Horen dat ze je niet willen is sowieso niet leuk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wachten is naar.
Aan de andere kant, gelijk horen dat ze je niet willen is ook niet leuk.
Klinkt goed. Allemaal voor twi zijn werk?
Foto maken van het resultaat!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net sollicitatie verstuurd voor mijn oude school. Dus beetje gespannen.
En ik ga straks inkopen doen om een oreo cheesecake te maken.
Hoe is het met jou?
Ik heb er zin in. Hopelijk is die lekker. Mijn taart ontmaagding.quote:
Klopt. Werkloos zijn zuigt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Horen dat ze je niet willen is sowieso niet leuk.
Ik weet nog niet voor wie. Ik heb er een beetje de tering in om het aan hun te geven. Wat onzin is, want eigenlijk is alleen die baas een lul. Dus zal uiteindelijk wel daarheen gaan. Ik wilde gewoon bakken.
Ik zal proberen te onthouden een foto te maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto maken van het resultaat!
Ik heb gister muffins gemaakt en daarna allemaal weggeflikkerd, omdat ik bang was dat ik ze door stress allemaal zou opeten.
Over een week al, nice.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Myraela het volgende:
Die zie ik de komende tijd niet, want over een week naar Praag.En om al die troep nou te bewaren tot daarna.
Ik gun haar wat rust qua d/tquote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef artelligence het volgende:
Hoi Fas. Hoe is het met jouw? Wordt je ook zo moe van grammaticale fouten?
Zoveel zin in.quote:
Morgen tentamen en deadline, plus wat andere dingetjes die inmiddels rechtgezet zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen te onthouden een foto te maken.
Hahaha, jezus. Veel stress? Tentamen tijd?
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel zin in.We werden beiden ziek en we waren er gewoon blij mee, want dan worden we het in Praag tenminste niet.
Veel plezier alvast! Had je nog interesse in een lijstje met leuke kroegjes/locaties overigens?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel zin in.We werden beiden ziek en we waren er gewoon blij mee, want dan worden we het in Praag tenminste niet.
Succes morgen! Die deadline komt me bekend voor,die heb ik morgen ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen tentamen en deadline, plus wat andere dingetjes die inmiddels rechtgezet zijn.
Bohh de taart in de OP.
Idee voor American Pie deel 56.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zou de taart in de OP raken. Of maken.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef yats het volgende:
Veel plezier alvast! Had je nog interesse in een lijstje met leuke kroegjes/locaties overigens?
Oftewel het is grijs en grauw bij jou?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
So, so you think you can tell, heaven from hell. Blue skies from grey.
Zijn sowieso al kutfilms.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idee voor American Pie deel 56.
Oh dearquote:Op donderdag 13 november 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oftewel het is grijs en grauw bij jou?
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn muzikale kennis niet al te ver reikt nee.quote:
Ik kon al niet door het eerste deel komen.quote:
Wish you were here - Pink Floyd.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn muzikale kennis niet al te ver reikt nee.
Ok, even kijken of ik daar straks tijd voor heb.quote:
Die moet ik nog een keer kijken maar zal me de moeite besparen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kon al niet door het eerste deel komen.
Gisteren Equilibrium gekeken. Ook een kutfilm.Had er hoge verwachtingen van.
Ik vond het 'eindgevecht' (quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kon al niet door het eerste deel komen.
Gisteren Equilibrium gekeken. Ook een kutfilm.Had er hoge verwachtingen van.
Is gave seriequote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk sinds kort game of thrones. En ik vind het fucking awesome.!
Nooit aan begonnen omdat twi er al in begonnen was toen we elkaar leerde kennen. Hij keek dat soms op de avonden dat ik werkte, of niet thuis was of whatever. Maar nu kijken we het vanaf het begin. En ik vind het echt één van de leukste series ooit.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Myraela het volgende:
Nooit aan begonnen omdat twi er al in begonnen was toen we elkaar leerde kennen. Hij keek dat soms op de avonden dat ik werkte, of niet thuis was of whatever. Maar nu kijken we het vanaf het begin. En ik vind het echt één van de leukste series ooit.
Die band luisterde ik niet. Eigenlijk veel bands nietquote:
Ja precies, het idee klonk veelbelovend. Die actiescènes waren zowat een kopie van the matrix.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het 'eindgevecht' () zo belachelijk. Het idee was wel leuk.
Die moet ik ook eens kijken. Iedereen zegt dat het een geweldige serie isquote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik zou toch wel weer een film willen zien met van die shootouts zoals in de Matrix.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, het idee klonk veelbelovend. Die actiescènes waren zowat een kopie van the matrix.
Oh slechtquote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die band luisterde ik niet. Eigenlijk veel bands niet
Is het ook, ik bevestig het, dus is het waar. AMEN.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens kijken. Iedereen zegt dat het een geweldige serie is
Je had ze ook bij mij kunnen brengenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb gister muffins gemaakt en daarna allemaal weggeflikkerd, omdat ik bang was dat ik ze door stress allemaal zou opeten.
De dystopie deed wat denken aan 1984, daarom vond ik het interessant.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, het idee klonk veelbelovend. Die actiescènes waren zowat een kopie van the matrix.
Had gekund, maar dan had ik moeten proeven of ze waren gelukt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je had ze ook bij mij kunnen brengen
Nobody is perfect my dear.quote:
We zijn hier niet in de kerk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Is het ook, ik bevestig het, dus is het waar. AMEN.
Kon ik toch proeven? Als ik dan dood neerval weet je genoeg.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had gekund, maar dan had ik moeten proeven of ze waren gelukt.
Zeker aanraderquote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens kijken. Iedereen zegt dat het een geweldige serie is
True, true.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nobody is perfect my dear.
[..]
We zijn hier niet in de kerk.
Sorryquote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nobody is perfect my dear.
[..]
We zijn hier niet in de kerk.
Arme muffinsquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter naar ons kunnen sturen ...quote:
Ik snap nooit dat dit soort nummers scoren.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:41 schreef K44S het volgende:
Wat is dit toch een lekker nummer:
Dan is eigenlijk de originele nog fijner
Het originele is beterquote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat dit soort nummers scoren.
En wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, ik heb een springvorm voor de taart gebietst
Als je dat zou snappen zou jij daar op dat podium staan en die nummers makenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap nog best dat het op een festival tof is. Maar om het ook thuis te gaan luisteren snap ik ook niet zo goed nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
Is het soms eindejaarsuitverkoop of zo qua vacatures? Ik krijg er ineens veel meer in deze periode dan in de periode van eind juni tot nu
Ja voor het einde van het jaar snel nog even die ene vacature opvullen, zodat ze in het nieuwe jaar goed kunnen beginnenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
Is het soms eindejaarsuitverkoop of zo qua vacatures? Ik krijg er ineens veel meer in deze periode dan in de periode van eind juni tot nu
Same problem here.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow wat is met mijn huid de laatste tijd. Zo droog.Kleine schilfertjes op mijn wangen net.
Nee, altijd een normale tot vettige huid gehad. Heel gek dit dus. Had ook al last van droge lippen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Same problem here.
Heb je daar ook last van in de zomer?
Drink je voldoende-water- ?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, altijd een normale tot vettige huid gehad. Heel gek dit dus. Had ook al last van droge lippen.
Krijg je mij straks elke week aan de lijn als je daar terecht komtquote:Op donderdag 13 november 2014 16:05 schreef K44S het volgende:
Morgen een telefonisch gesprek voor een baan als helpdeks medewerker bij Xs4all.
Is het zo slecht gesteld ?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg je mij straks elke week aan de lijn als je daar terecht komt
Wij nemen iets van 150 lijnen bij ze af, bel nog wel eens met ze als er met 1 iets aan de hand is.quote:
Ah, ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij nemen iets van 150 lijnen bij ze af, bel nog wel eens met ze als er met 1 iets aan de hand is.
Succes alvast!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Morgen een telefonisch gesprek voor een baan als helpdeks medewerker bij Xs4all.
De plaatselijke krant faalt hard ( vind ik ). Ivm sinterklaas een gedicht, en ja hoor... ipv ZWARTE ... word het BRUINE piet....
Collega Fokkers!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg je mij straks elke week aan de lijn als je daar terecht komt
Neem je genoeg fruit met vitamine D ?quote:
Join the club.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef artelligence het volgende:
Zo. Ben je eerder op het werk, blijk je ook later naar huis te kunnen. Fijn![]()
Maakt niet uit, toch al een tyfushumeur
Hoezo tyfushumeur ? Je hebt tenminste werkquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef artelligence het volgende:
Zo. Ben je eerder op het werk, blijk je ook later naar huis te kunnen. Fijn![]()
Maakt niet uit, toch al een tyfushumeur
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:28 schreef aeque het volgende:
Mesen die borrelnootjes uit hun hand opzuigen mogen wat mij betreft een nekschot krijgen, jezus wat is dat irritant...
Fruit met vitamine D? Wut.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Neem je genoeg fruit met vitamine D ?
Zo erg ben ik nog niet thuis in de gezondheid.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fruit met vitamine D? Wut.
Ik eet 2 stuks fruit per dag en neem elke dag visolie.
Mis altijd die voedingswaardetabel op fruit, is nooit te zien wat er nu in zitquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Neem je genoeg fruit met vitamine D ?
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Mis altijd die voedingswaardetabel op fruit, is nooit te zien wat er nu in zit
Denk dat het met de vitaminen in mijn geval wel snor zit.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nog niet thuis in de gezondheid.
Maar dmv aantal zonuren in de wintertijd, is het extra nemen van vitamine D belangrijk.
Vandaar
Dan kan ik je de armen van Superman aanbevelenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het met de vitaminen in mijn geval wel snor zit.Maar bedankt voor het meedenken. Misschien is het gewoon de kou.
Grote kans. Ik zou wat lippenbalsem opsmeren ter bescherming. Uierzalf werkt ook erg goed, maar dat is wel meteen heel erg vet.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het met de vitaminen in mijn geval wel snor zit.Maar bedankt voor het meedenken. Misschien is het gewoon de kou.
Zo warm voelt staal anders niet aan hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan kan ik je de armen van Superman aanbevelen
Dat probeer ik sommige mensen ook te vertellen. Maar ja, die drang om te overleven he...quote:Op donderdag 13 november 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Hahaha leuk, een opiniestuk schrijven met iemand die 'meningen achterhaald vindt'.
Weet je wat ook achterhaald is? Adem halen. Gewoon niet meer doen.
Is er ook een superwoman?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan kan ik je de armen van Superman aanbevelen
Supergirl:quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo warm voelt staal anders niet aan hoor
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Hahaha leuk, een opiniestuk schrijven met iemand die 'meningen achterhaald vindt'.
Weet je wat ook achterhaald is? Adem halen. Gewoon niet meer doen.
Als er een superwoman is, mag ze me PM'enquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]. Net zo nutteloos als de hele pieten discussie.
Vandaag zag ik ook weer een betoog van een (lichtgetinte) jongedame langs komen dat het pure slavernij was.
Tja, dan mogen we ook geen jodenkoeken meer kopen... heeft te maken met de 2e wereld oorlog
Jodenkoeken hebben toch helemaal niets te maken met die verschrikking tussen '40-'45?quote:
Mag je hier FB linkjes plaatsen ?quote:
En "zwarte pieten"van sinterklaas niks te maken met slavernijquote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jodenkoeken hebben toch helemaal niets te maken met die verschrikking tussen '40-'45?
*Jodekoekenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jodenkoeken hebben toch helemaal niets te maken met die verschrikking tussen '40-'45?
Jij vindt meningen ook achterhaald?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef K44S het volgende:
. Net zo nutteloos als de hele pieten discussie.
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt meningen ook achterhaald?
Echt fuck it, ik schrijf zelf wel wat.
W/e.quote:
Als het al iets ermee te maken heeft, dan zeker niet negatief.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef K44S het volgende:
[..]
En "zwarte pieten"van sinterklaas niks te maken met slavernij
Negerzoenen zijn inderdaad heerlijk. Lang geleden dat ik die genuttigd heb.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Jodekoeken en negerzoenen (JA NEGERZOENEN, GEEN 'ZOENTJES' OF HOE HET NU HEET) zijn wel belachelijk lekker.Blijkbaar smaakt politieke incorrectheid gewoon zalig.
Mee eens.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
W/e.
[..]
Als het al iets ermee te maken heeft, dan zeker niet negatief.
Ik ben niet bang voor je schrijfselsquote:
Buys zoenen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Jodekoeken en negerzoenen (JA NEGERZOENEN, GEEN 'ZOENTJES' OF HOE HET NU HEET) zijn wel belachelijk lekker.Blijkbaar smaakt politieke incorrectheid gewoon zalig.
Ik heb ook wel eens normale Marokkanen gezien. Helaas worden ze ondergesneeuwd door de slechte variant.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Mee eens.
God, wat zijn die interviews met Pownews slecht zeg....
En dan janken dat ik m'n "vooroordeel" al klaar heb bij die Marokkanen.
Alle Nederlanders zijn junkies. Er zitten wel eens normale tussen, maar ja...quote:Op donderdag 13 november 2014 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens normale Marokkanen gezien. Helaas worden ze ondergesneeuwd door de slechte variant.
Er zal ook wel naast de werkelijke opnamen wat zijn gezegd met : "Als jij nou ik neuk jullie allemaal de moeder zeggen ,krijg je van mij 10 euro".quote:Op donderdag 13 november 2014 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens normale Marokkanen gezien. Helaas worden ze ondergesneeuwd door de slechte variant.
en hoeren/klompenlopers niet te vergetenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alle Nederlanders zijn junkies. Er zitten wel eens normale tussen, maar ja...
En dan het liefste tegelijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
en hoeren/klompenlopers niet te vergeten
Dat is wel op en top Nederlands ja. Mits ze natuurlijk dan wel delftsblauwe lingerie aanheeft dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan het liefste tegelijk.
Op klompen lekker blowen met een hoer.
Zonder condoom. En dan tussen de boodschappen door even een abortus.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan het liefste tegelijk.
Op klompen lekker blowen met een hoer.
Dat heeft iedere nederlandse vrouw toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel op en top Nederlands ja. Mits ze natuurlijk dan wel delftsblauwe lingerie aanheeft dan.
Ja, krijg je bij opening van een spaarrekening als vrouw natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft iedere nederlandse vrouw toch?
Ik nog nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaar die vraag over cupmaten op het aanvraagformulier.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, krijg je bij opening van een spaarrekening als vrouw natuurlijk
Ja, wat krijg je als jongetje ook alweer? Schaatsen toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar die vraag over cupmaten op het aanvraagformulier.
Er schijnt wel een leuke knuffelmarokkaan te zijn. Ali B heet ie geloof ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Ik verkeer niet in kringen waar Marokkanen ook komen.
Ik kreeg zo'n delftsblauwe string met een slurf.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wat krijg je als jongetje ook alweer? Schaatsen toch?
ohquote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n delftsblauwe string met een slurf.
Ik had al schaatsen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh![]()
verkeerde vakje ingevuld? of was dat een speciale actie?
Dan pas ik. Vervelende kerel is dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er schijnt wel een leuke knuffelmarokkaan te zijn. Ali B heet ie geloof ik.
Er is een verschil tussen leuk zijn en denken dat je leuk bentquote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
DISKRIMINAZI!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan pas ik. Vervelende kerel is dat.
Je kan het ook beide zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is.een verschil tussen leuk zijn en denken dat je leuk bent.
Jawel. Dat verschil blijft echterquote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kan het ook beide zijn natuurlijk.
Niet zo erg als Hep.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben erger dan Hitler.
Die had tenminste nog een hippe snor.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben erger dan Hitler.
Ali B ja. Apart figuur, mag hem niet zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat komt...quote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Marokkanen.
Die wil ook een soort genocide plegen?quote:
Klopt. Hep is wel wat erger, het boefje.quote:
Mijn baard is veel hipper.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die had tenminste nog een hippe snor.
Zeg het maar jongen. Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat komt...
Hipsters....quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Hep is wel wat erger, het boefje.
[..]
Mijn baard is veel hipper.
En een wereld domineren waarin iedereen blank is.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die wil ook een soort genocide plegen?
Hip =/= hipsterquote:
Blijven toch rare jongens he die katwijkers.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
En een wereld domineren waarin iedereen blank is.
Dat komt omdat je erop lijktquote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Marokkanen.
Mijn hart is zo hard, daar valt geen kuil van te maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg het maar jongen. Maak van je hart geen moordkuil.
Aber natürlich.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
En een wereld domineren waarin iedereen blank is.
Mooie idealen toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijven toch rare jongens he die katwijkers.
Het is gelukkig ook niet serieus.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op onze donkere medemens.
Mensen die het verschil niet kunnen zien tussen een indo en noord-afrikaanquote:
Was laatst een discussie in NWS of POL, over het begrip ras. De echte policor mensen bleven natuurlijk volhouden dat er geen verschil was tussen mensen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet kunnen zien tussen een indo en noord-afrikaan
Een pot natquote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet kunnen zien tussen een indo en noord-afrikaan
Was een grapje. Ik weet natuurlijk wel hoe die heet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ali B ja. Apart figuur, mag hem niet zo.
Ook een pot nat, idd.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou altijd van blonde mensen
Ja, Bouali of ietsquote:Op donderdag 13 november 2014 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was een grapje. Ik weet natuurlijk wel hoe die heet.
Ligt eraan wat ze doenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
Good girls are bad girls that haven't been caught. Wat een wijsheid.
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
Good girls are bad girls that haven't been caught. Wat een wijsheid.
Kwam langs in de songtekst van 5 Seconds of Summer.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:27 schreef K44S het volgende:
[..], van die zinnen, dat als ik ze op tinder zie.... ik naar links swype....
Zo houd ik er maar weinig over ....
Ach, het is beter dan: nigga nigga nigga of stupid hoequote:Op donderdag 13 november 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kwam langs in de songtekst van 5 Seconds of Summer.
Dat dus.quote:
Waar moet ik me anders op vervelen ?(naastfok)quote:
Want roem en rijkdom is het grootste streven...quote:Op donderdag 13 november 2014 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat zou snappen zou jij daar op dat podium staan en die nummers maken
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar moet ik me anders op vervelen ?(naastfok)
Als ik naast twitter ergens een gloednieuwehekel aan heb... is't wel instakiloquote:
Dan lid worden van de Donald Duck Club. Maak je ook een goede beurt bij de dames hierquote:Op donderdag 13 november 2014 18:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik naast twitter ergens een gloednieuwehekel aan heb... is't wel instakilo
Hola Lolaquote:
Jezelf?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar moet ik me anders op vervelen ?(naastfok)
Uiteraardquote:Op donderdag 13 november 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want roem en rijkdom is het grootste streven...
Tss......quote:
Ooo-omdat jij er weer bent... hihiquote:Op donderdag 13 november 2014 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom stotter je?
[..]
Hey jij hier?
Ja, jij ook?quote:
Nouhja zegquote:Op donderdag 13 november 2014 18:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Tss......
[..]
Ooo-omdat jij er weer bent... hihi
Ja ik ook! Hoe tofquote:
hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja zeg
[..]
Ja ik ook! Hoe tof
Toffe mensen zijn we!quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet hoor
Stotteren is vrolijk?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wil je dan niet zo vrolijk worden benaderd?
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg hier een beetje neurotisch "Everything is awesome!"-gevoel van
Dat is het toch ook?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg hier een beetje neurotisch "Everything is awesome!"-gevoel van
Uhu.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stotteren is vrolijk?
Eerder verlegen toch?
/smoothquote:
Nou niet meteen zo he?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Uhu.
Ach, laat mn aardige bedoeling maar weer zitten...
Pretty much sums it up.quote:
Als het allerlaatste woordje er niet bij had gestaan had ik je een rode kater aangeraden.quote:
Ook vrolijkquote:Op donderdag 13 november 2014 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hello mensen.
Ik ben vrolijk![]()
Hoe is t met jullie?
Nog gelukt met schrijven?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hello mensen.
Ik ben vrolijk![]()
Hoe is t met jullie?
Okquote:
Gewoon op een conducteur poepen joh.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
Godver, elke keer als ik met de trein ga zijn de wc's defect..
Oh, in de trein naar 't toilet moet je ook enkel willen wanneer je een ziekte op wilt lopen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
Godver, elke keer als ik met de trein ga zijn de wc's defect..
Prullenbakje...quote:Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon op een conducteur poepen joh.
"Wat bent u aan het doen?"quote:
gewoon schijt aan hebben idd.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon op een conducteur poepen joh.
Precies. Oplossingsgericht denken noemen we dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Wat bent u aan het doen?"
"Ik zit te schijten. Geef even uw ticketboekje, ik heb geen wc-papier."
Ja, als je dan toch een bon krijgt kun je meteen laten zien waar ie doorheen gaat.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Oplossingsgericht denken noemen we dat.
op je hol? dat jeukt nogal volgens mij. vlammende diarree!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet doen hoor...![]()
warm koud warm koud warm koudquote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef perro. het volgende:
[..]
op je hol? dat jeukt nogal volgens mij. vlammende diarree!
Maar dat is zo fijn tegen spierpijnquote:Op donderdag 13 november 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet doen hoor...![]()
Ja dat welquote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is zo fijn tegen spierpijn.
Sport?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is zo fijn tegen spierpijn.
heb je je bips vandaag goed gewassen schatje? woensdag anaaldag!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
warm koud warm koud warm koud![]()
ik had geen tijd, morgen weerquote:
Het is donderdagquote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je je bips vandaag goed gewassen schatje? woensdag anaaldag!
vooruit lieverd. betreden op eigen risico, ik heb per ongeluk tijgerbalsem ipv glijmiddel gebruikt.
Mutsquote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
warm koud warm koud warm koud![]()
Livin' on the edge?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je je bips vandaag goed gewassen schatje? woensdag anaaldag!
vooruit lieverd. betreden op eigen risico, ik heb per ongeluk tijgerbalsem ipv glijmiddel gebruikt.
Dat is waar.quote:
heb je er even opgezeten?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn collega vergat zijn muts bijna, ik heb hem een koud hoofd bespaard
Een muts! Dat moet ik nog kopen voor de winter echt begint.quote:
Lange haren niet voldoende?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een muts! Dat moet ik nog kopen voor de winter echt begint.
Ik heb mijn haar niet los wanneer ik aan het werk ben. En alsnog ontsnapt de meeste lichaamswarmte via het hoofd.quote:
nee, maar hij lag op de verwarmingquote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je er even opgezeten?
/inkopper #1
je muts?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar hij lag op de verwarming
True, true. Mooie muts kopen dan!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar niet los wanneer ik aan het werk ben. En alsnog ontsnapt de meeste lichaamswarmte via het hoofd.
Ik ga zaterdag kijken of ik wat leuks kan vinden.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, true. Mooie muts kopen dan!
Kan nog leuk wordenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik kwam erachter dat twee van m'n collega's ws iets hebben met elkaardacht t al n tijdje, maar ben niet de enige die dat denkt en bovendien had n andere collega hen n paar keer betrapt terwijl zij op z'n schoot zat.
Intriges intriges
De een is 50 en getrouwd met twee kinderen, de ander is 28.
Fijn is dat ja!quote:
Jou staat alles toch goedquote:Op donderdag 13 november 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag kijken of ik wat leuks kan vinden.
Wow behoorlijk verschilquote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik kwam erachter dat twee van m'n collega's ws iets hebben met elkaardacht t al n tijdje, maar ben niet de enige die dat denkt en bovendien had n andere collega hen n paar keer betrapt terwijl zij op z'n schoot zat.
Intriges intriges
Owgod, dat gaat ellende gevenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Intriges intriges
Was het maar waarquote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden
[..]
Fijn is dat ja!
[..]
Jou staat alles toch goed
Oh oh. Keep us postedquote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Intriges intriges
Tuurlijk welquote:
nou ja, ik heb zelf dus alleen vermoedens, de rest heb ik via via.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh oh. Keep us posted? Beter dan GTST.
Ik heb medelijden met de partner(s) van die luiquote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Intriges intriges
partner en dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de partner(s) van die luivreemdgaan is echt voor zwakzinnigen
Daar valt op FOK niet normaal over te praten.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
partner en dat ben ik niet met je eens.
Maar das n totaal ander onderwerp.
dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar valt op FOK niet normaal over te praten.
Natuurlijk. Anders is niemand geïnteresseerd.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Barbusse het volgende:
Oh, zo hoor je dus iemand uit te vragen!
[ afbeelding ]
Zo doe jij het dusquote:Op donderdag 13 november 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Anders is niemand geïnteresseerd.
kans dat ie mee gaat is dan vrij groot idd, kans dat t wat wordt, lijkt me minder.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Het was al zo vreemd dat iemand zoals ik überhaupt dates had hè.quote:
Zal het eens proberenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Mijlenver.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Natuurlijk is dat jullie reactie, jullie zijn vast van die vrouwen die zich volledig laten door hun emoties en vast zelf al eens een misstap hebben begaan. Geen wonder dat jullie er daarom die mening op nahouden. T alternatief is erkennen dat vreemdgaan verachtelijk is, dat je om iemand waar je zgn van houdt of iig heel erg om geeft, zo'n erge pijn te willen doen uit egoïstische motieven, een stuitend gebrek aan empathie moet hebben... maar dan moet er sprake zijn van enige vorm van zelfkritiek, wat bij veel vreemdgangers al ontbreekt om mee te beginnen.
Zit ik er ver naast?
Goed plan.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jalekker eten en ik schenk even iets te drinken in
je zit er heel ver naastquote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Natuurlijk is dat jullie reactie, jullie zijn vast van die vrouwen die zich volledig laten door hun emoties en vast zelf al eens een misstap hebben begaan. Geen wonder dat jullie er daarom die mening op nahouden. T alternatief is erkennen dat vreemdgaan verachtelijk is, dat je om iemand waar je zgn van houdt of iig heel erg om geeft, zo'n erge pijn te willen doen uit egoïstische motieven, een stuitend gebrek aan empathie moet hebben... maar dan moet er sprake zijn van enige vorm van zelfkritiek, wat bij veel vreemdgangers al ontbreekt om mee te beginnen.
Zit ik er ver naast?
Well, ik vind t alleen maar prettig als ik ernaast zit wdb dan hoor. Ik vind vreemdgaan echt verachtelijk. Enige verzachte omstandigheden die ik kan bedenken is als je partner je fysiek mishandelt of zelf eerst al vreemd is gegaan. Verder zijn er eigenlijk geen excuses, wmb.quote:
Zo'n vrouw ben ik nietquote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Natuurlijk is dat jullie reactie, jullie zijn vast van die vrouwen die zich volledig laten leiden door hun emoties en vast zelf al eens een misstap hebben begaan. Geen wonder dat jullie er daarom die mening op nahouden. T alternatief is erkennen dat vreemdgaan verachtelijk is, dat je om iemand waar je zgn van houdt of iig heel erg om geeft, zo'n erge pijn te willen doen uit egoïstische motieven, een stuitend gebrek aan empathie moet hebben... maar dan moet er sprake zijn van enige vorm van zelfkritiek, wat bij veel vreemdgangers al ontbreekt om mee te beginnen.
Zit ik er ver naast?
Wauw... Nog nooit iemand gezien die er zoveel naast zit.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Natuurlijk is dat jullie reactie, jullie zijn vast van die vrouwen die zich volledig laten leiden door hun emoties en vast zelf al eens een misstap hebben begaan. Geen wonder dat jullie er daarom die mening op nahouden. T alternatief is erkennen dat vreemdgaan verachtelijk is, dat je om iemand waar je zgn van houdt of iig heel erg om geeft, zo'n erge pijn te willen doen uit egoïstische motieven, een stuitend gebrek aan empathie moet hebben... maar dan moet er sprake zijn van enige vorm van zelfkritiek, wat bij veel vreemdgangers al ontbreekt om mee te beginnen.
Zit ik er ver naast?
2 wrongs dont make a rightquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Well, ik vind t alleen maar prettig als ik ernaast zit wdb dan hoor. Ik vind vreemdgaan echt verachtelijk. Enige verzachte omstandigheden die ik kan bedenken is als je partner je fysiek mishandelt of zelf eerst al vreemd is gegaan. Verder zijn er eigenlijk geen excuses, wmb.
Heb jij ff mazzel dat ik single benquote:Op donderdag 13 november 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
Ik wou je net gaan hosselen verdomme
Ohai schatjuhquote:Op donderdag 13 november 2014 19:52 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel dat ik single ben
Mijn hart, wat doe je?quote:
Volgende keer beter mikken.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw... Nog nooit iemand gezien die er zoveel naast zit.
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai schatjuh
Oh wacht ik ben bezet
FOEI IK
Zo denk ik er ook over hoor, maarjaquote:Op donderdag 13 november 2014 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
2 wrongs dont make a right
Maak het dan uit, ga weg.
whaha, dus als je partner slaat of zelf vreemdgaat, mag het wel?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Well, ik vind t alleen maar prettig als ik ernaast zit wdb dan hoor. Ik vind vreemdgaan echt verachtelijk. Enige verzachte omstandigheden die ik kan bedenken is als je partner je fysiek mishandelt of zelf eerst al vreemd is gegaan. Verder zijn er eigenlijk geen excuses, wmb.
Waarom denk je dat wij een misstap hebben begaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:54 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoor, maarjaik ben geen vrouw en word niet geslagen door mn vriend/man. Dus ga ik daar ook niet over oordelen.
Joh doe dat lekker hierquote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Zit ik er ver naast?
Je bekijkt het wel erg zwart-wit. Ik wil je best het een en ander vertellen, maar niet hier. Je mag eventueel PM'en als je interesse hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
May the Gods damn you to eternal Hellquote:Op donderdag 13 november 2014 19:54 schreef rival het volgende:
[..]
Kocht em voor 50 cent en begon te stampen
Om vreemd te gaan met jou?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bekijkt het wel erg zwart-wit. Ik wil je best het een en ander vertellen, maar niet hier. Je mag eventueel PM'en als je interesse hebt.
Je bent genaaid door een man en deed zelf niets fout?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bekijkt het wel erg zwart-wit. Ik wil je best het een en ander vertellen, maar niet hier. Je mag eventueel PM'en als je interesse hebt.
Whut?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Zit ik er ver naast?
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent genaaid door een man en deed zelf niets fout?
Not my cup of tea.quote:
eens. uiterst vermoeiende discussie is al 238457329544395798 keer gevoerd op fok! en dit is een sc.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]?
Ik vind deze SC gewoon niet de plek om daarover te praten.
Dit ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:10 schreef perro. het volgende:
[..]
eens. uiterst vermoeiende discussie is al 238457329544395798 keer gevoerd op fok! en dit is een sc.
Als je vreemdgaat verdien je geen tweede kans.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als je vreemdgaan normaal vindt, hoor je niet in een relatie thuis..
Wij mannen kunnen gelukkig gemakkelijk staan.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in de trein naar 't toilet moet je ook enkel willen wanneer je een ziekte op wilt lopen.
Sorry. Ik was even beetje lomp om het lomp zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]?
Ik vind deze SC gewoon niet de plek om daarover te praten.
Biggetjesquote:Op donderdag 13 november 2014 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat verdien je geen tweede kans.
En ja, laten we het vooral over iets leukers hebben
[ afbeelding ]
Iets voor jou Samske?
Had ik het toch goed onthoudenquote:
Bacon is lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |