Ja, qua make-up en kleding etc., maar dan hoor je ze weer schreeuwen en giechelen en rennen en dan besef je dat je oud wordt omdat je je daaraan ergertquote:Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Vind je? Lijkt juist alsof meiden steeds ouder lijken.
Same story.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joh als je als blanke met je zwarte sma in zo'n takki takki dorp komt kijken ze je ook na
Nee, ik woon zelf gewoon liever in een land waar niet op zo'n grote schaal met een minderheid wordt omgegaan alsof het varkens zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast als je daar een rijke zigeuner bent boeit dat geen kanker. Alsof al die kankirijke zigeuner zangers zich zorgen maken over educatie en gezondheidszorg
BT plsquote:Op woensdag 12 november 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik waardeer het maar ik ben een solo strijder. Tegen het kwaad en tegen de mensen die zwarte piet weg willen hebben.
ZWARTE PIET MOET BLIJVEN!!
Dapper, daar in je Marokkaanse hol.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
BT plsdoe niet warrior terwijl je haasje bent.
Ok?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, ik woon zelf gewoon liever in een land waar niet op zo'n grote schaal met een minderheid wordt omgegaan alsof het varkens zijn.
Drop 's een top 3 of 5 van landen waar je het liefst de rest van je leven zou willen/kunnen wonen?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, ik woon zelf gewoon liever in een land waar niet op zo'n grote schaal met een minderheid wordt omgegaan alsof het varkens zijn.
#Levenophetforum jwz.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dapper, daar in je Marokkaanse hol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlandquote:Op woensdag 12 november 2014 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Drop 's een top 3 of 5 aan landen waar je het liefst de rest van je leven zou willen/kunnen wonen?
Ik denk dat je in bijna elk land goed kan leven, zolang je maar money hebt.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Drop 's een top 3 of 5 van landen waar je het liefst de rest van je leven zou willen/kunnen wonen?
Zou ook zoiets doen, met ertussen in nog Scandinavië, maar wel koud as fuck.quote:
BRUHquote:Op woensdag 12 november 2014 22:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Noorwegen of Zwitserland zouden 4 en 5 zijn denk ik.
Waarom Canada, kankerkoud gekquote:
Zigeuners is dan ook kutvolk. Ze willen niet eens onderwijs. Kinderen worden opgeleid tot zakkenroller zodra ze kunnen lopen. Meisjes van elf die gedwongen worden te trouwen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, heel praktisch gedacht. Optie valt alweer af.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Jo wie gaat bier halen? Is maar 35 dollar voor een kratje.
#auss
Eigen whiskey stoken, lawless country yo.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, heel praktisch gedacht. Optie valt alweer af.
Je moet herfstbok halen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Jo wie gaat bier halen? Is maar 35 dollar voor een kratje.
#auss
AFAIK zijn Canadezen een stuk oprechter vriendelijk, niet die geveinsde shitquote:Op woensdag 12 november 2014 22:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben alleen nog nooit in Canada geweest. Maar naar verhalen wel goed geregeld daar. Hoop dan alleen dat Canadezen niet te veel op Amerikanen lijken qua doen en laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |