dan opeens verkeerslichten
Lekker met de bus ook, heb ik net de 100 gehaald mag ik weer remmen
O Haiquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
Oh die maximaal 45 karretjes mogen ze van mij ook rap verbieden. Ondingen.
Rijden daar mensen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Einde van de A58 bij Vlissingen dan. Vrolijk 130, bam stoplichten
Bijna niet, daarom kan dat ook enkel in Zeelandquote:
Dat heeft de weggebruiker al zo vaak aangegeven.. Het is zelfs een paar maanden 100 geweest, tenminste, dat stuk A13.. Maar toen begonnen de bewoners weer over geluidsoverlast en vervuiling.. Ga er dan niet wonen, want die snelweg was er al voordat de meeste mensen er kwamen wonen.. de oude bewoners klaagden nooit..quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet rijden en wandelen is nog veel veiliger. Tot je door een auto van je sokken gereden wordt![]()
Ze moeten dat stuk na 11 of 12 gewoon minstens 100 maken. Als ze toch al overal dynamische snelheden invoeren...
Alleen daarom al, weg met die dingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
O Hai
Serieus, het is meer de jeugd die in die krengen rijdt. En nu mogen auto's ook worden omgebouwd tot zulke dingen? Seriously, what were they smokin'.
Mensen klagen toch wel, hoe goed ze het ook hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heeft de weggebruiker al zo vaak aangegeven.. Het is zelfs een paar maanden 100 geweest, tenminste, dat stuk A13.. Maar toen begonnen de bewoners weer over geluidsoverlast en vervuiling.. Ga er dan niet wonen, want die snelweg was er al voordat de meeste mensen er kwamen wonen.. de oude bewoners klaagden nooit..
mijn vader woont in zeeland. Het is zo lang rijden vanaf de rest van nl!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zo in Zeeland gaan wonen als ik er werk zou kunnen vinden.
niet iedereenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen klagen toch wel, hoe goed ze het ook hebben
Ja dat inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen daarom al, weg met die dingen.
Daarnaast, de karretjes die rijden zijn alleen maar lastig. Op het fietspad mogen ze niet en op de reguliere 50-wegen rijden ze al in de weg, laat staan de achterafweggetjes waar je 60 of harder mag.
Dat ook jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heeft de weggebruiker al zo vaak aangegeven.. Het is zelfs een paar maanden 100 geweest, tenminste, dat stuk A13.. Maar toen begonnen de bewoners weer over geluidsoverlast en vervuiling.. Ga er dan niet wonen, want die snelweg was er al voordat de meeste mensen er kwamen wonen.. de oude bewoners klaagden nooit..
Goed, 95% danquote:
Irritant is dat. Lekker weggaan als ze niet bijtijds bedienen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit te wachten tot ik koffie kan bestellen. Mensen hebben me zien binnenkomen, misschien denken ze dat ik niks wil?
Je zou eens langs moeten komenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, vrijwillig?
Awww, nee ik zal weer lief doenVast heel erg mooi en rustgevend daar.
Dat klopt. Maar het is er zo mooiquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn vader woont in zeeland. Het is zo lang rijden vanaf de rest van nl!
Dat sowieso..quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen klagen toch wel, hoe goed ze het ook hebben
Ik zou er ook wel willen wonen. Geen last van Carnavalquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zo in Zeeland gaan wonen als ik er werk zou kunnen vinden.
Even roepen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit te wachten tot ik koffie kan bestellen. Mensen hebben me zien binnenkomen, misschien denken ze dat ik niks wil?
Hier zie je niet veel jeugd in die dingen gelukkigquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad
Een tijd geleden kwam ik er een tegen op een 80km weg. Zat er zo'n 'krasse knar' in. Die had ook echt niet in de gaten dat hij iets verkeerds deed.
En de jeugd is helemaal erg, allemaal stoer doen als ze zo'n ding hebbenZe zijn net niet zo sneu als die sneue mannetjes in hun opgedirkte Golfjes
Dat is ook zo. Wen je vrij snel aan. Daarnaast, de huizen zijn vaak prima geïsoleerd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Ik ging toen ik in Velp ging wonen vlak bij het spoor wonen.. Na een week hoorde ik de trein nieteens meer, en mensen maar vragen "Vindt je het niet vervelend, die trein 's nachts?" "Euh, welke trein?"
Hard door de tent fluiten, en roepen "Willen jullie geen klanten bedienen?"quote:
Mijn ouders hebben de caravan daar op een camping staan, vlak bij de Oosterschelde. Ik hou niet van kamperen maar de omgeving is er zeker mooi.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is er zo mooi. Vind ik dan.
Precies dat. De meeste mensen kunnen niet wennen lijkt hetquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Ik ging toen ik in Velp ging wonen vlak bij het spoor wonen.. Na een week hoorde ik de trein nieteens meer, en mensen maar vragen "Vindt je het niet vervelend, die trein 's nachts?" "Euh, welke trein?"
Langs het water rijden daarquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of telefonisch je bestelling doorgeven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hard door de tent fluiten, en roepen "Willen jullie geen klanten bedienen?"
ik zit alleen n beetje in the middle of nowhere enik en echt aan koffie toe!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Irritant is dat. Lekker weggaan als ze niet bijtijds bedienen.
Hier toch regelmatig. Zo'n opgepimpte 45-bak. En dan sta je er naast en willen ze je er nog uitrijden ook, faalhazenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier zie je niet veel jeugd in die dingen gelukkig
ja, Limburg ook trouwensquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
precies, en langs de snelweg staan allemaal van die lelijke geluidswanden, dus ik snap echt niet dat mensen daar last van kunnen hebben.. De flats die er bovenuit steken kunnen er nooit last van hebben op die afstand..quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Wen je vrij snel aan. Daarnaast, de huizen zijn vaak prima geïsoleerd.
Mwa da's gelijk weer zo negatief... dan hebben ze ook geen zin meer om je netjes te bedienen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hard door de tent fluiten, en roepen "Willen jullie geen klanten bedienen?"
Whehe, da's wel een goedequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of telefonisch je bestelling doorgeven.
Zeker mooi. Toch wil ik daar niet wonen.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier toch regelmatig. Zo'n opgepimpte 45-bak. En dan sta je er naast en willen ze je er nog uitrijden ook, faalhazen
Kan je mooi motorrijden inderdaadquote:
Als het een kwartier duurt, sta ik op en loop ik gewoon weg, en roep dan heel sarcastisch "bedankt voor de koffie.."quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa da's gelijk weer zo negatief... dan hebben ze ook geen zin meer om je netjes te bedienen...
'Dat hoort verdomme toch niet nodig te zijn!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoort toch niet nodig te zijn!! [ afbeelding ]
Dat is met de bus nog grappigerquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier toch regelmatig. Zo'n opgepimpte 45-bak. En dan sta je er naast en willen ze je er nog uitrijden ook, faalhazen
Serieus, echt wel eens gebeurd. En ik zat in een gewone auto. Blijf dan gewoon rechts staan en ga niet links voorsorteren bij het stoplicht en stoer met je gas spelenquote:
Sowieso mensen die links voorsorteren en vervolgens niet doorrijden als het groen isquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, echt wel eens gebeurd. En ik zat in een gewone auto. Blijf dan gewoon rechts staan en ga niet links voorsorteren bij het stoplicht en stoer met je gas spelen
als ik zou moeten kiezen, zou ik zelf eerder naar Limburg gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker mooi. Toch wil ik daar niet wonen.
Jawel, want dat is stoer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, echt wel eens gebeurd. En ik zat in een gewone auto. Blijf dan gewoon rechts staan en ga niet links voorsorteren bij het stoplicht en stoer met je gas spelen
Tja, maar dan heb je geen koffie....quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het een kwartier duurt, sta ik op en loop ik gewoon weg, en roep dan heel sarcastisch "bedankt voor de koffie.."
Ik versta geen Limburgs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik zou moeten kiezen, zou ik zelf eerder naar Limburg gaan.
Maar voor nu zit ik hier prima en straks ga ik gewoon met Ado mee, als hij tenminste niet ergens midden in Amsterdam of noord Groningen wil gaan wonen oid
Daarom ga ik er met de motor altijd tussen staan. Ben toch eerder weg en eer ze me ingehaald hebben rijd ik weer netjes rechts.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sowieso mensen die links voorsorteren en vervolgens niet doorrijden als het groen is
wat mij betreft is dat dus meer vanwege de afstanden. Dan is alles zo ver weg waar ik regelmatig kom.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik versta geen Limburgs.
Noord Groningen zou ik ook nooit willen wonen. In Friesland ook niet.
Waarom ga je tussen twee auto's staan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom ga ik er met de motor altijd tussen staan. Ben toch eerder weg en eer ze me ingehaald hebben rijd ik weer netjes rechts.
Klinkt bekend, al had ik een Golf naast me en zat ik op de motor. Het wordt groen, ik trek op en ik hoor hem flink gas geven en vervolgens slaat zijn motor afquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want dat is stoer.
Ik heb ook wel eens een jong knulletje in een BMW naast me gehad (links) die ook zo met 't gaspedaal liep te klooien. Toch reed ik 'm er mooi uit met Monster.
Sowieso, denken dat je een motor eruit rijdt met een autoquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bekend, al had ik een Golf naast me en zat ik op de motor. Het wordt groen, ik trek op en ik hoor hem flink gas geven en vervolgens slaat zijn motor af![]()
![]()
Dat wordt gedoogd bij de stoplichten. Tussen twee auto's helemaal vooraan. Anders doe ik het ook niet, al gaan mensen wel vaak opzijquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga je tussen twee auto's staan?
Dan ga ik wel naar een ander tentje voor de koffie, maar daar a ik dan nooit meer heen..quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je geen koffie....
Ik was gisteren toevallig nog in zo'n tentje... kwam naar binnen lopen en liep gelijk door naar het vrouwtje van de bediening
Ik vraag niet of het gedoogd wordt, ik vraag waarom je het doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wordt gedoogd bij de stoplichten. Tussen twee auto's helemaal vooraan. Anders doe ik het ook niet, al gaan mensen wel vaak opzij
Dat snappen veel mensen niet. Eer hun in hun 2-3 zitten ben ik allang weg en zit ik in 5-6.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso, denken dat je een motor eruit rijdt met een auto. Motoren zijn veel sneller weg.
En dan ben je zo een half uur verder... koffiepazue is toch maar 15 minuten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar een ander tentje voor de koffie, maar daar a ik dan nooit meer heen..
Ja, als jij acher m'n spiegel blijft haken en je valt om dan zijn de rapen gaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wordt gedoogd bij de stoplichten. Tussen twee auto's helemaal vooraan. Anders doe ik het ook niet, al gaan mensen wel vaak opzij
ik zei al, ik zit hier ergens waar ik niet echt keus heb, anders was ik sowieso niet hierheen gegaan, want de bediening is altijd slecht, maar er is gewoon niets anders in de buurt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar een ander tentje voor de koffie, maar daar a ik dan nooit meer heen..
45 minuten verplicht pauze in 4.5 uur rijden, 1 keer een kwartier en 1 keer een half uur, of 45 minuten in 1 keer..quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan ben je zo een half uur verder... koffiepazue is toch maar 15 minuten?
Omdat ik sneller weg ben dan auto's en ik van lekker doorrijden houd. Ik maak gebruik van de wendbaarheid en omvang van mijn motor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag niet of het gedoogd wordt, ik vraag waarom je het doet.
Valt mee hoor. Mja in het westen wil je niet komen, de rest is wel primaquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Oh god, Flevoland, daar wil ik dood nog niet gevonden worden. Droefenis, die provincie.
Ik ben voorzichtiger met bussen of vrachtwagensquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, als jij acher m'n spiegel blijft haken en je valt om dan zijn de rapen gaar![]()
Met de bus doe ik het overigens alleen in de file, mits ik je op tijd zie..
Ja, dat is allemaal leuk en aardig. Maar vind je het niet asociaal dat je jezelf lekker tussen twee auto's propt, de automobilisten daarmee dwingt extra op jou te letten zodat ze je niet per ongeluk schampen, de automobilisten zelfs een stuk op zij dwingt enkel omdat jij sneller weg bent en van lekker doorrijden houdt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ik sneller weg ben dan auto's en ik van lekker doorrijden houd. Ik maak gebruik van de wendbaarheid en omvang van mijn motor.
valt reuze meequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Oh god, Flevoland, daar wil ik dood nog niet gevonden worden. Droefenis, die provincie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |