SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door trolley op 16-11-2014 12:12:51 ]'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Nu eerst even kijken of ik de challenge kan fixen.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Als je toch bezig bent
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:24 schreef Maraca het volgende:
_Peach_ en ik willen graag in het WLWW lijstje bij de Marathon van Rotterdam op 12 april 2015. Allebei voor de 10,5km (OVB)Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Neequote:
Iemand enig idee wat ik daar moet veranderen?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Oke...ehhmmm....nou....hier komt ie dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:45 schreef YUR het volgende:
Oke...ehhmmm....nou....hier komt ie dan....dit zal echt niemand verbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van [url= ding ] afbeelding [/ url] naar [img ]ding[/img ]quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef trolley het volgende:
[..]
Nee
Iemand enig idee wat ik daar moet veranderen?![]()
Ik heb een miniversiequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:
YUR gaat eindelijk vertellen over zijn massagestick.
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:45 schreef YUR het volgende:
Oke...ehhmmm....nou....hier komt ie dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dat zo? Dan kan je ook wel meedoen met obstacle races!
![]()
![]()
Het stukje onder 'Challenge voor 2014!' vervangen inquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef trolley het volgende:
[..]
Nee
Iemand enig idee wat ik daar moet veranderen?
1 [img=452,1134]http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2014.php[/img]
zou moeten werken.Get stoned![]()
Heldquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:48 schreef Hinder het volgende:
[..]
Het stukje onder 'Challenge voor 2014!' vervangen in
[ code verwijderd ]
zou moeten werken.![]()
Aangepast nu. En nu afblijven hè jongensEn Maraca, jullie staan erbij in de WLWW
De Runnersworld Night Run op 28 december. Maar gelukkig loop ik 's morgens eerst tot mijn kuiten in de bagger bij de Delftse Oliebollencrossquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Hoe dat zo? Dan kan je ook wel meedoen met obstacle races!
En een obstacle run...daarvoor moet je kracht in je bovenlijf hebben. Daarin faal ik, dus ik zal er nooit aan meedoen. Voor zover iemand me nu nog gelooft
Even een vraagje voor de mensen met een tomtom. Ik heb straks mijn eerste rondje gelopen met de tomtom.
Maaaar heb paar keer moeten stoppen omdat ik mijn min/km niet kon zien, nu heb ik maar gewoon zonder die functie doorgelopen.
Ik heb het nu goed staan volgens mij, maar vraag het voor de zekerheid nog even zodat ik zondag niet weer de helft van de tijd stil sta.
Ik kan gewoon links en rechts van mijn scherm tempo en gemiddelde tempo selecteren voor het hoofdscherm?![]()
Heb m nog niet vaak genoeg gebruikt om er een goed oordeel over te geven...quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet. Is het wat?F means you're fucked![]()
Bij mij is het zo dat zodra je dat ding gestart hebt, dus op 'Run' geklikt hebt, krijg ik drie dingen te zien:quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:51 schreef HDLed het volgende:
Even een vraagje voor de mensen met een tomtom. Ik heb straks mijn eerste rondje gelopen met de tomtom.
Maaaar heb paar keer moeten stoppen omdat ik mijn min/km niet kon zien, nu heb ik maar gewoon zonder die functie doorgelopen.
Ik heb het nu goed staan volgens mij, maar vraag het voor de zekerheid nog even zodat ik zondag niet weer de helft van de tijd stil sta.
Ik kan gewoon links en rechts van mijn scherm tempo en gemiddelde tempo selecteren voor het hoofdscherm?
- Afstand (groot in beeld)
- Tijd (klein linksboven in beeld)
- Afstand (klein rechtsboven in beeld)
En dan kun je datgene wat groot in beeld staat, afstand in dit geval, vervangen door pace, avg. pace, tijd, kloktijd, verbrande calorieën, en hartslag in mijn geval, door met het vierkante knopje omhoog/omlaag te scrollen.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ja het probleem is alleen dat ik gisteren avond zo erg aan dat ding heb lopen kloten dat ik waarschijnlijk alles veranderd hebquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:57 schreef trolley het volgende:
[..]
Bij mij is het zo dat zodra je dat ding gestart hebt, dus op 'Run' geklikt hebt, krijg ik drie dingen te zien:
- Afstand (groot in beeld)
- Tijd (klein linksboven in beeld)
- Afstand (klein rechtsboven in beeld)
En dan kun je datgene wat groot in beeld staat, afstand in dit geval, vervangen door pace, avg. pace, tijd, kloktijd, verbrande calorieën, en hartslag in mijn geval, door met het vierkante knopje omhoog/omlaag te scrollen.![]()
Maar volgens mij staat alles weer goedanders reset ik hem wel.
![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Held![]()
Aangepast nu. En nu afblijven hè jongensEn Maraca, jullie staan erbij in de WLWW
edit: we doen mee in Rotterdam, niet Parijs![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ja het probleem is alleen dat ik gisteren avond zo erg aan dat ding heb lopen kloten dat ik waarschijnlijk alles veranderd heb![]()
Maar volgens mij staat alles weer goedanders reset ik hem wel.
![]()
En anders zou ik 'm inderdaad resetten als het de volgende keer nog steeds zo ingewikkeld is
Jullie zijn welkom hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dankje!
My badquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dankje!
![]()
@rd,over de te lange herstelperiode, over het algemeen wordt 6 weken aangegeven voor volledig herstel na de marathon, ook voor ervaren marathon lopers. In de tussentijd kun je natuurlijk wel lopen, maar vooral je pezen kunnen nog kleine scheurtjes hebben. Dat heeft weinig met te slechte voorbereiding te maken lijkt mij. Dat ultralopers nou in een totaal andere wereld leven wat dat betreft.. Tja
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En de stick is top! En die rw night run lijkt me ook leuk..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat en eventueel herstel van je aderen/hart/rode bloedcellen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:08 schreef La_Tramposa het volgende:
@rd,over de te lange herstelperiode, over het algemeen wordt 6 weken aangegeven voor volledig herstel na de marathon, ook voor ervaren marathon lopers. In de tussentijd kun je natuurlijk wel lopen, maar vooral je pezen kunnen nog kleine scheurtjes hebben. Dat heeft weinig met te slechte voorbereiding te maken lijkt mij. Dat ultralopers nou in een totaal andere wereld leven wat dat betreft.. TjaKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mij niet meer. In Eindhoven was het iig in het pikdonker in de drek lopen met een brak en wiebelig hoofdlampje. Weinig memorabel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef La_Tramposa het volgende:
En de stick is top! En die rw night run lijkt me ook leuk..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat gaat het dit keer ook worden jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mij niet meer. In Eindhoven was het iig in het pikdonker in de drek lopen met een brak en wiebelig hoofdlampje. Weinig memorabel.
Neem een eigen hoofdlampje mee dan. Black Diamond Spot bijvoorbeeld, niet zo heel duur
http://www.futurumshop.nl(...)dHxQA1g&gclsrc=aw.ds![]()
Iemand tips voor een webshop waar ze een proefpakket hebben met allerlei verschillende soorten en merken sportgels?F means you're fucked![]()
Is die nighttrail dan niet meer iets voor jou? ( http://montferlandnighttrail.nl/ )quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die zou ik graag doen, maar ik heb dat weekend belangrijker plannenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is die nighttrail dan niet meer iets voor jou?
Je hebt meer nighttrails:
http://www.marathonzeelan(...)e-sea-zoutelande.htm
http://www.mudsweattrails.nl/petzl_night_trailKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik had t over die Petzl ja. Die andere kende ik nogquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Je hebt meer nighttrails:
http://www.marathonzeelan(...)e-sea-zoutelande.htm
http://www.mudsweattrails.nl/petzl_night_trailF means you're fucked![]()
Deed ik voorheen nog netjes anderhalf jaar met een paar hardloopschoenen, nu heb ik drie paar nieuwe schoenen binnen een maand gekocht.![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn huidige schoenen sinds eind maart en na de Bruggenloop moet ik ze echt vervangen. De slijtage is fors, maar dat mag ook wel na ruim 1000 km.![]()
Dat is een mooie afstand om alvast een nieuw paar in te gaan lopen tochquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef wyccie het volgende:
De mijne hadden er nog geen 800 op zitten.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik wil zondagochtend vroeg gaan lopen in de Rhoonse en Carnisse Grienden, vanuit Portugaal. Iemand bekend met dit gebied?![]()
Ja, dat had ik! Zal het even opzoeken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef YUR het volgende:
Iemand tips voor een webshop waar ze een proefpakket hebben met allerlei verschillende soorten en merken sportgels?
Duursport.nl:
https://www.duursport.nl/pakket-voordeel/proefpakkettenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat had ik! Zal het even opzoeken.
Duursport.nl:
https://www.duursport.nl/pakket-voordeel/proefpakketten
Stream heeft aandelen bij deze: http://www.sportvoedingwebshop.com/quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef YUR het volgende:
Iemand tips voor een webshop waar ze een proefpakket hebben met allerlei verschillende soorten en merken sportgels?
Dan kun je volgens mij zelf kiezen welke je wilt (ik heb hem alleen opgeslagen nog nooit besteld)"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
De oude, gescheurde Brooks laten zien bij de RW in Purmerend had toch wel nut
20% korting op m'n nieuwe schoenen
Toch de Brooks Glycerin 12. Zaten het lekkerst van alles wat ik aan gehad heb.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat proefpakket wat ik had staat er trouwens niet meer bij..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
*zwaai*
Ik leef nog.. Na 3 weken was ik op een haar na van m'n tussenribspierklachtellende af, schiet het zó in m'n heup terwijl ik op een stoel wilde gaan zitten afgelopen weekendals het nou nog tijdens iets leuks/interessants gebeurd was, maar neeeee
![]()
Dit keer m'n onderste ruggenwervels die dwars liggen, uitstraling van de pijn naar m'n heup en been dus mijn dieet bestaat voor een groot deel uit pijnstillers![]()
Ik volg de topic niet zo meer want eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk frustrerend dat ik niet kan lopenik ben er behoorlijk klaar mee, duurt inmiddels 4 weken en lijkt erop dat er niet snel verbetering in zit. Dus nu; niet sporten, niet hardlopen, boodschappen doen problematisch en veters strikken onmogelijk
.
Hoop dat iedereen hier wel lekker loopt![]()
![]()
Waarom daar nu weer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:24 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik wil zondagochtend vroeg gaan lopen in de Rhoonse en Carnisse Grienden, vanuit Portugaal. Iemand bekend met dit gebied?
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil best een rondje voor je uitzetten![]()
![]()
Optreden van mevrouw Z in Portugaal. In de tussentijd ga ik een lange duurloop doen.quote:Ik weet al ongeveer hoe ik ga lopen, maar bedankt.quote:Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil best een rondje voor je uitzetten![]()
Ah. Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Optreden van mevrouw Z in Portugaal. In de tussentijd ga ik een lange duurloop doen.
[..]
Ik weet al ongeveer hoe ik ga lopen, maar bedankt.![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat had ik! Zal het even opzoeken.
Duursport.nl:
https://www.duursport.nl/pakket-voordeel/proefpakketten
Laatst een doosje besteld bij bodyenfitshop.nl, maar ik vind de smaak maar niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De trainingscyclus bij mijn groep is weer gericht op kracht opbouwen, en na driehonderd uitvalspassen en spijkerpoep-oefeningen, heb ik toch best wel veel spierpijn in m'n bips.![]()
Weet iemand of de tijdswaarneming bij de 7HL nog goed gaat als je in een "sneller" startvak gaat staan? Ik sta nu in een gaar startvak namelijk bruin terwijl de mensen die ongeveer dezelfde tijd willen lopen in geel of oranje staan. Ze hadden het al over shirtjes wisselen om zo het vak binnen te komen. Maar ik moet even kijken of dit verder geen gevolgen heeft. Ik vraag dit omdat ik bij de halve marathon van Amsterdam gehoord had dat ze de chip pas activeerden als het startvak voor je kleur vrijgegeven was. En dat je daarom niet eerder maar wel later kon starten. Ik weet niet of dit waar is.
![]()
Sfeerverslag 7^^ van Losse Veter bekeken met dank aan Serinde.
Nu ben ik dus wél zenuwachtig.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Volgens mij maakt dat niets uit. Zolang je gewoon met jouw chip over de lijn komt loopt hij gewoon. Ze staan alleen wel bij de snellere vakken in ieder geval iets te controleren op startnummer. Maar heel streng is dat nou ook weer niet geloof ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:42 schreef Devv het volgende:
Weet iemand of de tijdswaarneming bij de 7HL nog goed gaat als je in een "sneller" startvak gaat staan? Ik sta nu in een gaar startvak namelijk bruin terwijl de mensen die ongeveer dezelfde tijd willen lopen in geel of oranje staan. Ze hadden het al over shirtjes wisselen om zo het vak binnen te komen. Maar ik moet even kijken of dit verder geen gevolgen heeft. Ik vraag dit omdat ik bij de halve marathon van Amsterdam gehoord had dat ze de chip pas activeerden als het startvak voor je kleur vrijgegeven was. En dat je daarom niet eerder maar wel later kon starten. Ik weet niet of dit waar is.
Morgen maar even een poncho halen voor in het startvak. Probeer er op tijd te zijn, zodat ik lekker een beetje vooraan kan staan. Kijken of ik Mr.B en Corniel nog kan vinden in het vak. Heb er zin in!Helaas vanavond geen rondje meer kunnen doen, maar morgen nog even een kort rondje met wat versnellingen, dan moet ik er wel klaar voor zijn.
![]()
![]()
32km Kepler training in de stromende regen van Rainbow Reach naar Rocky Point.
Na 16km kreeg ik het koud en keerde om.... achteraf spijt want op de terugweg, ondanks hele delen van de track blank stonden (in Fiordland valt gemiddeld 10,000mm regen per jaar dus als het regent dan regent het ook echt) en het een grote modderpoel werd, ging het eigenlijk super en had ik nog wel een paar kilometer door gewilt
nieuwe gel getest, de GU Roctane en dit zorgde volgens mij voor de extra energie op de terugweg, prima over te spreken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lekker gezwommen dus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
yup....de hele groep was doorweekt toe we terug kwamen bij de auto'squote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weer genieten bij dat stijgende stuk tussen KM 10 en 11.![]()
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel KM je op je schoenen gelopen hebt? In een sheet ofzo?* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Mevrouw-met-hm-in-de-benen.... Het is 'maar' 15 km. Jij kan dat!! Heb je een streeftijd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:03 schreef Yuki het volgende:
Nu ben ik dus wél zenuwachtig.
Volgens mij gaat pijll knallen morgen. Die heuvels in NL stellen niks voor vgl met engeland. We liepen hier gisteren een brug over (die ik normaal best voel in de pootjes), we zaten allebei van: hmm... Voelt als vlak![]()
Ben benieuwd of ik dat morgen bij de van brienenoord ook heb
Alle 7^^ lopers alvast succes idd. Maar ik ben hier vast nog wel voor die tijdSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit ga jij inderdaad nailen hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:03 schreef Yuki het volgende:
Nu ben ik dus wél zenuwachtig.al snap ik je zenuwen, had ik ook weer voor elke 7h
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leuke actie van Ervaar het OV![]()
Vorig jaar hadden ze die ook, ¤ 3,- voor een busretourtje vanuit de regio Arnhem - Nijmegen. Eén van de voorwaarden van de actie is alleen maximaal 2 tickets per adres. Oké, prima.
Maar ontkoppel je database van vorig jaar dan even, sukkels! Dan kan ik ook weer kaartjes bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Guppy op 15-11-2014 09:52:13 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuke actie van Ervaar het OV![]()
Vorig jaar hadden ze die ook, ¤ 3,- voor een busretourtje vanuit de regio Arnhem - Nijmegen. Eén van de voorwaarden van de actie is alleen maximaal 2 tickets per adres. Oké, prima.
Maar ontkoppel je database van vorig jaar dan even, sukkels! Dan kan ik ook weer kaartjes bestellen
Fail! Heb je het wel doorgegeven? Dan kunnen ze d'r wat aan doen, en kun jij gelijk aangeven wat voor prutsers het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, maar ze zijn dusdanige prutsers dat ze natuurlijk ook alleen maar op werkdagen van 9 tot 5 bereikbaar zijn. Kon je zien aankomen hequote:Op zaterdag 15 november 2014 09:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fail! Heb je het wel doorgegeven? Dan kunnen ze d'r wat aan doen, en kun jij gelijk aangeven wat voor prutsers het zijndus dit weekend fixen gaat m niet worden. Vandaar de andere 'oplossing'
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik de enige ben die dit gaat hebben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hopelijk is het morgen wel iets minder grauw,mijn schoenen zijn nu nog aan het opdrogen van gisteren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh, ik heb met m'n domme hoofd m'n compressiekousen in de wasmachine gegooiden ik moet vanavond lopen
Even op de verwarming?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik heb met m'n domme hoofd m'n compressiekousen in de wasmachine gegooiden ik moet vanavond lopen
De enige optiequote:samen met m'n longsleeve, die ik nu ook rondjes zie draaien
Strava doet dat vanzelf als je schoenen aan materiaal hebt toegevoegd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel KM je op je schoenen gelopen hebt? In een sheet ofzo?![]()
Zo, daar ben ik ook weer even als niet bepaald frequent poster.
Erg veel zin in de 7^^ morgen. Weer is ideaal, misschien wat lichte regen, weinig wind en een graad of 10. Dat wordt sowieso kort-kort, want mijn ervaring van eerdere jaren leert dat ik mezelf kapot zweet bij zo'n weertype..
Ik ben inmiddels lichtjes van mijn sub 1.10 doelstelling afgestapt; het zou erg mooi zijn maar als ik sneller loop dan vorig jaar (1.12.30) ben ik al best content.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Even uit mijn hoofd opgeteld in welke periode ik hoeveel heb getraind, welke wedstrijden, etc.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel KM je op je schoenen gelopen hebt? In een sheet ofzo?
Morgen wordt mijn doel alleen nog maar volhouden. Vol snot en slijm. Gisteravond al voor tien uur naar bed gegaan.![]()
![]()
![]()
Alvast succes 7H-lopers! Ik ga een groot aantal van jullie volgen via de app, zodra ik weer terug ben van mijn eigen loopje.![]()
Is de 7^^ vandaag?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oja. Succes allen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Succes aan alle 7H-ers, itt vorige jaren doe ik niet meer mee. Geniet vooral van die mooie omgeving, de mensen langs de kant en laat je lekker vallen op de stukjes downhill.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik hoop echt dat het morgen ook zo lekker miezert zoals het vandaag doet voor jullie, heb er zelf zo enorm van genoten vandaag, misschien wel de lekkerste loop van het afgelopen half jaar!
Succes 7 heuvelaars!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Strak strak in mijn camo pak.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ben ik de enige die die filmpjes van Losse Veter eigenlijk maar niks meer vind? Het is echt elke keer exact hetzelfde, alleen ergens anders gefilmd. Elk filmpje is inwisselbaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker rondje gelopen vanochtend, zonder vooropgezet plan van de route.
Volgende keer wel wat meer eten van tevoren dan enkel een banaan, da's toch wat weinig.
https://www.endomondo.com/workouts/437703797/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb zeer gemengde gevoelens over morgenAan de ene kant heb ik echt zin in de adrenaline en het kippenvel gevoel van een groot evenement, aan de andere kant ben ik druk en gestresst en heb ik me niet voorbereid, dus zie er ook wel een beetje tegenop, een hoop gedoe om daar heen te gaan met de kans dat ik helemaal niet lekker loop.
Kom je met 't OV of auto?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb zeer gemengde gevoelens over morgenAan de ene kant heb ik echt zin in de adrenaline en het kippenvel gevoel van een groot evenement, aan de andere kant ben ik druk en gestresst en heb ik me niet voorbereid, dus zie er ook wel een beetje tegenop, een hoop gedoe om daar heen te gaan met de kans dat ik helemaal niet lekker loop.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het bos lag er weer prachtig bij vanmorgen!
Ken je dat gevoel dat je aan het lopen bent en geen zin hebt om om te draaien naar huis maar het liefts gewoon door wil blijven lopen?![]()
![]()
OV, maar dat maakt niet uit verder. Ik bedoel meer werkstress..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet dat je alles uit jezelf wil halen, maar vraag je soms niet teveel van jezelf en maak je je het daardoor alleen maar moeilijk? Hardlopen is ook een juiste mindset hebben. Als je je nu al zo zorgen maakt dan gaat het er niet makkelijker op worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Morgen valt alles wel op z'n plaats, en als dat niet gebeurt, dan is er ook niks aan de hand, trek dan daar je lering uit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik maak me geen zorgen, maar het is meer dat een weekendje niets ook wel eens fijn zou zijn. Maar het lopen biedt me ook heel erg ontspanning uit het drukke werkleven, dus ik wil dat er niet voor opgeven. Maar dat wringt dus een beetje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik weet dat je alles uit jezelf wil halen, maar vraag je soms niet teveel van jezelf en maak je je het daardoor alleen maar moeilijk. Hardlopen is ook een juiste mindset hebben. Als je je nu al zo zorgen maakt dan gaat het er niet makkelijker op worden.
Morgen valt alles wel op z'n plaats, en als dat niet gebeurt, dan is er ook niks aan de hand, trek dan daar je lering uit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ken dat gevoel welal denk ik dat alle spijt morgen van je afvalt zodra je de heuvels aan het beklimmen bent ;-)
Voor de 7h-ers: parkeren in Nijmegen zelf morgen is mogelijk een hel. Wat ik alle voorgaande jaren gedaan heb is parkeren in Nijmegen Dukenburg en vanaf daar de Stoptrein naar Nijmegen zelf nemen (ritje van minder dan 10 min.). Geen parkeerstress in Dukenburg en het station ligt vlakbij de start (de expo, kluisjes en shirtophaalkraampjes liggen in het verlengde van 't Stationsplein)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Maar het wordt vast leuk! Vandaag gewoon goed veel werk gedaan krijgen en dan kan ik morgen genieten
Doe dan eens een weekendje niks. (of zeg ik iets heel geks nu?)quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen, maar het is meer dat een weekendje niets ook wel eens fijn zou zijn. Maar het lopen biedt me ook heel erg ontspanning uit het drukke werkleven, dus ik wil dat er niet voor opgeven. Maar dat wringt dus een beetje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik probeer hetquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe dan eens een weekendje niks. (of zeg ik iets heel geks nu?)Maar de dingen die ik het fijnste vind (lekker overdag buiten zijn, uitgebreid boodschappen doen en daarna lekker koken, een keertje bij mijn oude roeiers kijken, etc.) kunnen alleen maar in het weekend. En één van de twee dagen moet ik dus sowieso thuiswerken.
Ach ja.. bijna kerstvakantieEn dan nog een paar maanden volhouden.
Herkenbaar hoor, LTTijdje terug had ik teveel van dat soort weekenden. Op tijd gas terug nemen hoor
Dank voor je parkeertip Sem. Mijn meneer is van plan om in Nijmegen te parkeren. Pendelbussen gingen vorige keren best prima, maar toch![]()
![]()
Zeker ken ik datquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:54 schreef cafca het volgende:
Het bos lag er weer prachtig bij vanmorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken je dat gevoel dat je aan het lopen bent en geen zin hebt om om te draaien naar huis maar het liefts gewoon door wil blijven lopen?. Gave foto's!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je hebt ook nog de waalsprinter maar dat is ook best druk denk ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:15 schreef Quoi het volgende:
Herkenbaar hoor, LTTijdje terug had ik teveel van dat soort weekenden. Op tijd gas terug nemen hoor
Dank voor je parkeertip Sem. Mijn meneer is van plan om in Nijmegen te parkeren. Pendelbussen gingen vorige keren best prima, maar toch
Daph, balen die blessure!
Yuki, ik had je gewaarschuwd wat betreft de zenuwen![]()
En nee mossel je bent vast niet de enige, brompot.![]()
Iedereen die de 7HL gaat lopen, en dat is bijna iedereen van hier, heel veel succes en bovenal veel plezier gewenst! Ik heb m'n weekend een beetje volgepropt, dus weet niet of ik hier voor de tijd terug ben om jullie succes te wensen, dus bij deze alvast
Ik heb sinds de HM niet verder dan 12km gelopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mevrouw-met-hm-in-de-benen.... Het is 'maar' 15 km. Jij kan dat!! Heb je een streeftijd?
Volgens mij gaat pijll knallen morgen. Die heuvels in NL stellen niks voor vgl met engeland. We liepen hier gisteren een brug over (die ik normaal best voel in de pootjes), we zaten allebei van: hmm... Voelt als vlak![]()
Ben benieuwd of ik dat morgen bij de van brienenoord ook heb
Alle 7^^ lopers alvast succes idd. Maar ik ben hier vast nog wel voor die tijd
Wel met heuvels bruggen, dat wel
Ach ja, we zien wel. Ik hoop op 6:30 of sneller te kunnen lopen. Tussen 1:35 en 1:40 dus.
Lekker hoor, zo'n heuvelstageLiep jij nou ook de Bruggenloop? Ja toch?
Precies. Ik red het vast wel, maar ik ben toch wel nerveus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit ga jij inderdaad nailen hooral snap ik je zenuwen, had ik ook weer voor elke 7h
Mwah, ik dacht na de HM's ook dat ik elke 10 km wel ging nailen. Zo werkte het helaas niet echt. Ik ben erg benieuwd hoe een 15 km gaat, wel weer na een maand gedisciplineerd trainen en ~15 km's te hebben aangetikt.
Morgen staat overigens niet in het teken van een streeftijd. Als maar onder de 1u30![]()
![]()
Op de 15? Dat lijkt me sterk. Je kan toch niet van iedereen verwachten dat ze minstens met 10km/h lopen.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, de limiet is 1:50:00[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar dat betekent alleen dat ze 1:50 na de start van de laatste loper de finish sluiten, volgens mij.quote:
Als je in een eerder startvak start, dan kan je er zonder probleem een kwartier of meer langer over doen.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:33 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar dat betekent alleen dat ze 1:50 na de start van de laatste loper de finish sluiten, volgens mij.
Als je in een eerder startvak start, dan kan je er zonder probleem een kwartier of meer langer over doen.maar het laatste startvak gaat ook pas weg na 1:30 uur
Het is niet zoals bij de Vredesloop. Daar ging de tijd lopen met het startschot. Vandaar dat ik het toen niet haalde binnen de limiettijden. Wel netto, maar bruto dus niet.
Lamequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kloptmaar het laatste startvak gaat ook pas weg na 1:30 uur
Het is niet zoals bij de Vredesloop. Daar ging de tijd lopen met het startschot. Vandaar dat ik het toen niet haalde binnen de limiettijden. Wel netto, maar bruto dus niet.Gelukkig is het hier beter geregeld.
Ik weet niet of ik hier nog veel kom; ben m'n tas aan het inpakken (volgens mij ga ik verhuizen) en vertrek zo alvast naar Nijmegen
Daarom nu vast hééééél véééél plezier vanavond; je gaat 'm nailen!![]()
![]()
Ik weet nog dat die auto van de organisatie naast me kwam rijden. Of ik op de stoep wilde gaan lopen, want ik viel buiten de limiet. Ik heb m toen toegebeten dat ik nog 6 (zes!!) minuten had, want m'n Garmin zei dat het goed was. Sukkels, je gaat toch niet tellen bij het startschot?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
LameGelukkig is het hier beter geregeld.
Ik weet niet of ik hier nog veel kom; ben m'n tas aan het inpakken (volgens mij ga ik verhuizen) en vertrek zo alvast naar Nijmegen
Daarom nu vast hééééél véééél plezier vanavond; je gaat 'm nailen!![]()
![]()
Dank je welzelf ben ik best wel zenuwachtig, ik heb vorige week donderdag voor het laatst gelopen
maar tegelijkerheid ben ik ook super-opgelucht dat ik geen 15km hoef, dat was echt een kansloze missie geweest.
Ach, die heb ik uiteindelijk ook gered, en ik ben ook daar trots op m'n medaillewant die kreeg ik lekker toch! Puh!
Ik maak me niet druk om de limiet (1:48 dacht ik zelfs), de finish sluiten doen ze niet zo snel. Kijk maar bij de uitslagen van vorige edities, hoe lang de tijdwaarneming gewoon door is gegaan!![]()
1.18.13 had ik vorig jaar. En 2 dagen spierpijn. Maar dat was een goeie dag
Ik 1.31 in 2012 en 1.15 in 2013quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:54 schreef Daywalk3r het volgende:
1.18.13 had ik vorig jaar. En 2 dagen spierpijn. Maar dat was een goeie dag
Hele mooie verbetering!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik 1.31 in 2012 en 1.15 in 2013
[ afbeelding ]Nu onder het uur dus?
Ik ben 1 minuutje achteruit gegaan vorig jaar t.o.v. 2 jaar geleden. Hoop dat ik dit jaar weer vooruit kom.![]()
![]()
Nope, niet meerquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hele mooie verbetering!Nu onder het uur dus?
Mij te druk. Heb hem ingeruild voor de Posbankloop
Oh ja, mag ik erbij in de OP?
1
2[b]26-4-2015 - [url=www.antwerp10miles.be]DVV Antwerp marathon (Antwerpen)[/url][/b]
[*] SEMTEX - Marathon
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 15-11-2014 14:23:26 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook een mooie loop ja, wat zwaarder dan de 7heuvelen alleen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, niet meerMij te druk. Heb hem ingeruild voor de Posbankloop
![]()
![]()
12 km is op zich genoeg. Ik zat voor mijn eerste 15 km op 13 en liep 1.28.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb sinds de HM niet verder dan 12km gelopen.
Wel met heuvels bruggen, dat wel
Ach ja, we zien wel. Ik hoop op 6:30 of sneller te kunnen lopen. Tussen 1:35 en 1:40 dus.
Lekker hoor, zo'n heuvelstageLiep jij nou ook de Bruggenloop? Ja toch?
[..]
Precies. Ik red het vast wel, maar ik ben toch wel nerveus.
6.30 of sneller is onder de 1.35 toch?
Ja, bruggenloop doe ik ook. Die hoop ik tussen 1.28 en 1.32 te lopen. Heuvelstage was echt awesome. Aanrader! Word je volgens mij best sterk van!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vraag: loopgroep loopt morgen een 16 km oefenloop voor de bruggenloop (ik denk op D1/D2). Ik heb na mijn blessure max 11 gelopen, in engeland. Ik overweeg dus om een deel morgen niet mee te doen (gewoon wat gaan wandelen). Hoeveel zouden jullie aanraden om mee te lopen? Ik heb erg de neiging om te zeggen: 13 km kan wel en wat zou ik dan moeilijk doen over die 3 km extra, maar das niet verstandig zeker?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
1.37:30quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
12 km is op zich genoeg. Ik zat voor mijn eerste 15 km op 13 en liep 1.28.
6.30 of sneller is onder de 1.35 toch?
Ja, bruggenloop doe ik ook. Die hoop ik tussen 1.28 en 1.32 te lopen. Heuvelstage was echt awesome. Aanrader! Word je volgens mij best sterk van!
Tofheb wel zin in de Bruggenloop
Crisis, wat een verbetering!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik 1.31 in 2012 en 1.15 in 2013
[ afbeelding ]![]()
Zeg, is dat strip daar rechts?
Oja.... Stom!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
1.37:30
Tofheb wel zin in de Bruggenloop
Gezellig dat je ook meedoet! Lang niet gezien enzo. Gaat alles verder ok met u?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Weet iemand wat van Karhu schoenen? Er is vandaag een actie bij RW dat je die kan kopen en dan 25 euro terugkrijgt. Maar geen idee wat voor schoenen het zijn en of het de moeite is om ervoor naar de winkel te gaan..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bizar! Dan moet je best stevig doorlopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:49 schreef Serinde het volgende:
Ik maak me niet druk om de limiet (1:48 dacht ik zelfs), de finish sluiten doen ze niet zo snel. Kijk maar bij de uitslagen van vorige edities, hoe lang de tijdwaarneming gewoon door is gegaan!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor een evenement, zeker met wegafsluitingen, is het overigens niet zo raar.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
En de afstand is ook wat langer, waardoor de meeste deelnemers wel een wat hogere basissnelheid hebben dan bij een 5 of 10k. De meeste mensen die al toe zijn aan 15km, kunnen dat tempo van 1.48 ook wel halen, al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja. Sem liep voor ons bij de start en Strip en ik startten gelijk. Daarna ging ook Strip weg die ik later weer inhaalde. Sem heb k niet ingehaald maar finishte dus niet veel eerder dan mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Crisis, wat een verbetering!![]()
Zeg, is dat strip daar rechts?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is ook wel zo. Gelukkig haal ik t welquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
En de afstand is ook wat langer, waardoor de meeste deelnemers wel een wat hogere basissnelheid hebben dan bij een 5 of 10k. De meeste mensen die al toe zijn aan 15km, kunnen dat tempo van 1.48 ook wel halen, al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vooral met het parkoers van de Zevenheuvelen mooi als je dan zo'n lang lint voor je ziet aan mensen. Gaat alleen wel nat worden waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:47 schreef Devv het volgende:
Ik heb zoveel zin in morgen. Sowieso, wedstrijden.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Crisis, wat een verbetering!![]()
Zeg, is dat strip daar rechts?
De 7HL app spoort bij mij trouwens ook niet. Ik had er vet veel lopers in staan en die zijn nu ineens allemaal weg.
![]()
Geregeld!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, mag ik erbij in de OP?
[ code verwijderd ]
Vanochtend rondje (nou ja rondje, rondjes; 17 stuks) gelopen. Warm, om 7.00 al 27° en dan is het vandaag eigenlijk niet eens zo'n goed weer. Wel goed om de enorme berg vlees die gisteren bij het diner naar binnen is gewerkt te gaan verbranden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geen idee maar het is wel een knappe vent!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2014 16:57:08 ]![]()
Ik haal die dingen altijd bij de action. 20 cent per stuk ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef Quoi het volgende:
Oja, en voor maar liefst 1 euro een regenponcho gekocht, met drukknopen en tot aan de grond
Vast zonder drukknopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik haal die dingen altijd bij de action. 20 cent per stuk ofzo![]()
Ik heb hoge verwachtingen.![]()
Mark Huizinga inderdaad al een paar keer tegengekomen. Maar wel als recreantquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:58 schreef Quoi het volgende:
Mijn besteding komend uur
[ link | afbeelding ]![]()
It has to mean something
Voor het eerst sinds 22 oktober weer eens over de 10km gegaan.
Lekker wat trails gelopen, nieuwe paden ontdekt, waarom we dat nog niet eerder hadden gedaan, is ons een raadsel. Veel bagger, veel bos, weinig asfalt, weinig snelheid, maar heerlijk een goede 13km gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik hoef morgen geen vuilniszak of poncho met drukknoopjes aan want ik heb een hele zak met lelijke retrosportkleren van mijn opa gekregen dus ik doe morgen gewoon een jaren 80 fietsjack aan voor de startHij is op zich wel leuk om te bewaren dus ik ga nog wel kijken na de finish of hij nog aan het hek hangt, maar zo niet, dan niet
En verder is mijn werk voorlopig af en kan ik me nu eindelijk chill gaan voorbereiden![]()
Vanavond maar rode bietenrisotto maken, niet dat de bieten nog effect hebben nu maar het kan nooit kwaad
Zo, Runnerworld opgezegd. Was begonnen in de November-editie, maar ik vond het maar weer weinig boeiend. Morgen maar even kijken of ik ergens een Losse Veter Magazine kan scoren.![]()
Ja zeg, daar willen we toch zeker wel beeldmateriaal vanquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik hoef morgen geen vuilniszak of poncho met drukknoopjes aan want ik heb een hele zak met lelijke retrosportkleren van mijn opa gekregen dus ik doe morgen gewoon een jaren 80 fietsjack aan voor de startHij is op zich wel leuk om te bewaren dus ik ga nog wel kijken na de finish of hij nog aan het hek hangt, maar zo niet, dan niet
Jaren 80
![]()
![]()
Karhu was behoorlijk populair in de vroege jaren 90stond toen bekend als een kwaliteitsschoenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Weet iemand wat van Karhu schoenen? Er is vandaag een actie bij RW dat je die kan kopen en dan 25 euro terugkrijgt. Maar geen idee wat voor schoenen het zijn en of het de moeite is om ervoor naar de winkel te gaan..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Was vanmiddag vrij lastig om de weg te vinden in het bos, zeker toen er ook nog weg afgesloten was waar ik langs wilde gaan. Sommige weggetjes waren niet echt goed begaanbaar. Wel heel erg genoten en met dank aan navigatie op telefoon toch wel redelijk gevonden hoe ik wilde lopen.
http://app.endomondo.com/workouts/437890360/5539573![]()
Ik heb ook net gekeken wat haar verwachte finishtijd isquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Quoi het volgende:
Over bos gesproken, daar loopt Gups nu in volgens de appdan hou ik het youtubekanaal weer even de gaten
![]()
![]()
Ook een goed idee, comoquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef thelaudprince het volgende:
7 heuveltjes peopleComo estas ?
Drie gaatjes erin en de poncho is daar!
Maar geen drukknopen.
@Serinde: slim idee!![]()
Soms ben ik best nuttigquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook een goed idee, comoDrie gaatjes erin en de poncho is daar!
Maar geen drukknopen.
@Serinde: slim idee!![]()
![]()
Ja, veel plezier allemaal morgen bij de 7^^! Wij gaan morgen weer eens XC-en!zal lekker worden na vandaag.... Voel de beentjes nu al
Ja doei.![]()
muy bien, y tu?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef thelaudprince het volgende:
7 heuveltjes peopleComo estas ?
Muziek is uitgezocht voor morgende benen voelen goed (nu dan toch
), kom maar op met die heuvels!
Die groene chip hoeft verder niet geactiveerd te worden toch? Als je hem bij je inschrijving voor de 7^^ hebt gekocht...|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Ha! Achter in een paar lades en kastjes in totaal nog 3 poncho's gevonden.
Ook een plastic tas gevonden met oude kleding die ik nog niet had opgeruimd. Meteen een shirt uit geplukt voor in het startvak.
Vanochtend een "rustige" training met de groep gehad, de meesten van ons (ongeveer 12 man/vrouw) gaan morgen gezamenlijk naar de Zevenheuvelenloop, maar uiteindelijk toch 8,5km gelopen. Op iets-minder-dan-wedstrijdtempo, dat wel, maar hopelijk morgen geen last van.
Omdat ik met 't startnummer van iemand anders loop, en die een latere eindtijd had opgegeven, start ik in paars i.p.v. roze maar ik vind het wel prima. Ik lees hier dat de eerste paar kilometers al best heuvelop zijn en ik start eigenlijk altijd veel te hard. Dus het paarse vak zorgt er hopelijk voor dat ik rustig aan begin zodat ik met een beetje geluk op den duur wat mensen in kan halen.
Heb er zin in, m'n Zevenheuvelencherry poppen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef GooseFM het volgende:
Muziek is uitgezocht voor morgende benen voelen goed (nu dan toch
), kom maar op met die heuvels!
Die groene chip hoeft verder niet geactiveerd te worden toch? Als je hem bij je inschrijving voor de 7^^ hebt gekocht...Alleen als je hem weer opnieuw gaat gebruiken bij een volgende wedstrijd. Na een wedstrijd worden die dingen gedeactiveerd en met het opgeven van het nummer bij een wedstrijd weer geheractiveerd
Mijn 7H-chip afgelopen jaar nog gebruikt bij een HM in Best.
Kunnen de trailerts onder ons mij een tip geven voor een hoofdlamp? Een die geschikt is om in het pikkedonker in de het bos te lopen, maar ook om de hond mee uit te laten. Nu denk ik dat als het eerste ermee kan dat tweede zeker moet lukkenZit naar een petzl tikka te kijken van rond de ¤30,- Daar moeten 3xaa in, is dat niet wat zwaar op je hoofd vraag ik me dan af?
![]()
Doe hem op het hoofd van de hond, dan heb je er zelf geen last vanquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:27 schreef Nirak het volgende:
Kunnen de trailerts onder ons mij een tip geven voor een hoofdlamp? Een die geschikt is om in het pikkedonker in de het bos te lopen, maar ook om de hond mee uit te laten. Nu denk ik dat als het eerste ermee kan dat tweede zeker moet lukkenZit naar een petzl tikka te kijken van rond de ¤30,- Daar moeten 3xaa in, is dat niet wat zwaar op je hoofd vraag ik me dan af?
Maar onze Tom is al oud en gaat niet mee hardlopen, dus dan heb ik er niets aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Doe hem op het hoofd van de hond, dan heb je er zelf geen last van![]()
![]()
Ik heb deze: http://www.bever.nl/black(...)40001?id_colour=4168quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:27 schreef Nirak het volgende:
Wel nice ding, kan dimmen en ook rode leds voor (kaart)leesstand of als je naast iemand staat... Heb er de Petzl Nighttrail mee gerend, toen zag ik verbazingwekkend veel ermee, 3x AAA is aardig standaard. Andere systemen incl. accu heb je ook, maar die gaan snel richting 70-100 euro en dan moet je de accu ergens in een backpackje hebben of zo... Petzl lampen zie je ook genoeg, de Tikka is volgens mij ook een prima ding!Jack does it in real time...![]()
Doen ze het niet gewoon altijd? Hier in het park liggen van die matten en als ik de schoenen aan heb waar de chip op zit, registreert ie dat gewoon namelijk. Ik dacht dat je alleen het nummer door moet geven bij inschrijving zodat ze die aan je naam en startnummer kunnen koppelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Alleen als je hem weer opnieuw gaat gebruiken bij een volgende wedstrijd. Na een wedstrijd worden die dingen gedeactiveerd en met het opgeven van het nummer bij een wedstrijd weer geheractiveerd
Mijn 7H-chip afgelopen jaar nog gebruikt bij een HM in Best.
![]()
Dat is nieuw voor me, ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Doen ze het niet gewoon altijd? Hier in het park liggen van die matten en als ik de schoenen aan heb waar de chip op zit, registreert ie dat gewoon namelijk. Ik dacht dat je alleen het nummer door moet geven bij inschrijving zodat ze die aan je naam en startnummer kunnen koppelen.Ik meende het zo eens gelezen te hebben op de site van Mychip, toen ik twijfelde of ik mijn groene wel mee kon nemen. Klopt dus niet zoveel van.
Denk dat Serinde gelijk heeft.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat denk ik ookquote:
Thnx!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.bever.nl/black(...)40001?id_colour=4168
Wel nice ding, kan dimmen en ook rode leds voor (kaart)leesstand of als je naast iemand staat... Heb er de Petzl Nighttrail mee gerend, toen zag ik verbazingwekkend veel ermee, 3x AAA is aardig standaard. Andere systemen incl. accu heb je ook, maar die gaan snel richting 70-100 euro en dan moet je de accu ergens in een backpackje hebben of zo... Petzl lampen zie je ook genoeg, de Tikka is volgens mij ook een prima ding!![]()
Sciencepark Amsterdam heb je ook zo'n lus liggen. Is ook een soort ronde en dan zie je je 'rondetijd' op een groot scherm.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Hier in het park en bij het sportcentrum doet mijn chip het inderdaad ook.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Oh ja, nog even bedenken of ik die chip wil houden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
muy bien, gracias amigoquote:![]()
Ik neem aan dat jullie allemaal al naar bed zijn, ik verwacht wel prestaties morgen![]()
![]()
Waarom moet je je dat bedenken dan? Je mikt hem gewoon achteraf een keer in een doos en mocht je hem weer nodig hebben, vis je hem eruit. En gebruik je hem jaren niet, dan ligt hij in die doos niet in de weg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja, nog even bedenken of ik die chip wil houden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je krijgt toch borg terug als je hem inlevert?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarom moet je je dat bedenken dan? Je mikt hem gewoon achteraf een keer in een doos en mocht je hem weer nodig hebben, vis je hem eruit. En gebruik je hem jaren niet, dan ligt hij in die doos niet in de weg.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is dat zo? Wist ik niet. Ik denk dat je dat vergeet na een wedstrijd, eigenlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je krijgt toch borg terug als je hem inlevert?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij is een groene altijd koop en krijg je niks terug.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb een startnummer van iemand anders maar zie nu wel mijn eigen naam in de lijst voor de tracker van de Zevenheuvelen terug. En niet die van degene waar ik het startnummer van heb. Betekent dat dat uiteindelijk toch mijn naam op de uitslagenlijst komt te staan?![]()
Dat betekent dat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
Ik heb een startnummer van iemand anders maar zie nu wel mijn eigen naam in de lijst voor de tracker van de Zevenheuvelen terug. En niet die van degene waar ik het startnummer van heb. Betekent dat dat uiteindelijk toch mijn naam op de uitslagenlijst komt te staan?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je het via de officiële overdracht hebt gedaan, en jouw chipnummer hebt opgegeven dan is jouw chip en jouw naam nu aan dat startnummer gekoppeld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
Ik heb een startnummer van iemand anders maar zie nu wel mijn eigen naam in de lijst voor de tracker van de Zevenheuvelen terug. En niet die van degene waar ik het startnummer van heb. Betekent dat dat uiteindelijk toch mijn naam op de uitslagenlijst komt te staan?
De groene chip is een goedkope koopchip, maar je betaalt elke keer een klein bedrag als je meedoet aan een evenement. De gele chip is duurder, maar is gratis te gebruiken.![]()
Klopt, maar als ik bij mijn eerste 7H in 2005 een gele chip gekocht had, dan had ik 'm nu nog niet terugverdiend. Zo weinig wedstrijden gebruiken dat type chips nog maar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
De groene chip is een goedkope koopchip, maar je betaalt elke keer een klein bedrag als je meedoet aan een evenement. De gele chip is duurder, maar is gratis te gebruiken.![]()
Maar die Mylaps chips zitten toch ook vaak op het startnummer?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ah, op die fiets. Officieel overgedragen via de site, check, groene chip (uit starterspakket van degene wiens nummer ik heb), check!quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het via de officiële overdracht hebt gedaan, en jouw chipnummer hebt opgegeven dan is jouw chip en jouw naam nu aan dat startnummer gekoppeld.
gister 32km op de trails, vandaag 15km op de weg....... voldaan trainingsweekend!
alle lopers vandaag veel plezier en succes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het gaat een natte 7^^ worden
it might wash the "hills" away..quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zie dus ècht nu pas dat de start om 13:00 uur is en niet om 12:00 uurquote:Op zondag 16 november 2014 05:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
it might wash the "hills" away..
7 valsplatloop
Succes allen! Hier ligt nog een 7valsplatloper te slapen, en ik ga eens opstaan voor 13 km bruggenoefenloop*O*
Eens kijken of ik kan meekomen bij de 6.20/km groep op lage hartslag, anders kan ik afzakken naar groepje rustigaan
Veel plezier zevenheuvelenvreters! Maak er wat moois van
Ik ga zo de modder in...trailclinic over een MTB-parcours in Zoetermeer
Hmm veiligheidsspelden...zoek zoek in elke hoek.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
standaard een setje van 4 in mijn portemonneequote:Op zondag 16 november 2014 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm veiligheidsspelden...zoek zoek in elke hoek.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
If I only could...quote:Op zondag 16 november 2014 06:00 schreef Guard het volgende:
Voor alle 7^^ lopers;
Heel veel plezier en succes![]()
(staat op de playlist!)
@Murmeli: Niet jij ook al!Het is niet de UK, maar het zijn wel Heuvels!
![]()
@YUR: Veel plezier. Meneer gaat daar morgen MTBen geloof ik, dus hou het netjes!![]()
speed bumps.....quote:Op zondag 16 november 2014 08:24 schreef Quoi het volgende:
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaaajaaa en vanaf de maan zijn we allemaal vals plat
Verrek, als ik dit niet had gelezen was ik Koos Speldloos naar Nijmegen gegaan.quote:Op zondag 16 november 2014 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm veiligheidsspelden...zoek zoek in elke hoek.![]()
![]()
Ik heb extra speldjes bij me
Ik zal het netjes aanharkenquote:Op zondag 16 november 2014 08:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
If I only could...(staat op de playlist!)
![]()
@YUR: Veel plezier. Meneer gaat daar morgen MTBen geloof ik, dus hou het netjes!
Met de Damloop ben ik één van de vier bibbits kwijgeraakt. Dus ik moet de overige drie even strategisch plaatsen.![]()
![]()
Het was heel lekkerquote:op de 15km had ik niks te zoeken, maar de 7km was precies goed. Zo wil ik altijd kunnen lopen
Maar ik kom alleen kijkenquote:Op zondag 16 november 2014 09:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Mooi loopweer toch?
Wat fijnquote:Op zondag 16 november 2014 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het was heel lekkerop de 15km had ik niks te zoeken, maar de 7km was precies goed. Zo wil ik altijd kunnen lopen
[..]
Maar ik kom alleen kijken![]()
![]()
Jaquote:het was gewoon echt heel erg leuk. En ik ging niet per se hard, maar wel lekker. En dat met een bacterie en een antibioticakuur. Ik ben tevreden
quote:Op zondag 16 november 2014 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het was heel lekkerop de 15km had ik niks te zoeken, maar de 7km was precies goed. Zo wil ik altijd kunnen lopen
![]()
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oh. Ja, dan is regen wat minder fijn.quote:Op zondag 16 november 2014 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Maar ik kom alleen kijken![]()
![]()
Alle 7 heuvelen lopers, veel succes!
Ik mag ook naar buiten voor een rondje van 15KM, maar ik heb er nog niet veel zin in.![]()
goede beslissing dus guppert!quote:Op zondag 16 november 2014 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jahet was gewoon echt heel erg leuk. En ik ging niet per se hard, maar wel lekker. En dat met een bacterie en een antibioticakuur. Ik ben tevreden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier alle 7^^ lopers vandaag
Ik ga zo zelf de deur uit voor een 10KM plat met één viaduct
Ik ga zo mijn trein halen. Voor de 7^^-lopers die ik ga missen: Jammer, voor zij die ik ga ontmoeten: tot straks!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Veel plezier lopers! Het is een mooie loopdag.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Absoluutquote:Op zondag 16 november 2014 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goede beslissing dus guppert!
7^^ mensen veel succes..Ik heb nog niet veel zin om de regen te trotseren voor mijn training. Ik denk dat ik in de middag maar eens ga.![]()
Ik ben zenuwachtig! Heb er ook wel zin in hoor, maar het is vijftien kilometer (nog nooit in een wedstrijdje gedaan), het regent (nog nooit een wedstrijdje in de regen gelopen) en de halve atletiekvereniging is er ook, we reizen samen, dus die moeten állemaal op mij wachten want ik ben de langzaamste en dadelijk doe ik er 2,5 uur over. Okee, dat laatste is niet een hele rationele angst, ik weet dat als ik rustig start ik binnen de twee uur moet kunnen lopen. En het voordeel van dat de eerste 11 km zwaar zijn is dat ik 11 km met gemak loop. Vandaag misschien met iets minder gemak door die heuvels, maar toch. Tot 11 km kan ik en daarna hoef ik volgens moblo alleen nog maar heuvelaf.![]()
![]()
Ik denk dat het vanmiddag nog steeds regentquote:Op zondag 16 november 2014 09:41 schreef HDLed het volgende:
7^^ mensen veel succes..Ik heb nog niet veel zin om de regen te trotseren voor mijn training. Ik denk dat ik in de middag maar eens ga.![]()
http://www.buienradar.nl/(...)35?type=forecastzozwJij kunt dat. Komt helemaal goed!quote:Op zondag 16 november 2014 09:42 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben zenuwachtig! Heb er ook wel zin in hoor, maar het is vijftien kilometer (nog nooit in een wedstrijdje gedaan), het regent (nog nooit een wedstrijdje in de regen gelopen) en de halve atletiekvereniging is er ook, we reizen samen, dus die moeten állemaal op mij wachten want ik ben de langzaamste en dadelijk doe ik er 2,5 uur over. Okee, dat laatste is niet een hele rationele angst, ik weet dat als ik rustig start ik binnen de twee uur moet kunnen lopen. En het voordeel van dat de eerste 11 km zwaar zijn is dat ik 11 km met gemak loop. Vandaag misschien met iets minder gemak door die heuvels, maar toch. Tot 11 km kan ik en daarna hoef ik volgens moblo alleen nog maar heuvelaf.
Om laten vallen en naar beneden rollen! Easy! Kleinere pasjes op de heuvels, paar seconden bijkomen bovenop en dan weer je oude vlakke ritme, met wat zwaartekrachthulp, oppakken!
Veel plezier en succes nogmaals!Ja doei.![]()
Het blijft de hele dag regenen iddquote:Op zondag 16 november 2014 09:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanmiddag nog steeds regent![]()
http://www.buienradar.nl/(...)35?type=forecastzozw
[..]
Jij kunt dat. Komt helemaal goed!![]()
Ik denk dat het vertrekken lastiger is dan het lopen zelf, en ik heb nog niet ontbeten dus ik moet zeker nog een paar uur wachten
![]()
![]()
Dus jullie gaan voor een potje modderworstelen?quote:Op zondag 16 november 2014 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is het weer droog inmiddels, maar denk dat de modder er nog wel ligtEn bedankt voor de tip, zal er aan denken.
![]()
Komt goed! Powerwoman, zet 'm op!quote:Op zondag 16 november 2014 09:42 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben zenuwachtig! Heb er ook wel zin in hoor, maar het is vijftien kilometer (nog nooit in een wedstrijdje gedaan), het regent (nog nooit een wedstrijdje in de regen gelopen) en de halve atletiekvereniging is er ook, we reizen samen, dus die moeten állemaal op mij wachten want ik ben de langzaamste en dadelijk doe ik er 2,5 uur over. Okee, dat laatste is niet een hele rationele angst, ik weet dat als ik rustig start ik binnen de twee uur moet kunnen lopen. En het voordeel van dat de eerste 11 km zwaar zijn is dat ik 11 km met gemak loop. Vandaag misschien met iets minder gemak door die heuvels, maar toch. Tot 11 km kan ik en daarna hoef ik volgens moblo alleen nog maar heuvelaf.
En alle 7^^, succes en have fun!!![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Maar ik kom alleen kijken! Top gedaan hoor en heerlijk!
![]()
Dat heb ik ook. Zodra je eenmaal de deur uit bent en de eerste km hebt gehad merk je niks meer van die regen. Maar de deur uitstappen met dit weer .. blegh.quote:Op zondag 16 november 2014 09:59 schreef HDLed het volgende:
[..]
Het blijft de hele dag regenen iddIk denk dat het vertrekken lastiger is dan het lopen zelf, en ik heb nog niet ontbeten dus ik moet zeker nog een paar uur wachten
Succes iedereen op de 7HL! Jammer dat het weer niet een beetje meewerkt.. wel goed weer voor mooie tijden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ga overigens ook gewoon in kort/kort. Zodra ik het koud krijg moet er maar een tandje bij :pquote:Op zondag 16 november 2014 10:06 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zodra je eenmaal de deur uit bent en de eerste km hebt gehad merk je niks meer van die regen. Maar de deur uitstappen met dit weer .. blegh.![]()
Ik doe er 25 vandaagquote:Op zondag 16 november 2014 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Alle 7 heuvelen lopers, veel succes!
Ik mag ook naar buiten voor een rondje van 15KM, maar ik heb er nog niet veel zin in.Op naar de 30.
Veel succes 7 heuvel lopers![]()
Hier herstellende van een flinke voorhoofdsholte ontsteking, en na 3 maanden kwakkelen leek een rustweek me wel verstandig.
Niet lopen is trouwens niet best voor m'n humeur![]()
![]()
Ik probeer nu nog behoorlijk bij te drinken, en alle snot eruit te snuiten.
Vanochtend toen ik door het huis liep had ik een afwijking naar links. Maar goed ook, want op de 7H route moet ik alsmaar linksaf.
Ik heb alleen nog geen echte spierpijn. Wat hoorde nog meer bij de neck check?![]()
Mja.... Ik moet toegeven.... Ik vond de erasmusbrug net na 12 km wel een beetje zwaarquote:
Heel veel succes allemaal vandaag met de 7^^Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik zag vanmorgen tijdens m'n rondje wel iets heel geks: een stel dat met dikke jassen aan en paraplu's (!) aan het rennen was. En wel echt om te sporten, niet om te haasten.![]()
Dat zijn meer figuren voor een loopband denk ikquote:Op zondag 16 november 2014 11:27 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zag vanmorgen tijdens m'n rondje wel iets heel geks: een stel dat met dikke jassen aan en paraplu's (!) aan het rennen was. En wel echt om te sporten, niet om te haasten.![]()
![]()
Ik was zelf ook aan het lopenquote:En aan het bedenken dat een 3/4e broek helemaal niet zo'n gek idee was geweest.
Ik wil wel gaan kijken voor een beter jasje. Nu had ik het het eerste deel te warm, en toen m'n jasje helemaal doorweekt was eigenlijk weer een beetje te koud![]()
![]()
Ik heb nog tips nodig voor voeding tijdens LDL en wedstrijden.
Ik eet nu normaal 1 a 2 fruitrepen van de AH en drink tijdens het sporten alleen water.
Dit gaat bij LDL van 15 - 25 km prima.
Maar ik heb een trail van 30km op het programma staan en het lijkt me verstandig om voor die tijd wat te proberen. Maar ik ben niet zo van de sportdrank, gelletjes e.d.
Ik eet liever "normaal" voedsel.
Neem waarschijnlijk wel iets van een powerbar/gel/sportdrank mee maar wil dit niet hoofdzakelijk eten.
Heb het volgende al voorbij zien komen op diverse sites:
Eten:
Fruitreep / notenrepen
Peperkoek
Krenten / gedroogd fruit
Soft noga
Winegums
Bifi worst??? iemand ervaring mee, lijkt me erg zwaar op de maag
Iemand nog tips.....?![]()
Ik zweer gewoon bij stevig eten vooraf (pannekoeken) dan krijg je onderweg minder last van honger en verder tijdens:quote:Op zondag 16 november 2014 11:42 schreef runninglinda het volgende:
Ik heb nog tips nodig voor voeding tijdens LDL en wedstrijden.
Ik eet nu normaal 1 a 2 fruitrepen van de AH en drink tijdens het sporten alleen water.
Dit gaat bij LDL van 15 - 25 km prima.
Maar ik heb een trail van 30km op het programma staan en het lijkt me verstandig om voor die tijd wat te proberen. Maar ik ben niet zo van de sportdrank, gelletjes e.d.
Ik eet liever "normaal" voedsel.
Neem waarschijnlijk wel iets van een powerbar/gel/sportdrank mee maar wil dit niet hoofdzakelijk eten.
Heb het volgende al voorbij zien komen op diverse sites:
Eten:
Fruitreep / notenrepen
Peperkoek
Krenten / gedroogd fruit
Soft noga
Winegums
Bifi worst??? iemand ervaring mee, lijkt me erg zwaar op de maag
Iemand nog tips.....?
en:
Zo heb ik het bij mijn marathon ook gered.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bananen!
Verder voor de echt snelle suikers nog iets van dextrose?
En sportdrank ipv water scheelt ook wel echt![]()
![]()
Bah wat een weer. Dat worden 18 natte kilometers. Een goed jasje moet ik ook nog. Heb er nu 1 van de aldi, maar die volstaat niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier worden het ook 14 natte kilometertjes. Ik heb ook geen fatsoenlijk regenafstotend jasje dus ik denk dat het gewoon kort/kort wordquote:Op zondag 16 november 2014 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Bah wat een weer. Dat worden 18 natte kilometers. Een goed jasje moet ik ook nog. Heb er nu 1 van de aldi, maar die volstaat niet.![]()
Maar jij gaat 7^^ lopen toch? Dan is kort/kort prima. Voor een LDL kan het wat fris zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 11:47 schreef HDLed het volgende:
[..]
Hier worden het ook 14 natte kilometertjes. Ik heb ook geen fatsoenlijk regenafstotend jasje dus ik denk dat het gewoon kort/kort word![]()
Had jij nou deze jas, of een andere? http://www.sportsshoes.co(...)-trail-tempest-women's-waterproof-running-jacket/quote:
En zo ja: bevalt die?![]()
twitter:7Hloop twitterde op zondag 16-11-2014 om 11:25:33No person has the right to rain on your dreams!! Iedereen heel veel succes vandaag!! #7HL #Nijmegen #rain http://t.co/xC17R0B9R2 reageer retweet
Ja doei.![]()
Nee hoor, ik loop gewoon een training. Ik loop 20 december mijn eerste wedstrijdje pasquote:Op zondag 16 november 2014 11:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar jij gaat 7^^ lopen toch? Dan is kort/kort prima. Voor een LDL kan het wat fris zijn.![]()
![]()
Ja, die heb ik! Fijn ding!quote:Op zondag 16 november 2014 11:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Had jij nou deze jas, of een andere? http://www.sportsshoes.co(...)-trail-tempest-women's-waterproof-running-jacket/
En zo ja: bevalt die?
Wolve heeft 'm nu ook![]()
Ja doei.![]()
Oh, ok. Dan is kort-kort misschien wel wat frisquote:Op zondag 16 november 2014 11:51 schreef HDLed het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop gewoon een training. Ik loop 20 december mijn eerste wedstrijdje pasHebben jullie ook al dezelfde fiets? En afritsbroeken?quote:Op zondag 16 november 2014 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik! Fijn ding!
Wolve heeft 'm nu ook![]()
Maar dan gaat die op m'n lijstje van eventueel aan te schaffen dingenIk heb, op een lange tight na, bar weinig hardloopgerelateerde meuk gekocht de afgelopen maanden.
![]()
Andere kleur, dat wel!quote:Op zondag 16 november 2014 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan is kort-kort misschien wel wat fris
[..]
Hebben jullie ook al dezelfde fiets? En afritsbroeken?
Maar dan gaat die op m'n lijstje van eventueel aan te schaffen dingenIk heb, op een lange tight na, bar weinig hardloopgerelateerde meuk gekocht de afgelopen maanden.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
3/4 - kort was prima te doen. We stonden afentoe stil en daarom mijn losse armen weer omhoog gedaan, maar zonder had ik t ook prima gered.
Nat word je toch, maar hoe erg is dat? Alleen na het lopen koel je snel af dus zou een setje reservekleding ideaal zijn.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Succes aan alle 7^^ lopers
Mag vandaag ook weer aan de bak
Ik ga nu ook, toch lekker in kort-kortmeestal als ik een jasje aan doe dan heb ik het veel te warm, nat word ik toch en ik heb een baard van 4 dagen staan, misschien dat daar nog warmte vanaf komt
Oh en trouwens voor de mensen die zich vervelen
![]()
Je bent niet meer te stoppen. Goed bezig hoor!quote:Op zondag 16 november 2014 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik doe er 25 vandaagOp naar de 30.
Ik heb van de week besloten de marathon niet te lopen in April. Eerst weer terug naar de basis, pijnvrij met plezier lopen. En op gewicht komen. Lopen weer in dienst van gewicht ipv voeding aanpassen op lopen.
Ben een beetje het hogere doel uit het oog verloren afgelopen jaar, en al bijna een jaar met een slepende zeurende blessure lopen ben ik een beetje zat.![]()
Bah, zelden zo weinig plezier in trainen gehad.
Vanochtend van 9 tot 12 afwisselend gelopen en hindernissen getrained (eerst rondje 10km warmlopen) waarbij ik dus afwisselend warm werd en meteen weer afkoelde zodra ik stopte met lopen.
Nouja, op zich wel een goede weergave van hoe het tijdens de run ook gaat, maar echt leuk was het niet
Veel plezier iedereen die alleen maar hoeft te lopen vandaag!
It has to mean something
Tot 30 zijn ook heerlijke afstanden om als ldl te lopen.quote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent niet meer te stoppen. Goed bezig hoor!
Ik heb van de week besloten de marathon niet te lopen in April. Eerst weer terug naar de basis, pijnvrij met plezier lopen. En op gewicht komen. Lopen weer in dienst van gewicht ipv voeding aanpassen op lopen.
Ben een beetje het hogere doel uit het oog verloren afgelopen jaar, en al bijna een jaar met een slepende zeurende blessure lopen ben ik een beetje zat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doe jij nog mee met de goldrushsurvivial?quote:Op zondag 16 november 2014 13:04 schreef Cynic het volgende:
Bah, zelden zo weinig plezier in trainen gehad.
Vanochtend van 9 tot 12 afwisselend gelopen en hindernissen getrained (eerst rondje 10km warmlopen) waarbij ik dus afwisselend warm werd en meteen weer afkoelde zodra ik stopte met lopen.
Nouja, op zich wel een goede weergave van hoe het tijdens de run ook gaat, maar echt leuk was het niet
Veel plezier iedereen die alleen maar hoeft te lopen vandaag!
http://www.survivalrace.nl/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou ben benieuwd. Gisteren m'n Saucony's teruggebracht (RW vent gaat alle schoenen van dat type terugsturen, zo ontevreden is hij erover). Nu dus verplicht een rondje op m'n roze blarenmonsters. Maarrrr dit keer met compressiesokken (nee, geen kousen). Soort van laatste hoop
![]()
![]()
Klinkt als een goede beslissing!quote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben een beetje het hogere doel uit het oog verloren afgelopen jaar, en al bijna een jaar met een slepende zeurende blessure lopen ben ik een beetje zat.!
![]()
Ik heb vanochtend 10km in de regen gespeeld in lang-lang, en het was heerlijk. Niet te koud, niet te warm. Perfect gewoon. Ik ging weg op 1:05 en was uiteindelijk terug in 1:02:43 zonder dat het nou echt zwaar was ofzoquote:Op zondag 16 november 2014 10:20 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik ga overigens ook gewoon in kort/kort. Zodra ik het koud krijg moet er maar een tandje bij :pOp naar Ameland!
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/438175201/18161294'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik ben niet zo van het spoorzoeken, dus denk het nietquote:Op zondag 16 november 2014 13:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe jij nog mee met de goldrushsurvivial?
http://www.survivalrace.nl/
We hebben wel 2 dames bij de vereniging die vrij fanatiek in van die adventureraces zijn, best kans dat die nog wel mee gaan doen.
It has to mean something
Succes aan alle 7 heuvelers...![]()
![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vanochtend een rondje door de Rhoonse en Carnisse Grienden gedaan. Ik kende het niet, maar het zijn kilometers lang knotwilgen aan de oude Maas. Best een aanrader. Ook kwam ik op een heuvel terecht met op de top een grote spiegel. Het regende licht en ik vond lang shirt met korte broek goed te doen.
Btw, die 7hl-app werkt voor geen meter als je mensen wilt volgen. Jammer.![]()
Goede beslissingquote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben een beetje het hogere doel uit het oog verloren afgelopen jaar, en al bijna een jaar met een slepende zeurende blessure lopen ben ik een beetje zat.
buytenpark is wel aardig ja. Alleen jammer dat een deel plaats moet maken voor een extra lange skibaan.quote:Op zondag 16 november 2014 13:34 schreef YUR het volgende:
Het gebied rond Snowworld in Zoetermeer is goedgekeurd![]()
Dat hoeft de pret niet te drukken, we zijn nu ook 2 keer direct naast de skibaan naar beneden gegaanquote:Op zondag 16 november 2014 13:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
buytenpark is wel aardig ja. Alleen jammer dat een deel plaats moet maken voor een extra lange skibaan.
Lekker hoor! Wat is daar je streeftijd?quote:Op zondag 16 november 2014 13:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend 10km in de regen gespeeld in lang-lang, en het was heerlijk. Niet te koud, niet te warm. Perfect gewoon. Ik ging weg op 1:05 en was uiteindelijk terug in 1:02:43 zonder dat het nou echt zwaar was ofzoOp naar Ameland!
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/438175201/18161294![]()
Zo dan ik ben 20 min eerder gaan lopen dan de 7^^ lopers, ik kom terug en de eerste zijn al binnen![]()
Toch blij met mijn prestatie 1h:11m:34s op 14 km![]()
https://www.endomondo.com/workouts/438192463![]()
En de toppers zijn binnen!
Ik hoop jero en corniel te zien nog op joetjoep!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Linkje? Gevondenquote:Op zondag 16 november 2014 13:54 schreef Murmeli het volgende:
En de toppers zijn binnen!
Ik hoop jero en corniel te zien nog op joetjoep!
*Toch niks beters te doen heeft
Onder het uur duikenquote:Op zondag 16 november 2014 13:47 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Lekker hoor! Wat is daar je streeftijd?Maar dat moet te doen zijn, als ik deze vorm een beetje vasthoud tot en met december
Netjes!quote:Op zondag 16 november 2014 13:49 schreef HDLed het volgende:
Zo dan ik ben 20 min eerder gaan lopen dan de 7^^ lopers, ik kom terug en de eerste zijn al binnen![]()
Toch blij met mijn prestatie 1h:11m:34s op 14 km![]()
https://www.endomondo.com/workouts/438192463![]()
Lekker hoor!quote:Op zondag 16 november 2014 13:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend 10km in de regen gespeeld in lang-lang, en het was heerlijk. Niet te koud, niet te warm. Perfect gewoon. Ik ging weg op 1:05 en was uiteindelijk terug in 1:02:43 zonder dat het nou echt zwaar was ofzoOp naar Ameland!
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/438175201/18161294Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het is ook druk zat in Nijmegen zo te zien...It has to mean something
Jij ook meer dan netjes, die 10km onder het uur ga jij zeker reddenquote:Op zondag 16 november 2014 13:56 schreef trolley het volgende:
[..]
Onder het uur duikenMaar dat moet te doen zijn, als ik deze vorm een beetje vasthoud tot en met december
[..]
Netjes!![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op zondag 16 november 2014 14:29 schreef HDLed het volgende:
[..]
Jij ook meer dan netjes, die 10km onder het uur ga jij zeker reddenDaar gaat het wel op lijken inderdaad
6km gelopen op chill tempoEn m'n compressiesokken zijn denk ik goedgekeurd! Klein blaartje op een zwakke plek, meer niet
Nu nog bedenken of ik het wel de moeite waard vind om mee te doen met de Linschotenloop. Grote kans dat ik als laatste ga finishen daarWeet niet of ik dat nou zo leuk vind.
![]()
Voor de liefhebbers die Badwater nog eens willen lopen...quote:"I am pleased to announce that the 2015 Badwater 135 will be held July 28-30 on the traditional route from Badwater to Mt. Whitney. The race will have a three-wave start in the evening, but will otherwise be held essentially identically to previous Badwater 135 races. As was the case in 2014, 100 runners will be accepted to compete and each entrant will be limited to just one support vehicle and a maximum of four crew members. We are excited to return to Death Valley! Applications will be accepted January 19 to February 2 ONLY and additional details are on the race website. We hope you will join us for one or more BADWATER® events in 2015!""De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ligt eraan of er veel publiek is of niet. Bij veel publiek krijgt de laatste vaak wel een heldenonthaal van het publiek dat bij de finish staatquote:Op zondag 16 november 2014 14:45 schreef GotC het volgende:
6km gelopen op chill tempoEn m'n compressiesokken zijn denk ik goedgekeurd! Klein blaartje op een zwakke plek, meer niet
Nu nog bedenken of ik het wel de moeite waard vind om mee te doen met de Linschotenloop. Grote kans dat ik als laatste ga finishen daarWeet niet of ik dat nou zo leuk vind.
Maar ik snap je punt, het is voor je eigen ego niet heel bevorderlijk zeg maar
quote:Op zondag 16 november 2014 15:37 schreef Nanook24 het volgende:
Voor de liefhebbers die Badwater nog eens willen lopen...
[..]
Mijn rondje was zwaaaar. Althans, de laatste 8km. Te weinig koolhydraten gegeten (bakje yoghurt met banaan en twee roggebroodjes met pindakaas doesn't do the trick for me). Laatste kilometers bijna 7;00min/km gelopen.
Distance: 27.00 km
Time: 3:04:11
Elevation Gain: 82 m
Calories: 2,079 CKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Blij dat ik een korte broek aan had vandaag, anders had ik nu een gat in m'n lange broek gehad...![]()
Wat een modderbende zeg, klein schuivertje gemaaktwel heerlijk gelopen. 27 km over de Posbank gehobbeld. Heerlijk die regen
![]()
![]()
Hier ook lekker gelopen. Had geen zin maar gelukkig sleepte m'n meisje me mee. Eerst half uurtje ge-evy't met haar, daarna een halfuur over zo'n paardenpad in het bos door de modder geploegd op intensief tempo, en als afsluiter nog een kwartier uitgehobbeld. Zo vies als wat, maar het was leuk![]()
![]()
Heerlijk gelopen vandaag op de 7^^! finishtijd: 1:22:23. Had liefst nog wat sneller gelopen en had mogelijk ook wel gekund, maar voor een tweede keer een 15km zeker niet slecht denk ik|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Auwquote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Tarahumara het volgende:
Blij dat ik een korte broek aan had vandaag, anders had ik nu een gat in m'n lange broek gehad...
[ afbeelding ]
Wat een modderbende zeg, klein schuivertje gemaaktwel heerlijk gelopen. 27 km over de Posbank gehobbeld. Heerlijk die regen
Bleh, dat ging zowel fysiek als mentaal echt niet lekker. Ik had misschien beter thuis kunnen bljiven met het voorgevoel dat ik al weinig zin had en me niet fit voelde, want heb er nu geen moment lekker ingezeten. Ik vond de heuvels ook behoorlijk zwaar en had de hele tijd een soort rare ruis in mijn hoofd. Normaal heb ik nog wel altijd iets competetiefs, dat ik denk oehh ik ga de volgende vrouw inhalen, maar nu dacht ik alleen maar; ik wil hem uitlopen zonder verval en dan zsm naar huis.
Tijd was 1.13.55, 1,5 minuut boven PR. Maar goed, misschien was het ook naief om op een PR te hopen, krap een maand na de marathon en gezien ik net een nieuwe baan ben gewonnen en nu 55-60 uur werk en 10 uur per week in de trein zit. Nu lekker mokken op de bank
Voorlopig even geen loopjes, goed herstellen en pas weer een loopje als ik er écht zin in heb.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: