quote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat lief
vergeet niet je slot te vervangen
ga je op de meet ook kleuren?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet stoppen met kleuren, kan niet stoppen met kleuren
Als kind zijnde vond ik er geen ruk aan, maar 20 jaar later geweldig en kan ik het uren doen.
Gezellig met Mint samen kleurenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je op de meet ook kleuren?
Als je afgeleid wil worden moet je hier naar kijken. Geloof me, je komt nergens meer aan toe...quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Als kind zijnde vond ik er geen ruk aan, maar 20 jaar later geweldig en kan ik het uren doen.
Claudiaquote:Op donderdag 13 november 2014 21:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die winnaars bij het Radiogala
Valt tegen ik had toch op zijn minst op een stiptease gehoopt. En ik vind het maar niets als een vrouw haar tieten op hoog sjort tot in haar hals.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je afgeleid wil worden moet je hier naar kijken. Geloof me, je komt nergens meer aan toe...
wat zei jequote:Op donderdag 13 november 2014 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
Aha.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 13 november 2014 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat zei je
Jouw tieten UI leidt erg af
quote:
idem ditoquote:
alles prijzen zijn al eens gewonnen door Edwin Evers dus alles wat na Edwin Evers komt is 2e keusquote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Radio 5 beste zender
Claudia
RadioRing genomineerde
Na alle luisterbeurten vind je radio 5 niet zo goed?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Radio 5 beste zender
Claudia
RadioRing genomineerde
post van de maandquote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat lief
vergeet niet je slot te vervangen
minthy staat al uren bij rubber voor de deur met een sleutel die niet pastquote:
Verdomme...quote:Op donderdag 13 november 2014 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy staat al uren bij rubber voor de deur met een sleutel die niet past
wanne boef
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 00:05:44Ik vind dit prachtig :-) KLB / "Door NOS-techredacteur Rachid Finge" #klapjosti #poephoofd reageer retweet
Wie moet nu de MT50 doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 07:41 schreef Evertjan het volgende:
Bart Arens naar Radio 2
https://soundcloud.com/daanbakker-1/bart-arens-weg-bij-3fm
en gisteren om 06.00 was de filelezer op Radio1 nog niet wakker
https://soundcloud.com/eerstjaap/oeps
en Weekend Request.......quote:
Mr hoitjes!quote:
Waar zitten ze nu?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:43 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radioveronica.nl/cdn/80stop750_2014-14047.pdf
feest der herkenningquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:43 schreef Pino112 het volgende:
Oeh maar eens luisterenquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:43 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Check hoe de kat kijkt...
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Hee waarom staat er een zwarte piet voor mijn username en hoe kom ik er vanaf?
over de hele lengte doen dan maar en je venster altijd gemaximaliseerd houdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik ga scrollen komt hij weer terug
Ze zijn alweer weg, godzijdank. Wat een kinderachtig gedoe is dat zeg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie geen Pieten dan wel Sinterklazen voor de usernames.
Neuh, je ziet het alleen niet met automatische updates.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn alweer weg, godzijdank. Wat een kinderachtig gedoe is dat zeg.
Ik zie ze nog hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jammer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, je ziet het alleen niet met automatische updates.
Danny is een pietentokkiefundamentalistquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
is Zlata banned?quote:
Ja, kritiek op de grote leider en zijn zwartepietenfundamentalisme, dat mag niet he.quote:
Ik vermoedde het alquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, kritiek op de grote leider en zijn zwartepietenfundamentalisme, dat mag niet he.
Wat een heldquote:
ja! ideaal voor de vrijdagquote:
Exact. Gelukkig heb ik geen last meer van dat soort jankmuilerij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Tyfushalleluja... gaat het nou nog steeds over die blauwe vinkjes in WhatsApp?
De blauwe vinkjes zijn geen probleem, de gebruikers die er conclusies aan vastbinden zijn dat
is dat de nieuwe nieuwslezeres?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Die langharige tekkel rechts
Kutsysteem, en zojuist uitgezetquote:
Ik heb nog helemaal geen blauwe vinkjes in WA gezienquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Exact. Gelukkig heb ik geen last meer van dat soort jankmuilerij.
Ditquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen blauwe vinkjes in WA gezien
Mooiquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Exact. Gelukkig heb ik geen last meer van dat soort jankmuilerij.
*boks*quote:
Nee, dat is twitter. Geen whatsapp.quote:
Kleurenblind zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi
Beetje angstvallig blauwe vinkjes kijken
Ik snap het wel, maar het probleem ligt dan toch echt bij jezelf
Oh...quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, dat is twitter. Geen whatsapp.
Gadverdammequote:
ik heb zo wel eens m'n gehele baard eraf moeten scherenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:15 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is mijn dag niet. Ongelukje gehad met tondeuse en nu een 5mm "kapsel"[ afbeelding ]
Je baard trimmen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik heb zo wel eens m'n gehele baard eraf moeten scherenda's ook mooi balen
dat groeit toch zo weer aanquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik heb zo wel eens m'n gehele baard eraf moeten scherenda's ook mooi balen
Wil je wat cm haar van mij? Ik heb toch genoeg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:15 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is mijn dag niet. Ongelukje gehad met tondeuse en nu een 5mm "kapsel"[ afbeelding ]
Onverzorgde baardenquote:
minthy heeft gewoon een koevoet gekregenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy staat al uren bij rubber voor de deur met een sleutel die niet past
wanne boef
Geen goed nieuws voor de voetfetisjisten in dit topicquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
minthy heeft gewoon een koevoet gekregen
Pandaplint is Sinterklaas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:15 schreef Pandaplint het volgende:
Een fles per dag maar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, je adventskalender is klaar
[ afbeelding ]
quote:
ouwe marinier!quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:15 schreef Pandaplint het volgende:
Korter. Wie is dat nu weer manquote:
Je bent nu dus gewoon kaal. Tja dan zou ik ook wegblijven bij mensen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Korter. Wie is dat nu weer man
En bedanktquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent nu dus gewoon kaal. Tja dan zou ik ook wegblijven bij mensen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent nu dus gewoon kaal. Tja dan zou ik ook wegblijven bij mensen.
Geen idee, ik googlede "marinier kapsel"quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Korter. Wie is dat nu weer man
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, je adventskalender is klaar
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Volgens mij een blog van iemand met kankerquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Geen idee, ik googlede "marinier kapsel"
Is hetzelfde...quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er in vacature staat "Je kunt je sollicitatie, voorzien van CV en motivatie (maximaal 1 pagina)" bedoelen ze dan echt een fatsoenlijke sollicitatiebrief of een motivatiebrief?
uhm nee. De eerste is naar mijn idee waarom je zo goed bent in de baan terwijl de andere is waarom je de baan wilt hebben.quote:
Je wil de baan toch hebben omdat je goed bent in de baan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm nee. De eerste is naar mijn idee waarom je zo goed bent in de baan terwijl de andere is waarom je de baan wilt hebben.
"Het uitzicht vanuit jullie pand lijkt me wel mooi."quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
terwijl de andere is waarom je de baan wilt hebben.
Kan een reden zijn. Of "Ik heb gegrepen dat jullie ICT niet Fok.nl blokkeerd."quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:51 schreef JDude het volgende:
[..]
"Het uitzicht vanuit jullie pand lijkt me wel mooi."
OMGquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij een blog van iemand met kanker
Dit zou ik letterlijk zo in de sollicitatiebrief zettenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wil de baan toch hebben omdat je goed bent in de baan?
Altijd eerst op gesprek gaan en dan ff checken hoe de toiletten zijn... Immers breng ik daar een groot gedeelte van mijn tijd doorquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:51 schreef JDude het volgende:
[..]
"Het uitzicht vanuit jullie pand lijkt me wel mooi."
Competentïes: "faxen verzenden".quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd eerst op gesprek gaan en dan ff checken hoe de toiletten zijn... Immers breng ik daar een groot gedeelte van mijn tijd door.
Ik zeg altijd maar zo: tijdens een sollicitatie moet je altijd op de toi letten....
Ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het raar/verkeerd/stom om te zeggen in de eerste alinea dat ik een bijbaan nodig heb en dat ik als bijbaan liever een nuttige baan heb dan een vakkenvuller baan?
Ja, op die manier is het nodeloos negatief ten opzichte van vakkenvullers. Ga maar eens boodschappen doen als de supermarkt al drie dagen niet is aangevuld. Je kunt wel prima benadrukken dat je op deze specifieke baan solliciteert omdat je het nuttig werk vindt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het raar/verkeerd/stom om te zeggen in de eerste alinea dat ik een bijbaan nodig heb en dat ik als bijbaan liever een nuttige baan heb dan een vakkenvuller baan?
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:02 schreef JDude het volgende:
En nee, ik ben geen vakkenvuller geweest. Wel postbode. Gleuven vullen.
*Boks.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik ook gedaan
Van deur tot deur gleuven vullen tot je zak leeg is
Om wat voor baan gaat het?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben opzoek naar een pakkende openingszin voor mijn brief. Een pakkende eerste alinea.
Senior Coordinator voor een stichting die verbonden is aan de universiteit en die een brug probeert te maken tussen wetenschap en praktijk voor de studenten over de onderwerpen zoals voedselzekerheid, milieu, natuur, ontwikkelingssamenwerking e.d.quote:
Je vergeet muziekquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dit topic is verdomme ook van alle markten thuis he
Muziek, vrouwen, mannen, sollicitaties, klantenservice, tieten, billen, houthakkers, hipsters, mariniers
En tussen de bedrijven door gaat het ook nog wel eens over een of andere radiozender.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dit topic is verdomme ook van alle markten thuis he
Muziek, vrouwen, mannen, sollicitaties, klantenservice, tieten, billen, houthakkers, hipsters, mariniers
Ik zou niet in je CV zetten dat je kan lezenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou niet in je CV zetten dat je kan lezen
Stop er maar mee. Als dit je al niet lukt. Moeten wij je brief gaan maken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben opzoek naar een pakkende openingszin voor mijn brief. Een pakkende eerste alinea.
Kan dat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Stop er maar mee. Als dit je al niet lukt. Moeten wij je brief gaan maken?
Prima. Inclusief matige grappen en dubbelzinnighedenquote:
godverdommequote:Op vrijdag 14 november 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
Maar nee, geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt.
Daar ging mijn thee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
Als het kan moet der kond ook twee maal daags worden afgeveegd. Vooral na een fax.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Stop er maar mee. Als dit je al niet lukt. Moeten wij je brief gaan maken?
tquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het kan moet der kond ook twee maal daags worden afgeveegd. Vooral na een fax.
2 zelfs XDquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
hihi de Taalnazi maakt een taalfout
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is immers hont, dus ook kontquote:
Hond hontquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel "tweemaal daags" en niet "twee maal daags"quote:
verrassende keuze, denk dat we deze plaat nog veel gaan horenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
Is dit de nieuwe MH?
Dotan
Godverdomme
zeker, maar lekker plaatjequote:
okequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:11 schreef Qunix het volgende:
Net als vorige week ga ik deze week ook niet luisteren [ afbeelding ]
ow, om wat ik nu hoorde moest ik toch wel vrij hard lachen...misschien morgen nog ff uitzendinggemistenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:34 schreef Vogeltje88 het volgende:
Niet erg boeiend, dat programma van Lubach
Like a polaroid picture?quote:
nee. offquote:
Dat had ik al geconcludeerd uit jouw post ja.quote:
lekkere Miss Marple van me!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat had ik al geconcludeerd uit jouw post ja.
quote:
je weet dat ik je nu uitmaak voor oud nieuwgierig wijf he?quote:
Ja. En dat klopt ook welquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat ik je nu uitmaak voor oud nieuwgierig wijf he?
oud ben je niet! vrouwelijk wel en of je schieuwnierig bent moet je zelf maar bepalenquote:
ah bah, moet dat nou....zulke vieze praat. die arme kindertjesquote:
Misschien lust jij hem niet..quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah bah, moet dat nou....zulke vieze praat. die arme kindertjes
ik moet eerlijk zeggen dat ik het liedje niet heb geluisterd en ik nog nooit een witte L van zwarte P heb geproefd. ik weet dus a: niet waar het over gaat, en b: dus ook niet of ik het ooit heb geproefd en dus ook niet of ik het lust.quote:
Robbie heeft zo zijn guilty pleasures. net als een jaar of 2-3 geleden die plaat van Taio Cruz die hij een keer bij de tandarts hoorde en daarna kapotdraaide. of z'n favo oostblokprostituette Alexandra Stan met Mr. Saxobeat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:11 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik dacht dat Stenders toch altijd wel prima muziek draaide. Of valt dit nu onder 'goed' tegenwoordig?
bohemian rhapsody van nu aldus dhr Stendersquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:11 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik dacht dat Stenders toch altijd wel prima muziek draaide. Of valt dit nu onder 'goed' tegenwoordig?
Dus over dertig jaar staat dit op 1 in de Top 2000?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef ddx het volgende:
[..]
bohemian rhapsody van nu aldus dhr Stenders
yup. de jeugd v tegenwoordig is dan aan de macht qua stemmen.....en dan zijn wij oud en bijna vergaanquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dus over dertig jaar staat dit op 1 in de Top 2000?
lekker nummer is dat. ook live!quote:
wat dacht je van American Boyquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Robbie heeft zo zijn guilty pleasures. net als een jaar of 2-3 geleden die plaat van Taio Cruz die hij een keer bij de tandarts hoorde en daarna kapotdraaide. of z'n favo oostblokprostituette Alexandra Stan met Mr. Saxobeat.
Albatroaz de Bohemian Rhapsoy van nu noemen gaat me dan wel iets te ver....
niet het beste dat ome Kanye heeft uitgepoept nee.....quote:
al op de FP gelezen. forumtopics die de FP halen vind ik altijd een tikkie sneu...en dan vooral als heb klbonztopics zijn...quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
KLB / Gefopt :( [met pics] [briefpost gekkigheden]
ik hoop het!quote:
When you don't wanna wake upquote:
Dat ja!!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
ligt niet aan jou. heb ze ook wel eens beter gehoord...quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:04 schreef ddx het volgende:
Ligt het aan mij of is het vanavond maar matige Stenders show ?
en dat lekker hard meebrullen. BREAK YOUR FUCKING FACE 2NITE!quote:
Die draaide ik altijd op m'n discman op de fiets van en naar schoolquote:
ik draaide het in de trein naar mijn studie. /overgrootvader spreekt...quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die draaide ik altijd op m'n discman op de fiets van en naar school
/omaspreekt
live gezien op Pinkpop, vanaf de trappen. Wat een treurigheidquote:
ik heb er vorig jaar 40euro+trein voor betaald.....voorprogramma bleek dubbelgeboekt dus die kwamen niet...Fred had rugklachten, geluid was niet geweldig en Nookie werd niet gespeeld......toch een vette avond!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
live gezien op Pinkpop, vanaf de trappen. Wat een treurigheid
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme.....Megan Trainor niet herkennen
Woord voor woord meezingenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:37 schreef themauster het volgende:
Jeugdnostalgie op de BBC vanavond.
ik ook zoiets....en Hannah is nog steeds een cutiepiequote:
haha...ben alleen bang dat Gwen serieus is en Jan Roos niet.....quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:57 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En dan commentaar op Gwen Stefani hebben
truequote:Op zaterdag 15 november 2014 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha...ben alleen bang dat Gwen serieus is en Jan Roos niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |