Zeker, de blanke man vormt een geweldige groepering in Thailand. Vooral in de zomer is deze groep sterk aanwezig.quote:Op zondag 16 november 2014 14:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Yazidi vrouwen als slaven nemen laat weinig nuance over. Denk je niet?
Is er uberhaupt nog een groep in de 21e eeuw die ze hierin overtreft?
quote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker, de blanke man vormt een geweldige groepering in Thailand. Vooral in de zomer is deze groep sterk aanwezig.
Helemaal zeker weet je het nooit, maar er zijn geen aanwijzingen dat ISIS kindjes onthoofd.quote:Op zondag 16 november 2014 14:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Een ongelovig of Yezidi kind mogelijk wel. Ik weet niet wat hun koran en hadith in fundamentalistische zin bezien beschrijven. Hoe meer ze onder druk komen des te verder zullen ze gaan.
Goede vergelijking, 9/10quote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker, de blanke man vormt een geweldige groepering in Thailand. Vooral in de zomer is deze groep sterk aanwezig.
Prachtig deze klassieker hoorquote:Op zondag 16 november 2014 14:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helemaal zeker weet je het nooit, maar er zijn geen aanwijzingen dat ISIS kindjes onthoofd.
Ah op die fietsquote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef theunderdog het volgende:
Google eens naar m'n sigquote:Op zondag 16 november 2014 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn wel filmpjes , betrouwbare bronnen van?
Amerikanen? Ik dacht eerder Saudiërs en kameraden in de regio?quote:Op zondag 16 november 2014 14:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zolang de Amerikanen de grootste verspreider van wahabisme in de hele wereld door dik en dun blijft steunen neem ik die tegenstand met een grote korrel zout. Het is gewoon dweilen met de kraan open.
En over een jaar staan ze ook echt niet in Raqqa overigens. ISIS zit er nog wel even.
Geef gewoon antwoord op de vraag. Ik bagatelliseer ISIS nergens, maar er zijn gewoonweg geen aanwijzingen dat ISIS kinderen onthoofd/afslacht.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 13:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat de wreedheid van ISIS nogal overdreven word. Natuurlijk is het een perverse organisatie, maar vooralsnog strijden ze voornamelijk tegen soldaten/strijders. Echt onschuldige mensen onthoofden doen ze over het algemeen niet.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 16 november 2014 14:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op de vraag. Ik bagatelliseer ISIS nergens, maar er zijn gewoonweg geen aanwijzingen dat ISIS kinderen onthoofd/afslacht.
Wat heeft dat met bagatelliseren te maken? ik ben gewoon van mening dat bepaalde mensen het allemaal nogal overdrijven. Sommige zijn zelfs van mening dat wij (in Nederland) moeten uitkijken voor deze figuren, heb jij je bunker al schoongemaakt?quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 16 november 2014 14:20 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
ISIS leest exact de boeken die in Saudie Arabie onderwezen worden. ISIS is een kind van het wahabisme. Wat Saudie Arabie al tientallen jaren wereldwijd verspreid. Niet voor niets dat bekeerlingen in NL als eerste met wahabiliteratuur in aanraking komen.quote:Op zondag 16 november 2014 14:16 schreef UpsideDown het volgende:
Amerikanen? Ik dacht eerder Saudiërs en kameraden in de regio?
We zullen het wel zien in Irak. ISIS terugdringen zullen ze wel. Maar ISIS is niet vernietigd over een jaar noch zitten hebben ze dan Raqqa op die ISIS-beestjes heroverd. De "coalition of willing" heeft niet eens dezelfde lijn en doelen. Onderling zijn het vrij sterk oneens. Dat gaat mislukken. Daarnaast heb je strijdkrachten op de grond nodig. Bombardementen zijn zeer beperkt.quote:Hang er vanaf, de VS heeft weer 1500 extra militairen (adviseurs) naar Irak gestuurd en als Irak doorgaat met het tempo van nu, is binnen een jaar hun gebied een flink stuk ingekrompen.
Geef antwoord op de vraag zegt ie dan..quote:Op zondag 16 november 2014 14:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op de vraag. Ik bagatelliseer ISIS nergens, maar er zijn gewoonweg geen aanwijzingen dat ISIS kinderen onthoofd/afslacht.
Lolquote:Op zondag 16 november 2014 14:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat heeft dat met bagatelliseren te maken? ik ben gewoon van mening dat bepaalde mensen het allemaal nogal overdrijven. Sommige zijn zelfs van mening dat wij (in Nederland) moeten uitkijken voor deze figuren, heb jij je bunker al schoongemaakt?
Dat er onschuldige mensen dood gaan op het strijdveld is nogal evident.quote:Op zondag 16 november 2014 14:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
LolIk heb hier nog geen gewapende strijders gezien, dus nee.
Maar je bagatelliseert natuurlijk wel degelijk en kraamt onzin uit. Al die dorpjes en steden die door ISIS platgelopen worden en waar de mannelijke bewoners gedood zijn en vrouwen en kinderen ontvoerd wegens hun geloof, dat zijn geen soldaten of propagandaverspreiders.
En die massa-executies waarbij ze rivieren van bloed maken, of tientallen hoofden op hekwerken prikken, of onthoofde lichamen tentoonstellen, of Koerden kruisigen. Dat is in deze tijd ongekend, alleen zusterorganisaties als Boko Haram of al-Shabaab zouden dat kunnen dat evenaren.
Dat is nevenschade ja, in Anbar worden complete stammen omgelegd omdat ze zich niet bij ISIS willen aansluiten en in een massagraf geflikkerd.quote:Op zondag 16 november 2014 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat er onschuldige mensen dood gaan op het strijdveld is nogal evident.
De Koerdische strijders hebben dat ook gedaan, dus tjaaquote:Op zondag 16 november 2014 14:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is nevenschade ja, in Anbar worden complete stammen omgelegd omdat ze zich niet bij ISIS willen aansluiten en in een massagraf geflikkerd.
Nope.quote:Op zondag 16 november 2014 14:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Koerdische strijders hebben dat ook gedaan, dus tjaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |