abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146668115
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:59 schreef Rurik het volgende:
Walgelijk hoe dit forum besmeurd wordt met propaganda (in banners en icoontjes) .... als argumenten niet lukken moet het op deze manier zeker.
Oh ja, want de hele publieke omroep, betaald met belastinggeld, al anderhalf jaar vol anti-Zwarte Piet propaganda met als voorlopig dieptepunt Clownspieten (ik kan het nog steeds haast niet geloven) is natuurlijk geen enkel probleem.

Nee, een private website met Zwarte Piet propaganda, nee dat gaat echt alle perken te buiten hoor!
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Admin zaterdag 15 november 2014 @ 00:18:36 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146668196
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Inderdaad, een opinie evenals de jouwe. Danny is overigens geen Nederlandse naam. Een traditie die in jouw familie al wel is afgeschaft?
:')
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_146668311
Na een witte Piet, nu een clownspiet. Het moet niet gekker worden. :')

Weer een traditioneel Nederlands feest naar de Filistijnen geholpen.
pi_146668327
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Inderdaad, een opinie evenals de jouwe. Danny is overigens geen Nederlandse naam. Een traditie die in jouw familie al wel is afgeschaft?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik zal even tolken. Iemands voorkeur voor het koesteren van de eigen traditie, indien die traditie niet verwerpelijk is in ieder geval, heeft niets te maken met een hekel aan alles wat buitenlands is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Admin zaterdag 15 november 2014 @ 00:23:44 #245
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146668366
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Ik zal even tolken. Iemands voorkeur voor het koesteren van de eigen traditie, indien die traditie niet verwerpelijk is in ieder geval, heeft niets te maken met een hekel aan alles wat buitenlands is.
ah. compleet slap onzingelul in de ruimte dus. bedankt voor het verhelderen van het meest stompzinnige 'argument' dat ik ooit gehoord heb. Top ^O^
pi_146668368
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:21 schreef Webschip het volgende:
Na een witte Piet, nu een clownspiet. Het moet niet gekker worden. :')

Weer een traditioneel Nederlands feest naar de Filistijnen geholpen.
Alleen als wij dat toestaan. Niets belet ons om volgend jaar een alternatieve intocht te organiseren, een alternatief Sinterklaasjournaal te maken of het gewoon helemaal te boycotten. Als voldoende ouders klagen bij die jufjes dan stoppen ze wel met die onzin. ;)
#NoDAPL
pi_146668397
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:23 schreef Danny het volgende:

[..]

ah. compleet slap onzingelul in de ruimte dus.
Precies, ik vermoedde dat het kwartje nog niet was gevallen dus ik hielp hem maar een handje. ;)
#NoDAPL
pi_146668409
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:53 schreef stinkie het volgende:

[..]

waarom is klaas wel al ingekleurd?
Een zwarte slavendrijver kan natuurlijk niet. 8}
  Admin zaterdag 15 november 2014 @ 00:25:17 #249
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146668417
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Precies, ik vermoedde dat het kwartje nog niet was gevallen dus ik hielp hem maar een handje. ;)
tnx man, appreciate it ^O^
pi_146668537
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen als wij dat toestaan. Niets belet ons om volgend jaar een alternatieve intocht te organiseren, een alternatief Sinterklaasjournaal te maken of het gewoon helemaal te boycotten. Als voldoende ouders klagen bij die jufjes dan stoppen ze wel met die onzin. ;)
We laten het helaas gebeuren. Inderdaad gewoon steevast een traditioneel Sinterklaasfeest met echte Zwarte Pieten.

Ik was na de eerste aflevering van het Sinterklaasjournaal bang dat het verhaal zou verkeren, gezien het politiek doorgeslagen correcte klimaat.

Ik hoop dat Nederland zijn rug recht houdt en stopt met deze politiek correcte flauwekul.
pi_146668704
Politiek correct?
Zowel de pro-Pieten als de anti-Pieten maken inmiddels zoveel herrie, dat politiek correct geen betekenis meer heeft. Ze verkopen evenveel onzin en emotie als elkaar.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_146668822

Wegwijs stuurt alle anti het land uit. Opgelost, slotje.
pi_146668949
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Kees22 het volgende:
Politiek correct?
Zowel de pro-Pieten als de anti-Pieten maken inmiddels zoveel herrie, dat politiek correct geen betekenis meer heeft. Ze verkopen evenveel onzin en emotie als elkaar.
De discussie wordt met de dag feller. Dat komt de kwaliteit niet altijd ten goede. Helaas.

Politieke correctheid is een term die ik voor het eerst hoorde tijdens Paars 2. Je mocht geen kritiek uiten op alles wat met integratie te maken had.

Het kernprobleem is dat een klein groepje van een nog kleinere minderheid hier het hoogste woord wil hebben. Lees de boel hier willen regeren en het kennelijk normaal vinden dat de rest zich wel even volledig aanpast.

En de PO zegt ja en amen! :')
pi_146669204
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:44 schreef Webschip het volgende:

[..]

De discussie wordt met de dag feller. Dat komt de kwaliteit niet altijd ten goede. Helaas.

Politieke correctheid is een term die ik voor het eerst hoorde tijdens Paars 2. Je mocht geen kritiek uiten op alles wat met integratie te maken had.

Het kernprobleem is dat een klein groepje van een nog kleinere minderheid hier het hoogste woord wil hebben. Lees de boel hier willen regeren en het kennelijk normaal vinden dat de rest zich wel even volledig aanpast.

En de PO zegt ja en amen! :')
De term politiek correct is veel ouder, een paar weken geleden plaatste ik een foto met een Engelse acteur die deze term vele decennia geleden al gebruikte. Misschien liepen wij in Nederland een beetje achter maar de term is dus al best oud en een internationaal fenomeen.
#NoDAPL
pi_146669227
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:44 schreef Webschip het volgende:
Je mocht geen kritiek uiten op alles wat met integratie te maken had.
Er was niks verboden ofzo. Je kruipt in een slachtofferrol: we werden onderdrukt

quote:
Het kernprobleem is dat een klein groepje van een nog kleinere minderheid hier het hoogste woord wil hebben.
Die minderheid is nog kleiner dan dat kleine groepje?
En dat groepje was de 20 man rond Gario?
Waar maak je je eigen druk over ? Je ziet spoken.

quote:
Lees de boel hier willen regeren en het kennelijk normaal vinden dat de rest zich wel even volledig aanpast.

Je kruipt in een slachtofferrol: help we worden onderdrukt door Gario en zijn 20 man .
pi_146669287
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]

Wegwijs stuurt alle anti het land uit. Opgelost, slotje.
En mensen deporteren omdat ze een andere mening hebben over hoe een theaterspel te spelen vind je normaal ?
Ooit gehoord van 'totalitairisme' ?
pi_146669347
Blij dat ik niet meer in Nederland woon. Kom wel weer terug na de zuivering, gezien toon van debat nu.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_146669370
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef Danny het volgende:

[..]

quote:
12s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Goed dat je even tolkt want ik begreep die smiley al niet. Ik moet het geloof ik nog even toelichten. Ik beticht niemand ervan een hekel te hebben aan iets wat buitenlands is.
Wat ik bedoel is dat het eeuwenlang een traditie was om je kinderen te vernoemen naar een familielid. Ik kan me nog herinneren dat mijn moeder het heel verdrietig vond dat mijn broer zijn zoon niet naar zijn vader had vernoemd. Het is nog niet eens zo lang geleden dat deze traditie veranderde.
Het dwangmatig opleggen van afschaffing van een traditie ben ik ook niet voor, maar ik vind wel dat mensen hierin hun eigen keuze moeten kunnen maken. Tolerantie is ook een traditie ;)
Trouwens wat dat betreft wordt je hier op FOK! wel dwangmatig de Zwarte Piet toegespeeld (icons). Geef users dan de kans om zelf een keuze te kunnen maken welke icon je wil of maak het percentage andersgekleurde Pieten bij de icons in overeenstemming met de peilingen of zo _O- *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2014 02:28:12 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_146669612
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 01:01 schreef Kijkertje het volgende:

Het dwangmatig opleggen van afschaffing een traditie ben ik ook niet voor, maar ik vind wel dat mensen hierin hun eigen keuze moeten kunnen maken.
Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Omdat de Garios van deze wereld begrijpen hoe het werkt. Je hoeft Nederland niet te overtuigen. Slechts de NPO, die niet neutraal in Nederland staan, hoeft te worden bekeerd waarna de rest geen keuze meer heeft.

Maar het ergste is dat er Nederlanders zijn die meewerken aan deze farce. Het ligt er allemaal zo dicht bovenop. En omdat Nederlanders in de meerderheid zijn, mogen de tradities kapot. Probeer hetzelfde bij een minderheid zou ik zeggen...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_146669973
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Omdat de Garios van deze wereld begrijpen hoe het werkt. Je hoeft Nederland niet te overtuigen. Slechts de NPO, die niet neutraal in Nederland staan, hoeft te worden bekeerd waarna de rest geen keuze meer heeft.

Maar het ergste is dat er Nederlanders zijn die meewerken aan deze farce. Het ligt er allemaal zo dicht bovenop. En omdat Nederlanders in de meerderheid zijn, mogen de tradities kapot. Probeer hetzelfde bij een minderheid zou ik zeggen...
Tjonge jonge wat een zielig gedoe.
Omdat die Quibus begrijpt hoe het werkt delf jij het onderspit. Begrijp jij dan niet hoe het werkt, soms? In dat geval zou je eens wat aan je begrip kunnen doen.

De rest snap ik niet. Alleen dat iets er niet dicht maar dik bovenop ligt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')