Niet per se irritant, maar het valt voor mij een beetje in de categorie spelfouten Comic Sans.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies ja
Ik sluit ook zinnen af met een smiley, net als etcieEn ik gebruik superveel smileys, ik weet dat wyccie dat irritant vindt
Dat snap ik wel hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet per se irritant, maar het valt voor mij een beetje in de categorie spelfouten Comic Sans.
Jij een beetje meer en ik een beetje minder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:30 schreef wyccie het volgende:
Is ook wel zo. Ik gebruik misschien soms net te weinig smileys.
Gewoon zoveel gebruiken als je zelf nodig achtquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:30 schreef wyccie het volgende:
Is ook wel zo. Ik gebruik misschien soms net te weinig smileys.
Zeker balen, vooral omdat ik al eerder een concert van haar heb moeten missen omdat ik ziek wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ha, wat leuk, dat vroeg ik me al af toen ik op fb keek.
Wel behoorlijk balen van de tweede helft.
Juist niet, Emiliana Torrini isquote:
Keurigquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik pas mijn posts wel eens aan als ik zie wat voor motherload aan smileys ik wel niet gebruikt heb
Niet naar buiten gekeken?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Er was afgelopen nacht een grafmongool die bedacht dat het best wel even een goed idee was om siervuurwerk af te steken. Om 01:08 uur. Idioot
Nee.quote:
Ha! Dat betwijfel ik want E. reageerde ook al ontzettend positiefquote:Stond vast een groot bord met ER in brandend vuurwerk.
Vast vrolijker dan bij die cow shite.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ha! Dat betwijfel ik want E. reageerde ook al ontzettend positief.
Dat was tofquote:Op woensdag 19 november 2014 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast vrolijker dan bij die cow shite.
quote:
Je ziet het dan wel beter dan om elf uur in de ochtendquote:Op woensdag 19 november 2014 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Er was afgelopen nacht een grafmongool die bedacht dat het best wel even een goed idee was om siervuurwerk af te steken. Om 01:08 uur. Idioot
Vriend gaat los.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:15 schreef Etcetera het volgende:
Vind de onzichtbare koehttp://www.findtheinvisiblecow.com/
Geluid aanzetten, en zoeken maar
Dat klinkt als een standaard nacht bij onsquote:Op woensdag 19 november 2014 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou er echt chagrijnig van worden, elke nacht dat geknalquote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een standaard nacht bij onsIk schrik me elke keer weer het leplazerus
G heeft vandaag bewezen dat het met de criminaliteit in Culemborg alles meevalt: de hele dag de autosleutel in de deur laten zitten![]()
Siervuurwerk dat knalt, dat is tenminste de echte shit...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou er echt chagrijnig van worden, elke nacht dat geknal![]()
Ik word er meestal ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou er echt chagrijnig van worden, elke nacht dat geknal![]()
En mazzel met die sleutelwij hebben wel eens gehad dat de voordeur niet goed dicht zat en 's nachts openwaaide
die doen we niet zo snel op slot.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word er meestal ook niet vrolijk vanGelukkig val ik wel snel weer in slaap.
Oh ja dat hebben wij in mijn oude huis ook wel eens gehadIemand was weggegaan en had de deur blijkbaar niet goed dichtgedaan. Stond de deur wagenwijd open de volgende ochtend, en dat in een hele druk straat tegen het centrum
Nogal ja! Ik snap nog steeds niet dat er niks gebeurd is, we hadden regelmatig zwervers in de straat. Maar juist als het zo voor het grijpen ligt gebeurt er niks denk ik!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]Geschrokken zeker? Waren wij wel, en is ook wel 2, 3x gebeurd
Gelukkig wonen we in een rustige buurt, maar het zou overdag maar gebeuren als we niet eens thuis zijn.
of niemand wil die auto hebbenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal ja! Ik snap nog steeds niet dat er niks gebeurd is, we hadden regelmatig zwervers in de straat. Maar juist als het zo voor het grijpen ligt gebeurt er niks denk ik!
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of niemand wil die auto hebben
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens nu al een paar keer gehad dat ik s ochtends de auto open wil doen maar dat dat dan dus niet nodig is omdat ik hem de vorige middag niet afgesloten heb
Neequote:
O RLY?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Beter dat dan een hypothetische vraag.
Zo laat nogquote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Hier nog even geen rust, zometeen komt een vriend langs met een hypotheekvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |