quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef wyccie het volgende:
Helena Bonham-Carter?
Marla Singer, moeder van Charlie.
Ik wilde nog toevoegen dat ze ook Ophelia was in Hamlet.quote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toch wel één van mijn favorieten
quote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde nog toevoegen dat ze ook Ophelia was in Hamlet.
Over de film heb ik voor Engels ooit nog een qua layout ontzettend slecht opgemaakt verslag gemaakt.
Op hbo hebben we daarom een paar keer vooraf afgesproken in welk lettertype en welke lettergrootte we het zouden maken. Werkte uitstekend! Daarna hadden we alleen nog drie verschillende headers, twee verschillende footers en ergens halverwege drie pagina's die om een volstrekt onduidelijke reden niet A4 waren.quote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
Echt, met delen in cursief, dan weer bold. Was om oogkanker van te krijgen. Ik had het samen met iemand anders gemaakt. Niet geheel mijn idee, maar wel samen besloten om dat ding zo in te leveren. Het was gelukkig niet in Comic Sans.
er zijn zelfs grafstenen in comic sansquote:Op maandag 17 november 2014 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Precies wat ik iedere keer weer denk.
Herkenbaarquote:Op maandag 17 november 2014 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op hbo hebben we daarom een paar keer vooraf afgesproken in welk lettertype en welke lettergrootte we het zouden maken. Werkte uitstekend! Daarna hadden we alleen nog drie verschillende headers, twee verschillende footers en ergens halverwege drie pagina's die om een volstrekt onduidelijke reden niet A4 waren.
In dit geval sloopte ik de opmaak eruit en stopte die later weer terug, dat was daar de snelste optie.quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik ben daar zo allergisch voor dat ik iedereen altijd vroeg om mij alles in platte tekst te sturen om vervolgens alsnog drie uur bezig te zijn met de lay-out.
Wat ben jij al scherp op deze vroege ochtend zeg!quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:38 schreef iamredleader het volgende:
Ja, de voordelen van samenwerken in groepjes; de prachtige deadlines die niemand respecteerde, takenverdeling die nooit eerlijk was, de meelifter die niks deed... achteraf is het net het echte leven
Ik las mobiel terug vanochtend, en let dan nooit zo goed op wie wat post. Maar ik las dit en dacht 'dat klinkt als een wyccie-post'quote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde nog toevoegen dat ze ook Ophelia was in Hamlet.
Over de film heb ik voor Engels ooit nog een qua layout ontzettend slecht opgemaakt verslag gemaakt.
Haha, laat zien!quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:31 schreef Etcetera het volgende:
Tof, mijn Merry Drinkmas and a Happy Booze Year trui wordt gemaakt
Ik ben bang dat dat niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ga je hem op tijd binnen hebben voor de kerst?
Fijn is dat altijdquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Haha, laat zien!
Mijn uitstelgedrag wordt beloond: IK had gisterenavond geen zin om de vergadering van vanavond voor te bereiden. Nu gaat ie niet door
gaan ze Donald weer ruimen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Met een beetje mazzel lukt het net.![]()
Ik wil net mijn spullen gaan pakken om naar de kinderboerderij te gaan, maar die zijn natuurlijk dicht i.v.m. vogelgriep.
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fijn is dat altijdik ben vaak genoeg onder stom werk uitgekomen door net te doen alsof het niet bestaat. Helaas lukt het niet altijd
Welke? Zou je em aanraden?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heerlijk jain plaats van de hele avond achter de laptop heb ik nu lekker een film gekeken
Sterker nog, ze zingen alleen maarquote:
Die vond ik vet raar, ik mistte het zingen echtquote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Musical he. Er is ook een filmversie met Liam Neeson erin, waarin niet wordt gezongen
Mijn tactiek als we een aantal artikelen moesten lezen was dat ik er 1 goed las en daar flink over mee ging discussiëren. Bij die andere artikelen hield ik dan mijn mond dicht. Werkte als een tietquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op hbo kwam ik een keer net op tijd de les binnen na te weinig slaap en zonder dat ik mn huiswerk had gedaan. Blaadje van de vorige keer voor mn neus en flink in discussie gegaan, en aan het eind was iedereen zeer te spreken over mijn voorbereiding
Uiteraard omdat je de anderen ook de ruimte wilt geven, want je bent zo sociaal dat je beseft dat je bij dat andere artikel wel erg veel aan het woord wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn tactiek als we een aantal artikelen moesten lezen was dat ik er 1 goed las en daar flink over mee ging discussiëren. Bij die andere artikelen hield ik dan mijn mond dicht. Werkte als een tiet![]()
Hoezo is dat een typische wyccie-post?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las mobiel terug vanochtend, en let dan nooit zo goed op wie wat post. Maar ik las dit en dacht 'dat klinkt als een wyccie-post'
Geen ideequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo is dat een typische wyccie-post?
Sommige posts zijn qua stijl wel te herkennen als passend bij een bepaalde user. Ik neem bijvoorbeeld over het algemeen niet de moeite een punt achter mijn laatste zin in een post te zetten, dat doe jij wel. Hoeveelheid en type smileys zijn ook als aanwijzing te gebruiken. Ik vindquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo is dat een typische wyccie-post?
Prima, dan zet ik helemaal niks aan het eindequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het nu.
En een smiley is geen afsluiting van een zin!
Maak je zin eens af.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima, dan zet ik helemaal niks aan het einde
Dat is wel heel triest. Ik vraag me af of ze een directe aanleiding hebben om aan te nemen dat het misgaat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:40 schreef Nico_S. het volgende:
![]()
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=141476
. Alsjeblieftquote:
Precies jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteraard omdat je de anderen ook de ruimte wilt geven, want je bent zo sociaal dat je beseft dat je bij dat andere artikel wel erg veel aan het woord was
Sorryquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het nu.
En een smiley is geen afsluiting van een zin!
Niet per se irritant, maar het valt voor mij een beetje in de categorie spelfouten Comic Sans.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies ja
Ik sluit ook zinnen af met een smiley, net als etcieEn ik gebruik superveel smileys, ik weet dat wyccie dat irritant vindt
Dat snap ik wel hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet per se irritant, maar het valt voor mij een beetje in de categorie spelfouten Comic Sans.
Jij een beetje meer en ik een beetje minder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:30 schreef wyccie het volgende:
Is ook wel zo. Ik gebruik misschien soms net te weinig smileys.
Gewoon zoveel gebruiken als je zelf nodig achtquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:30 schreef wyccie het volgende:
Is ook wel zo. Ik gebruik misschien soms net te weinig smileys.
Zeker balen, vooral omdat ik al eerder een concert van haar heb moeten missen omdat ik ziek wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ha, wat leuk, dat vroeg ik me al af toen ik op fb keek.
Wel behoorlijk balen van de tweede helft.
Juist niet, Emiliana Torrini isquote:
Keurigquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik pas mijn posts wel eens aan als ik zie wat voor motherload aan smileys ik wel niet gebruikt heb
Niet naar buiten gekeken?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Er was afgelopen nacht een grafmongool die bedacht dat het best wel even een goed idee was om siervuurwerk af te steken. Om 01:08 uur. Idioot
Nee.quote:
Ha! Dat betwijfel ik want E. reageerde ook al ontzettend positiefquote:Stond vast een groot bord met ER in brandend vuurwerk.
Vast vrolijker dan bij die cow shite.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ha! Dat betwijfel ik want E. reageerde ook al ontzettend positief.
Dat was tofquote:Op woensdag 19 november 2014 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast vrolijker dan bij die cow shite.
quote:
Je ziet het dan wel beter dan om elf uur in de ochtendquote:Op woensdag 19 november 2014 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Er was afgelopen nacht een grafmongool die bedacht dat het best wel even een goed idee was om siervuurwerk af te steken. Om 01:08 uur. Idioot
Vriend gaat los.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:15 schreef Etcetera het volgende:
Vind de onzichtbare koehttp://www.findtheinvisiblecow.com/
Geluid aanzetten, en zoeken maar
Dat klinkt als een standaard nacht bij onsquote:Op woensdag 19 november 2014 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou er echt chagrijnig van worden, elke nacht dat geknalquote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een standaard nacht bij onsIk schrik me elke keer weer het leplazerus
G heeft vandaag bewezen dat het met de criminaliteit in Culemborg alles meevalt: de hele dag de autosleutel in de deur laten zitten![]()
Siervuurwerk dat knalt, dat is tenminste de echte shit...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou er echt chagrijnig van worden, elke nacht dat geknal![]()
Ik word er meestal ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou er echt chagrijnig van worden, elke nacht dat geknal![]()
En mazzel met die sleutelwij hebben wel eens gehad dat de voordeur niet goed dicht zat en 's nachts openwaaide
die doen we niet zo snel op slot.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word er meestal ook niet vrolijk vanGelukkig val ik wel snel weer in slaap.
Oh ja dat hebben wij in mijn oude huis ook wel eens gehadIemand was weggegaan en had de deur blijkbaar niet goed dichtgedaan. Stond de deur wagenwijd open de volgende ochtend, en dat in een hele druk straat tegen het centrum
Nogal ja! Ik snap nog steeds niet dat er niks gebeurd is, we hadden regelmatig zwervers in de straat. Maar juist als het zo voor het grijpen ligt gebeurt er niks denk ik!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]Geschrokken zeker? Waren wij wel, en is ook wel 2, 3x gebeurd
Gelukkig wonen we in een rustige buurt, maar het zou overdag maar gebeuren als we niet eens thuis zijn.
of niemand wil die auto hebbenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal ja! Ik snap nog steeds niet dat er niks gebeurd is, we hadden regelmatig zwervers in de straat. Maar juist als het zo voor het grijpen ligt gebeurt er niks denk ik!
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of niemand wil die auto hebben
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens nu al een paar keer gehad dat ik s ochtends de auto open wil doen maar dat dat dan dus niet nodig is omdat ik hem de vorige middag niet afgesloten heb
Neequote:
O RLY?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Beter dat dan een hypothetische vraag.
Zo laat nogquote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Hier nog even geen rust, zometeen komt een vriend langs met een hypotheekvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |