ze zien er idd niet uit. En ik mis de hoofdpiet, piet paniek enz...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sint is veilig aangekomen in Gouda. Die nieuwe Pieten zien er niet uit overigens
Gelukkig welquote:
Ik had speciaal nog een wekker gezetquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
Oh jeeh! Ben ik door de intocht heengeslapen?
Shit. Hmm, dan straks op het werk maar even terugkijken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had speciaal nog een wekker gezet
ik mopper wel wat af op Twitter Ja. Vooral Pennywise-piet stoort mequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef MaJo het volgende:
De intocht wordt nooit meer wat het wasbij elke piet denk ik zal hier ook weer over geklaagd worden
Ik heb er gewoon geen seconde bij stil gestaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is niet heel zeldzaam toch? Vroeger was in Zeist de intocht ook op dezelfde dag als de officiėle
Zo heb ik een keer in Utrecht last gehad van een carnavalsoptocht. Had ik ook niet op gerekendquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen seconde bij stil gestaan
Jup. Zowel de 'pro-pieten-mensen' als de 'anti-pieten-mensen' hebben blijkbaar geen benul van goed fatsoenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:07 schreef Lotusss het volgende:
Je bent echt een held als je een kinderfeest verstoort. Dan mag je echt trots op jezelf zijn
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef iamredleader het volgende:
Volgend jaar flikken die droeftoeters het niet. Dan wil ik met mijn mannetjes voor het eerst naar de intocht toe
Ik wilde je nog een berichtje sturen dat het een stuk gezelliger is de laatste dagenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat mijn 'afscheid' jullie tot inspiratie heeft gebracht.
Ga zo door!
Beter dan de boeken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef MaJo het volgende:
G is vanavond de stad in met vrienden dus ik heb lekker een bankhangavondje met poes op schootNu the Hunger Games aan het kijken
Vind de boeken beter, het is zo raar om sommige dingen verfilmd te zienquote:
Als het dan maar de juiste keuzes zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind de boeken beter, het is zo raar om sommige dingen verfilmd te zienMaar ook wel interessant welke keuzes er gemaakt worden.
Daar ben ik nog niet helemaal over uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het dan maar de juiste keuzes zijn.
Maar vaak niet.
Ik moet er nog aan beginnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uitJe vormt zelf helemaal een beeld als je een boek leest, als het dan heel anders wordt verfilmd is dat wel wennen.
Heb jij de boeken ook gelezen?
Eensch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind de boeken beter, het is zo raar om sommige dingen verfilmd te zienMaar ook wel interessant welke keuzes er gemaakt worden.
Ik wil de druk niet meteen weer te hoog opvoeren bij jullie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een berichtje sturen dat het een stuk gezelliger is de laatste dagenHet heeft blijkbaar onze ogen geopend
Kom je nu weer terug?
![]()
Is een aanraderquote:
Zou wel gezellig zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil de druk niet meteen weer te hoog opvoeren bij jullie.
Ik hou het hier wel in de gaten...
En als ik whisky nu eens echt begin te waarderen.. .....?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil de druk niet meteen weer te hoog opvoeren bij jullie.
Ik hou het hier wel in de gaten...
Dan begrijp ik je keuze...quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En als ik whisky nu eens echt begin te waarderen.. .....?
quote:
The Chronicles of Narniaquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:03 schreef MaJo het volgende:
Over the Hunger Games gesproken: G wil voor Sinterklaas graag een boekenserie waar hij helemaal in op kan gaan. In de categorie Game of Thrones/Hunger Games/Lord of the Rings (die heeft hij ook allemaal gelezen). Iemand nog een goeie tip?
Ik verlaag me niet tot dat niveauquote:
Ik heb een poging gedaan bij Mega Shark vs Giant Octopus, maar halverwege de film waren die beesten nog nauwelijks in beeld geweest. Toen had ik er wel weer genoeg vanquote:
Wheel of time? Flinke reeks dikke pillen, inclusief schrijver die dood gaat voor het laatste deel af isquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:03 schreef MaJo het volgende:
Over the Hunger Games gesproken: G wil voor Sinterklaas graag een boekenserie waar hij helemaal in op kan gaan. In de categorie Game of Thrones/Hunger Games/Lord of the Rings (die heeft hij ook allemaal gelezen). Iemand nog een goeie tip?
Zombeavers heb je niet geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan bij Mega Shark vs Giant Octopus, maar halverwege de film waren die beesten nog nauwelijks in beeld geweest. Toen had ik er wel weer genoeg van
Dat trekt ons op de een of andere manier niet zoquote:
Ken ik niet maar heeft flink wat delen zie ikquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wheel of time? Flinke reeks dikke pillen, inclusief schrijver die dood gaat voor het laatste deel af is
Nee, nog nooit van gehoord zelfsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zombeavers heb je niet geprobeerd?
oud-huisgenoot van mij die aardig wat fantasy las was daar goed over te sprekenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat trekt ons op de een of andere manier niet zo
[..]
Ken ik niet maar heeft flink wat delen zie ik![]()
Ik bedacht zelf nog de Dark Tower serie van Stephen King, iemand daar ervaring mee?
Ziet er goed uit tochquote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord zelfs
Misschien een leuk voorprogramma voor Piranha 3DDquote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ziet er goed uit toch
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op zondag 16 november 2014 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou dat Tinder is ook geen succes hoor
Borrel erbij?quote:
Graag.quote:
Rum, whisky, jenever, Cointreau, Grand Marnier, Jagermeister?quote:
Whisky aub.quote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rum, whisky, jenever, Cointreau, Grand Marnier, Jagermeister?
Dan schenk ik een High Commissionar voor je in. Speciale import uit Andorraquote:
Oh, tof. Die ken ik nog niet.quote:Op zondag 16 november 2014 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan schenk ik een High Commissionar voor je in. Speciale import uit Andorra
Was het leuk?quote:Op zondag 16 november 2014 03:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net terug in het hotel na het stappen. En dat alleen omdat ik morgen moet rijden
Als hij van fantasy houdt, dan raad ik de "The Alchemist" serie aan van "Michael Scott". Proeflezen kan bij ons thuis. Red en ik hadden elk boek na 1-2 dagen uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:03 schreef MaJo het volgende:
ik las strippenquote:Op zondag 16 november 2014 03:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net terug in het hotel na het stappen. En dat alleen omdat ik morgen moet rijden
Ik moet zo ook rennen, over 7 heuvels. Dan vind ik dat jij ook kan tennissen.quote:Op zondag 16 november 2014 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik zou om 1 uur moeten tennissen, maar met dit weer gok ik dat t niet doorgaat
maar de tennisbaan denkt daar anders over helaasquote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet zo ook rennen, over 7 heuvels. Dan vind ik dat jij ook kan tennissen.
Ah, de zeven heuvelenweg? Daar had ik altijd een hekel aan.quote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wyccie wucces met de run!quote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |