Woensdag 12 november - Nederland v Mexico - 20:30 (SBS/FOX Sports)twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 12:57:47Clasie en Van Persie spelen niet tegen Mexico vanwege blessures. Willems en Robben beginnen, zo verklapt Hiddink. #NEDMEX reageer retweet
Ik ben niet zo'n fan van Clasie. Ik zie dan liever Nigel de Jong met puntje naar achteren en Strootman en Klaassen ervoor die veel energie in de wedstrijd leggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja Clasie + Strootman en dan Klaassen daar voor.
Heb je vele meer controle heel het middenveld en een betere schakeling tussen aanval en verdediging
Het is nu veel te aanvallend ingesteld wat Sloebeend al terecht opmerkte is dat gewoon kut ze moeten constant mee opkomen en zijn dat helemaal niet gewend bij hun clubs man .
Hopelijk maakt van Dijk deze winter de overstap naar de Premier League, dan kunnen we hem echt goed beoordelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste opstelling:
Krul
Vd Wiel - Van Dijk - Vlaar - Pieters/Willems/Kongolo (afhankelijk van de tegenstander)
De Jong - Sneijder - Strootman
Robben - van Persie - Depay
Het was ook niet zo'n hele handige overstap van Van Dijk naar Celtic. Ligt dus ook deels aan hem zelf vind ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk maakt van Dijk deze winter de overstap naar de Premier League, dan kunnen we hem echt goed beoordelen.
Het is niet voor niks dat van Gaal en Hiddink hem allebei niet goed genoeg hebben bevonden.
Nigel de Jong of Clasie maakt me geen moer uit maar wel eentje die zorgt dat in de omschakeling ook oog is voor het verdedigende aspect, Sneijder was gisteren weer waardeloos had een kans maar dat schot leek nergens op.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Clasie. Ik zie dan liever Nigel de Jong met puntje naar achteren en Strootman en Klaassen ervoor die veel energie in de wedstrijd leggen.
Of Sneijder in de punt naar achteren in de Pirlo-rol met Strootman en Klaassen als een soort Vidal/Pogba.
Middenveld, aanval, krul, vlaar en vd wiel staan allemaal goed. 100% die opstelling alleen van dijk twijfel..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste opstelling:
Krul
Vd Wiel - Van Dijk - Vlaar - Pieters/Willems/Kongolo (afhankelijk van de tegenstander)
Robben - van Persie/Huntelaar - Depay
Het is toch wel een verschil of je de Jong of Clasie opstelt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nigel de Jong of Clasie maakt me geen moer uit maar wel eentje die zorgt dat in de omschakeling ook oog is voor het verdedigende aspect, Sneijder was gisteren weer waardeloos had een kans maar dat schot leek nergens op.
Guus maakt er echt een zooitje van
Huntelaar past niet in dit systeem, dus daarom van Persie. Speel je tegen kleinere landjes kun je Huntelaar ipv Sneijder opstellen zelfs.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Middenveld, aanval, krul, vlaar en vd wiel staan allemaal goed. 100% die opstelling alleen van dijk twijfel..
Hoezo? Hij zal daar wel prima verdienen, heeft CL gespeeld en speelt thuis voor 60.000 fanatieke supporters. En hij kan altijd nog de stap maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef S15 het volgende:
[..]
Het was ook niet zo'n hele handige overstap van Van Dijk naar Celtic. Ligt dus ook deels aan hem zelf vind ik.
Blind moet je niet als CV opstellen, is veel te traag en word sowieso weggespeeld daar.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
What about Blind/De Jong een linie naar achteren? Is dat nog een optie?
Ze zijn beiden niet fit nu.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is toch wel een verschil of je de Jong of Clasie opstelt.
Speelde bij United ook als cv dit weekend toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind moet je niet als CV opstellen, is veel te traag en word sowieso weggespeeld daar.
De Jong als CV lijkt me ook niet geweldig, maakt ook nog iets teveel overtredingen.
Ja maar dat kwam omdat Louis anders met twee 18-jarigen in het centrum moest spelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelde bij United ook als cv dit weekend toch?
Voor zijn portemonnee zal het prima zijn ja. Maar hij had ook naar een Nederlandse topclub kunnen gaan. De Schotse competitie is nog drie klasses slechter dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zal daar wel prima verdienen, heeft CL gespeeld en speelt thuis voor 60.000 fanatieke supporters. En hij kan altijd nog de stap maken.
Je kan ook Strootman in punt naar achteren opstellen en dan naast Klaassen een creatieve middenvelder opstellen. Hopelijk ontwikkeld die Sinkgraven zich toch Nederlands Elftal materiaal dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zijn beiden niet fit nu.
De Jong is op leeftijd kun je niet eeuwig mee blijven doorgaan. Daarbij wil die nog wel eens tegen een domme kaart en dus een schorsingkje aanlopen.
Al eens aan gedacht dat de Nederlandse topclubs hem misschien niet wilden hebben? Ajax koos voor van der Hoorn en PSV voor Bruma.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Voor zijn portemonnee zal het prima zijn ja. Maar hij had ook naar een Nederlandse topclub kunnen gaan. De Schotse competitie is nog drie klasses slechter dan de Nederlandse.
Zag er inderdaad niet goed uit nee en dat was nota bene tegen Crystal Palacequote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam omdat Louis anders met twee 18-jarigen in het centrum moest spelen.
Maar als cv is hij gewoon niet geweldig, mist hij ook gewoon snelheid voor.
Die was gisteren dus helemaal weggespeeld tegen de snelle Chicarito en Vela.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag er inderdaad niet goed uit nee en dat was nota bene tegen Crystal Palace
Die Vela kon er wel echt geen reet van, en dan toch 2x scoren.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was gisteren dus helemaal weggespeeld tegen de snelle Chicarito en Vela.
Dan kan hij er dus wel wat van.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Vela kon er wel echt geen reet van, en dan toch 2x scoren.
Ik snap niet dat je Clasie geen kans wil geven, of eigenlijk snap ik dat heel goed.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook Strootman in punt naar achteren opstellen en dan naast Klaassen een creatieve middenvelder opstellen. Hopelijk ontwikkeld die Sinkgraven zich toch Nederlands Elftal materiaal dan.
Van Dijk koos eerder voor Celtic dan PSV voor Brumaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al eens aan gedacht dat de Nederlandse topclubs hem misschien niet wilden hebben? Ajax koos voor van der Hoorn en PSV voor Bruma.
Ik ben geen fan van Clasie dat klopt. Denk echt dat hij overlopen word als het niveau maar iets hoger wordt, en je hebt het over het WK tegen Brazilië. Maar die Brazilianen hadden paar dagen daarvoor een tik gekregen van jewelste dat ze echt heel slecht waren.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je Clasie geen kans wil geven, of eigenlijk snap ik dat heel goed.
Op WK tegen die Argentijnen had hij de boel prima onder controle gaf goede passes en zorgde er voor dat Nederland veel minder kwetsbaar werd bij counters en uitbraken, tegen Brazilië fenomenaal goed gespeeld ook weer en niks weggeven..
Zie Blind nog liever linksback dan de opties die nu voorhanden zijn, Willems is gewoon geen back die wil alleen maar aanvallen.
Weet jij hoe ver van tevoren PSV dan bezig was met Bruma? Meestal is dat al maanden voordat het rond is.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef S15 het volgende:
[..]
Van Dijk koos eerder voor Celtic dan PSV voor Bruma
Waarom toonden ze dan wel belangstelling voor Van Dijk? Maakt niet uit verder, maar Celtic vond ik geen gelukkige keuze van hem.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet jij hoe ver van tevoren PSV dan bezig was met Bruma? Meestal is dat al maanden voordat het rond is.
Hebben ze hem een concrete aanbieding gedaan dan? Of hebben ze alleen maar gezegd dat het een interessante speler was?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Waarom toonden ze dan wel belangstelling voor Van Dijk? Maakt niet uit verder, maar Celtic vond ik geen gelukkige keuze van hem.
Tegen een topploeg kan hij wel van waarde zijn in Oranje. Tegen Letland of Kazachstan heb je niet zoveel aan hem. Speelt zelden vooruit.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Waarom toonden ze dan wel belangstelling voor Van Dijk? Maakt niet uit verder, maar Celtic vond ik geen gelukkige keuze van hem.
En dan daar de bank warm houden of wat?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze hem een concrete aanbieding gedaan dan? Of hebben ze alleen maar gezegd dat het een interessante speler was?
En vanuit Celtic kan je prima naar de Premier League gaan hoor. Hopelijk gaat hij naar Liverpool of Arsenal.
Alsof van Dijk zoveel onder doet voor Skrtel.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan daar de bank warm houden of wat?
Die wedstrijd tegen de Argentijnen dan halve finale daar liet hij zien dat hij prima mee kon. Heb je het over een halve finale WK, hoeveel niveaus hoger wil jij nog gaanquote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Clasie dat klopt. Denk echt dat hij overlopen word als het niveau maar iets hoger wordt, en je hebt het over het WK tegen Brazilië. Maar die Brazilianen hadden paar dagen daarvoor een tik gekregen van jewelste dat ze echt heel slecht waren.
Willems speelde gisteren heel beroerd ja. Blind kan daar prima spelen.
Geen idee, ik weet wel dat PSV en Twente interesse toonden in Van Dijk. En dat klopt, maar dat kan natuurlijk ook vanuit PSV of Twentequote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze hem een concrete aanbieding gedaan dan? Of hebben ze alleen maar gezegd dat het een interessante speler was?
En vanuit Celtic kan je prima naar de Premier League gaan hoor. Hopelijk gaat hij naar Liverpool of Arsenal.
Op basis waarvan zeg je dit? Zie je elke week de wedstrijden van Celtic?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof van Dijk zoveel onder doet voor Skrtel.
Alsof jij van Dijk ziet spelenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof van Dijk zoveel onder doet voor Skrtel.
Clasie kan wel aardig voetballen hoor, zeker mee eens. Geeft soms mooie balletjes. Alleen in dat 5-3-2 systeem kon hij dat ook wel doen, omdat het toch wel opgevangen werd. In een 4-3-3 systeem op internationaal niveau is hij te kwetsbaar voor de punt naar achteren ben ik bang.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen de Argentijnen dan halve finale daar liet hij zien dat hij prima mee kon. Heb je het over een halve finale WK, hoeveel niveaus hoger wil jij nog gaan
Maar goed De Jong vind ik wel een toffe speler hoor, alleen al omdat hij angst inboezemt (iets wat onze verdediging nauwelijks doet, ziet er allemaal knullig en onzeker uit ook nauwelijks tackels).
Klaassen moet er gewoon bij die pass die hij zondag tegen Cambuur gaf was werkelijk fenomenaal op die positie is hij verreweg het grootste talent van Nederland en verdiend hij zeker een kans .
Nee, maar ik zie Liverpool wel vrij vaak en die Skrtel vind ik ook niks.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef S15 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zeg je dit? Zie je elke week de wedstrijden van Celtic?
Ik zie van Dijk nooit spelen en zeg ook nergens dat hij perse moet worden opgeroepen. Ik vind alleen dat hij naar de Premier League moet.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof jij van Dijk ziet spelenSkrtel zou bij Nederland een vaste basis plek hebben man. Die van DIjk wordt niet eens opgeroepen
Skrtel is wel 1 baas waar je niet zomaar langs komt.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie Liverpool wel vrij vaak en die Skrtel vind ik ook niks.
[..]
Ik zie van Dijk nooit spelen en zeg ook nergens dat hij perse moet worden opgeroepen. Ik vind alleen dat hij naar de Premier League moet.
Houthakker 1e klas.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Skrtel is wel 1 baas waar je niet zomaar langs komt.
Ik zou toch gewoon met 11 man beginnen hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste opstelling is zonder spits.
Leg uit?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste opstelling is zonder spits.
Dus je hebt van Dijk nooit zien spelen, maar je weet wel dat hij niet (of niet zoveel) onder doet voor Skrtel. Oke..quote:Op donderdag 13 november 2014 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie Liverpool wel vrij vaak en die Skrtel vind ik ook niks.
[..]
Ik zie van Dijk nooit spelen en zeg ook nergens dat hij perse moet worden opgeroepen. Ik vind alleen dat hij naar de Premier League moet.
Ik zag hem wel spelen bij Groningen en in de CL een paar keer. Was hij gewoon prima.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Dus je hebt van Dijk nooit zien spelen, maar je weet wel dat hij niet (of niet zoveel) onder doet voor Skrtel. Oke..
Anderhalf jaar en een jaar geleden dus. Denswil kopte tegen Milan ook een bal erin en speelde toen een prima wedstrijd. Ook maar naar Liverpool?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag hem wel spelen bij Groningen en in de CL een paar keer. Was hij gewoon prima.
Skrtel is een beest van een verdediger man. Kun je wel zeggen houthakker maar hij is ook redelijk snel en kan goed passen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag hem wel spelen bij Groningen en in de CL een paar keer. Was hij gewoon prima.
Veel slechter zal het daar niet worden in de verdedigingquote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef S15 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar en een jaar geleden dus. Denswil kopte tegen Milan ook een bal erin en speelde toen een prima wedstrijd. Ook maar naar Liverpool?
Maar je hebt het nu over vorig seizoen of over die vijf wedstrijdjes die Skrtel dit seizoen mee heeft gedaan? Vorig seizoen speelde hij namelijk fantastisch!quote:Op donderdag 13 november 2014 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel slechter zal het daar niet worden in de verdediging
Vorig seizoen kreeg Liverpool ook best wel veel goals tegen. En dit seizoen is het ook niet al te best, al is hij niet de zwakste schakel daar. Dat is die Johnsonquote:Op donderdag 13 november 2014 15:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar je hebt het nu over vorig seizoen of over die vijf wedstrijdjes die Skrtel dit seizoen mee heeft gedaan? Vorig seizoen speelde hij namelijk fantastisch!
Zondag om 18.00 uurquote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
wanneer spelen onze nederlandse helden tegen de altijdlastige letten?
oh zondag pas
Zal ik niet doen. Daar lachen ze Nederlanders al helemaal uit.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou als ze dat niet winnen ga ik emigreren.
Kongolo is geen linksback. Als CV beter dan Rekik en Bruma vind ik, maar goed, zie King Kong vaker spelen dan die twee.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste opstelling:
Krul
Robben - van Persie - Depay
die verdediging is zum kotzen , ik ga duimen alvastquote:Op donderdag 13 november 2014 22:08 schreef Snackman het volgende:
Oke wat wordt de opstelling zondag?
---------Huntelaar---------
----- v Persie -- Robben--
---Snijder --- Affelay
--------Clasie-------
Blind----- ??? -- de Vrij--- v/d Wiel
-------------Krul-----------------
Eigenlijk vind ik geen een verdediger goed genoeg ( die nu in de selectie zitten) om naast de Vrij te staan, nu Vlaar weg gevallen is. Vandaar de ???? (Willems is niet goed genoeg voor de LV positie vandaar Blind)
Driemans verdediging is een te groot risico.
Note: v Persie en Robben staan hier als centrale/ vrije aanvallers opgesteld en niet als flank spelers.
Huntelaar de diepste spits.
Krul... de meest ervaren keeper, penalty-killer en er staat iemand.
Clasiequote:Op donderdag 13 november 2014 22:08 schreef Snackman het volgende:
Oke wat wordt de opstelling zondag?
---------Huntelaar---------
----- v Persie -- Robben--
---Snijder --- Affelay
--------Clasie-------
Blind----- ??? -- de Vrij--- v/d Wiel
-------------Krul-----------------
Eigenlijk vind ik geen een verdediger goed genoeg ( die nu in de selectie zitten) om naast de Vrij te staan, nu Vlaar weg gevallen is. Vandaar de ???? (Willems is niet goed genoeg voor de LV positie vandaar Blind)
Driemans verdediging is een te groot risico.
Note: v Persie en Robben staan hier als centrale/ vrije aanvallers opgesteld en niet als flank spelers.
Huntelaar de diepste spits.
Krul... de meest ervaren keeper, penalty-killer en er staat iemand.
Onbegrijpelijk dat hij nu nog niet is opgeroepen en Bruma en Rekik welquote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sven van Beek is rijp voor de nationale ploeg.
Ik vind het prima zo, sterker nog, Van Beek nu laten debuteren zou ik een rotstreek vinden. Dat kan je die jongen niet aandoen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hij nu nog niet is opgeroepen en Bruma en Rekik wel
Ik hoop dat Van Beek en Kongolo volgend jaar een kans krijgen. Met uitzondering van Vlaar mis ik namelijk bij alle andere Nederlandse verdedigers de meedogenloze instelling die je moet hebben als verdediger in het topvoetbal. Het is een stel weekdieren bij elkaar. Van Beek en Kongolo zijn nog erg jong maar hebben wel de felheid die je nodig hebt in de top. Types als Rekik lijken mij meer bezorgd of hun haarbandje wel goed zit dan of hun mannetje gaat scoren vandaag.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hij nu nog niet is opgeroepen en Bruma en Rekik wel
Prima opstelling. Zou alleen als aanvallende backs voor Willems en Janmaat kiezen uiteindelijk. Die kunnen allebei niet geweldig verdedigen maar zijn aanvallend wel prima. Zijn voor dit systeem gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:
Ik zou gaan voor een 5-3-2 standaard, met hele aanvallende backs tegen een mindere tegenstander (dan dus 3-5-2 meer) en iets meer verdedigend tegen een goede tegenstander. Tegen Letland dus:
----------------Huntelaar-------------------
Depay------RvP------------------Robben
Blind-------------Clasie---------------VdW
---------Rekik--Veltman--De Vrij----------
----------------------Cillessen----------------
Normaal alleen BMI ipv Rekik en Vlaar ipv Veltman.
Tegen heel sterke tegenstanders evt. De Jong ipv Clasie.
Depay lekker aan de buitenkant houden, Persie lichtelijk naar links achter de spits, Clasie redelijk defensief ingesteld, iets meer naar rechts.
Ja, dat is even kijken naar de vorm van de dag denk ik. Voor Blind is het even kijken of hij daar komt te staan of Clasie, schijnt dat Blind het toch ook wel goed doet daar. Zit je alleen strakjes met Strootman die je in dit systeem niet echt kwijt kunt, tenzij je je 10 en je CVM (clasie hier) inwisselt voor 2x een CM.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Prima opstelling. Zou alleen als aanvallende backs voor Willems en Janmaat kiezen uiteindelijk. Die kunnen allebei niet geweldig verdedigen maar zijn aanvallend wel prima. Zijn voor dit systeem gemaakt.
Kan die ouwe het schelen johquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef KingRoland het volgende:
en dit keer VERDOMME Memphis de volle 90 min in.
tering hé
Depay was ook tering slecht tegen Mexico.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die ouwe het schelen joh
Meer heeft die niet voor die positiequote:Op zaterdag 15 november 2014 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Depay was ook tering slecht tegen Mexico.
Ag maakt het uit. Dordrecht kan nog van Letland winnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer heeft die niet voor die positie
nou..quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag maakt het uit. Dordrecht kan nog van Letland winnen.
Dan moet je Bruma opstellen... die kan er echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je moet wat hè. Veltman handhaven kon ook niet.
je bent zelf een spektakel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leveren in ieder geval meer spektakel das ook wat waard
Sws. Uit betrouwbare bronnen vernomen dat er in Groningen nog heel wat talentjes zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:03 schreef perro. het volgende:
wat denken jullie; tijd om de jeugdopleidingen binnen de clubs om te gooien? is dit uberhaupt nog boven te komen, het niveauverschil wat de laatste jaren enkel maar groter lijkt te worden?
oki. maar wat is precies een talent? verschilt een in nederland opgeleid talent van een buitenlands talent?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sws. Uit betrouwbare bronnen vernomen dat er in Groningen nog heel wat talentjes zijn
Een Type Arjen Robben zoals Memphis. Dat is pas een echte talent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef perro. het volgende:
[..]
oki. maar wat is precies een talent? verschilt een in nederland opgeleid talent van een buitenlands talent?
talent is leuk maar als ze nog steeds dat verschrikkelijke combinatievoetbal achterin aangeleerd krijgen heb je er nog niets aan natuurlijk.
maar dan heb je het over aanval. verdediging lijkt me veel belangrijker en ook urgenter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een Type Arjen Robben zoals Memphis. Dat is pas een echte talent.
En nu komen de mensen met leuke grapjes over mijn post.
xd
Een type Jaap Stam zullen we moeilijk vinden. Verdediging zit gewoon niet ons bloed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:10 schreef perro. het volgende:
[..]
maar dan heb je het over aanval. verdediging lijkt me veel belangrijker en ook urgenter.
maar valt wel voor een groot deel aan te leren lijkt me. vooral als je al in de jeugd begint daarmee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een type Jaap Stam zullen we moeilijk vinden. Verdediging zit gewoon niet ons bloed.
verdediging is echt niet belangrijker, even belangrijk zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:10 schreef perro. het volgende:
[..]
maar dan heb je het over aanval. verdediging lijkt me veel belangrijker en ook urgenter.
Vlaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een type Jaap Stam zullen we moeilijk vinden. Verdediging zit gewoon niet ons bloed.
Heeft niets met bloed te maken, wel met opleiding.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Verdediging zit gewoon niet ons bloed.
jawel bloedquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft niets met bloed te maken, wel met opleiding.
Die hebben het allebei.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, opleiding.
De moffen kunnen het ook.
het grote broer jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die hebben het allebei.
Duitsland is altijd het grote broer van Nederland.
De Belgen niet, en die hebben Kompany, Vermalen, Alderwiereld en Vertonghen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die hebben het allebei.
Duitsland is altijd het grote broer van Nederland.
Als je jaren geen succes hebt en dit keer wel. Geluk. Die zitten al jaren droog.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Belgen niet, en die hebben Kompany, Vermalen, Alderwiereld en Vertonghen.
3/4 van die spelers is hier opgeleid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Belgen niet, en die hebben Kompany, Vermalen, Alderwiereld en Vertonghen.
Nee, die hebben hun opleiding grondig gerenoveerd en plukken daar nu de vruchten van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je jaren geen succes hebt en dit keer wel. Geluk. Die zitten al jaren droog.
Die hebben hun jeugd toch echt in België doorgebracht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3/4 van die spelers is hier opgeleid.
Gebeurt niet #HiddinkOutquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef KingRoland het volgende:
en dit keer VERDOMME Memphis de volle 90 min in.
tering hé
jij bent het wel eens met mij toch? zo ja dan zie ik hier graag een tweet van.quote:
Ik snap ook alle varianten van de uitleg niet helemaal. Volgens Maalderink B werd het 3-4-3, aan de uitleg van VI kan ik geen touw vastknopen, en nusport zal vast weer wat anders zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat wil die Hiddink nou met RvP en Huntelaar voorin, maar dan niet allebei in de spits?
Over 1,5 seizoen is het nog maar de vraag of hij überhaupt wel om Memphis heen kan en RvP op linksbuiten is een waardeloze oplossing, voortkomend uit niets anders dan angst om hem te laten banken.
Ik heb geen twitter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij bent het wel eens met mij toch? zo ja dan zie ik hier graag een tweet van.
Het wordt i.i.g. een viermansverdediging. Ik citeer de NOS: "Hiddink liet ook weten dat Stefan de Vrij en Jeffrey Bruma centraal achterin spelen en Daley Blind daarvoor als verdedigende middenvelder fungeert. Die drie moeten de twee Letse aanvallers opvangen, zodat de backs aanvallend meer kunnen betekenen."quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ik snap ook alle varianten van de uitleg niet helemaal. Volgens Maalderink B werd het 3-4-3, aan de uitleg van VI kan ik geen touw vastknopen, en nusport zal vast weer wat anders zeggen.
Jawel beide in de spits, klinkt raar, maar toch is het zo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat wil die Hiddink nou met RvP en Huntelaar voorin, maar dan niet allebei in de spits?
Over 1,5 seizoen is het nog maar de vraag of hij überhaupt wel om Memphis heen kan en RvP op linksbuiten is een waardeloze oplossing, voortkomend uit niets anders dan angst om hem te laten banken.
Dus gewoon zonder linksbuiten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:17 schreef Snackman het volgende:
[..]
Jawel beide in de spits, klinkt raar, maar toch is het zo.
RvP dus niet linksbuiten.
Ja, daar gaat Scholletje echt wat aan veranderen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Laat Guus maar gewoon opstappen, zelden zo'n inspiratieloze, laffe ongeorganiseerde bende gezien...
Beste mod van 2014.quote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef GGMM het volgende:
Gelijk maar even 'Nederland-Mexico' uit de TT gehaald.
Ik ben echt lekker bezig.
Hopelijk nog vele jarenquote:
Nee, ik heb al iemand.quote:
Die heeft bij Ajax nog een ervaren jongen naast zich, die niet al te best in vorm is maar dat geheel terzijde. Bruma en De Vrij zijn samen nog heel jong en onervaren. Die nog wel eens een slippertje maken.quote:
Ze zijn wel beter en verder. Niet dat ze mijn eerste keuze zijn, maar bij Veltman mis je het fysiek en lengte.quote:Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft bij Ajax nog een ervaren jongen naast zich, die niet al te best in vorm is maar dat geheel terzijde. Bruma en De Vrij zijn samen nog heel jong en onervaren. Die nog wel eens een slippertje maken.
De Vrij is wel verder ja en heeft krediet opgebouwd ondanks dat het ook geen topper is. Bruma kan er helemaal niets van, schande dat zo'n speler überhaupt opgeroepen is. Idem met Rekik trouwens.quote:Op zondag 16 november 2014 11:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze zijn wel beter en verder. Niet dat ze mijn eerste keuze zijn, maar bij Veltman mis je het fysiek en lengte.
Tuurlijk niet. Met ruimte in de rug zijn ze echt heel kwetsbaar. Daar lijken ze ook helemaal niet op ingespeeld te zijn. Bruma doet daar hele gekke dingen mee in de competitie, zelfs rood pakken tegen Excelsior omdat je zo'n situatie niet in kan schatten. Ook De Vrij snapt dat niet helemaal, en het principe van een buitenspelval.quote:Op zondag 16 november 2014 11:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze zijn wel beter en verder. Niet dat ze mijn eerste keuze zijn, maar bij Veltman mis je het fysiek en lengte.
Veltman de zwakste schakel, dus meer dan logisch.quote:Op zondag 16 november 2014 11:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Vrij is wel verder ja en heeft krediet opgebouwd ondanks dat het ook geen topper is. Bruma kan er helemaal niets van, schande dat zo'n speler überhaupt opgeroepen is. Idem met Rekik trouwens.
Maar ja, tegen Letland kom je er mee weg waarschijnlijk aangezien die aanvallend helemaal niets zullen brengen.
Laf van Hiddink om Veltman te slachtofferen aangezien het verdedigend tegen Mexico allemaal niet klopte.
Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 10:47 schreef Syntix het volgende:
De Vrij en Brumagvd wat een faalverdediging.
Van der Wiel en Douglas omgedraaid neem ik aan ?quote:Op zondag 16 november 2014 12:18 schreef KingRadler het volgende:
Douglas - Vlaar - van der Wiel - Blind
Mijn verdediging
RvP heeft zijn transfer naar Arsenal en zijn plek in de spits verdiend door zijn prestaties als linksbuiten. Niet zo gek om hem dan als linksbuiten op te stellen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar toch beter dan Veltman.quote:Op zondag 16 november 2014 10:47 schreef Syntix het volgende:
De Vrij en Brumagvd wat een faalverdediging.
Veltman is veruit de beste verdediger van NL en dat weet jij ook. Sowieso Ajacieden > lampjes.quote:
Wanneer stop je met je act? Of ben jij het vriendje van Veltman?quote:Op zondag 16 november 2014 13:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman is veruit de beste verdediger van NL en dat weet jij ook. Sowieso Ajacieden > lampjes.
Act?quote:Op zondag 16 november 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer stop je met je act? Of ben jij het vriendje van Veltman?
Act.quote:Op zondag 16 november 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Act?haal die stront uit je ogen en erken dat Veltman de beste is.
Dan kan je er als land maar beter mee stoppen.quote:Op zondag 16 november 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Act?haal die stront uit je ogen en erken dat Veltman de beste is.
Ik maar denken dat het Vlaar was.quote:Op zondag 16 november 2014 13:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman is veruit de beste verdediger van NL en dat weet jij ook. Sowieso Ajacieden > lampjes.
quote:Op zondag 16 november 2014 13:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Veltman is veruit de beste verdediger van NLen dat weet jij ook. Sowieso Ajacieden > lampjes.
[..]
ik hou het niet droogquote:Op zondag 16 november 2014 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
wat een spanning, belangrijke wedstrijd
nou als je van letland verliest mogen ze het voetbal wel per direct afschaffen in Nederlandquote:Op zondag 16 november 2014 16:15 schreef KingRoland het volgende:
GGMM zou deze wedstrijd beschrijven als De dood of de gladiolen
Nee ik ga genieten van Blind. Dat is eigenlijk hetzelfde alleen dan zonder de bal bij zich te houden.quote:Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie ook weer genieten van Ibrahim Afellay? De man die de bal als een magican bij zich houdt zonder enig resultaat.
Nee johquote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze dit ook gaan verkloten
Naar huusquote:Op zondag 16 november 2014 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat gaat Guus doen bij een gelijkspel ?
Sowieso niet direct uitgeschakeld.quote:Op zondag 16 november 2014 16:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
bij verlies zijn we niet direct uitgeschakeld toch? zijn nog genoeg wedstrijden te spelen..
Geld is zijn huus ,net als een joodquote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
cashen in Qatar ofzo, dat ligt hem het beste
idd.quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geld is zijn huus ,net als een jood
jan lul misschienquote:Op zondag 16 november 2014 16:47 schreef dolf1010 het volgende:
Kan ik deze wedstrijd ook ergens online kijken met nederlands commentaar?
Zenden ze net deze wedstrijd uit op NPO 1 ipv 3, die stoort bij mij als een gek.
Het is nog altijd mogelijk om gewoon 2e te worden toch?quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso niet direct uitgeschakeld.
Als je 3e wordt mag je nog play-offs spelen
Aangezien we IJsland en Tsjechië nog thuis krijgen moet dat ook wel lukken.quote:Op zondag 16 november 2014 16:48 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is nog altijd mogelijk om gewoon 2e te worden toch?
Hier het volledige programma en stand;quote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef gniffie het volgende:
Over hoeveel wedstrijden gaat deze kwalificatie? 10 toch?
quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 16:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
bij verlies zijn we niet direct uitgeschakeld toch? zijn nog genoeg wedstrijden te spelen..
Kennen jullie google niet?quote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef gniffie het volgende:
Over hoeveel wedstrijden gaat deze kwalificatie? 10 toch?
lazy mofo'squote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kennen jullie google niet?
nog 7 wedstrijden te gaan idd. Waar hebben we het toch over, om Guustje zo af te zeikenquote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hier het volledige programma en stand;
http://www.livescore.com/(...)roup-a/fixtures/all/
Davy hoelaat begint de voorbeschouwing?quote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kennen jullie google niet?
HAHAHAHAHAHA wat slechtquote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Brammess het volgende:
XI Netherlands | Cillessen; Van der Wiel, Bruma, De Vrij, Willems; Afellay, Blind, Sneijder, Robben; Huntelaar, Van Persie. #nedlat
Waarom nou weer die Van Persie? Man man manquote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Brammess het volgende:
XI Netherlands | Cillessen; Van der Wiel, Bruma, De Vrij, Willems; Afellay, Blind, Sneijder, Robben; Huntelaar, Van Persie. #nedlat
Latvie¨iquote:
aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, held, aids, aids.quote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het Letland.quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Bruma? Maar die is zelfs voor de Eredivisie te slecht. Guus heeft Alzheimer.
Cillessen aids noemenquote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, held, aids, aids.
12?quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, held, aids, aids.
helemaal de weg kwijt die guus.quote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Brammess het volgende:
Deze man snapt.quote:Op zondag 16 november 2014 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
Afellay gaat Letland helemaal naar de klote spelen. Van links naar rechts en dan weer naar links.
We hebben beter. Dit is gewoon de opstelling van een coach die het allemaal echt niet meer weet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet kunnen accepteren dat we gewoon niet beter hebben
twitter:LouisfromGaal twitterde op zondag 16-11-2014 om 16:51:33Onputting: CILLESSONS; FROM THE WHEEL, THE FREE, BRUMOTHER, WANTLEMS; CANT SEE, CUTTER, OFFELLAY; SEALS, FROM PERSIA, THEMCOUNTAAR. reageer retweet
Bruma heeft maar 1 ding voor op Veltman en dat is zijn fysiek. Op elk ander vlak is Veltman beter. Maar beide zijn natuurlijk veel te slecht voor Oranje.quote:Op zondag 16 november 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel pijnlijk voor Veltman om er achter te komen dat hij nog slechter is dan Bruma.
Verdedigend bagger inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, speelt echt een dramatisch seizoen.
Daar gaat het niet om, al vind ik dat onzin; maar zelfs Rekik is beter dan Bruma. Snap niks van die keuze.quote:Op zondag 16 november 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel pijnlijk voor Veltman om er achter te komen dat hij nog slechter is dan Bruma.
Davy en GGMM vinden dit niet leuk.quote:Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef Mani89 het volgende:
wahhahhatwitter:LouisfromGaal twitterde op zondag 16-11-2014 om 16:51:33Onputting: CILLESSONS; FROM THE WHEEL, THE FREE, BRUMOTHER, WANTLEMS; CANT SEE, CUTTER, OFFELLAY; SEALS, FROM PERSIA, THEMCOUNTAAR. reageer retweet
Dan kijk je nooit naar PSV. Bruma presteert dit seizoen echt een heel stuk beter dan Rekik.quote:Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, al vind ik dat onzin; maar zelfs Rekik is beter dan Bruma. Snap niks van die keuze.
Lolquote:Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef Mani89 het volgende:
wahhahhatwitter:LouisfromGaal twitterde op zondag 16-11-2014 om 16:51:33Onputting: CILLESSONS; FROM THE WHEEL, THE FREE, BRUMOTHER, WANTLEMS; CANT SEE, CUTTER, OFFELLAY; SEALS, FROM PERSIA, THEMCOUNTAAR. reageer retweet
Strootman is inderdaad een hype.quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net als Strootman is het maar een hype.
Hij neukt hem elke week in zijn kontje volgens mijquote:Op zondag 16 november 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer stop je met je act? Of ben jij het vriendje van Veltman?
Roland is een beetje in de war.quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet neit hoe het met davy zit, maar ik vind het dus echt helemaal niet leuk.
Ik mis geen wedstrijd van PSV. Vraag maar aan davy.quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan kijk je nooit naar PSV. Bruma presteert dit seizoen echt een heel stuk beter dan Rekik.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet neit hoe het met davy zit, maar ik vind het dus echt helemaal niet leuk.
fixedquote:
Klopt. Overigens is Rekik beter (minder slecht)quote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis geen wedstrijd van PSV. Vraag maar aan davy.
Latent fan?quote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis geen wedstrijd van PSV. Vraag maar aan davy.
Hahahahahaquote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt. Overigens is Rekik beter (minder slecht)
Ze zijn allebei 3x niksquote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan kijk je nooit naar PSV. Bruma presteert dit seizoen echt een heel stuk beter dan Rekik.
Davy is het met mij eensquote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt. Overigens is Rekik beter (minder slecht)
Wederom een bewijs dat jij niet moet denken.quote:Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat druk hier.
Ik dacht dat iedereen was verkast naar 'de concurrent'
Tweakers?quote:Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat druk hier.
Jaap Stamquote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
Maaruh, als deze opstelling zo kut is, wie hadden jullie graag centraal achterin gezien?
Jaap Stam en Frank de Boerquote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
Maaruh, als deze opstelling zo kut is, wie hadden jullie graag centraal achterin gezien?
RTL7 Dartsen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat druk hier.
Veltman of Rekik.quote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
Israel en Laseromsquote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom een bewijs dat jij niet moet denken.
Wilfred Bouma was nog beter pauperquote:Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef BadderHaring het volgende:
Idioten. Niet weten dat Andre Ooijer een betere CV was dan Frank de Boer.
Echt niet. Gekkie.quote:Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wilfred Bouma was nog beter pauper
Centraal achterin?quote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Messi wel goed voor het NL elftal
Penaltykiller. Al gauw beter dan Cillessen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Messi wel goed voor het NL elftal
We hebben Engelaar nodig.quote:Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
Maar goed, waarom niet Heitinga en Maduro opgeroepen? Of Douglas?
Hij gaat blazen tegen die koekenbakkers!quote:Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef Zorro het volgende:
v Marwijk snapt er niks van. Links is natuurlijk voor held Willems. Tegen Letland is verdedigen toch wat minder rullevant. Mag ik hopen.
Waarom zou je je team nog meer verzwakken?quote:Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
Maar goed, waarom niet Heitinga en Maduro opgeroepen? Of Douglas?
Precies, als Letland al een rechtsbuiten heeft, dan loopt ie de hele wedstrijd achter Willems aan.quote:Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef Zorro het volgende:
v Marwijk snapt er niks van. Links is natuurlijk voor held Willems. Tegen Letland is verdedigen toch wat minder rullevant. Mag ik hopen.
Hij heeft De Worp overleefd dus hij snapt er degelijk wel wat van.quote:Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef Zorro het volgende:
Douglas en Heitinga kunnen in elk geval een man uitschakelen. Dat is meer dan Veltman, de Vrij en Bruma ooit hebben gedaan.quote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je je team nog meer verzwakken?
Strietwais alles.quote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft De Worp overleefd dus hij snapt er degelijk wel wat van.
nou nou nouquote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt Sjek aangevallen door een in het wild levende bosneger. Walgelijk figuur.
Dat zullen we echt nodig hebben vandaag ja.quote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Douglas en Heitinga kunnen in elk geval een man uitschakelen. Dat is meer dan Veltman, de Vrij en Bruma ooit hebben gedaan.
Waarom zou hij zichzelf aanvallen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt Sjek aangevallen door een in het wild levende bosneger. Walgelijk figuur.
Wedden?quote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zullen we echt nodig hebben vandaag ja.
Heitinga. Serieus ja.quote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Douglas en Heitinga kunnen in elk geval een man uitschakelen. Dat is meer dan Veltman, de Vrij en Bruma ooit hebben gedaan.
Dan had hij gisteren naar Gouda moeten gaan.quote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap die haat ook niet. Maarja 17 miljoen bondscoaches die het allemaal denken beter te wetenquote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Haat naar Bert is trouwens onterecht. Vroeger was het een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |