Andere SC, VoorAchter.quote:
Ik heb niks gedaan dus niet nodigquote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe jij eens een Basic Instinctje
Beaver Shot!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe jij eens een Basic Instinctje
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan dus niet nodig
Yup.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn, en dat was hier in Nederland?
jij bent het braafste meisje van de klas?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, want zonder good girls geen bad girls
Ik zit niet meer in een klas, dus lastig vergelijken dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jij bent het braafste meisje van de klas?
Fok is een soort klasquote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een klas, dus lastig vergelijken dan.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jij bent het braafste meisje van Fok! ?
Ja behoorlijk. Zo zie je maar dat mensen snel iets aannemen wat niet waar hoeft te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup.
Alhoewel ik moet zeggen dat vanuit het oogpunt van de politie hij een logische verdachte was. Ex, en verder geen enkele reden om aan te nemen dat zij vijanden had. Dood gevonden thuis, geen inbraak, geen sexueel misbruik, niks gestolen, niks. Dan is het logisch dat je gaat zoeken in de vriendenkring, en een ex is dan natuurlijk de eerste verdachte.
Het echt Trieste was dat hij net zo kapot was als anderen dat zij dood was, maar hij kon niet eens naar haar begrafenis omdat hij vast zat. En mensen gaan toch twijfelen he? "Waar rook is, is vuur", dat soort shit.
probeer eens?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een klas, dus lastig vergelijken dan.
Nee, ze hebben hem wel gevonden, maar alleen naar aanleiding van een volledige bekentenis in een zelfmoordbrief nadat hij ook zijn vriendin en zichzelf had vermoord.....quote:Op donderdag 13 november 2014 23:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Zo zie je maar dat mensen snel iets aannemen wat niet waar hoeft te zijn.
Hebben ze de dader nog weten te pakken? Of is de zaak onopgelost gebleven?
Om iedereen dan een plekje te geven is té makkelijk...quote:
Trustenquote:
Allemaal in de hoek kan niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Om iedereen dan een plekje te geven is té makkelijk...
Jij bent de stille jongen achterin, die oa achterin moet zitten omdat hij de langste is en niemand anders iets kan zien.quote:
Jij ziet een challenge?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:52 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie het. niemand die je bad side heeft los weten te weken? hmmm.
Zodat ik jullie allemaal in de gaten kan houden.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent de stille jongen achterin, die oa achterin moet zitten omdat hij de langste is en niemand anders iets kan zien.
Jawel! CONE OF SHAME!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |