abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146611011
JeroenElshoff twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 12:57:47 Clasie en Van Persie spelen niet tegen Mexico vanwege blessures. Willems en Robben beginnen, zo verklapt Hiddink. #NEDMEX reageer retweet
Woensdag 12 november - Nederland v Mexico - 20:30 (SBS/FOX Sports)
Zondag 16 november- Nederland v Letland - 18:00 (Nederland 3)
pi_146611012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja Clasie + Strootman en dan Klaassen daar voor.
Heb je vele meer controle heel het middenveld en een betere schakeling tussen aanval en verdediging
Het is nu veel te aanvallend ingesteld wat Sloebeend al terecht opmerkte is dat gewoon kut ze moeten constant mee opkomen en zijn dat helemaal niet gewend bij hun clubs man .
Ik ben niet zo'n fan van Clasie. Ik zie dan liever Nigel de Jong met puntje naar achteren en Strootman en Klaassen ervoor die veel energie in de wedstrijd leggen.

Of Sneijder in de punt naar achteren in de Pirlo-rol met Strootman en Klaassen als een soort Vidal/Pogba.
Oh.
pi_146611085
Beste opstelling:

Krul
Vd Wiel - Van Dijk - Vlaar - Pieters/Willems/Kongolo (afhankelijk van de tegenstander)
De Jong - Sneijder - Strootman
Robben - van Persie - Depay
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146611172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste opstelling:

Krul
Vd Wiel - Van Dijk - Vlaar - Pieters/Willems/Kongolo (afhankelijk van de tegenstander)
Robben - van Persie - Depay
Hopelijk maakt van Dijk deze winter de overstap naar de Premier League, dan kunnen we hem echt goed beoordelen.

Het is niet voor niks dat van Gaal en Hiddink hem allebei niet goed genoeg hebben bevonden.
Oh.
pi_146611235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk maakt van Dijk deze winter de overstap naar de Premier League, dan kunnen we hem echt goed beoordelen.

Het is niet voor niks dat van Gaal en Hiddink hem allebei niet goed genoeg hebben bevonden.
Het was ook niet zo'n hele handige overstap van Van Dijk naar Celtic. Ligt dus ook deels aan hem zelf vind ik.
pi_146611269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van Clasie. Ik zie dan liever Nigel de Jong met puntje naar achteren en Strootman en Klaassen ervoor die veel energie in de wedstrijd leggen.

Of Sneijder in de punt naar achteren in de Pirlo-rol met Strootman en Klaassen als een soort Vidal/Pogba.
Nigel de Jong of Clasie maakt me geen moer uit maar wel eentje die zorgt dat in de omschakeling ook oog is voor het verdedigende aspect, Sneijder was gisteren weer waardeloos had een kans maar dat schot leek nergens op.
Guus maakt er echt een zooitje van
blablablabla
pi_146611330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste opstelling:

Krul
Robben - van Persie/Huntelaar - Depay

Middenveld, aanval, krul, vlaar en vd wiel staan allemaal goed. 100% die opstelling alleen van dijk twijfel..
graag op anoniem
pi_146611368
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Nigel de Jong of Clasie maakt me geen moer uit maar wel eentje die zorgt dat in de omschakeling ook oog is voor het verdedigende aspect, Sneijder was gisteren weer waardeloos had een kans maar dat schot leek nergens op.
Guus maakt er echt een zooitje van
Het is toch wel een verschil of je de Jong of Clasie opstelt.
Oh.
pi_146611397
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Middenveld, aanval, krul, vlaar en vd wiel staan allemaal goed. 100% die opstelling alleen van dijk twijfel..
Huntelaar past niet in dit systeem, dus daarom van Persie. Speel je tegen kleinere landjes kun je Huntelaar ipv Sneijder opstellen zelfs.

Van Dijk wil ik wel eens zien want de rest is ook niks.
pi_146611398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef S15 het volgende:

[..]

Het was ook niet zo'n hele handige overstap van Van Dijk naar Celtic. Ligt dus ook deels aan hem zelf vind ik.
Hoezo? Hij zal daar wel prima verdienen, heeft CL gespeeld en speelt thuis voor 60.000 fanatieke supporters. En hij kan altijd nog de stap maken.
Oh.
pi_146611420
What about Blind/De Jong een linie naar achteren? Is dat nog een optie?
pi_146611449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
What about Blind/De Jong een linie naar achteren? Is dat nog een optie?
Blind moet je niet als CV opstellen, is veel te traag en word sowieso weggespeeld daar.

De Jong als CV lijkt me ook niet geweldig, maakt ook nog iets teveel overtredingen.
Oh.
pi_146611457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is toch wel een verschil of je de Jong of Clasie opstelt.
Ze zijn beiden niet fit nu.
De Jong is op leeftijd kun je niet eeuwig mee blijven doorgaan. Daarbij wil die nog wel eens tegen een domme kaart en dus een schorsingkje aanlopen :P .
blablablabla
pi_146611478
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blind moet je niet als CV opstellen, is veel te traag en word sowieso weggespeeld daar.

De Jong als CV lijkt me ook niet geweldig, maakt ook nog iets teveel overtredingen.
Speelde bij United ook als cv dit weekend toch?
blablablabla
pi_146611518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Speelde bij United ook als cv dit weekend toch?
Ja maar dat kwam omdat Louis anders met twee 18-jarigen in het centrum moest spelen.

Maar als cv is hij gewoon niet geweldig, mist hij ook gewoon snelheid voor.
Oh.
pi_146611535
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij zal daar wel prima verdienen, heeft CL gespeeld en speelt thuis voor 60.000 fanatieke supporters. En hij kan altijd nog de stap maken.
Voor zijn portemonnee zal het prima zijn ja. Maar hij had ook naar een Nederlandse topclub kunnen gaan. De Schotse competitie is nog drie klasses slechter dan de Nederlandse.
pi_146611566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze zijn beiden niet fit nu.
De Jong is op leeftijd kun je niet eeuwig mee blijven doorgaan. Daarbij wil die nog wel eens tegen een domme kaart en dus een schorsingkje aanlopen :P .
Je kan ook Strootman in punt naar achteren opstellen en dan naast Klaassen een creatieve middenvelder opstellen. Hopelijk ontwikkeld die Sinkgraven zich toch Nederlands Elftal materiaal dan.
Oh.
pi_146611590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef S15 het volgende:

[..]

Voor zijn portemonnee zal het prima zijn ja. Maar hij had ook naar een Nederlandse topclub kunnen gaan. De Schotse competitie is nog drie klasses slechter dan de Nederlandse.
Al eens aan gedacht dat de Nederlandse topclubs hem misschien niet wilden hebben? Ajax koos voor van der Hoorn en PSV voor Bruma.
Oh.
pi_146611613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar dat kwam omdat Louis anders met twee 18-jarigen in het centrum moest spelen.

Maar als cv is hij gewoon niet geweldig, mist hij ook gewoon snelheid voor.
Zag er inderdaad niet goed uit nee en dat was nota bene tegen Crystal Palace
blablablabla
pi_146611655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Zag er inderdaad niet goed uit nee en dat was nota bene tegen Crystal Palace
Die was gisteren dus helemaal weggespeeld tegen de snelle Chicarito en Vela.
Oh.
pi_146611730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die was gisteren dus helemaal weggespeeld tegen de snelle Chicarito en Vela.
Die Vela kon er wel echt geen reet van, en dan toch 2x scoren.
pi_146611776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die Vela kon er wel echt geen reet van, en dan toch 2x scoren.
Dan kan hij er dus wel wat van.
Oh.
pi_146611906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan ook Strootman in punt naar achteren opstellen en dan naast Klaassen een creatieve middenvelder opstellen. Hopelijk ontwikkeld die Sinkgraven zich toch Nederlands Elftal materiaal dan.
Ik snap niet dat je Clasie geen kans wil geven, of eigenlijk snap ik dat heel goed.
Op WK tegen die Argentijnen had hij de boel prima onder controle gaf goede passes en zorgde er voor dat Nederland veel minder kwetsbaar werd bij counters en uitbraken, tegen Brazilië fenomenaal goed gespeeld ook weer en niks weggeven..

Zie Blind nog liever linksback dan de opties die nu voorhanden zijn, Willems is gewoon geen back die wil alleen maar aanvallen.
blablablabla
pi_146612069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al eens aan gedacht dat de Nederlandse topclubs hem misschien niet wilden hebben? Ajax koos voor van der Hoorn en PSV voor Bruma.
Van Dijk koos eerder voor Celtic dan PSV voor Bruma :D
pi_146612070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je Clasie geen kans wil geven, of eigenlijk snap ik dat heel goed.
Op WK tegen die Argentijnen had hij de boel prima onder controle gaf goede passes en zorgde er voor dat Nederland veel minder kwetsbaar werd bij counters en uitbraken, tegen Brazilië fenomenaal goed gespeeld ook weer en niks weggeven..

Zie Blind nog liever linksback dan de opties die nu voorhanden zijn, Willems is gewoon geen back die wil alleen maar aanvallen.
Ik ben geen fan van Clasie dat klopt. Denk echt dat hij overlopen word als het niveau maar iets hoger wordt, en je hebt het over het WK tegen Brazilië. Maar die Brazilianen hadden paar dagen daarvoor een tik gekregen van jewelste dat ze echt heel slecht waren.

Willems speelde gisteren heel beroerd ja. Blind kan daar prima spelen.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')