Het CDA, CU en de SGP zullen allemaal wel een stijfje krijgen n.a.v. dit bericht.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
http://daskapital.nl/2014/11/zo_voordelig_is_het_in_nederla.html
In opdracht van het Financieele Dagblad rekende PwC de kabinetsplannen voor de komende jaren door op inkomenseffecten. Daaruit blijkt dat het verstandigste dat u kunt doen, het nemen van een partner en twee kinderen is. Het domste dat u kunt doen, is alleen blijven of een solide inkomen hebben als gepensioneerde....
Met zulke vijanden heeft het CDA geen vrienden nodig.
Voor mij net omgekeerd. Twee kinderen mag ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef nikky het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een alleenstaande vader met een kind.
Ik snap van al die hoogopgeleide vrijgezellen inderdaad ook totaal niet waarom ze in Nederland blijven wonen. Je zou ze gewoon een keiharde schop onder hun kont willen geven, puur voor hun eigen bestwil.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor mij net omgekeerd. Twee kinderen mag ook.
Maar goed, met partner maar zonder kinderen ben je dus nog beter af.
Soms vraag ik me af of dat de overheid in de gaten heeft dat er best veel alleenstaanden zijn in dit land. Als die op een gegeven moment besluiten om maar eens te verhuizen heb je wel een probleem. Het maakt mij echt niet veel uit of dat ik in Nederland woon of in Duitsland, Zweden de UK, ...
Als ik in het ene land beduidend meer overhoud wanneer ik alleenstaand zou zijn dan heb ik mijn keuze snel gemaakt.
Doe dat bij rijke mensen, alleenstaand of samenwonend. Belast niet de alleenstaande onevenredig. In tegenstelling tot jou - ik neem aan dat dat blauw geen toeval is - heb ik geen moeite met belasting en herverdeling. Ik vind wel dat herverdeling van rijk naar arm moet gaan, niet van alleenstaanden - toch al stumperds die slechter af zijn (wetenschappelijk bewezen: lagere levensverwachting etc.) - naar samenwonenden.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ofwel de kabinetsplannen om nog meer geld uit de belastingbetalers te wringen.
Maak je geen zorgen, je partner zal al jouw geld op maken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef WHISTLE het volgende:
Het domste dat u kunt doen, is alleen blijven, staat in het artikel.
M.a.w. ben ik dom dus.
Ik hoor nu stemmen in mijn hoofd met 'dombooooo, daar zit je dan helemaal alleen, looser die je bent'.
Laat me raden, jij hebt een kind. Jij reageert er namelijk nogal emotioneel op, meer dan wat ik van jou gewend ben.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:55 schreef Spanky78 het volgende:
Tuurlijk, want kinderopvang is zo lekker goedkoop. Rot toch op met dat gelul zeg.
Jij hebt recht van spreken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik snap van al die hoogopgeleide vrijgezellen inderdaad ook totaal niet waarom ze in Nederland blijven wonen. Je zou ze gewoon een keiharde schop onder hun kont willen geven, puur voor hun eigen bestwil.
Met 25 levensjaren ben je al 7-8 jaar aan het studeren.quote:Kinderen zijn anders reteduur dus dat ouders worden bijgestaan is redelijk logisch. Denk alleen maar al aan de nieuwe kleding die ze om de haverklap nodig hebben omdat ze zo snel groeien als ze jong zijn. Of wat dacht je van de "vrijwillige bijdrage" die niet vrijwillig is, van scholen.
Hier in Duitsland schijnt (heb er [nog] geen ervaring mee) het zo te zijn dat ouders ondersteuning krijgen totdat het kind 25 is, dan moet het op eigen benen staan. Langstudeerders heb je hier dan ook maar weinig omdat iedereen weet waar hij/zij na het 25e levensjaar aan toe is; zelfredzaamheid.
"Wij willen kinderen maar de rest van het land mag onze kosten voor ons kroost ophoesten"quote:Op donderdag 13 november 2014 01:44 schreef MouzurX het volgende:
Leuk zo'n reactie:
[..]
Met 25 levensjaren ben je al 7-8 jaar aan het studeren.
Zonder die kinderen heb je als maatschappij een levensgroot probleem. Dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
"Wij willen kinderen maar de rest van het land mag onze kosten voor ons kroost ophoesten"
Mwah... Kinderen van pûhsilla de trainingspakdragende bijstandsmoedertje, die zich door oewesley of oewinston hebben laten volblaffen, zullen eerder een toekomstig probleem vormen dan oplossen.quote:Op donderdag 13 november 2014 08:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zonder die kinderen heb je als maatschappij een levensgroot probleem. Dat snap je toch wel?
Je snapt zelf toch ook wel dat er ook wel wat goeds tussen gaat zitten dat de toekomst is? Wie moet anders straks je reet afvegen als je het zelf niet meer kan door ouderdom. Please, niet zo dom lullen dus. Jij bent immers zelf ook zo'n stink kid geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mwah... Kinderen van pûhsilla de trainingspakdragende bijstandsmoedertje, die zich door oewesley of oewinston hebben laten volblaffen, zullen eerder een toekomstig probleem vormen dan oplossen.
Als er een ding later geld oplevert is het zorgen dat er voldoende kinderen zeer goed worden geschoold en opgeleid. Dat degene maatschappij dat betaalt is niet zo gek, want iedereen profiteert er ook enorm van.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
"Wij willen kinderen maar de rest van het land mag onze kosten voor ons kroost ophoesten"
Die ook nog eens in de buurt woont?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef nikky het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een alleenstaande vader met een kind.
Ik ben met je eens dat het wat zot is dat de overheid met name de kinderen met de meeste potentie niet wenst te ondersteunen, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
Mwah... Kinderen van pûhsilla de trainingspakdragende bijstandsmoedertje, die zich door oewesley of oewinston hebben laten volblaffen, zullen eerder een toekomstig probleem vormen dan oplossen.
Jaquote:Op donderdag 13 november 2014 10:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die ook nog eens in de buurt woont?
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja.
Dat gezeul met kinderen is niet leuk voor hen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |