abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146611011
JeroenElshoff twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 12:57:47 Clasie en Van Persie spelen niet tegen Mexico vanwege blessures. Willems en Robben beginnen, zo verklapt Hiddink. #NEDMEX reageer retweet
Woensdag 12 november - Nederland v Mexico - 20:30 (SBS/FOX Sports)
Zondag 16 november- Nederland v Letland - 18:00 (Nederland 3)
pi_146611012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja Clasie + Strootman en dan Klaassen daar voor.
Heb je vele meer controle heel het middenveld en een betere schakeling tussen aanval en verdediging
Het is nu veel te aanvallend ingesteld wat Sloebeend al terecht opmerkte is dat gewoon kut ze moeten constant mee opkomen en zijn dat helemaal niet gewend bij hun clubs man .
Ik ben niet zo'n fan van Clasie. Ik zie dan liever Nigel de Jong met puntje naar achteren en Strootman en Klaassen ervoor die veel energie in de wedstrijd leggen.

Of Sneijder in de punt naar achteren in de Pirlo-rol met Strootman en Klaassen als een soort Vidal/Pogba.
Oh.
pi_146611085
Beste opstelling:

Krul
Vd Wiel - Van Dijk - Vlaar - Pieters/Willems/Kongolo (afhankelijk van de tegenstander)
De Jong - Sneijder - Strootman
Robben - van Persie - Depay
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146611172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste opstelling:

Krul
Vd Wiel - Van Dijk - Vlaar - Pieters/Willems/Kongolo (afhankelijk van de tegenstander)
Hopelijk maakt van Dijk deze winter de overstap naar de Premier League, dan kunnen we hem echt goed beoordelen.

Het is niet voor niks dat van Gaal en Hiddink hem allebei niet goed genoeg hebben bevonden.
Oh.
pi_146611235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk maakt van Dijk deze winter de overstap naar de Premier League, dan kunnen we hem echt goed beoordelen.

Het is niet voor niks dat van Gaal en Hiddink hem allebei niet goed genoeg hebben bevonden.
Het was ook niet zo'n hele handige overstap van Van Dijk naar Celtic. Ligt dus ook deels aan hem zelf vind ik.
pi_146611269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van Clasie. Ik zie dan liever Nigel de Jong met puntje naar achteren en Strootman en Klaassen ervoor die veel energie in de wedstrijd leggen.

Of Sneijder in de punt naar achteren in de Pirlo-rol met Strootman en Klaassen als een soort Vidal/Pogba.
Nigel de Jong of Clasie maakt me geen moer uit maar wel eentje die zorgt dat in de omschakeling ook oog is voor het verdedigende aspect, Sneijder was gisteren weer waardeloos had een kans maar dat schot leek nergens op.
Guus maakt er echt een zooitje van
blablablabla
pi_146611330
quote:
Beste opstelling:

Krul
Robben - van Persie/Huntelaar - Depay

Middenveld, aanval, krul, vlaar en vd wiel staan allemaal goed. 100% die opstelling alleen van dijk twijfel..
graag op anoniem
pi_146611368
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Nigel de Jong of Clasie maakt me geen moer uit maar wel eentje die zorgt dat in de omschakeling ook oog is voor het verdedigende aspect, Sneijder was gisteren weer waardeloos had een kans maar dat schot leek nergens op.
Guus maakt er echt een zooitje van
Het is toch wel een verschil of je de Jong of Clasie opstelt.
Oh.
pi_146611397
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Middenveld, aanval, krul, vlaar en vd wiel staan allemaal goed. 100% die opstelling alleen van dijk twijfel..
Huntelaar past niet in dit systeem, dus daarom van Persie. Speel je tegen kleinere landjes kun je Huntelaar ipv Sneijder opstellen zelfs.

Van Dijk wil ik wel eens zien want de rest is ook niks.
pi_146611398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef S15 het volgende:

[..]

Het was ook niet zo'n hele handige overstap van Van Dijk naar Celtic. Ligt dus ook deels aan hem zelf vind ik.
Hoezo? Hij zal daar wel prima verdienen, heeft CL gespeeld en speelt thuis voor 60.000 fanatieke supporters. En hij kan altijd nog de stap maken.
Oh.
pi_146611420
What about Blind/De Jong een linie naar achteren? Is dat nog een optie?
pi_146611449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
What about Blind/De Jong een linie naar achteren? Is dat nog een optie?
Blind moet je niet als CV opstellen, is veel te traag en word sowieso weggespeeld daar.

De Jong als CV lijkt me ook niet geweldig, maakt ook nog iets teveel overtredingen.
Oh.
pi_146611457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is toch wel een verschil of je de Jong of Clasie opstelt.
Ze zijn beiden niet fit nu.
De Jong is op leeftijd kun je niet eeuwig mee blijven doorgaan. Daarbij wil die nog wel eens tegen een domme kaart en dus een schorsingkje aanlopen :P .
blablablabla
pi_146611478
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blind moet je niet als CV opstellen, is veel te traag en word sowieso weggespeeld daar.

De Jong als CV lijkt me ook niet geweldig, maakt ook nog iets teveel overtredingen.
Speelde bij United ook als cv dit weekend toch?
blablablabla
pi_146611518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Speelde bij United ook als cv dit weekend toch?
Ja maar dat kwam omdat Louis anders met twee 18-jarigen in het centrum moest spelen.

Maar als cv is hij gewoon niet geweldig, mist hij ook gewoon snelheid voor.
Oh.
pi_146611535
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij zal daar wel prima verdienen, heeft CL gespeeld en speelt thuis voor 60.000 fanatieke supporters. En hij kan altijd nog de stap maken.
Voor zijn portemonnee zal het prima zijn ja. Maar hij had ook naar een Nederlandse topclub kunnen gaan. De Schotse competitie is nog drie klasses slechter dan de Nederlandse.
pi_146611566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze zijn beiden niet fit nu.
De Jong is op leeftijd kun je niet eeuwig mee blijven doorgaan. Daarbij wil die nog wel eens tegen een domme kaart en dus een schorsingkje aanlopen :P .
Je kan ook Strootman in punt naar achteren opstellen en dan naast Klaassen een creatieve middenvelder opstellen. Hopelijk ontwikkeld die Sinkgraven zich toch Nederlands Elftal materiaal dan.
Oh.
pi_146611590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef S15 het volgende:

[..]

Voor zijn portemonnee zal het prima zijn ja. Maar hij had ook naar een Nederlandse topclub kunnen gaan. De Schotse competitie is nog drie klasses slechter dan de Nederlandse.
Al eens aan gedacht dat de Nederlandse topclubs hem misschien niet wilden hebben? Ajax koos voor van der Hoorn en PSV voor Bruma.
Oh.
pi_146611613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar dat kwam omdat Louis anders met twee 18-jarigen in het centrum moest spelen.

Maar als cv is hij gewoon niet geweldig, mist hij ook gewoon snelheid voor.
Zag er inderdaad niet goed uit nee en dat was nota bene tegen Crystal Palace
blablablabla
pi_146611655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Zag er inderdaad niet goed uit nee en dat was nota bene tegen Crystal Palace
Die was gisteren dus helemaal weggespeeld tegen de snelle Chicarito en Vela.
Oh.
pi_146611730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die was gisteren dus helemaal weggespeeld tegen de snelle Chicarito en Vela.
Die Vela kon er wel echt geen reet van, en dan toch 2x scoren.
pi_146611776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die Vela kon er wel echt geen reet van, en dan toch 2x scoren.
Dan kan hij er dus wel wat van.
Oh.
pi_146611906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan ook Strootman in punt naar achteren opstellen en dan naast Klaassen een creatieve middenvelder opstellen. Hopelijk ontwikkeld die Sinkgraven zich toch Nederlands Elftal materiaal dan.
Ik snap niet dat je Clasie geen kans wil geven, of eigenlijk snap ik dat heel goed.
Op WK tegen die Argentijnen had hij de boel prima onder controle gaf goede passes en zorgde er voor dat Nederland veel minder kwetsbaar werd bij counters en uitbraken, tegen Brazilië fenomenaal goed gespeeld ook weer en niks weggeven..

Zie Blind nog liever linksback dan de opties die nu voorhanden zijn, Willems is gewoon geen back die wil alleen maar aanvallen.
blablablabla
pi_146612069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al eens aan gedacht dat de Nederlandse topclubs hem misschien niet wilden hebben? Ajax koos voor van der Hoorn en PSV voor Bruma.
Van Dijk koos eerder voor Celtic dan PSV voor Bruma :D
pi_146612070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je Clasie geen kans wil geven, of eigenlijk snap ik dat heel goed.
Op WK tegen die Argentijnen had hij de boel prima onder controle gaf goede passes en zorgde er voor dat Nederland veel minder kwetsbaar werd bij counters en uitbraken, tegen Brazilië fenomenaal goed gespeeld ook weer en niks weggeven..

Zie Blind nog liever linksback dan de opties die nu voorhanden zijn, Willems is gewoon geen back die wil alleen maar aanvallen.
Ik ben geen fan van Clasie dat klopt. Denk echt dat hij overlopen word als het niveau maar iets hoger wordt, en je hebt het over het WK tegen Brazilië. Maar die Brazilianen hadden paar dagen daarvoor een tik gekregen van jewelste dat ze echt heel slecht waren.

Willems speelde gisteren heel beroerd ja. Blind kan daar prima spelen.
Oh.
pi_146612126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef S15 het volgende:

[..]

Van Dijk koos eerder voor Celtic dan PSV voor Bruma :D
Weet jij hoe ver van tevoren PSV dan bezig was met Bruma? Meestal is dat al maanden voordat het rond is.
Oh.
pi_146612166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Weet jij hoe ver van tevoren PSV dan bezig was met Bruma? Meestal is dat al maanden voordat het rond is.
Waarom toonden ze dan wel belangstelling voor Van Dijk? Maakt niet uit verder, maar Celtic vond ik geen gelukkige keuze van hem.
pi_146612216
Nigel de Jong is ook een hele matige speler geworden. Bij Milaan vaker slecht dan goed tegenwoordig.
pi_146612226
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef S15 het volgende:

[..]

Waarom toonden ze dan wel belangstelling voor Van Dijk? Maakt niet uit verder, maar Celtic vond ik geen gelukkige keuze van hem.
Hebben ze hem een concrete aanbieding gedaan dan? Of hebben ze alleen maar gezegd dat het een interessante speler was?

En vanuit Celtic kan je prima naar de Premier League gaan hoor. Hopelijk gaat hij naar Liverpool of Arsenal.
Oh.
pi_146612244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef S15 het volgende:

[..]

Tegen een topploeg kan hij wel van waarde zijn in Oranje. Tegen Letland of Kazachstan heb je niet zoveel aan hem. Speelt zelden vooruit.
pi_146612258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hebben ze hem een concrete aanbieding gedaan dan? Of hebben ze alleen maar gezegd dat het een interessante speler was?

En vanuit Celtic kan je prima naar de Premier League gaan hoor. Hopelijk gaat hij naar Liverpool of Arsenal.
En dan daar de bank warm houden of wat?
pi_146612271
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En dan daar de bank warm houden of wat?
Alsof van Dijk zoveel onder doet voor Skrtel.
Oh.
pi_146612302
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Clasie dat klopt. Denk echt dat hij overlopen word als het niveau maar iets hoger wordt, en je hebt het over het WK tegen Brazilië. Maar die Brazilianen hadden paar dagen daarvoor een tik gekregen van jewelste dat ze echt heel slecht waren.

Willems speelde gisteren heel beroerd ja. Blind kan daar prima spelen.
Die wedstrijd tegen de Argentijnen dan halve finale daar liet hij zien dat hij prima mee kon. Heb je het over een halve finale WK, hoeveel niveaus hoger wil jij nog gaan :P

Maar goed De Jong vind ik wel een toffe speler hoor, alleen al omdat hij angst inboezemt (iets wat onze verdediging nauwelijks doet, ziet er allemaal knullig en onzeker uit ook nauwelijks tackels).

Klaassen moet er gewoon bij die pass die hij zondag tegen Cambuur gaf was werkelijk fenomenaal op die positie is hij verreweg het grootste talent van Nederland en verdiend hij zeker een kans .
blablablabla
pi_146612320
Sven van Beek is rijp voor de nationale ploeg.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_146612327
Van Dijk, de meest achterlijke hype ooit.

#DERKBOERRIGTERINORANJE
pi_146612387
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet wel dat PSV en Twente interesse toonden in Van Dijk. En dat klopt, maar dat kan natuurlijk ook vanuit PSV of Twente :D

Verder moet hij het helemaal zelf weten, maar ik snap wel dat hij niet wordt geselecteerd voor Oranje. Het voetbal in Schotland lijkt nergens op. Hopelijk stapt hij inderdaad in de winter over naar de PL. Dan kunnen we hem echt beoordelen.
pi_146612419
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op basis waarvan zeg je dit? Zie je elke week de wedstrijden van Celtic?
pi_146612426
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alsof jij van Dijk ziet spelen :') Skrtel zou bij Nederland een vaste basis plek hebben man. Die van DIjk wordt niet eens opgeroepen
pi_146612488
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Die wedstrijd tegen de Argentijnen dan halve finale daar liet hij zien dat hij prima mee kon. Heb je het over een halve finale WK, hoeveel niveaus hoger wil jij nog gaan :P

Maar goed De Jong vind ik wel een toffe speler hoor, alleen al omdat hij angst inboezemt (iets wat onze verdediging nauwelijks doet, ziet er allemaal knullig en onzeker uit ook nauwelijks tackels).

Klaassen moet er gewoon bij die pass die hij zondag tegen Cambuur gaf was werkelijk fenomenaal op die positie is hij verreweg het grootste talent van Nederland en verdiend hij zeker een kans .
Clasie kan wel aardig voetballen hoor, zeker mee eens. Geeft soms mooie balletjes. Alleen in dat 5-3-2 systeem kon hij dat ook wel doen, omdat het toch wel opgevangen werd. In een 4-3-3 systeem op internationaal niveau is hij te kwetsbaar voor de punt naar achteren ben ik bang.
Oh.
pi_146612545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef S15 het volgende:

[..]

Op basis waarvan zeg je dit? Zie je elke week de wedstrijden van Celtic?
Nee, maar ik zie Liverpool wel vrij vaak en die Skrtel vind ik ook niks.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Alsof jij van Dijk ziet spelen :') Skrtel zou bij Nederland een vaste basis plek hebben man. Die van DIjk wordt niet eens opgeroepen
Ik zie van Dijk nooit spelen en zeg ook nergens dat hij perse moet worden opgeroepen. Ik vind alleen dat hij naar de Premier League moet.
Oh.
pi_146612609
Beste opstelling:

----------------------------Cillessen
Van der Wiel - Veltman - Vlaar - Blind
---------------------------De Jong---------------
--------Klaassen--------------------Strootman
Robben-----------Van Persie ( :r )------Depay El Ghazi
pi_146612635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Ik zie van Dijk nooit spelen en zeg ook nergens dat hij perse moet worden opgeroepen. Ik vind alleen dat hij naar de Premier League moet.
Skrtel is wel 1 baas waar je niet zomaar langs komt.
pi_146612746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Syntix het volgende:

[..]

Skrtel is wel 1 baas waar je niet zomaar langs komt.
Houthakker 1e klas.
Oh.
pi_146612772
Beste opstelling is zonder spits.
pi_146612801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou toch gewoon met 11 man beginnen hoor.
Oh.
pi_146612865
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Leg uit?
blablablabla
pi_146612905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Dus je hebt van Dijk nooit zien spelen, maar je weet wel dat hij niet (of niet zoveel) onder doet voor Skrtel. Oke..
pi_146612948
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:18 schreef S15 het volgende:

[..]

Dus je hebt van Dijk nooit zien spelen, maar je weet wel dat hij niet (of niet zoveel) onder doet voor Skrtel. Oke..
Ik zag hem wel spelen bij Groningen en in de CL een paar keer. Was hij gewoon prima.
Oh.
pi_146613007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zag hem wel spelen bij Groningen en in de CL een paar keer. Was hij gewoon prima.
Anderhalf jaar en een jaar geleden dus. Denswil kopte tegen Milan ook een bal erin en speelde toen een prima wedstrijd. Ook maar naar Liverpool?
pi_146613024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Skrtel is een beest van een verdediger man. Kun je wel zeggen houthakker maar hij is ook redelijk snel en kan goed passen.

United heeft nog naar hem geïnformeerd Liverpool vraagt 40 miljoen voor hem, Van Dijk mag zich eerst überhaupt eens laten zien op niveau PL dan gaan we wel weer verder kijken.
blablablabla
pi_146613034
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef S15 het volgende:

[..]

Anderhalf jaar en een jaar geleden dus. Denswil kopte tegen Milan ook een bal erin en speelde toen een prima wedstrijd. Ook maar naar Liverpool?
Veel slechter zal het daar niet worden in de verdediging :D
Oh.
  donderdag 13 november 2014 @ 15:22:07 #52
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146613043
wanneer spelen onze nederlandse helden tegen de altijdlastige letten?
oh zondag pas
pi_146613099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Veel slechter zal het daar niet worden in de verdediging :D
Maar je hebt het nu over vorig seizoen of over die vijf wedstrijdjes die Skrtel dit seizoen mee heeft gedaan? Vorig seizoen speelde hij namelijk fantastisch!
pi_146613143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:23 schreef S15 het volgende:

[..]

Maar je hebt het nu over vorig seizoen of over die vijf wedstrijdjes die Skrtel dit seizoen mee heeft gedaan? Vorig seizoen speelde hij namelijk fantastisch!
Vorig seizoen kreeg Liverpool ook best wel veel goals tegen. En dit seizoen is het ook niet al te best, al is hij niet de zwakste schakel daar. Dat is die Johnson :').

Maar dit is iets teveel offtopic :+
Oh.
pi_146613158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
wanneer spelen onze nederlandse helden tegen de altijdlastige letten?
oh zondag pas
Zondag om 18.00 uur *O*
  donderdag 13 november 2014 @ 15:25:44 #56
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146613174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:25 schreef S15 het volgende:

[..]

Zondag om 18.00 uur *O*
Nou als ze dat niet winnen ga ik emigreren.
pi_146614042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:25 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nou als ze dat niet winnen ga ik emigreren.
Zal ik niet doen. Daar lachen ze Nederlanders al helemaal uit.
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 18:14:11 #58
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_146619264
quote:
Beste opstelling:

Krul
Kongolo is geen linksback. Als CV beter dan Rekik en Bruma vind ik, maar goed, zie King Kong vaker spelen dan die twee.
pi_146628761
Oke wat wordt de opstelling zondag?

---------Huntelaar---------
----- v Persie -- Robben--

---Snijder --- Affelay

--------Clasie-------

Blind----- ??? -- de Vrij--- v/d Wiel

-------------Krul-----------------

Eigenlijk vind ik geen een verdediger goed genoeg ( die nu in de selectie zitten) om naast de Vrij te staan, nu Vlaar weg gevallen is. Vandaar de ???? (Willems is niet goed genoeg voor de LV positie vandaar Blind)
Driemans verdediging is een te groot risico.

Note: v Persie en Robben staan hier als centrale/ vrije aanvallers opgesteld en niet als flank spelers.
Huntelaar de diepste spits.

Krul... de meest ervaren keeper, penalty-killer en er staat iemand.
En...... onthoud! Er is altijd iemand die van je houd!
  donderdag 13 november 2014 @ 22:13:49 #60
430880 mig72
De Professional
pi_146628960
Weet iemand hoe het met de Rode Duivels gaat? Hebben ze zich gekwalificeerd?
  donderdag 13 november 2014 @ 22:15:13 #61
430880 mig72
De Professional
pi_146629009
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 22:08 schreef Snackman het volgende:

---Snijder --- Affelay

--------Clasie-------

Eigenlijk vind ik geen een verdediger goed genoeg ( die nu in de selectie zitten) om naast de Vrij te staan, nu Vlaar weg gevallen is. Vandaar de ???? (Willems is niet goed genoeg voor de LV positie vandaar Blind)

Note: v Persie en Robben staan hier als centrale/ vrije aanvallers opgesteld en niet als flank spelers.

die verdediging is zum kotzen , ik ga duimen alvast

allemaal naamloze types aldaar achterin
  donderdag 13 november 2014 @ 22:15:59 #62
430880 mig72
De Professional
pi_146629034
Blind moet sowieso eruit want hij doet toch niks behalve bal rond schoppen op het middenveld, aanval is er niet
pi_146629563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 22:08 schreef Snackman het volgende:

---Snijder --- Affelay

--------Clasie-------

Clasie _O-
De Vrij _O-
pi_146631090
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 22:30 schreef Brammess het volgende:

[..]

Clasie _O-
De Vrij _O-
Die ??? vind ik wel een goede
Oh.
pi_146631906
Behalve die gruwelijke fout waarbij buitenspel opgeheft werd deed de Vrij het niet eens zo slecht.
What Would Goku Do
pi_146633106
Guus heeft in mijn ogen twee opties, of 5 man achterin maar dan kom je aanvallend wat tekort, of twee verdedigende middenvelders die aanvallend kunnen meeschuiven indien nodig in een 4-2-3-1 variant
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146633165
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sven van Beek is rijp voor de nationale ploeg.
Onbegrijpelijk dat hij nu nog niet is opgeroepen en Bruma en Rekik wel :')
pi_146633195
Onder Louis hadden we aanvallend eigenlijk geen middenveld, onder Guus in verdedigend opzicht niet. Dus terug naar 4-2-3-1 is zeker als Strootgod weer fit is geen slecht idee.
What Would Goku Do
pi_146634115
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het prima zo, sterker nog, Van Beek nu laten debuteren zou ik een rotstreek vinden. Dat kan je die jongen niet aandoen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_146638140
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik hoop dat Van Beek en Kongolo volgend jaar een kans krijgen. Met uitzondering van Vlaar mis ik namelijk bij alle andere Nederlandse verdedigers de meedogenloze instelling die je moet hebben als verdediger in het topvoetbal. Het is een stel weekdieren bij elkaar. Van Beek en Kongolo zijn nog erg jong maar hebben wel de felheid die je nodig hebt in de top. Types als Rekik lijken mij meer bezorgd of hun haarbandje wel goed zit dan of hun mannetje gaat scoren vandaag.
  vrijdag 14 november 2014 @ 09:49:33 #71
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_146638210
----------------Huntelaar--------------
Depay-----------RvP--------Robben
------------Blind-----Clasie------------
Willems---De Vrij---Veltman--VdW
--------------------Krul-----------------

Liever heb ik daar geen Willems, maar om Blind daar neer te zetten vind ik ook maar niks. Veltman wil ik nog een keer zien, maar dan op zijn normale positie. Blind en Clasie beiden erin zodat de zwakke verdediging enigszins gesteund wordt. RvP in een Rooney-achtige rol achter KJH. En toch maar Krul, al is het omdat we dan een kleine kans hebben bij een penalty tegen.

Het is echt treurig gesteld met onze verdedigende opties :'(

Of anders dit:

-----------------Huntelaar------------------
---------------------RvP---------------------
Robben----Sneijder---Afellay----VDW
----------------Clasie/Blind----------------
---------Rekik---De Vrij--Veltman-------
----------------------Krul---------------------

In ieder geval meer aanvoer naar het centrum, en geen in de drukte lopende flankspelers. Robben is toch iemand die meer inzakt om de bal op te pikken, dus de linksbenige Rekik staat daar niet helemaal alleen voor. Driehoek RvP-Sneijder-Afellay is creatief genoeg om openingen te zoeken, zeker als Robben en VdW voorin aansluiten. Bovendien heb je achterin 3 centrumverdedigers, ideaal wanneer de tegenstander met 2 spitsen speelt.

[ Bericht 42% gewijzigd door iPat op 14-11-2014 09:59:44 ]
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_146641315
Jammer dat we niet nog een type Vlaar hebben.. gewoon een verdedigende verdediger.. sterk, bal afpakken.. en afspelen op de CVM. Kan kuyt dat niet?
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_146641341
Ik zou gaan voor een 5-3-2 standaard, met hele aanvallende backs tegen een mindere tegenstander (dan dus 3-5-2 meer) en iets meer verdedigend tegen een goede tegenstander. Tegen Letland dus:

----------------Huntelaar-------------------
Depay------RvP------------------Robben
Blind-------------Clasie---------------VdW
---------Rekik--Veltman--De Vrij----------
----------------------Cillessen----------------

Normaal alleen BMI ipv Rekik en Vlaar ipv Veltman.
Tegen heel sterke tegenstanders evt. De Jong ipv Clasie.

Depay lekker aan de buitenkant houden, Persie lichtelijk naar links achter de spits, Clasie redelijk defensief ingesteld, iets meer naar rechts.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 14:28:23 #74
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_146645918
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:
Ik zou gaan voor een 5-3-2 standaard, met hele aanvallende backs tegen een mindere tegenstander (dan dus 3-5-2 meer) en iets meer verdedigend tegen een goede tegenstander. Tegen Letland dus:

----------------Huntelaar-------------------
Depay------RvP------------------Robben
Blind-------------Clasie---------------VdW
---------Rekik--Veltman--De Vrij----------
----------------------Cillessen----------------

Normaal alleen BMI ipv Rekik en Vlaar ipv Veltman.
Tegen heel sterke tegenstanders evt. De Jong ipv Clasie.

Depay lekker aan de buitenkant houden, Persie lichtelijk naar links achter de spits, Clasie redelijk defensief ingesteld, iets meer naar rechts.
Prima opstelling. Zou alleen als aanvallende backs voor Willems en Janmaat kiezen uiteindelijk. Die kunnen allebei niet geweldig verdedigen maar zijn aanvallend wel prima. Zijn voor dit systeem gemaakt.
pi_146646099
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 14:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Prima opstelling. Zou alleen als aanvallende backs voor Willems en Janmaat kiezen uiteindelijk. Die kunnen allebei niet geweldig verdedigen maar zijn aanvallend wel prima. Zijn voor dit systeem gemaakt.
Ja, dat is even kijken naar de vorm van de dag denk ik. Voor Blind is het even kijken of hij daar komt te staan of Clasie, schijnt dat Blind het toch ook wel goed doet daar. Zit je alleen strakjes met Strootman die je in dit systeem niet echt kwijt kunt, tenzij je je 10 en je CVM (clasie hier) inwisselt voor 2x een CM.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_146658547
Als ik Bertje in het sportjournaal mag geloven wordt het 3-4-3.
What Would Goku Do
pi_146658632
en dit keer VERDOMME Memphis de volle 90 min in.

tering hé
graag op anoniem
pi_146682651
Hij is echt helemaal de weg kwijy als het 3-3-4 wordt _O-

Kies godverdomme gewoon voor een herkenbaar systeem met de juiste nuances op basis van de tegenstanders
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:34:49 #79
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146683239
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef KingRoland het volgende:

tering hé
Kan die ouwe het schelen joh
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:39:51 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146683368
Gewoon 1-1-8 spelen, zoals echte bazen doen!
pi_146683460
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kan die ouwe het schelen joh
Depay was ook tering slecht tegen Mexico.
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:43:51 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146683476
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Depay was ook tering slecht tegen Mexico.
Meer heeft die niet voor die positie
RED ONS HENNIEGOD
pi_146683534
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Meer heeft die niet voor die positie
Ag maakt het uit. Dordrecht kan nog van Letland winnen.
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:46:20 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146683549
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ag maakt het uit. Dordrecht kan nog van Letland winnen.
nou..
RED ONS HENNIEGOD
pi_146683598
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

nou..
Leveren in ieder geval meer spektakel das ook wat waard :P
pi_146684623
veltman. :') dat die erin staat. net als willems verdedigend ronduit slecht.
pi_146688624
Bruma basis, gezellig
pi_146688707
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bruma basis, gezellig
Je moet wat hè. Veltman handhaven kon ook niet.
pi_146689529
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Je moet wat hè. Veltman handhaven kon ook niet.
Dan moet je Bruma opstellen... die kan er echt helemaal niets van.
Oranje is wel erg diep gezonken als ze dit soort spelers gaan opstellen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_146689678
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Leveren in ieder geval meer spektakel das ook wat waard :P
je bent zelf een spektakel.
graag op anoniem
pi_146689686
wat denken jullie; tijd om de jeugdopleidingen binnen de clubs om te gooien? is dit uberhaupt nog boven te komen, het niveauverschil wat de laatste jaren enkel maar groter lijkt te worden?
pi_146689701
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:03 schreef perro. het volgende:
wat denken jullie; tijd om de jeugdopleidingen binnen de clubs om te gooien? is dit uberhaupt nog boven te komen, het niveauverschil wat de laatste jaren enkel maar groter lijkt te worden?
Sws. Uit betrouwbare bronnen vernomen dat er in Groningen nog heel wat talentjes zijn :)
graag op anoniem
pi_146689791
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Sws. Uit betrouwbare bronnen vernomen dat er in Groningen nog heel wat talentjes zijn :)
oki. maar wat is precies een talent? verschilt een in nederland opgeleid talent van een buitenlands talent?

talent is leuk maar als ze nog steeds dat verschrikkelijke combinatievoetbal achterin aangeleerd krijgen heb je er nog niets aan natuurlijk.
pi_146689815
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef perro. het volgende:

[..]

oki. maar wat is precies een talent? verschilt een in nederland opgeleid talent van een buitenlands talent?

talent is leuk maar als ze nog steeds dat verschrikkelijke combinatievoetbal achterin aangeleerd krijgen heb je er nog niets aan natuurlijk.
Een Type Arjen Robben zoals Memphis. Dat is pas een echte talent.

En nu komen de mensen met leuke grapjes over mijn post.

xd
graag op anoniem
pi_146689877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Een Type Arjen Robben zoals Memphis. Dat is pas een echte talent.

En nu komen de mensen met leuke grapjes over mijn post.

xd
maar dan heb je het over aanval. verdediging lijkt me veel belangrijker en ook urgenter.
pi_146689907
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:10 schreef perro. het volgende:

[..]

maar dan heb je het over aanval. verdediging lijkt me veel belangrijker en ook urgenter.
Een type Jaap Stam zullen we moeilijk vinden. Verdediging zit gewoon niet ons bloed.
graag op anoniem
pi_146689975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Een type Jaap Stam zullen we moeilijk vinden. Verdediging zit gewoon niet ons bloed.
maar valt wel voor een groot deel aan te leren lijkt me. vooral als je al in de jeugd begint daarmee.
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:26:05 #98
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146690350
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:10 schreef perro. het volgende:

[..]

verdediging is echt niet belangrijker, even belangrijk zou ik zeggen.

quote:

[..]

Vlaar
pi_146690689
Nederlanders zullen altijd het belangrijker vinden dat de verdedigers goed kunnen opbouwen dan dat ze een mannetje kunnen uitschakelen.

En terecht, want alleen daarmee kan je jezelf nog onderscheiden. Alleen moeten die verdedigers dan wel lef hebben om een bal het middenveld in te spelen en niet altijd bang terug tikken naar de keeper.
Oh.
pi_146691120
quote:
Verdediging zit gewoon niet ons bloed.
Heeft niets met bloed te maken, wel met opleiding.
pi_146691215
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Heeft niets met bloed te maken, wel met opleiding.
jawel bloed
graag op anoniem
pi_146691273
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:

[..]

jawel bloed
Nee, opleiding.
De moffen kunnen het ook.
pi_146691305
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee, opleiding.
De moffen kunnen het ook.
Die hebben het allebei.

Duitsland is altijd het grote broer van Nederland.
graag op anoniem
pi_146691328
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Die hebben het allebei.

het grote broer ja
Oh.
pi_146691340
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Die hebben het allebei.

De Belgen niet, en die hebben Kompany, Vermalen, Alderwiereld en Vertonghen.
pi_146691349
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

het grote broer ja
Ja, zo werd dat gezegd altijd. Niet bijdehand doen
graag op anoniem
pi_146691371
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Als je jaren geen succes hebt en dit keer wel. Geluk. Die zitten al jaren droog.
graag op anoniem
pi_146691375
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

3/4 van die spelers is hier opgeleid.
Oh.
pi_146691404
Maar wat wil die Hiddink nou met RvP en Huntelaar voorin, maar dan niet allebei in de spits? :')
Over 1,5 seizoen is het nog maar de vraag of hij überhaupt wel om Memphis heen kan en RvP op linksbuiten is een waardeloze oplossing, voortkomend uit niets anders dan angst om hem te laten banken.
pi_146691437
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Als je jaren geen succes hebt en dit keer wel. Geluk. Die zitten al jaren droog.
Nee, die hebben hun opleiding grondig gerenoveerd en plukken daar nu de vruchten van.
pi_146691449
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

3/4 van die spelers is hier opgeleid.
Die hebben hun jeugd toch echt in België doorgebracht.
pi_146691647
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef KingRoland het volgende:

tering hé
Gebeurt niet #HiddinkOut
pi_146691699
Het wordt 3-1 en Guus zal wel blijven zitten w/
pi_146691863
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Gebeurt niet #HiddinkOut
jij bent het wel eens met mij toch? zo ja dan zie ik hier graag een tweet van.
graag op anoniem
pi_146692293
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat wil die Hiddink nou met RvP en Huntelaar voorin, maar dan niet allebei in de spits? :')
Over 1,5 seizoen is het nog maar de vraag of hij überhaupt wel om Memphis heen kan en RvP op linksbuiten is een waardeloze oplossing, voortkomend uit niets anders dan angst om hem te laten banken.
Ik snap ook alle varianten van de uitleg niet helemaal. Volgens Maalderink B werd het 3-4-3, aan de uitleg van VI kan ik geen touw vastknopen, en nusport zal vast weer wat anders zeggen.
What Would Goku Do
pi_146692348
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:12 schreef KingRoland het volgende:

[..]

jij bent het wel eens met mij toch? zo ja dan zie ik hier graag een tweet van.
Ik heb geen twitter.
pi_146692538
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef viagraap het volgende:

[..]

Ik snap ook alle varianten van de uitleg niet helemaal. Volgens Maalderink B werd het 3-4-3, aan de uitleg van VI kan ik geen touw vastknopen, en nusport zal vast weer wat anders zeggen.
Het wordt i.i.g. een viermansverdediging. Ik citeer de NOS: "Hiddink liet ook weten dat Stefan de Vrij en Jeffrey Bruma centraal achterin spelen en Daley Blind daarvoor als verdedigende middenvelder fungeert. Die drie moeten de twee Letse aanvallers opvangen, zodat de backs aanvallend meer kunnen betekenen."
De verwachte opstelling van de NOS is trouwens: Cillissen, Wiel, Vrij, Bruma, Jetro, Blind, Sneijder, Affelay, Robben, Huntelaar, RvP, dus geen idee hoe die Maalderink bij 3-4-3 komt.
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 21:39:42 #118
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_146692780
Afellay heeft veel krediet bij Hiddink :{
pi_146694149
quote:
Jawel beide in de spits, klinkt raar, maar toch is het zo.
RvP dus niet linksbuiten.
En...... onthoud! Er is altijd iemand die van je houd!
pi_146694285
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 22:17 schreef Snackman het volgende:

[..]

Jawel beide in de spits, klinkt raar, maar toch is het zo.
RvP dus niet linksbuiten.
Dus gewoon zonder linksbuiten?
  zaterdag 15 november 2014 @ 22:22:22 #121
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146694308
Hij speelt in een 4-2-4 opstelling.
pi_146696493
Bruma in de basis.
TOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146697547
Laat Guus maar gewoon opstappen, zelden zo'n inspiratieloze, laffe ongeorganiseerde bende gezien...
pi_146697598
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Laat Guus maar gewoon opstappen, zelden zo'n inspiratieloze, laffe ongeorganiseerde bende gezien...
Ja, daar gaat Scholletje echt wat aan veranderen.
  zondag 16 november 2014 @ 00:04:37 #125
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_146698341
Je kan nog niet eens inzetten op rode kaart voor Bruma. -O-
wooblabalurg
pi_146701500
Geen Memphis? :{ Weg met Hiddink :N
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 01:47:12 #127
35723 crew  GGMM
pi_146701516
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Memphis? :{ Weg met Hiddink :N
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_146701529
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hey je bent nog blauw.
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 01:48:01 #129
35723 crew  GGMM
pi_146701537
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hey je bent nog blauw.
Er ontgaat jou ook helemaal niks.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_146701559
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Er ontgaat jou ook helemaal niks.
Hey je bent nog sarcastisch.
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 01:50:01 #131
35723 crew  GGMM
pi_146701583
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hey je bent not sarcastisch.
Wel waar.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 01:50:59 #132
35723 crew  GGMM
pi_146701608
Gelijk maar even 'Nederland-Mexico' uit de TT gehaald.

Ik ben echt lekker bezig. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_146701623
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef GGMM het volgende:
Gelijk maar even 'Nederland-Mexico' uit de TT gehaald.

Ik ben echt lekker bezig. :)
Beste mod van 2014.
  zondag 16 november 2014 @ 02:19:30 #134
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146702062
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beste mod van 2014.
graag op anoniem
  zondag 16 november 2014 @ 07:40:12 #135
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_146703851
quote:

[..]

Beste mod van 2014.
Supermod
  Redactie Sport zondag 16 november 2014 @ 08:09:43 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146703923
quote:

[..]

Beste mod van 2014.
Hopelijk nog vele jaren :)
pi_146704211
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hopelijk nog vele jaren :)
Gaan jullie nu zoenen?
  Redactie Sport zondag 16 november 2014 @ 10:43:50 #138
pi_146705198
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 09:10 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Gaan jullie nu zoenen?
Nee, ik heb al iemand.
pi_146705239
De Vrij en Bruma :') gvd wat een faalverdediging.
pi_146705941
Alles beter dan Veltman.
pi_146705998
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Alles beter dan Veltman.
Die heeft bij Ajax nog een ervaren jongen naast zich, die niet al te best in vorm is maar dat geheel terzijde. Bruma en De Vrij zijn samen nog heel jong en onervaren. Die nog wel eens een slippertje maken.
pi_146706045
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die heeft bij Ajax nog een ervaren jongen naast zich, die niet al te best in vorm is maar dat geheel terzijde. Bruma en De Vrij zijn samen nog heel jong en onervaren. Die nog wel eens een slippertje maken.
Ze zijn wel beter en verder. Niet dat ze mijn eerste keuze zijn, maar bij Veltman mis je het fysiek en lengte.
pi_146706211
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ze zijn wel beter en verder. Niet dat ze mijn eerste keuze zijn, maar bij Veltman mis je het fysiek en lengte.
De Vrij is wel verder ja en heeft krediet opgebouwd ondanks dat het ook geen topper is. Bruma kan er helemaal niets van, schande dat zo'n speler überhaupt opgeroepen is. Idem met Rekik trouwens.
Maar ja, tegen Letland kom je er mee weg waarschijnlijk aangezien die aanvallend helemaal niets zullen brengen.
Laf van Hiddink om Veltman te slachtofferen aangezien het verdedigend tegen Mexico allemaal niet klopte.
pi_146706264
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Met ruimte in de rug zijn ze echt heel kwetsbaar. Daar lijken ze ook helemaal niet op ingespeeld te zijn. Bruma doet daar hele gekke dingen mee in de competitie, zelfs rood pakken tegen Excelsior omdat je zo'n situatie niet in kan schatten. Ook De Vrij snapt dat niet helemaal, en het principe van een buitenspelval.

Het is kiezen tussen de lamme en de blinde.
pi_146706399
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

De Vrij is wel verder ja en heeft krediet opgebouwd ondanks dat het ook geen topper is. Bruma kan er helemaal niets van, schande dat zo'n speler überhaupt opgeroepen is. Idem met Rekik trouwens.
Maar ja, tegen Letland kom je er mee weg waarschijnlijk aangezien die aanvallend helemaal niets zullen brengen.
Laf van Hiddink om Veltman te slachtofferen aangezien het verdedigend tegen Mexico allemaal niet klopte.
Veltman de zwakste schakel, dus meer dan logisch.
Daarnaast heb je met Bruma extra kopkracht. Lange bal en bij hoekschoppen defensief en aanvallend.
  zondag 16 november 2014 @ 12:10:08 #146
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_146706563
Hoe doet Heitinga het bij Hertha eigenlijk?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  zondag 16 november 2014 @ 12:18:58 #147
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_146706695
Douglas - Vlaar - van der Wiel - Blind

Mijn verdediging :)
pi_146706803
quote:
13s.gif Op zondag 16 november 2014 10:47 schreef Syntix het volgende:
Inderdaad
pi_146707191
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:18 schreef KingRadler het volgende:
Douglas - Vlaar - van der Wiel - Blind

Mijn verdediging :)
Van der Wiel en Douglas omgedraaid neem ik aan ?
  zondag 16 november 2014 @ 12:52:48 #150
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_146707250
quote:
RvP heeft zijn transfer naar Arsenal en zijn plek in de spits verdiend door zijn prestaties als linksbuiten. Niet zo gek om hem dan als linksbuiten op te stellen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_146707885
quote:
13s.gif Op zondag 16 november 2014 10:47 schreef Syntix het volgende:
Maar toch beter dan Veltman.
pi_146707985
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Veltman en Bruma doen mekaar niks al is Veltman op het moment wel stukken minder ja.
pi_146708141
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Veltman is veruit de beste verdediger van NL en dat weet jij ook. Sowieso Ajacieden > lampjes.
pi_146708265
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:37 schreef Syntix het volgende:

[..]

Veltman is veruit de beste verdediger van NL en dat weet jij ook. Sowieso Ajacieden > lampjes.
Wanneer stop je met je act? Of ben jij het vriendje van Veltman?
pi_146708276
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Act? :') haal die stront uit je ogen en erken dat Veltman de beste is.
  zondag 16 november 2014 @ 13:46:11 #156
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146708335
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:

[..]

Act.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_146708706
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:

[..]

Dan kan je er als land maar beter mee stoppen.
pi_146709481
quote:

[..]

Ik maar denken dat het Vlaar was.
  zondag 16 november 2014 @ 14:29:54 #159
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146709499
quote:

[..]

:')_!
  zondag 16 november 2014 @ 14:30:10 #160
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146709505
HoornGod is beter _O_
  zondag 16 november 2014 @ 14:34:11 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146709601
Maar Veltman is wel legit beter dan die hele Bruma.
Oh.
pi_146709697
Mensen die denken dat De Vrij, Bruma, Van Dijk etc. beter zijn dan Veltman :')
pi_146710027
quote:

[..]

Veltman is veruit de beste verdediger van NLen dat weet jij ook. Sowieso Ajacieden > lampjes.
pi_146710284
quote:
2s.gif Op zondag 16 november 2014 14:52 schreef Evertjan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 16 november 2014 @ 16:10:04 #165
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146711656
quote:

[..]

graag op anoniem
pi_146711744
wat een spanning, belangrijke wedstrijd
  zondag 16 november 2014 @ 16:14:42 #167
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146711787
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
wat een spanning, belangrijke wedstrijd
ik hou het niet droog
graag op anoniem
  zondag 16 november 2014 @ 16:15:19 #168
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146711809
GGMM zou deze wedstrijd beschrijven als De dood of de gladiolen
graag op anoniem
  zondag 16 november 2014 @ 16:16:13 #169
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146711830
is vlaar nog steeds geblesseerd
  zondag 16 november 2014 @ 16:16:42 #170
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146711841
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:15 schreef KingRoland het volgende:
GGMM zou deze wedstrijd beschrijven als De dood of de gladiolen
nou als je van letland verliest mogen ze het voetbal wel per direct afschaffen in Nederland
pi_146711872
Gaan jullie ook weer genieten van Ibrahim Afellay? De man die de bal als een magican bij zich houdt zonder enig resultaat.
pi_146711924
Veltman _O_
pi_146712283
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie ook weer genieten van Ibrahim Afellay? De man die de bal als een magican bij zich houdt zonder enig resultaat.
Nee ik ga genieten van Blind. Dat is eigenlijk hetzelfde alleen dan zonder de bal bij zich te houden.
Nja die ene keer als hij de bal vooruit geeft.
  Redactie Sport zondag 16 november 2014 @ 16:35:20 #174
pi_146712372
hoe laat begint het?
pi_146712535
Ik heb zo het idee dat ze dit ook gaan verkloten, dat zou wel lachen zijn.
pi_146712554
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze dit ook gaan verkloten
Nee joh
  zondag 16 november 2014 @ 16:41:27 #177
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146712555
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint het?
staat in de OP
  zondag 16 november 2014 @ 16:41:55 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146712571
Wat gaat Guus doen bij een gelijkspel ?
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 november 2014 @ 16:41:57 #179
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146712574
quote:
hoe laat begint het?
ben je Blind?

xd
graag op anoniem
  zondag 16 november 2014 @ 16:44:06 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146712624
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat gaat Guus doen bij een gelijkspel ?
Naar huus
Oh.
  zondag 16 november 2014 @ 16:44:36 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146712642
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Naar huus
De Groafschap ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_146712648
bij verlies zijn we niet direct uitgeschakeld toch? zijn nog genoeg wedstrijden te spelen..
pi_146712664
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De Groafschap ?
cashen in Qatar ofzo, dat ligt hem het beste
  zondag 16 november 2014 @ 16:45:20 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146712665
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
bij verlies zijn we niet direct uitgeschakeld toch? zijn nog genoeg wedstrijden te spelen..
Sowieso niet direct uitgeschakeld.

Als je 3e wordt mag je nog play-offs spelen :')
Oh.
  zondag 16 november 2014 @ 16:45:41 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146712672
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

cashen in Qatar ofzo, dat ligt hem het beste
Geld is zijn huus ,net als een jood
RED ONS HENNIEGOD
pi_146712721
Kan ik deze wedstrijd ook ergens online kijken met nederlands commentaar?
Zenden ze net deze wedstrijd uit op NPO 1 ipv 3, die stoort bij mij als een gek.
pi_146712729
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Geld is zijn huus ,net als een jood
idd.
pi_146712740
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:47 schreef dolf1010 het volgende:
Kan ik deze wedstrijd ook ergens online kijken met nederlands commentaar?
Zenden ze net deze wedstrijd uit op NPO 1 ipv 3, die stoort bij mij als een gek.
jan lul misschien
pi_146712755
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sowieso niet direct uitgeschakeld.

Als je 3e wordt mag je nog play-offs spelen :')
Het is nog altijd mogelijk om gewoon 2e te worden toch?
  zondag 16 november 2014 @ 16:49:07 #191
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_146712768
Over hoeveel wedstrijden gaat deze kwalificatie? 10 toch?
  zondag 16 november 2014 @ 16:49:53 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146712789
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:48 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Het is nog altijd mogelijk om gewoon 2e te worden toch?
Aangezien we IJsland en Tsjechië nog thuis krijgen moet dat ook wel lukken.
Oh.
pi_146712797
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef gniffie het volgende:
Hier het volledige programma en stand;

http://www.livescore.com/(...)roup-a/fixtures/all/
pi_146712832
quote:
hoe laat begint het?
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef gniffie het volgende:
Kennen jullie google niet?
pi_146712856
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

[..]

lazy mofo's
  zondag 16 november 2014 @ 16:56:46 #196
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_146712978
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Hier het volledige programma en stand;

http://www.livescore.com/(...)roup-a/fixtures/all/
nog 7 wedstrijden te gaan idd. Waar hebben we het toch over, om Guustje zo af te zeiken
pi_146713000
We gaan naar Frankrijk toeeeeee!!
Zonder wrijving geen glans
  zondag 16 november 2014 @ 16:57:39 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713009
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

[..]

Davy hoelaat begint de voorbeschouwing?
Oh.
pi_146713072
Tegen wie moeten we ?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_146713177
XI Netherlands | Cillessen; Van der Wiel, Bruma, De Vrij, Willems; Afellay, Blind, Sneijder, Robben; Huntelaar, Van Persie. #nedlat
  zondag 16 november 2014 @ 17:03:15 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713194
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Brammess het volgende:
XI Netherlands | Cillessen; Van der Wiel, Bruma, De Vrij, Willems; Afellay, Blind, Sneijder, Robben; Huntelaar, Van Persie. #nedlat
HAHAHAHAHAHA wat slecht
Oh.
pi_146713216
quote:
Waarom nou weer die Van Persie? Man man man
  zondag 16 november 2014 @ 17:04:09 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713222
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA wat slecht
Klopt, maar toch is het met deze selectie nog steeds Barcelona-Harderwijse boys.
  zondag 16 november 2014 @ 17:05:10 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713254
Afellay :')
Oh.
  zondag 16 november 2014 @ 17:06:31 #205
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_146713297
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Tegen wie moeten we ?
Latvie¨i
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 16 november 2014 @ 17:06:33 #206
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146713299
Bruma? Maar die is zelfs voor de Eredivisie te slecht. Guus heeft Alzheimer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_146713300
Ibi _O_
  zondag 16 november 2014 @ 17:06:47 #208
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146713310
quote:
aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, aids, held, aids, aids.
graag op anoniem
pi_146713320
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Bruma? Maar die is zelfs voor de Eredivisie te slecht. Guus heeft Alzheimer.
Gelukkig is het Letland.
  zondag 16 november 2014 @ 17:07:13 #210
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713326
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Cillessen aids noemen :')
Oh.
pi_146713332
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

12?
  zondag 16 november 2014 @ 17:07:32 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713334
Afellay gaat Letland helemaal naar de klote spelen. Van links naar rechts en dan weer naar links.
pi_146713336
quote:
helemaal de weg kwijt die guus.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_146713342
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
Afellay gaat Letland helemaal naar de klote spelen. Van links naar rechts en dan weer naar links.
Deze man snapt.
  zondag 16 november 2014 @ 17:08:02 #215
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713353
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:07 schreef Cara het volgende:

[..]

helemaal de weg kwijt die guus.
Niet kunnen accepteren dat we gewoon niet beter hebben :')
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:08:13 #216
35723 crew  GGMM
pi_146713359
Bruma? _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 november 2014 @ 17:08:51 #217
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713379
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef GGMM het volgende:
Bruma? _O-
Zeker. Hij heeft nog geen EK kwalificatie rode kaart in zijn verzameling.
pi_146713387
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef GGMM het volgende:
Bruma? _O-
Wel pijnlijk voor Veltman om er achter te komen dat hij nog slechter is dan Bruma.
  zondag 16 november 2014 @ 17:09:33 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713395
Willems gaat vast ook weer falen.
Oh.
  zondag 16 november 2014 @ 17:09:41 #220
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146713401
Wie is bruma ookalweer
graag op anoniem
pi_146713402
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niet kunnen accepteren dat we gewoon niet beter hebben :')
We hebben beter. Dit is gewoon de opstelling van een coach die het allemaal echt niet meer weet.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_146713414
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Willems gaat vast ook weer falen.
idd, speelt echt een dramatisch seizoen.
  zondag 16 november 2014 @ 17:10:15 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146713421
wahhahha
LouisfromGaal twitterde op zondag 16-11-2014 om 16:51:33 Onputting: CILLESSONS; FROM THE WHEEL, THE FREE, BRUMOTHER, WANTLEMS; CANT SEE, CUTTER, OFFELLAY; SEALS, FROM PERSIA, THEMCOUNTAAR. reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 16 november 2014 @ 17:10:18 #224
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713423
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wel pijnlijk voor Veltman om er achter te komen dat hij nog slechter is dan Bruma.
Bruma heeft maar 1 ding voor op Veltman en dat is zijn fysiek. Op elk ander vlak is Veltman beter. Maar beide zijn natuurlijk veel te slecht voor Oranje.
  zondag 16 november 2014 @ 17:10:39 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713437
quote:

[..]

idd, speelt echt een dramatisch seizoen.
Verdedigend bagger inderdaad.
Oh.
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:10:44 #226
35723 crew  GGMM
pi_146713441
quote:

[..]

Daar gaat het niet om, al vind ik dat onzin; maar zelfs Rekik is beter dan Bruma. Snap niks van die keuze.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 november 2014 @ 17:10:45 #227
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146713443
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef Mani89 het volgende:
wahhahha
LouisfromGaal twitterde op zondag 16-11-2014 om 16:51:33 Onputting: CILLESSONS; FROM THE WHEEL, THE FREE, BRUMOTHER, WANTLEMS; CANT SEE, CUTTER, OFFELLAY; SEALS, FROM PERSIA, THEMCOUNTAAR. reageer retweet
Davy en GGMM vinden dit niet leuk.
graag op anoniem
pi_146713458
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Verdedigend bagger inderdaad.
Net als Strootman is het maar een hype.
pi_146713460
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, al vind ik dat onzin; maar zelfs Rekik is beter dan Bruma. Snap niks van die keuze.
Dan kijk je nooit naar PSV. Bruma presteert dit seizoen echt een heel stuk beter dan Rekik.
  zondag 16 november 2014 @ 17:11:25 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713467
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef Mani89 het volgende:
wahhahha
Lol
Oh.
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:11:27 #231
35723 crew  GGMM
pi_146713470
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Davy en GGMM vinden dit leuk.
Ik weet neit hoe het met davy zit, maar ik vind het dus echt helemaal niet leuk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 november 2014 @ 17:11:44 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713481
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Net als Strootman is het maar een hype.
Strootman is inderdaad een hype.
Oh.
pi_146713483
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij neukt hem elke week in zijn kontje volgens mij
pi_146713495
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik weet neit hoe het met davy zit, maar ik vind het dus echt helemaal niet leuk.
Roland is een beetje in de war.
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:12:44 #235
35723 crew  GGMM
pi_146713511
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dan kijk je nooit naar PSV. Bruma presteert dit seizoen echt een heel stuk beter dan Rekik.
Ik mis geen wedstrijd van PSV. Vraag maar aan davy.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 november 2014 @ 17:12:58 #236
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146713517
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Roland is een beetje in de war.
fixed
graag op anoniem
pi_146713524
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klopt. Overigens is Rekik beter (minder slecht)
  zondag 16 november 2014 @ 17:13:07 #238
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713525
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Latent fan?
  zondag 16 november 2014 @ 17:13:10 #239
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_146713527
Kan nog steeds niet inzetten op rood voor Bruma. Ze weten.
wooblabalurg
pi_146713539
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hahahahaha
Dit seizoen echt niet.
pi_146713540
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ze zijn allebei 3x niks
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:13:34 #242
35723 crew  GGMM
pi_146713543
quote:

[..]

Davy is het met mij eens _O_
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_146713552
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hahahahaha
Dit seizoen echt niet.
Vorig seizoen en dit seizoen.
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:14:03 #244
35723 crew  GGMM
pi_146713556
B
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[..]

fixed
Bedankt. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_146713562
quote:

[..]

Vorig seizoen en dit seizoen.
:')
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:14:44 #246
35723 crew  GGMM
pi_146713576
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

:')
Goed argument.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_146713592
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goed argument.
Beetje jouw niveau inderdaad, mag ik ook een keer.
  zondag 16 november 2014 @ 17:15:26 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146713597
Bedankt Tom
RED ONS HENNIEGOD
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:15:34 #249
35723 crew  GGMM
pi_146713606
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje jouw niveau inderdaad
Wauw...
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 november 2014 @ 17:15:40 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713610
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt Tom
Oh.
pi_146713616
't is trouwens op NED 1, niet op NED 3.
Children of the night. What music they make.
pi_146713623
PRIMA DELUXE
#superniger2020
  Redactie Sport zondag 16 november 2014 @ 17:16:14 #253
pi_146713624
Wat druk hier.

Ik dacht dat iedereen was verkast naar 'de concurrent'
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:16:40 #254
35723 crew  GGMM
pi_146713642
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat druk hier.

Wederom een bewijs dat jij niet moet denken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_146713645
quote:
Wat druk hier.

Tweakers?
  zondag 16 november 2014 @ 17:17:07 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713652
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Tweakers?
Brazzers
Oh.
pi_146713656
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Tweakers?
Viva
pi_146713660
Mooiste zou zijn als ze gewoon met 8-0 winnen ofzo
  zondag 16 november 2014 @ 17:17:41 #259
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713666
Maaruh, als deze opstelling zo kut is, wie hadden jullie graag centraal achterin gezien?
  zondag 16 november 2014 @ 17:17:56 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713677
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
Maaruh, als deze opstelling zo kut is, wie hadden jullie graag centraal achterin gezien?
Jaap Stam
Oh.
pi_146713679
quote:
Jaap Stam en Frank de Boer
  zondag 16 november 2014 @ 17:18:04 #262
225540 Pugg
Friends forever
pi_146713683
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:10 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
  FOK!fotograaf zondag 16 november 2014 @ 17:18:09 #263
842 Zorro
Z
pi_146713686
quote:
Wat druk hier.

RTL7 Dartsen?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 16 november 2014 @ 17:18:11 #264
12172 Rabieluh
pi_146713688
Toch knap hoe hiddink zulke redelijke tot goede spelers zo slecht laat spelen. Alleen Robben is zo goed dat zelfs Hiddink geen vat op hem heeft.
  Forum Admin zondag 16 november 2014 @ 17:18:14 #265
35723 crew  GGMM
pi_146713694
quote:
Veltman of Rekik.

Ja, die zijn ook niet geweldig, maar minder kut dan Bruma.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 november 2014 @ 17:18:28 #266
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146713703
quote:
Israel en Laseroms
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 november 2014 @ 17:18:37 #267
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713709
Idioten. Niet weten dat Andre Ooijer een betere CV was dan Frank de Boer. :')
  zondag 16 november 2014 @ 17:18:41 #268
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146713713
Importanter
goedzo Youri
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport zondag 16 november 2014 @ 17:18:51 #269
pi_146713719
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wederom een bewijs dat jij niet moet denken.
Je hebt gelijk.

Daarom ben ik ook voor PSV.
pi_146713720
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef BadderHaring het volgende:
Idioten. Niet weten dat Andre Ooijer een betere CV was dan Frank de Boer. :')
Wilfred Bouma was nog beter pauper
  zondag 16 november 2014 @ 17:19:11 #271
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713735
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wilfred Bouma was nog beter pauper
Echt niet. Gekkie.
  Redactie Sport zondag 16 november 2014 @ 17:19:14 #272
pi_146713738
Ik vind Messi wel goed voor het NL elftal :)
pi_146713747
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Importanter
goedzo Youri
Had LvG zo kunnen zeggen _O-
  zondag 16 november 2014 @ 17:19:34 #274
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713748
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Centraal achterin?
  FOK!fotograaf zondag 16 november 2014 @ 17:20:18 #275
842 Zorro
Z
pi_146713768
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Penaltykiller. Al gauw beter dan Cillessen.
  zondag 16 november 2014 @ 17:21:20 #276
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_146713804
VDwiel is de beste verdediger. Dat zegt veel.
wooblabalurg
  zondag 16 november 2014 @ 17:21:33 #277
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713812
Maar goed, waarom niet Heitinga en Maduro opgeroepen? Of Douglas?
  FOK!fotograaf zondag 16 november 2014 @ 17:21:46 #278
842 Zorro
Z
pi_146713820
v Marwijk snapt er niks van. Links is natuurlijk voor held Willems. Tegen Letland is verdedigen toch wat minder rullevant. Mag ik hopen.
pi_146713837
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
We hebben Engelaar nodig. :)
#superniger2020
  zondag 16 november 2014 @ 17:22:32 #280
12172 Rabieluh
pi_146713844
quote:
6s.gif Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef Zorro het volgende:
v Marwijk snapt er niks van. Links is natuurlijk voor held Willems. Tegen Letland is verdedigen toch wat minder rullevant. Mag ik hopen.
Hij gaat blazen tegen die koekenbakkers!
  zondag 16 november 2014 @ 17:22:49 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713852
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom zou je je team nog meer verzwakken?
Oh.
  zondag 16 november 2014 @ 17:22:52 #282
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713853
quote:
Precies, als Letland al een rechtsbuiten heeft, dan loopt ie de hele wedstrijd achter Willems aan.
  zondag 16 november 2014 @ 17:22:55 #283
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146713855
quote:
Hij heeft De Worp overleefd dus hij snapt er degelijk wel wat van.
graag op anoniem
  zondag 16 november 2014 @ 17:23:14 #284
123170 alors
zlata1234
pi_146713862
Ik voorspel een 5-0
know'm sayin?
word? word.
  zondag 16 november 2014 @ 17:23:31 #285
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713872
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zou je je team nog meer verzwakken?
Douglas en Heitinga kunnen in elk geval een man uitschakelen. Dat is meer dan Veltman, de Vrij en Bruma ooit hebben gedaan.
  zondag 16 november 2014 @ 17:23:32 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713875
1-0 winst

penalty ingeschoten door van Persie
Oh.
  FOK!fotograaf zondag 16 november 2014 @ 17:23:39 #287
842 Zorro
Z
pi_146713876
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hij heeft De Worp overleefd dus hij snapt er degelijk wel wat van.
Strietwais alles.
pi_146713877
Hopelijk wordt Sjek aangevallen door een in het wild levende bosneger. Walgelijk figuur.
pi_146713888
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt Sjek aangevallen door een in het wild levende bosneger. Walgelijk figuur.
nou nou nou
#superniger2020
  zondag 16 november 2014 @ 17:24:00 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713889
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Douglas en Heitinga kunnen in elk geval een man uitschakelen. Dat is meer dan Veltman, de Vrij en Bruma ooit hebben gedaan.
Dat zullen we echt nodig hebben vandaag ja.
Oh.
  zondag 16 november 2014 @ 17:24:04 #291
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146713892
Haat naar Bert is trouwens onterecht. Vroeger was het een baas :)
graag op anoniem
  zondag 16 november 2014 @ 17:24:18 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146713902
quote:
Waarom zou hij zichzelf aanvallen?
Oh.
  zondag 16 november 2014 @ 17:24:20 #293
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713904
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zullen we echt nodig hebben vandaag ja.
Wedden?
pi_146713905
Penetreren
HIHIHI XDXD
#superniger2020
  zondag 16 november 2014 @ 17:24:34 #295
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146713909
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef superniger het volgende:
Penetreren
HIHIHI XDXD
mooi woord.
graag op anoniem
pi_146713910
Van Persie moet dus achter Huntelaar gaan staan en hem penetreren, aldus Guus
pi_146713911
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef superniger het volgende:
Penetreren
HIHIHI XDXD
IKSDEE LOL
  zondag 16 november 2014 @ 17:24:44 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_146713916
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heitinga. Serieus ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport zondag 16 november 2014 @ 17:24:48 #299
pi_146713920
quote:
Dan had hij gisteren naar Gouda moeten gaan.
pi_146713921
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Haat naar Bert is trouwens onterecht. Vroeger was het een baas :)
Ik snap die haat ook niet. Maarja 17 miljoen bondscoaches die het allemaal denken beter te weten :)
  zondag 16 november 2014 @ 17:24:51 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146713922
Ik zeg 2-1 voor Nederland. Met hangen en wurgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')