SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door trolley op 16-11-2014 12:12:51 ]'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Nu eerst even kijken of ik de challenge kan fixen.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Als je toch bezig bent
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:24 schreef Maraca het volgende:
_Peach_ en ik willen graag in het WLWW lijstje bij de Marathon van Rotterdam op 12 april 2015. Allebei voor de 10,5km (OVB)Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Neequote:
Iemand enig idee wat ik daar moet veranderen?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Oke...ehhmmm....nou....hier komt ie dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:45 schreef YUR het volgende:
Oke...ehhmmm....nou....hier komt ie dan....dit zal echt niemand verbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van [url= ding ] afbeelding [/ url] naar [img ]ding[/img ]quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef trolley het volgende:
[..]
Nee
Iemand enig idee wat ik daar moet veranderen?![]()
Ik heb een miniversiequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:
YUR gaat eindelijk vertellen over zijn massagestick.
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:45 schreef YUR het volgende:
Oke...ehhmmm....nou....hier komt ie dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dat zo? Dan kan je ook wel meedoen met obstacle races!
![]()
![]()
Het stukje onder 'Challenge voor 2014!' vervangen inquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef trolley het volgende:
[..]
Nee
Iemand enig idee wat ik daar moet veranderen?
1 [img=452,1134]http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2014.php[/img]
zou moeten werken.Get stoned![]()
Heldquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:48 schreef Hinder het volgende:
[..]
Het stukje onder 'Challenge voor 2014!' vervangen in
[ code verwijderd ]
zou moeten werken.![]()
Aangepast nu. En nu afblijven hè jongensEn Maraca, jullie staan erbij in de WLWW
De Runnersworld Night Run op 28 december. Maar gelukkig loop ik 's morgens eerst tot mijn kuiten in de bagger bij de Delftse Oliebollencrossquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Hoe dat zo? Dan kan je ook wel meedoen met obstacle races!
En een obstacle run...daarvoor moet je kracht in je bovenlijf hebben. Daarin faal ik, dus ik zal er nooit aan meedoen. Voor zover iemand me nu nog gelooft
Even een vraagje voor de mensen met een tomtom. Ik heb straks mijn eerste rondje gelopen met de tomtom.
Maaaar heb paar keer moeten stoppen omdat ik mijn min/km niet kon zien, nu heb ik maar gewoon zonder die functie doorgelopen.
Ik heb het nu goed staan volgens mij, maar vraag het voor de zekerheid nog even zodat ik zondag niet weer de helft van de tijd stil sta.
Ik kan gewoon links en rechts van mijn scherm tempo en gemiddelde tempo selecteren voor het hoofdscherm?![]()
Heb m nog niet vaak genoeg gebruikt om er een goed oordeel over te geven...quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet. Is het wat?F means you're fucked![]()
Bij mij is het zo dat zodra je dat ding gestart hebt, dus op 'Run' geklikt hebt, krijg ik drie dingen te zien:quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:51 schreef HDLed het volgende:
Even een vraagje voor de mensen met een tomtom. Ik heb straks mijn eerste rondje gelopen met de tomtom.
Maaaar heb paar keer moeten stoppen omdat ik mijn min/km niet kon zien, nu heb ik maar gewoon zonder die functie doorgelopen.
Ik heb het nu goed staan volgens mij, maar vraag het voor de zekerheid nog even zodat ik zondag niet weer de helft van de tijd stil sta.
Ik kan gewoon links en rechts van mijn scherm tempo en gemiddelde tempo selecteren voor het hoofdscherm?
- Afstand (groot in beeld)
- Tijd (klein linksboven in beeld)
- Afstand (klein rechtsboven in beeld)
En dan kun je datgene wat groot in beeld staat, afstand in dit geval, vervangen door pace, avg. pace, tijd, kloktijd, verbrande calorieën, en hartslag in mijn geval, door met het vierkante knopje omhoog/omlaag te scrollen.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ja het probleem is alleen dat ik gisteren avond zo erg aan dat ding heb lopen kloten dat ik waarschijnlijk alles veranderd hebquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:57 schreef trolley het volgende:
[..]
Bij mij is het zo dat zodra je dat ding gestart hebt, dus op 'Run' geklikt hebt, krijg ik drie dingen te zien:
- Afstand (groot in beeld)
- Tijd (klein linksboven in beeld)
- Afstand (klein rechtsboven in beeld)
En dan kun je datgene wat groot in beeld staat, afstand in dit geval, vervangen door pace, avg. pace, tijd, kloktijd, verbrande calorieën, en hartslag in mijn geval, door met het vierkante knopje omhoog/omlaag te scrollen.![]()
Maar volgens mij staat alles weer goedanders reset ik hem wel.
![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Held![]()
Aangepast nu. En nu afblijven hè jongensEn Maraca, jullie staan erbij in de WLWW
edit: we doen mee in Rotterdam, niet Parijs![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ja het probleem is alleen dat ik gisteren avond zo erg aan dat ding heb lopen kloten dat ik waarschijnlijk alles veranderd heb![]()
Maar volgens mij staat alles weer goedanders reset ik hem wel.
![]()
En anders zou ik 'm inderdaad resetten als het de volgende keer nog steeds zo ingewikkeld is
Jullie zijn welkom hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dankje!
My badquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dankje!
![]()
@rd,over de te lange herstelperiode, over het algemeen wordt 6 weken aangegeven voor volledig herstel na de marathon, ook voor ervaren marathon lopers. In de tussentijd kun je natuurlijk wel lopen, maar vooral je pezen kunnen nog kleine scheurtjes hebben. Dat heeft weinig met te slechte voorbereiding te maken lijkt mij. Dat ultralopers nou in een totaal andere wereld leven wat dat betreft.. Tja
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En de stick is top! En die rw night run lijkt me ook leuk..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat en eventueel herstel van je aderen/hart/rode bloedcellen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:08 schreef La_Tramposa het volgende:
@rd,over de te lange herstelperiode, over het algemeen wordt 6 weken aangegeven voor volledig herstel na de marathon, ook voor ervaren marathon lopers. In de tussentijd kun je natuurlijk wel lopen, maar vooral je pezen kunnen nog kleine scheurtjes hebben. Dat heeft weinig met te slechte voorbereiding te maken lijkt mij. Dat ultralopers nou in een totaal andere wereld leven wat dat betreft.. TjaKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mij niet meer. In Eindhoven was het iig in het pikdonker in de drek lopen met een brak en wiebelig hoofdlampje. Weinig memorabel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef La_Tramposa het volgende:
En de stick is top! En die rw night run lijkt me ook leuk..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat gaat het dit keer ook worden jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mij niet meer. In Eindhoven was het iig in het pikdonker in de drek lopen met een brak en wiebelig hoofdlampje. Weinig memorabel.
Neem een eigen hoofdlampje mee dan. Black Diamond Spot bijvoorbeeld, niet zo heel duur
http://www.futurumshop.nl(...)dHxQA1g&gclsrc=aw.ds![]()
Iemand tips voor een webshop waar ze een proefpakket hebben met allerlei verschillende soorten en merken sportgels?F means you're fucked![]()
Is die nighttrail dan niet meer iets voor jou? ( http://montferlandnighttrail.nl/ )quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die zou ik graag doen, maar ik heb dat weekend belangrijker plannenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is die nighttrail dan niet meer iets voor jou?
Je hebt meer nighttrails:
http://www.marathonzeelan(...)e-sea-zoutelande.htm
http://www.mudsweattrails.nl/petzl_night_trailKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik had t over die Petzl ja. Die andere kende ik nogquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Je hebt meer nighttrails:
http://www.marathonzeelan(...)e-sea-zoutelande.htm
http://www.mudsweattrails.nl/petzl_night_trailF means you're fucked![]()
Deed ik voorheen nog netjes anderhalf jaar met een paar hardloopschoenen, nu heb ik drie paar nieuwe schoenen binnen een maand gekocht.![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn huidige schoenen sinds eind maart en na de Bruggenloop moet ik ze echt vervangen. De slijtage is fors, maar dat mag ook wel na ruim 1000 km.![]()
Dat is een mooie afstand om alvast een nieuw paar in te gaan lopen tochquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef wyccie het volgende:
De mijne hadden er nog geen 800 op zitten.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik wil zondagochtend vroeg gaan lopen in de Rhoonse en Carnisse Grienden, vanuit Portugaal. Iemand bekend met dit gebied?![]()
Ja, dat had ik! Zal het even opzoeken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef YUR het volgende:
Iemand tips voor een webshop waar ze een proefpakket hebben met allerlei verschillende soorten en merken sportgels?
Duursport.nl:
https://www.duursport.nl/pakket-voordeel/proefpakkettenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat had ik! Zal het even opzoeken.
Duursport.nl:
https://www.duursport.nl/pakket-voordeel/proefpakketten
Stream heeft aandelen bij deze: http://www.sportvoedingwebshop.com/quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef YUR het volgende:
Iemand tips voor een webshop waar ze een proefpakket hebben met allerlei verschillende soorten en merken sportgels?
Dan kun je volgens mij zelf kiezen welke je wilt (ik heb hem alleen opgeslagen nog nooit besteld)"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
De oude, gescheurde Brooks laten zien bij de RW in Purmerend had toch wel nut
20% korting op m'n nieuwe schoenen
Toch de Brooks Glycerin 12. Zaten het lekkerst van alles wat ik aan gehad heb.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat proefpakket wat ik had staat er trouwens niet meer bij..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
*zwaai*
Ik leef nog.. Na 3 weken was ik op een haar na van m'n tussenribspierklachtellende af, schiet het zó in m'n heup terwijl ik op een stoel wilde gaan zitten afgelopen weekendals het nou nog tijdens iets leuks/interessants gebeurd was, maar neeeee
![]()
Dit keer m'n onderste ruggenwervels die dwars liggen, uitstraling van de pijn naar m'n heup en been dus mijn dieet bestaat voor een groot deel uit pijnstillers![]()
Ik volg de topic niet zo meer want eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk frustrerend dat ik niet kan lopenik ben er behoorlijk klaar mee, duurt inmiddels 4 weken en lijkt erop dat er niet snel verbetering in zit. Dus nu; niet sporten, niet hardlopen, boodschappen doen problematisch en veters strikken onmogelijk
.
Hoop dat iedereen hier wel lekker loopt![]()
![]()
Waarom daar nu weer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:24 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik wil zondagochtend vroeg gaan lopen in de Rhoonse en Carnisse Grienden, vanuit Portugaal. Iemand bekend met dit gebied?
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil best een rondje voor je uitzetten![]()
![]()
Optreden van mevrouw Z in Portugaal. In de tussentijd ga ik een lange duurloop doen.quote:Ik weet al ongeveer hoe ik ga lopen, maar bedankt.quote:Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil best een rondje voor je uitzetten![]()
Ah. Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Optreden van mevrouw Z in Portugaal. In de tussentijd ga ik een lange duurloop doen.
[..]
Ik weet al ongeveer hoe ik ga lopen, maar bedankt.![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat had ik! Zal het even opzoeken.
Duursport.nl:
https://www.duursport.nl/pakket-voordeel/proefpakketten
Laatst een doosje besteld bij bodyenfitshop.nl, maar ik vind de smaak maar niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De trainingscyclus bij mijn groep is weer gericht op kracht opbouwen, en na driehonderd uitvalspassen en spijkerpoep-oefeningen, heb ik toch best wel veel spierpijn in m'n bips.![]()
Weet iemand of de tijdswaarneming bij de 7HL nog goed gaat als je in een "sneller" startvak gaat staan? Ik sta nu in een gaar startvak namelijk bruin terwijl de mensen die ongeveer dezelfde tijd willen lopen in geel of oranje staan. Ze hadden het al over shirtjes wisselen om zo het vak binnen te komen. Maar ik moet even kijken of dit verder geen gevolgen heeft. Ik vraag dit omdat ik bij de halve marathon van Amsterdam gehoord had dat ze de chip pas activeerden als het startvak voor je kleur vrijgegeven was. En dat je daarom niet eerder maar wel later kon starten. Ik weet niet of dit waar is.
![]()
Sfeerverslag 7^^ van Losse Veter bekeken met dank aan Serinde.
Nu ben ik dus wél zenuwachtig.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Volgens mij maakt dat niets uit. Zolang je gewoon met jouw chip over de lijn komt loopt hij gewoon. Ze staan alleen wel bij de snellere vakken in ieder geval iets te controleren op startnummer. Maar heel streng is dat nou ook weer niet geloof ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:42 schreef Devv het volgende:
Weet iemand of de tijdswaarneming bij de 7HL nog goed gaat als je in een "sneller" startvak gaat staan? Ik sta nu in een gaar startvak namelijk bruin terwijl de mensen die ongeveer dezelfde tijd willen lopen in geel of oranje staan. Ze hadden het al over shirtjes wisselen om zo het vak binnen te komen. Maar ik moet even kijken of dit verder geen gevolgen heeft. Ik vraag dit omdat ik bij de halve marathon van Amsterdam gehoord had dat ze de chip pas activeerden als het startvak voor je kleur vrijgegeven was. En dat je daarom niet eerder maar wel later kon starten. Ik weet niet of dit waar is.
Morgen maar even een poncho halen voor in het startvak. Probeer er op tijd te zijn, zodat ik lekker een beetje vooraan kan staan. Kijken of ik Mr.B en Corniel nog kan vinden in het vak. Heb er zin in!Helaas vanavond geen rondje meer kunnen doen, maar morgen nog even een kort rondje met wat versnellingen, dan moet ik er wel klaar voor zijn.
![]()
![]()
32km Kepler training in de stromende regen van Rainbow Reach naar Rocky Point.
Na 16km kreeg ik het koud en keerde om.... achteraf spijt want op de terugweg, ondanks hele delen van de track blank stonden (in Fiordland valt gemiddeld 10,000mm regen per jaar dus als het regent dan regent het ook echt) en het een grote modderpoel werd, ging het eigenlijk super en had ik nog wel een paar kilometer door gewilt
nieuwe gel getest, de GU Roctane en dit zorgde volgens mij voor de extra energie op de terugweg, prima over te spreken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lekker gezwommen dus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
yup....de hele groep was doorweekt toe we terug kwamen bij de auto'squote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Weer genieten bij dat stijgende stuk tussen KM 10 en 11.![]()
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel KM je op je schoenen gelopen hebt? In een sheet ofzo?* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Mevrouw-met-hm-in-de-benen.... Het is 'maar' 15 km. Jij kan dat!! Heb je een streeftijd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:03 schreef Yuki het volgende:
Nu ben ik dus wél zenuwachtig.
Volgens mij gaat pijll knallen morgen. Die heuvels in NL stellen niks voor vgl met engeland. We liepen hier gisteren een brug over (die ik normaal best voel in de pootjes), we zaten allebei van: hmm... Voelt als vlak![]()
Ben benieuwd of ik dat morgen bij de van brienenoord ook heb
Alle 7^^ lopers alvast succes idd. Maar ik ben hier vast nog wel voor die tijdSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit ga jij inderdaad nailen hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:03 schreef Yuki het volgende:
Nu ben ik dus wél zenuwachtig.al snap ik je zenuwen, had ik ook weer voor elke 7h
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leuke actie van Ervaar het OV![]()
Vorig jaar hadden ze die ook, ¤ 3,- voor een busretourtje vanuit de regio Arnhem - Nijmegen. Eén van de voorwaarden van de actie is alleen maximaal 2 tickets per adres. Oké, prima.
Maar ontkoppel je database van vorig jaar dan even, sukkels! Dan kan ik ook weer kaartjes bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Guppy op 15-11-2014 09:52:13 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuke actie van Ervaar het OV![]()
Vorig jaar hadden ze die ook, ¤ 3,- voor een busretourtje vanuit de regio Arnhem - Nijmegen. Eén van de voorwaarden van de actie is alleen maximaal 2 tickets per adres. Oké, prima.
Maar ontkoppel je database van vorig jaar dan even, sukkels! Dan kan ik ook weer kaartjes bestellen
Fail! Heb je het wel doorgegeven? Dan kunnen ze d'r wat aan doen, en kun jij gelijk aangeven wat voor prutsers het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, maar ze zijn dusdanige prutsers dat ze natuurlijk ook alleen maar op werkdagen van 9 tot 5 bereikbaar zijn. Kon je zien aankomen hequote:Op zaterdag 15 november 2014 09:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fail! Heb je het wel doorgegeven? Dan kunnen ze d'r wat aan doen, en kun jij gelijk aangeven wat voor prutsers het zijndus dit weekend fixen gaat m niet worden. Vandaar de andere 'oplossing'
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik de enige ben die dit gaat hebben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hopelijk is het morgen wel iets minder grauw,mijn schoenen zijn nu nog aan het opdrogen van gisteren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh, ik heb met m'n domme hoofd m'n compressiekousen in de wasmachine gegooiden ik moet vanavond lopen
Even op de verwarming?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik heb met m'n domme hoofd m'n compressiekousen in de wasmachine gegooiden ik moet vanavond lopen
De enige optiequote:samen met m'n longsleeve, die ik nu ook rondjes zie draaien
Strava doet dat vanzelf als je schoenen aan materiaal hebt toegevoegd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel KM je op je schoenen gelopen hebt? In een sheet ofzo?![]()
Zo, daar ben ik ook weer even als niet bepaald frequent poster.
Erg veel zin in de 7^^ morgen. Weer is ideaal, misschien wat lichte regen, weinig wind en een graad of 10. Dat wordt sowieso kort-kort, want mijn ervaring van eerdere jaren leert dat ik mezelf kapot zweet bij zo'n weertype..
Ik ben inmiddels lichtjes van mijn sub 1.10 doelstelling afgestapt; het zou erg mooi zijn maar als ik sneller loop dan vorig jaar (1.12.30) ben ik al best content.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Even uit mijn hoofd opgeteld in welke periode ik hoeveel heb getraind, welke wedstrijden, etc.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel KM je op je schoenen gelopen hebt? In een sheet ofzo?
Morgen wordt mijn doel alleen nog maar volhouden. Vol snot en slijm. Gisteravond al voor tien uur naar bed gegaan.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: