Andere SC, VoorAchter.quote:
Ik heb niks gedaan dus niet nodigquote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe jij eens een Basic Instinctje
Beaver Shot!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe jij eens een Basic Instinctje
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan dus niet nodig
Yup.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn, en dat was hier in Nederland?
jij bent het braafste meisje van de klas?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, want zonder good girls geen bad girls
Ik zit niet meer in een klas, dus lastig vergelijken dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jij bent het braafste meisje van de klas?
Fok is een soort klasquote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een klas, dus lastig vergelijken dan.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jij bent het braafste meisje van Fok! ?
Ja behoorlijk. Zo zie je maar dat mensen snel iets aannemen wat niet waar hoeft te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup.
Alhoewel ik moet zeggen dat vanuit het oogpunt van de politie hij een logische verdachte was. Ex, en verder geen enkele reden om aan te nemen dat zij vijanden had. Dood gevonden thuis, geen inbraak, geen sexueel misbruik, niks gestolen, niks. Dan is het logisch dat je gaat zoeken in de vriendenkring, en een ex is dan natuurlijk de eerste verdachte.
Het echt Trieste was dat hij net zo kapot was als anderen dat zij dood was, maar hij kon niet eens naar haar begrafenis omdat hij vast zat. En mensen gaan toch twijfelen he? "Waar rook is, is vuur", dat soort shit.
probeer eens?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een klas, dus lastig vergelijken dan.
Nee, ze hebben hem wel gevonden, maar alleen naar aanleiding van een volledige bekentenis in een zelfmoordbrief nadat hij ook zijn vriendin en zichzelf had vermoord.....quote:Op donderdag 13 november 2014 23:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Zo zie je maar dat mensen snel iets aannemen wat niet waar hoeft te zijn.
Hebben ze de dader nog weten te pakken? Of is de zaak onopgelost gebleven?
Om iedereen dan een plekje te geven is té makkelijk...quote:
Trustenquote:
Allemaal in de hoek kan niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Om iedereen dan een plekje te geven is té makkelijk...
Jij bent de stille jongen achterin, die oa achterin moet zitten omdat hij de langste is en niemand anders iets kan zien.quote:
Jij ziet een challenge?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:52 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie het. niemand die je bad side heeft los weten te weken? hmmm.
Zodat ik jullie allemaal in de gaten kan houden.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent de stille jongen achterin, die oa achterin moet zitten omdat hij de langste is en niemand anders iets kan zien.
Jawel! CONE OF SHAME!quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zodat ik jullie allemaal in de gaten kan houden.
Wat dacht je, fax is weg dus nu is het veilig?quote:
Ik heb wel soms een bril op, helpt dat?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef perro. het volgende:
[..]
eigenlijk een strenge lerares in stereotype bijbehorende outfit.![]()
maar goed.
alle kleine beetjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb wel soms een bril op, helpt dat?
Wel met mijn beeld van jou in een klas, helemaal vooraan zodat je niks mist en neerbuigend doet naar de rest van klas. Past precies.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb wel soms een bril op, helpt dat?
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat dacht je, fax is weg dus nu is het veilig?
Kon het niet laten.quote:
Je bent schattig als je haatgevoelens hebt Aeque. (En dan nu zo'n leuke emoticon met een hartje)quote:Op donderdag 13 november 2014 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat dacht je, fax is weg dus nu is het veilig?
Ik zie al een hele Fok!-school voor meequote:
"waar is de biologieles?"quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie al een hele Fok!-school voor mee
"Dit is onze KLB-klas. Hier zit iedereen die het moeilijk heeft en constant klaagt over alles en nog wat. Het ventileren helpt. En hier hebben we onze TRU-klas. Ziet u wat een leuke aluminium hoedjes ze op hebben? En als u hier de trap af gaat, komt u in de KEL-klas. Daar gaan we nu niet heen, ze zijn druk bezig met een praktijkles. Dit is onze ONZ-klas. Hier stoppen we de kleuters. En voor het moment hebben we in deze enorme zaal de R&P-klas zitten. Eigenlijk best tragisch wat hier in zit. Velen kunnen niet met hun problemen omgaan, en komen dan hier terecht. Heeft u nog vragen?"
Je vergeet het geheime briefjes netwerk; DM.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Dit is onze KLB-klas. Hier zit iedereen die het moeilijk heeft en constant klaagt over alles en nog wat. Het ventileren helpt. En hier hebben we onze TRU-klas. Ziet u wat een leuke aluminium hoedjes ze op hebben? En als u hier de trap af gaat, komt u in de KEL-klas. Daar gaan we nu niet heen, ze zijn druk bezig met een praktijkles. Dit is onze ONZ-klas. Hier stoppen we de kleuters. En voor het moment hebben we in deze enorme zaal de R&P-klas zitten. Eigenlijk best tragisch wat hier in zit. Velen kunnen niet met hun problemen omgaan, en komen dan hier terecht. Heeft u nog vragen?"
Ik ben zo schattig, je moest eens weten.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent schattig als je haatgevoelens hebt Aeque. (En dan nu zo'n leuke emoticon met een hartje)
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk hèquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Trouwens, ik zie het nu pas. Wat de SOA NEUK IS UP met die Sint en Piet emoticons?
KPDquote:
bestaan al jaren hoor, die smilies.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Trouwens, ik zie het nu pas. Wat de SOA NEUK IS UP met die Sint en Piet emoticons?
RACISTISCH.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:03 schreef perro. het volgende:
[..]
bestaan al jaren hoor, die smilies.
quote:
Daar dusquote:
Dat ook, waar niemand denkt weet van te hebben maar toch weet iedereen het.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet het geheime briefjes netwerk; DM.
Uiteraardquote:
Quinsy Gario zou trots op je zijn.quote:
Die spoort niet.quote:
KUTNEGERS EN KUTWITMENSEN.quote:
GOOI HET ER MAAR UIT.quote:
FUCK LINKS EN NAAI RECHTS.quote:
DOE JIJ MAAR EENS RUSTIG! WIJ ZIJN KALM, ZIE JE DAT DAN NIET? HE? HE?!quote:
Zit je bij een motorbende?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
DOE JIJ MAAR EENS RUSTIG! WIJ ZIJN KALM, ZIE JE DAT DAN NIET? HE? HE?!
Nee dat mag hij niet met de motor die hij heeft.quote:
WAT ZEG JE?! MIJN MOTOR STAAT AAN!quote:
Sorry, ik dacht dat het internationale capslockdag wasquote:
OKE MAAR IK HEB EEN HOND!!!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
WAT ZEG JE?! MIJN MOTOR STAAT AAN!
Zo, wat zei je? Motorbende? Nee, en die jas met 'Fokkers of Anarchy' is niet van mij.
Zou ik ook niet eens willenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat mag hij niet met de motor die hij heeft.
(sorry Thijs)
Awww, wat een klein... wacht even. Dit is een konijn.quote:
quote:
Wat hebben jullie gesnoven?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Awww, wat een klein... wacht even. Dit is een konijn.
Net klaar met m'n spelletjequote:Op donderdag 13 november 2014 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent schattig als je haatgevoelens hebt Aeque. (En dan nu zo'n leuke emoticon met een hartje)
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hoeft niet te delen welk spel.quote:
tijd voor jullie om samen hand in hand de hond uit te laten en wat frisse lucht op te snuiven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gabriel Knight Anniversary Editionquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hoeft niet te delen welk spel.
quote:
Careful, it's strong.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:16 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie gesnoven?
Goed spul, geef eens door.
Dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:17 schreef perro. het volgende:
[..]
tijd voor jullie om samen hand in hand de hond uit te laten en wat frisse lucht op te snuiven.
No problem.quote:
Wat fijn voor je.quote:
Zomaar met een vreemde de hond uit gaan latenquote:
En dat.quote:
Dat durf ik wel. En ik ben een heer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:26 schreef perro. het volgende:
[..]
is haar hond bij toch.
koud klopt. moet ie haar maar goed stevig omarmen dan.
heb je haar al een dm gestuurd? hij zal wel zo zijn gevoeg moeten doen lijkt me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat durf ik wel. En ik ben een heer.
Niet waar jij woont neequote:
Volgens mij is dat al gebeurdquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:29 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je haar al een dm gestuurd? hij zal wel zo zijn gevoeg moeten doen lijkt me.
Welterusten Yvquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga ook slapen, is alweer veel te laat. Good night!
buenas noches jongedame.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga ook slapen, is alweer veel te laat. Good night!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |