Vind de boeken beter, het is zo raar om sommige dingen verfilmd te zienquote:
Als het dan maar de juiste keuzes zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind de boeken beter, het is zo raar om sommige dingen verfilmd te zienMaar ook wel interessant welke keuzes er gemaakt worden.
Daar ben ik nog niet helemaal over uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het dan maar de juiste keuzes zijn.
Maar vaak niet.
Ik moet er nog aan beginnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uitJe vormt zelf helemaal een beeld als je een boek leest, als het dan heel anders wordt verfilmd is dat wel wennen.
Heb jij de boeken ook gelezen?
Eensch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind de boeken beter, het is zo raar om sommige dingen verfilmd te zienMaar ook wel interessant welke keuzes er gemaakt worden.
Ik wil de druk niet meteen weer te hoog opvoeren bij jullie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een berichtje sturen dat het een stuk gezelliger is de laatste dagenHet heeft blijkbaar onze ogen geopend
Kom je nu weer terug?
![]()
Is een aanraderquote:
Zou wel gezellig zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil de druk niet meteen weer te hoog opvoeren bij jullie.
Ik hou het hier wel in de gaten...
En als ik whisky nu eens echt begin te waarderen.. .....?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil de druk niet meteen weer te hoog opvoeren bij jullie.
Ik hou het hier wel in de gaten...
Dan begrijp ik je keuze...quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En als ik whisky nu eens echt begin te waarderen.. .....?
quote:
The Chronicles of Narniaquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:03 schreef MaJo het volgende:
Over the Hunger Games gesproken: G wil voor Sinterklaas graag een boekenserie waar hij helemaal in op kan gaan. In de categorie Game of Thrones/Hunger Games/Lord of the Rings (die heeft hij ook allemaal gelezen). Iemand nog een goeie tip?
Ik verlaag me niet tot dat niveauquote:
Ik heb een poging gedaan bij Mega Shark vs Giant Octopus, maar halverwege de film waren die beesten nog nauwelijks in beeld geweest. Toen had ik er wel weer genoeg vanquote:
Wheel of time? Flinke reeks dikke pillen, inclusief schrijver die dood gaat voor het laatste deel af isquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:03 schreef MaJo het volgende:
Over the Hunger Games gesproken: G wil voor Sinterklaas graag een boekenserie waar hij helemaal in op kan gaan. In de categorie Game of Thrones/Hunger Games/Lord of the Rings (die heeft hij ook allemaal gelezen). Iemand nog een goeie tip?
Zombeavers heb je niet geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan bij Mega Shark vs Giant Octopus, maar halverwege de film waren die beesten nog nauwelijks in beeld geweest. Toen had ik er wel weer genoeg van
Dat trekt ons op de een of andere manier niet zoquote:
Ken ik niet maar heeft flink wat delen zie ikquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wheel of time? Flinke reeks dikke pillen, inclusief schrijver die dood gaat voor het laatste deel af is
Nee, nog nooit van gehoord zelfsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zombeavers heb je niet geprobeerd?
oud-huisgenoot van mij die aardig wat fantasy las was daar goed over te sprekenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat trekt ons op de een of andere manier niet zo
[..]
Ken ik niet maar heeft flink wat delen zie ik![]()
Ik bedacht zelf nog de Dark Tower serie van Stephen King, iemand daar ervaring mee?
Ziet er goed uit tochquote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord zelfs
Misschien een leuk voorprogramma voor Piranha 3DDquote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ziet er goed uit toch
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op zondag 16 november 2014 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou dat Tinder is ook geen succes hoor
Borrel erbij?quote:
Graag.quote:
Rum, whisky, jenever, Cointreau, Grand Marnier, Jagermeister?quote:
Whisky aub.quote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rum, whisky, jenever, Cointreau, Grand Marnier, Jagermeister?
Dan schenk ik een High Commissionar voor je in. Speciale import uit Andorraquote:
Oh, tof. Die ken ik nog niet.quote:Op zondag 16 november 2014 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan schenk ik een High Commissionar voor je in. Speciale import uit Andorra
Was het leuk?quote:Op zondag 16 november 2014 03:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net terug in het hotel na het stappen. En dat alleen omdat ik morgen moet rijden
Als hij van fantasy houdt, dan raad ik de "The Alchemist" serie aan van "Michael Scott". Proeflezen kan bij ons thuis. Red en ik hadden elk boek na 1-2 dagen uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:03 schreef MaJo het volgende:
ik las strippenquote:Op zondag 16 november 2014 03:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net terug in het hotel na het stappen. En dat alleen omdat ik morgen moet rijden
Ik moet zo ook rennen, over 7 heuvels. Dan vind ik dat jij ook kan tennissen.quote:Op zondag 16 november 2014 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik zou om 1 uur moeten tennissen, maar met dit weer gok ik dat t niet doorgaat
maar de tennisbaan denkt daar anders over helaasquote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet zo ook rennen, over 7 heuvels. Dan vind ik dat jij ook kan tennissen.
Ah, de zeven heuvelenweg? Daar had ik altijd een hekel aan.quote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wyccie wucces met de run!quote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef wyccie het volgende:
Hebben we weer een hit&run van PS te pakken?![]()
Ik lees geen fantasy, maar misschien moet ik er toch maar mee beginnen, of in ieder geval eentje proberen.
Fijn nieuws MaJoquote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het gegaan wyccie? Vriendin had een nette tijd gelopen
Fijn red! Wij moeten de volgende week maar eens de stad in om flink te gaan shoppen![]()
Net mijn eerste middagtukkie in 2 weken gedaan, viel met moeite in slaap. Mijn lichaam begint te wennen aan een leven zonder middagtuk, ik ben blij!
quote:Op zondag 16 november 2014 17:27 schreef wyccie het volgende:
Ging goed. Heb de heuvels goed fijn gestampt. De volgende keer mag jij weer, C4.
Maar er zijn vast met kunst- en vliegwerk wel wat anekdotes aan te verbindenquote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zat verder geen verhaal per se aan, hoor
Zou een date hebben en die ging niet door en hij was er weinig communicatief over, dus toen was ik het alweer zatquote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar er zijn vast met kunst- en vliegwerk wel wat anekdotes aan te verbinden
goed om te horen!quote:Op zondag 16 november 2014 17:34 schreef MaJo het volgende:
Thanks jongens! Wel fijn om te zien dat de therapie al een beetje effect blijkt te hebben
Anticlimaxquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zou een date hebben en die ging niet door en hij was er weinig communicatief over, dus toen was ik het alweer zat
Oeps...quote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet opgelet. Dacht dat ik laat in de avond vloog, maar dat bleek om de terugvlucht te gaan.
Balen! Als het een geruststelling is: ik heb ooit een trein gemist terwijl ik op tijd op het juiste perron zatquote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet opgelet. Dacht dat ik laat in de avond vloog, maar dat bleek om de terugvlucht te gaan.
Ik heb een nieuw ticket gekocht en ga dinsdag nog een poging wagenquote:Op maandag 17 november 2014 06:44 schreef iamredleader het volgende:
Mister Whiteah shit, alles goedgekomen?
Het is een van mijn nachtmerries van mijn studententijd. Toen Tinu en ik elke 2-3 weken op of neer reisden naar elkaar (Berlijn, Leiden, Stuttgart, Amsterdam). Dus een van ons zat zo'n 7-8 uur in de trein naar de ander. En een trein missen betekende twee uur wachten.
Ik ben mn huis nog niet uit geweestquote:Op maandag 17 november 2014 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
'middag
ik heb alweer 3 provincies gezien vandaag
Hardcore Fok!ker op zolderquote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben mn huis nog niet uit geweest
Nietes! Ik heb niet eens een zolderquote:
Gisteren was gezelliger.quote:Op maandag 17 november 2014 18:03 schreef lubje25 het volgende:
vanuit een hotelletje in Nimwegen. Nachtje op pad met mijn liefje. Zo bij mijn broer en schoonzus dineren.
He, ik ook nu in er zo over na denkquote:Op maandag 17 november 2014 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik kom ook door 3 provincies als ik naar m'n werk ga
Was er een geheime meeting?quote:
ik maar twee, maar ik ga wel drie keer een provinciegrens overquote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Puala het volgende:
[..]
He, ik ook nu in er zo over na denk
quote:Op maandag 17 november 2014 19:17 schreef Tinuviel het volgende:
Wat fijn MaJo.
Oh nee whiteguy, da's flink balen. En nu?
quote:Op maandag 17 november 2014 11:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw ticket gekocht en ga dinsdag nog een poging wagen
Ahquote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik doel op 32.000 mensen bij de Zevenheuvelenloop.
Ze zingen zó áchterlijk véélquote:Op maandag 17 november 2014 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah
Ik ga Les Miserables weer eens kijken. Lekker smullen van een tragedie
Musical he. Er is ook een filmversie met Liam Neeson erin, waarin niet wordt gezongenquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Ik woon en werk bijna permanent in 013
quote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gladiator heeft nu een duet met Catwoman. Nog even en Wolverine grijpt in
I'll have what he's having ...quote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gladiator heeft nu een duet met Catwoman. Nog even en Wolverine grijpt in
Wolverine koopt nu Catwomans dochter van Borat en Mrs. Lovett. Simpel filmpje eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |