Iemand komt jouw mobilisatiekruis in twijfel trekken, opoe?quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook een dikke wtf, maar dat is mijn probleem niet echt. Zie al die likes en andere ellende. Als ik nu ff een foto van mijzelf plaats en ik zeg erbij dat het een fucking loosende nepper is moet je opletten wat er gaat gebeuren.
ja daar is de sfeer ook wel naar op die pagina idd. Maar snap ook wel dat mensen die echt tics hebben meegemaakt enzo hier kwaad over kunnen worden.quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook een dikke wtf, maar dat is mijn probleem niet echt. Zie al die likes en andere ellende. Als ik nu ff een foto van mijzelf plaats en ik zeg erbij dat het een fucking loosende nepper is moet je opletten wat er gaat gebeuren.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Iemand komt jouw mobilisatiekruis in twijfel trekken, opoe?
Nee, ik ben banger voor het Zilveren Kruis...quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Iemand komt jouw mobilisatiekruis in twijfel trekken, opoe?
Want om veteraan te zijn moet je een tic meegemaakt hebben? Dan begint het richting de buiten/ binnen de poort discussie te gaan. En daar heb ik ook wel een mening over.quote:Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ja daar is de sfeer ook wel naar op die pagina idd. Maar snap ook wel dat mensen die echt tics hebben meegemaakt enzo hier kwaad over kunnen worden.
Ik rook niet meer... Ben in mei voor de grap begonnen met die elektronische zooi, heb sinds ik dat ding in gebruik heb niet meer gerookt...quote:Op maandag 17 november 2014 23:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee pakje shag dat uitsteekt uit z'n borstzak
En dan gek opkijken als je voor nepper uitgemaakt wordt. Zelfs de rook die je uitblaast is waterdamp.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik rook niet meer... Ben in mei voor de grap begonnen met die elektronische zooi, heb sinds ik dat ding in gebruik heb niet meer gerookt...![]()
Dat mij dat zonder moeite gelukt is mag een godswonder heten.
Ik ben een centenkraai, vier pakjes shag per week of 30ml a 6 euro per week. AchJa was er vlot uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En dan gek opkijken als je voor nepper uitgemaakt wordt. Zelfs de rook die je uitblaast is waterdamp.
Wat? Veteraan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:00 schreef Rave_NL het volgende:
Volgens m'n peoplesoft ben ik wel, maar ik vind zelf van niet. Geldt dat ook?
Ja, maar die korte tijd die ik op pad ben geweest staat in schril contrast wat familie van mij in Korea en N-I gedaan hebben. Misschien vul ik het VI-formulier ooit nog wel eens in, maar daar heb ik nu geen behoefte aan.quote:
Ah zo, dat heb ik dus ook. Ik ben formeel veteraan maar zo zie ik dat niet echt. Dat zilveren kruis is niet uit de lucht komen vallen, 1 van mijn voorouders heeft nog tegen Napoleon lopen knokken en er is nog een batch naar N-I geweest. Korea hebben ze gemist, wsl waren ze zich aan het drukken toen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar die korte tijd die ik op pad ben geweest staat in schril contrast wat familie van mij in Korea en N-I gedaan hebben. Misschien vul ik het VI-formulier ooit nog wel eens in, maar daar heb ik nu geen behoefte aan.
Heb je deze al?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat komt wellicht nog als jullie de dienst verlaten hebben
Is waarschijnlijk minimaal het eerstkomende jaar nog niet van toepassing...quote:
nee dat zeg ik niet. Als je op een compound in Afghanistan hebt gezeten voor b&t ben je net zo goed veteraan. Vind wel dat er een verschil zit tussen de 'soorten' veteranen, in de strekking van wat Rave zegt. Het is iets gevoelsmatigs en heeft ook met eergevoel te maken.quote:Op maandag 17 november 2014 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want om veteraan te zijn moet je een tic meegemaakt hebben? Dan begint het richting de buiten/ binnen de poort discussie te gaan. En daar heb ik ook wel een mening over.
Dat vetgedrukte dus. Althans, voor mij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet. Als je op een compound in Afghanistan hebt gezeten voor b&t ben je net zo goed veteraan. Vind wel dat er een verschil zit tussen de 'soorten' veteranen, in de strekking van wat Rave zegt. Het is iets gevoelsmatigs en heeft ook met eergevoel te maken.
Ik loop alleen shirtlessquote:Op woensdag 19 november 2014 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, dit is jouw nieuwe uniform, stuk verdriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |