quote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat lief
vergeet niet je slot te vervangen
ga je op de meet ook kleuren?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet stoppen met kleuren, kan niet stoppen met kleuren
Als kind zijnde vond ik er geen ruk aan, maar 20 jaar later geweldig en kan ik het uren doen.
Gezellig met Mint samen kleurenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je op de meet ook kleuren?
Als je afgeleid wil worden moet je hier naar kijken. Geloof me, je komt nergens meer aan toe...quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Als kind zijnde vond ik er geen ruk aan, maar 20 jaar later geweldig en kan ik het uren doen.
Claudiaquote:Op donderdag 13 november 2014 21:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die winnaars bij het Radiogala
Valt tegen ik had toch op zijn minst op een stiptease gehoopt. En ik vind het maar niets als een vrouw haar tieten op hoog sjort tot in haar hals.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je afgeleid wil worden moet je hier naar kijken. Geloof me, je komt nergens meer aan toe...
wat zei jequote:Op donderdag 13 november 2014 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
Aha.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 13 november 2014 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat zei je
Jouw tieten UI leidt erg af
quote:
idem ditoquote:
alles prijzen zijn al eens gewonnen door Edwin Evers dus alles wat na Edwin Evers komt is 2e keusquote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Radio 5 beste zender
Claudia
RadioRing genomineerde
Na alle luisterbeurten vind je radio 5 niet zo goed?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Radio 5 beste zender
Claudia
RadioRing genomineerde
post van de maandquote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat lief
vergeet niet je slot te vervangen
minthy staat al uren bij rubber voor de deur met een sleutel die niet pastquote:
Verdomme...quote:Op donderdag 13 november 2014 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy staat al uren bij rubber voor de deur met een sleutel die niet past
wanne boef
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 00:05:44Ik vind dit prachtig :-) KLB / "Door NOS-techredacteur Rachid Finge" #klapjosti #poephoofd reageer retweet
Wie moet nu de MT50 doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 07:41 schreef Evertjan het volgende:
Bart Arens naar Radio 2
https://soundcloud.com/daanbakker-1/bart-arens-weg-bij-3fm
en gisteren om 06.00 was de filelezer op Radio1 nog niet wakker
https://soundcloud.com/eerstjaap/oeps
en Weekend Request.......quote:
Mr hoitjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |