Horen dat ze je niet willen is sowieso niet leuk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wachten is naar.
Aan de andere kant, gelijk horen dat ze je niet willen is ook niet leuk.
Klinkt goed. Allemaal voor twi zijn werk?
Foto maken van het resultaat!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net sollicitatie verstuurd voor mijn oude school. Dus beetje gespannen.
En ik ga straks inkopen doen om een oreo cheesecake te maken.
Hoe is het met jou?
Ik heb er zin in. Hopelijk is die lekker. Mijn taart ontmaagding.quote:
Klopt. Werkloos zijn zuigt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Horen dat ze je niet willen is sowieso niet leuk.
Ik weet nog niet voor wie. Ik heb er een beetje de tering in om het aan hun te geven. Wat onzin is, want eigenlijk is alleen die baas een lul. Dus zal uiteindelijk wel daarheen gaan. Ik wilde gewoon bakken.
Ik zal proberen te onthouden een foto te maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto maken van het resultaat!
Ik heb gister muffins gemaakt en daarna allemaal weggeflikkerd, omdat ik bang was dat ik ze door stress allemaal zou opeten.
Over een week al, nice.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Myraela het volgende:
Die zie ik de komende tijd niet, want over een week naar Praag.En om al die troep nou te bewaren tot daarna.
Ik gun haar wat rust qua d/tquote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef artelligence het volgende:
Hoi Fas. Hoe is het met jouw? Wordt je ook zo moe van grammaticale fouten?
Zoveel zin in.quote:
Morgen tentamen en deadline, plus wat andere dingetjes die inmiddels rechtgezet zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen te onthouden een foto te maken.
Hahaha, jezus. Veel stress? Tentamen tijd?
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel zin in.We werden beiden ziek en we waren er gewoon blij mee, want dan worden we het in Praag tenminste niet.
Veel plezier alvast! Had je nog interesse in een lijstje met leuke kroegjes/locaties overigens?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel zin in.We werden beiden ziek en we waren er gewoon blij mee, want dan worden we het in Praag tenminste niet.
Succes morgen! Die deadline komt me bekend voor,die heb ik morgen ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen tentamen en deadline, plus wat andere dingetjes die inmiddels rechtgezet zijn.
Bohh de taart in de OP.
Idee voor American Pie deel 56.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zou de taart in de OP raken. Of maken.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef yats het volgende:
Veel plezier alvast! Had je nog interesse in een lijstje met leuke kroegjes/locaties overigens?
Oftewel het is grijs en grauw bij jou?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
So, so you think you can tell, heaven from hell. Blue skies from grey.
Zijn sowieso al kutfilms.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idee voor American Pie deel 56.
Oh dearquote:Op donderdag 13 november 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oftewel het is grijs en grauw bij jou?
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn muzikale kennis niet al te ver reikt nee.quote:
Ik kon al niet door het eerste deel komen.quote:
Wish you were here - Pink Floyd.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn muzikale kennis niet al te ver reikt nee.
Ok, even kijken of ik daar straks tijd voor heb.quote:
Die moet ik nog een keer kijken maar zal me de moeite besparen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kon al niet door het eerste deel komen.
Gisteren Equilibrium gekeken. Ook een kutfilm.Had er hoge verwachtingen van.
Ik vond het 'eindgevecht' (quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kon al niet door het eerste deel komen.
Gisteren Equilibrium gekeken. Ook een kutfilm.Had er hoge verwachtingen van.
Is gave seriequote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk sinds kort game of thrones. En ik vind het fucking awesome.!
Nooit aan begonnen omdat twi er al in begonnen was toen we elkaar leerde kennen. Hij keek dat soms op de avonden dat ik werkte, of niet thuis was of whatever. Maar nu kijken we het vanaf het begin. En ik vind het echt één van de leukste series ooit.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Myraela het volgende:
Nooit aan begonnen omdat twi er al in begonnen was toen we elkaar leerde kennen. Hij keek dat soms op de avonden dat ik werkte, of niet thuis was of whatever. Maar nu kijken we het vanaf het begin. En ik vind het echt één van de leukste series ooit.
Die band luisterde ik niet. Eigenlijk veel bands nietquote:
Ja precies, het idee klonk veelbelovend. Die actiescènes waren zowat een kopie van the matrix.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het 'eindgevecht' () zo belachelijk. Het idee was wel leuk.
Die moet ik ook eens kijken. Iedereen zegt dat het een geweldige serie isquote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik zou toch wel weer een film willen zien met van die shootouts zoals in de Matrix.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, het idee klonk veelbelovend. Die actiescènes waren zowat een kopie van the matrix.
Oh slechtquote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die band luisterde ik niet. Eigenlijk veel bands niet
Is het ook, ik bevestig het, dus is het waar. AMEN.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens kijken. Iedereen zegt dat het een geweldige serie is
Je had ze ook bij mij kunnen brengenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb gister muffins gemaakt en daarna allemaal weggeflikkerd, omdat ik bang was dat ik ze door stress allemaal zou opeten.
De dystopie deed wat denken aan 1984, daarom vond ik het interessant.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, het idee klonk veelbelovend. Die actiescènes waren zowat een kopie van the matrix.
Had gekund, maar dan had ik moeten proeven of ze waren gelukt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je had ze ook bij mij kunnen brengen
Nobody is perfect my dear.quote:
We zijn hier niet in de kerk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Is het ook, ik bevestig het, dus is het waar. AMEN.
Kon ik toch proeven? Als ik dan dood neerval weet je genoeg.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had gekund, maar dan had ik moeten proeven of ze waren gelukt.
Zeker aanraderquote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens kijken. Iedereen zegt dat het een geweldige serie is
True, true.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nobody is perfect my dear.
[..]
We zijn hier niet in de kerk.
Sorryquote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nobody is perfect my dear.
[..]
We zijn hier niet in de kerk.
Arme muffinsquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter naar ons kunnen sturen ...quote:
Ik snap nooit dat dit soort nummers scoren.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:41 schreef K44S het volgende:
Wat is dit toch een lekker nummer:
Dan is eigenlijk de originele nog fijner
Het originele is beterquote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat dit soort nummers scoren.
En wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, ik heb een springvorm voor de taart gebietst
Als je dat zou snappen zou jij daar op dat podium staan en die nummers makenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap nog best dat het op een festival tof is. Maar om het ook thuis te gaan luisteren snap ik ook niet zo goed nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
Is het soms eindejaarsuitverkoop of zo qua vacatures? Ik krijg er ineens veel meer in deze periode dan in de periode van eind juni tot nu
Ja voor het einde van het jaar snel nog even die ene vacature opvullen, zodat ze in het nieuwe jaar goed kunnen beginnenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
Is het soms eindejaarsuitverkoop of zo qua vacatures? Ik krijg er ineens veel meer in deze periode dan in de periode van eind juni tot nu
Same problem here.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow wat is met mijn huid de laatste tijd. Zo droog.Kleine schilfertjes op mijn wangen net.
Nee, altijd een normale tot vettige huid gehad. Heel gek dit dus. Had ook al last van droge lippen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Same problem here.
Heb je daar ook last van in de zomer?
Drink je voldoende-water- ?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, altijd een normale tot vettige huid gehad. Heel gek dit dus. Had ook al last van droge lippen.
Krijg je mij straks elke week aan de lijn als je daar terecht komtquote:Op donderdag 13 november 2014 16:05 schreef K44S het volgende:
Morgen een telefonisch gesprek voor een baan als helpdeks medewerker bij Xs4all.
Is het zo slecht gesteld ?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg je mij straks elke week aan de lijn als je daar terecht komt
Wij nemen iets van 150 lijnen bij ze af, bel nog wel eens met ze als er met 1 iets aan de hand is.quote:
Ah, ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij nemen iets van 150 lijnen bij ze af, bel nog wel eens met ze als er met 1 iets aan de hand is.
Succes alvast!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Morgen een telefonisch gesprek voor een baan als helpdeks medewerker bij Xs4all.
De plaatselijke krant faalt hard ( vind ik ). Ivm sinterklaas een gedicht, en ja hoor... ipv ZWARTE ... word het BRUINE piet....
Collega Fokkers!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg je mij straks elke week aan de lijn als je daar terecht komt
Neem je genoeg fruit met vitamine D ?quote:
Join the club.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef artelligence het volgende:
Zo. Ben je eerder op het werk, blijk je ook later naar huis te kunnen. Fijn![]()
Maakt niet uit, toch al een tyfushumeur
Hoezo tyfushumeur ? Je hebt tenminste werkquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef artelligence het volgende:
Zo. Ben je eerder op het werk, blijk je ook later naar huis te kunnen. Fijn![]()
Maakt niet uit, toch al een tyfushumeur
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:28 schreef aeque het volgende:
Mesen die borrelnootjes uit hun hand opzuigen mogen wat mij betreft een nekschot krijgen, jezus wat is dat irritant...
Fruit met vitamine D? Wut.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Neem je genoeg fruit met vitamine D ?
Zo erg ben ik nog niet thuis in de gezondheid.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fruit met vitamine D? Wut.
Ik eet 2 stuks fruit per dag en neem elke dag visolie.
Mis altijd die voedingswaardetabel op fruit, is nooit te zien wat er nu in zitquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Neem je genoeg fruit met vitamine D ?
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Mis altijd die voedingswaardetabel op fruit, is nooit te zien wat er nu in zit
Denk dat het met de vitaminen in mijn geval wel snor zit.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nog niet thuis in de gezondheid.
Maar dmv aantal zonuren in de wintertijd, is het extra nemen van vitamine D belangrijk.
Vandaar
Dan kan ik je de armen van Superman aanbevelenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het met de vitaminen in mijn geval wel snor zit.Maar bedankt voor het meedenken. Misschien is het gewoon de kou.
Grote kans. Ik zou wat lippenbalsem opsmeren ter bescherming. Uierzalf werkt ook erg goed, maar dat is wel meteen heel erg vet.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het met de vitaminen in mijn geval wel snor zit.Maar bedankt voor het meedenken. Misschien is het gewoon de kou.
Zo warm voelt staal anders niet aan hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan kan ik je de armen van Superman aanbevelen
Dat probeer ik sommige mensen ook te vertellen. Maar ja, die drang om te overleven he...quote:Op donderdag 13 november 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Hahaha leuk, een opiniestuk schrijven met iemand die 'meningen achterhaald vindt'.
Weet je wat ook achterhaald is? Adem halen. Gewoon niet meer doen.
Is er ook een superwoman?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan kan ik je de armen van Superman aanbevelen
Supergirl:quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo warm voelt staal anders niet aan hoor
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Hahaha leuk, een opiniestuk schrijven met iemand die 'meningen achterhaald vindt'.
Weet je wat ook achterhaald is? Adem halen. Gewoon niet meer doen.
Als er een superwoman is, mag ze me PM'enquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]. Net zo nutteloos als de hele pieten discussie.
Vandaag zag ik ook weer een betoog van een (lichtgetinte) jongedame langs komen dat het pure slavernij was.
Tja, dan mogen we ook geen jodenkoeken meer kopen... heeft te maken met de 2e wereld oorlog
Jodenkoeken hebben toch helemaal niets te maken met die verschrikking tussen '40-'45?quote:
Mag je hier FB linkjes plaatsen ?quote:
En "zwarte pieten"van sinterklaas niks te maken met slavernijquote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jodenkoeken hebben toch helemaal niets te maken met die verschrikking tussen '40-'45?
*Jodekoekenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jodenkoeken hebben toch helemaal niets te maken met die verschrikking tussen '40-'45?
Jij vindt meningen ook achterhaald?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef K44S het volgende:
. Net zo nutteloos als de hele pieten discussie.
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt meningen ook achterhaald?
Echt fuck it, ik schrijf zelf wel wat.
W/e.quote:
Als het al iets ermee te maken heeft, dan zeker niet negatief.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef K44S het volgende:
[..]
En "zwarte pieten"van sinterklaas niks te maken met slavernij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |