quote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef wyccie het volgende:
Hebben we weer een hit&run van PS te pakken?![]()
Ik lees geen fantasy, maar misschien moet ik er toch maar mee beginnen, of in ieder geval eentje proberen.
Fijn nieuws MaJoquote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het gegaan wyccie? Vriendin had een nette tijd gelopen
Fijn red! Wij moeten de volgende week maar eens de stad in om flink te gaan shoppen![]()
Net mijn eerste middagtukkie in 2 weken gedaan, viel met moeite in slaap. Mijn lichaam begint te wennen aan een leven zonder middagtuk, ik ben blij!
quote:Op zondag 16 november 2014 17:27 schreef wyccie het volgende:
Ging goed. Heb de heuvels goed fijn gestampt. De volgende keer mag jij weer, C4.
Maar er zijn vast met kunst- en vliegwerk wel wat anekdotes aan te verbindenquote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zat verder geen verhaal per se aan, hoor
Zou een date hebben en die ging niet door en hij was er weinig communicatief over, dus toen was ik het alweer zatquote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar er zijn vast met kunst- en vliegwerk wel wat anekdotes aan te verbinden
goed om te horen!quote:Op zondag 16 november 2014 17:34 schreef MaJo het volgende:
Thanks jongens! Wel fijn om te zien dat de therapie al een beetje effect blijkt te hebben
Anticlimaxquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zou een date hebben en die ging niet door en hij was er weinig communicatief over, dus toen was ik het alweer zat
Oeps...quote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet opgelet. Dacht dat ik laat in de avond vloog, maar dat bleek om de terugvlucht te gaan.
Balen! Als het een geruststelling is: ik heb ooit een trein gemist terwijl ik op tijd op het juiste perron zatquote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet opgelet. Dacht dat ik laat in de avond vloog, maar dat bleek om de terugvlucht te gaan.
Ik heb een nieuw ticket gekocht en ga dinsdag nog een poging wagenquote:Op maandag 17 november 2014 06:44 schreef iamredleader het volgende:
Mister Whiteah shit, alles goedgekomen?
Het is een van mijn nachtmerries van mijn studententijd. Toen Tinu en ik elke 2-3 weken op of neer reisden naar elkaar (Berlijn, Leiden, Stuttgart, Amsterdam). Dus een van ons zat zo'n 7-8 uur in de trein naar de ander. En een trein missen betekende twee uur wachten.
Ik ben mn huis nog niet uit geweestquote:Op maandag 17 november 2014 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
'middag
ik heb alweer 3 provincies gezien vandaag
Hardcore Fok!ker op zolderquote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben mn huis nog niet uit geweest
Nietes! Ik heb niet eens een zolderquote:
Gisteren was gezelliger.quote:Op maandag 17 november 2014 18:03 schreef lubje25 het volgende:
vanuit een hotelletje in Nimwegen. Nachtje op pad met mijn liefje. Zo bij mijn broer en schoonzus dineren.
He, ik ook nu in er zo over na denkquote:Op maandag 17 november 2014 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik kom ook door 3 provincies als ik naar m'n werk ga
Was er een geheime meeting?quote:
ik maar twee, maar ik ga wel drie keer een provinciegrens overquote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Puala het volgende:
[..]
He, ik ook nu in er zo over na denk
quote:Op maandag 17 november 2014 19:17 schreef Tinuviel het volgende:
Wat fijn MaJo.
Oh nee whiteguy, da's flink balen. En nu?
quote:Op maandag 17 november 2014 11:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw ticket gekocht en ga dinsdag nog een poging wagen
Ahquote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik doel op 32.000 mensen bij de Zevenheuvelenloop.
Ze zingen zó áchterlijk véélquote:Op maandag 17 november 2014 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah
Ik ga Les Miserables weer eens kijken. Lekker smullen van een tragedie
Musical he. Er is ook een filmversie met Liam Neeson erin, waarin niet wordt gezongenquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Ik woon en werk bijna permanent in 013
quote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gladiator heeft nu een duet met Catwoman. Nog even en Wolverine grijpt in
I'll have what he's having ...quote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gladiator heeft nu een duet met Catwoman. Nog even en Wolverine grijpt in
Wolverine koopt nu Catwomans dochter van Borat en Mrs. Lovett. Simpel filmpje eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |