Nee ook om thuis kusjekroel mee te doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Een Fok!-vriendinnetje is toch alleen voor Fok!? Niet om in het echt naast op de bank te zitten toch? Shockende wending dit.
Misschien moet ik dat ook eens doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met vrouwen die niet op fok zitten. Kun je ook andere dingen doen dan,
Dat is een echt vriendinnetje. Lijkt mij een verschil.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ook om thuis kusjekroel mee te doen
Love makes you do the wackyquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, Roy is niet zo dom dat hij gaat trouwen
Kan toch ook met een Fok vriendinnetje?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is een echt vriendinnetje. Lijkt mij een verschil.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is een echt vriendinnetje. Lijkt mij een verschil.
Dat weet ik niet, nooit 1 gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan toch ook met een Fok vriendinnetje?
Wat zoek je in een vrouw, Faxie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan toch ook met een Fok vriendinnetje?
En anders onder voorwaarden. Natuurlijk jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, Roy is niet zo dom dat hij gaat trouwen
Ze moet slikken en bij voorkeur een vagina hebben op 37 gradenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat zoek je in een vrouw, Faxie?
Wat zijn de pro's en con's waar je op valt of niet?
Dacht altijd dat het 36.8 was ideaal gezien... hij hebt ze graag hotter?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet slikken en bij voorkeur een vagina hebben op 37 graden
Daar ging je kans om een leuk fok!-vriendinnetje te scoren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mike drinkt niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn bierglas op weg naar huis? haha
Niet zo over Mike he.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn bierglas op weg naar huis? haha
Uhm.. je weet dat het afgelopen is toch?!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mike drinkt niet.
en mark my words, hij gaat hem pakken.
Sommige mensen nemen dit forum serieus he gapquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. je weet dat het afgelopen is toch?!
Ik wel. Fok!wedding, Fok!-huisdier, Fok!baby's, Fok!hypotheek alles.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit forum serieus he gap
Oeps, sorry.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]ik kijk op de tv.
Vertraging van een paar legs.
Owja, bijna vergetenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Was hij niet serieus dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Fokbaby check...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel. Fok!wedding, Fok!-huisdier, Fok!baby's, Fok!hypotheek alles.
Al huilend motorboaten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel het bewijs dat je niet hier bent.
Nu kan ik niet tussen je borsten uithuilen
Ja, wel erg goed bewijs ook. Slim!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, jawel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel erg goed bewijs ook. Slim!
En tsja.. sorry. Nja je wilt anders Fok!kers toch niet jaloers maken.
Borsten zijn zeldzaam.
Er zullen vast foksters zijn die jou tussen haar borsten laat uithuilen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb alleen een fok!zoentje gehad. Met open ogen, want waren beide aan het fok!ken op mobiel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fokbaby check...
Al.is die baby inmiddels al 6
Multi-taskenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb alleen een fok!zoentje gehad. Met open ogen, want waren beide aan het fok!ken op mobiel.
Zoentje op je piemel zeker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb alleen een fok!zoentje gehad. Met open ogen, want waren beide aan het fok!ken op mobiel.
There are? Should I be worried?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zullen vast foksters zijn die jou tussen haar borsten laat uithuilen.
Ik hoef er ook weer niet meerdere te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zullen vast foksters zijn die jou tussen haar borsten laat uithuilen.
Wat schattigquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hell yeah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hell yeah.
Weet je hoe fok!kers zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan he![]()
Dat is een put die niet snel opdroogtquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:02 schreef rival het volgende:
[..]
Er komt ook gewoon geen einde aan
Wat een baas!
Hield je andere dingen maar nat hequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een put die niet snel opdroogt
Die drogen wel telkens op jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hield je andere dingen maar nat he
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hield je andere dingen maar nat he
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schattig die vertraging van een half uur
Was dat die 9-darter waar je het over had?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schattig die vertraging van een half uur
haha ja sorry voor de spoiler dan,quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Was dat die 9-darter waar je het over had?
Ik dacht dat het zijn tweede was.:')quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja sorry voor de spoiler dan,![]()
wist niet dat die bij jullie nog moest komen.
Oh het spijt mequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zijn tweede was.:')
Truste Faxquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Spelletje spelen en dan al slapen denk ik
Morgen weer uitwaaien?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Spelletje spelen en dan al slapen denk ik
Ik ga zo maar Arrow kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook een spelletje spelen. GTA5 online. Even players irriteren.
Maar goed, ik kon jullie ook irriteren
Truste Yviequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga ook slapen, morgenochtend vroeg op.
Slaap lekker
Vertraging door VI.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welterusten en sorry nogmaals. Dacht echt dat rtl7 alles ook live uitzond.
X of play?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook een spelletje spelen. GTA5 online. Even players irriteren.
Maar goed, ik kon jullie ook irriteren
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga ook slapen, morgenochtend vroeg op.
Slaap lekker
Is dat die oreo nutella cheesecake?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar, nu een avond wachten.
Ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat die oreo nutella cheesecake?
PS3. Waar al mijn collega's een 4 bezitten en mij al weken proberen te overhalen. Als ze mij ook zouden financieren was het 'probleem' snel opgelost. Wel lachen, gamen met collega's.quote:
Gamen met bekenden zeker. Ben zelf van de Xbox maar had ernaast een ps3 gekocht omdat mijn vrienden die allemaal hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
PS3. Waar al mijn collega's een 4 bezitten en mij al weken proberen te overhalen. Als ze mij ook zouden financieren was het 'probleem' snel opgelost. Wel lachen, gamen met collega's.
Mijn beste vriend heeft altijd Xbox gehad. Ook balen als je dan een andere console hebt. Maar hij gaat ook voor next-gen en stapt geloof ik over naar PS. Maar mij maakt het niet heel veel uit, ik ben toch slecht in gamesquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Gamen met bekenden zeker. Ben zelf van de Xbox maar had ernaast een ps3 gekocht omdat mijn vrienden die allemaal hebben
De ps3 is verkocht en de Xdoos staat te koop... Als die nou ook weggaat haal
Ik een next gen
Dank je.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ziet er goed uit kaneel![]()
Ben benieuwd naar de laagjes.
maak je morgen nog een foto daarvan?
Ik heb ook beide. Speel er geregeld op al neig ik nu naar PC (Steam). Al ga ik een XB1 halen als eerste, want Killer Instinct.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Gamen met bekenden zeker. Ben zelf van de Xbox maar had ernaast een ps3 gekocht omdat mijn vrienden die allemaal hebben
De ps3 is verkocht en de Xdoos staat te koop... Als die nou ook weggaat haal
Ik een next gen
Vanwege forza en forza horizon kies ik voor de Xdoos.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn beste vriend heeft altijd Xbox gehad. Ook balen als je dan een andere console hebt. Maar hij gaat ook voor next-gen en stapt geloof ik over naar PS. Maar mij maakt het niet heel veel uit, ik ben toch slecht in games
Wat speel je vaak?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook beide. Speel er geregeld op al neig ik nu naar PC (Steam). Al ga ik een XB1 halen als eerste, want Killer Instinct.
Op de 360 speel ik nu met een maat Resident Evil 6 co-op op Professional. Daarnaast speel ik eigenlijk van alles, zoals Batman, DMC, Ninja Gaiden, Fable, Mass Effect, e.d. Op de PS3 speel ik voornamelijk Dark Souls.quote:
Jij ging slapen jongedamequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik speel tegenwoordig weer counterstrike source.
Ik Global Offensive zo nu en dan. Best grappig maar ik ben toch meer van deathmatch dan doodgaan en wachten tot de ronde voorbij is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik speel tegenwoordig weer counterstrike source.
Het gaat lekker deze week of niet? Eerst een indoor zwembad en nu dit.quote:
En wat speel je dan op PC?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben een eindbaas in games.
Maar dan wel PC.
Hij doet 't vaker. Kan de staldeur openmaken. We zijn de ketting vergeten. De kleine deugniet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat lekker deze week of niet? Eerst een indoor zwembad en nu dit.
Gezien de glitches en bugs in Unity zou ik er gewoon even mee wachtenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
Ik moet echt een PS4 gaan halen met AC Unity
Ik wil ook Unity, maar geen PS4 kopen..quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
Ik moet echt een PS4 gaan halen met AC Unity
Er wordt er flink op los gehengst.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:11 schreef Samzz het volgende:
De hartaanval omdat ik twee hengsten hoorde schreeuwen was minder leuk.
Doe XB1, kunnen we Killer Instinct spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook Unity, maar geen PS4 kopen..
Ik wil 't gewoon op mijn PS3 spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er wordt er flink op los gehengst.
[..]
Doe XB1, kunnen we Killer Instinct spelen
PC port is dermate slecht dat zelfs de Day 1 patch van 900MB er niet veel aan heeft kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil 't gewoon op mijn PS3 spelen![]()
Of hooguit PC..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |