haar ogen staan strak. Ligt meer aan de foto volgensmijquote:Op woensdag 12 november 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Geen ideeZe deed zich ouder voor denk ik. Vind haar zelf wel beetje apart hoofd hebben eigenlijk. [ afbeelding ]
Je hebt toch blond haar?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:30 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ja gewoon lange benen enz. minder kinds.
Ik wil ook weer blond haar en bruine ogen <3
>implying you wouldn't smash thatquote:Op woensdag 12 november 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe/waarom dan echt, van alle keuze die ze hebben + reputatieschade.
picsquote:Op woensdag 12 november 2014 22:32 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee ik ben al maandenlang brunette. Half jaar of zo al.
Lolquote:Op woensdag 12 november 2014 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
10 hours of walking in Paris as a Chocolatebear
Marrakesh is een en al toerisme en dronken Noord-Afrikanen of bedelaars. Adviseer ook altijd om nooit naar Marrakesh te gaan maar dan liever gewoon een mooier luxe oord te vinden voor hetzelfde geld. Marrakesh is 100x niks van Marokko.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je daar swagged the fuck out komen zonder gevolgen ja?
Je moet blij zijn met wat je hebt.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik zou liever langer zijn dan volle tieten hebben
Beetje apartquote:Op woensdag 12 november 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Geen ideeZe deed zich ouder voor denk ik. Vind haar zelf wel beetje apart hoofd hebben eigenlijk. [ afbeelding ]
Ik heb i.t.t. hun weinig te verliezenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
>implying you wouldn't smash that
[ afbeelding ]
Oke, nice.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:32 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee ik ben al maandenlang brunette. Half jaar of zo al.
Dm maarquote:Op woensdag 12 november 2014 22:33 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Tis netter :p past meer bij mn face wel saaier.
uh wat zei je?
NEE:$
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beetje apart . Wordt raarder des te langer ik kijk .
Alleen heb ik echt 0 interracial couples gezien, misschien daaromquote:Op woensdag 12 november 2014 22:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Er wonen best veel donkere mensen in Parijs, lijkt me sterk. Of ieder donker persoon wordt daar nagestaard
Patiënten willen me, het is waarquote:Op woensdag 12 november 2014 22:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Op je werk ook. Lookin' good walkin' away from me.
Dan nog, who cares (mits niet illegaal, dunno 'bout French law) (afgezien van paying).quote:Op woensdag 12 november 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje apart. Wordt raarder des te langer ik kijk
.
[..]
Ik heb i.t.t. hun weinig te verliezen [ afbeelding ]
Nu je het zegt, ik ook niet. Laatst in Antwerpen best veel, viel me op.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen heb ik echt 0 interracial couples gezien, misschien daarom
[..]
Patiënten willen me, het is waar
Haha teringquote:
Dacht het eerst ook, maar het zijn 2 verschillende heaux.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan nog, who cares (mits niet illegaal, dunno 'bout French law).
[ afbeelding ]
Is dat nou 2 keer dezelfde chick die je postte, ntm? Ziet er anders uit. Wel matig hoofd op beide foto's idd.
Zou desalniettemin nog steeds.
[ afbeelding ]
Ze was 16/17, is illegaal (prostitutie mag pas vanaf 18 jaar). Nee niet dezelfde, 1e was 17-jarige prostituee die Berlusconi heeft gedaanquote:Op woensdag 12 november 2014 22:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan nog, who cares (mits niet illegaal, dunno 'bout French law).
[ afbeelding ]
Is dat nou 2 keer dezelfde chick die je postte, ntm? Ziet er anders uit. Wel matig hoofd op beide foto's idd.
Zou desalniettemin nog steeds.
[ afbeelding ]
'Sup met age of consent dan (dunno of het in Italië, Frankrijk of Marokko zelf was).quote:Op woensdag 12 november 2014 22:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze was 16/17 is illegaal (prostitutie mag pas vanaf 18 jaar). Nee niet dezelfde, 1e was 17-jarige prostituee die Berlusconi heeft gedaan
Gadverdamme, alleen in NL.quote:PVV-Nieuwsbrief
De Partij voor de Vrijheid wil Zwarte Piet beschermen. Daarom introduceert de PVV vandaag de Zwarte Piet-wet. Daarin wordt vastgelegd dat Zwarte Piet zwart moet blijven.
De Zwarte Piet-wet bepaalt dat lagere overheden (dus gemeenten etc) alleen mogen meewerken aan Sinterklaasvieringen, waaronder de traditionele intocht, als Zwarte Piet ook echt zwart is – of donkerbruin.
Het is dan niet meer mogelijk anderskleurige Pieten in te zetten.
Cultuurwoordvoerder Martin Bosma: “Er is een oorlog aan de gang tegen Zwarte Piet. Ministers en burgemeesters zetten zich in om deze loyale helper een andere kleur te geven. Dat mag niet gebeuren. Onze cultuur mag niet van hogerhand worden aangetast. Deze wet moet Zwarte Piet beschermen.”
Dat onze Piet iets te maken zou hebben met racisme of discriminatie wordt in de Memorie van Toelichting van de wet met kracht bestreden.
De initiatiefwet Bosma-Wilders (zie linkje) zal vandaag worden ingediend.
Klik hier om de volledige Zwarte Piet-wet te lezen
15 jaar in Frankrijk geloof ik. Ja indd, is wel zuurquote:Op woensdag 12 november 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Sup met age of consent dan (dunno of het in Italië, Frankrijk of Marokko zelf was).
Ben je zuur mee, het zou in principe mogen, maar omdat je ervoor betaald mag het nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |