Ah OK, ik houd het allemaal niet zo bij. En ik bedoelde afgezien van het prostitutie-gedoe.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze was 16/17, is illegaal (prostitutie mag pas vanaf 18 jaar). Nee niet dezelfde, 1e was 17-jarige prostituee die Berlusconi heeft gedaan
Nee, waar heb je het over?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
is dat nou 2 keer dezelfde smiley die je postte, krio? [ afbeelding ]
Nee veels te druk daarvoor. Ben alleen geabonneerd op die nieuwsbrief om te kunnen lachen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je die wet gelezenNet alsof het geschreven is door een 12-jarige.
Ze konden het niet handelen. Heel apart. Betrapten op een gegeven moment ook een Roemeense groep jongeren die iets zeiden in de trant van: "Kijk hun daar lopen"quote:Op woensdag 12 november 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ook niet. Laatst in Antwerpen best veel, viel me op.
En in Roemenië keek niemand ervan op?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze konden het niet handelen. Heel apart. Betrapten op een gegeven moment ook een Roemeense groep jongeren die iets zeiden in de trant van: "Kijk hun daar lopen"
ze dachten dat we het toch niet verstonden maar wij weten alles.
Mooi man, mensen met afgunst terwijl jij je leven/swag/zaken beter voor elkaar hebt dan henzelf.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze konden het niet handelen. Heel apart. Betrapten op een gegeven moment ook een Roemeense groep jongeren die iets zeiden in de trant van: "Kijk hun daar lopen"
In Roemenië keken mensen me sowieso na. Zijn daar niet gewend G.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
En in Roemenië keek niemand ervan op?
Zal vast wel ergens een reclameblok zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme nu heb ik zin om te neuken.
Ja dat dacht ik. Laat staan als er een écht zwarte boi rondloopt.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In Roemenië keken mensen me sowieso na. Zijn daar niet gewend G.
Vooral lullig als ze fake ID laat zienquote:Op woensdag 12 november 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oprecht bedankt voor je hartelijke advies.
gedraag je eens.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
heb in de stad waar ik zat in totaal 2 negers zien lopen. Zigeuners dachten dat ik een rijke zigeuner wasquote:Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik. Laat staan als er een écht zwarte boi rondloopt. [ afbeelding ]
Damnquote:Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral lullig als ze fake ID laat zien
Wtfquote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze dachten dat we het toch niet verstonden maar wij weten alles.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal vast wel ergens een reclameblok zijn.
Je hebt een vriendin toch? Of is die druk met het paard?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:42 schreef ntm het volgende:
[..]
15 jaar in Frankrijk geloof ik. Ja indd, is wel zuurHeb zelf nu strafrecht, m'n docent zei dat het hier vanaf 16 jaar mag (seks) maar als een meisje liegt over haar leeftijd ben je alsnog strafbaar
Vet lullig. Uitkijken dus
Breng je ID, ik breng m'n UV-lamp etc.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral lullig als ze fake ID laat zien
Ja en neequote:Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin toch? Of is die druk met het paard?
hoe gaat met jou en je vriendjequote:Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin toch? Of is die druk met het paard?
Ik wilde nog zeggen je had kunnen doen alsof je een gypsy was maar wilde je niet beledigen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb in de stad waar ik zat in totaal 2 negers zien lopen. Zigeuners dachten dat ik een rijke zigeuner was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |