Dit is echt onzin niets is wat het lijkt. Al is het wel aannemelijker dat hun sneller zijn. Maar juist die wannabe preutse zijn vaak erger.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef wickedmen het volgende:
Dat hele help ik wordt versierd gehuil.
Als je weinig kleren laat zien en veel lichaam showt zullen mannen je gaan versieren vooral omdat hun instinct dat zegt en ze misschien een tekortje hebben.
#Againstfeminism #Gofuckyourself
Zie je btw ook vooral in uitgaangsgelegenheden, de chicks met weinig kleren aan zijn het makkelijkst en hebben meestal van alles gedaan en zo vaak terwijl het meisje met de bloemetjes jurk erg preuts is.
quote:
Ik zie je al zo kijken hehe.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna niks geiler dan een sexy mocrosma op straat.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zie je al zo kijken hehe.
Check deze btw[ afbeelding ]
die ogen en lippen zijn mooi.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Check deze btw![]()
[ afbeelding ]
Gebeurt zelden, daaromquote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna niks geiler dan een sexy mocrosma op straat.
God bless you mami.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef xSomesz het volgende:
[..]
gelukkige hebben wij ook volle lipjes :$
Ik breek m'n nek, slaak een oprechte "daaaayummnn"quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Check deze btw[ afbeelding ]
Eerder uitzondering dan regel mattie.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb ze vaker zo gezien op die leeftijd.
True, jouw borsten zijn alleen groter dan de mijnequote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef xSomesz het volgende:
[..]
gelukkige hebben wij ook volle lipjes :$
Haha aww, ik heb gehoord dat ze in Frankrijk 'makkelijker' zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik breek m'n nek, slaak een oprechte "daaaayummnn"
[ afbeelding ]
En Google dan naar een plan van aanpak voor zina's met een drinkin' & smokin' lyfestyle.
bek houwequote:
Ik op KLM website:quote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha aww, ik heb gehoord dat ze in Frankrijk 'makkelijker' zijn.![]()
Ghehehehquote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik op KLM website:
[ afbeelding ]
Finna get me a beurette.
Denk het niet. Extreem racist dat volkquote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik op KLM website:
[ afbeelding ]
Finna get me a beurette.
Hahaquote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik op KLM website:
[ afbeelding ]
Finna get me a beurette.
Ik werd nagestaard in de metro van parijsquote:Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het niet. Extreem racist dat volk
Niet eerst Atlas Marokko kijken om je voor te bereidenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik op KLM website:
[ afbeelding ]
Finna get me a beurette.
Komt door je salsa kontjequote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik werd nagestaard in de metro van parijs
Sommige mocro's zijn donkerder dan ik, helemaal als ze van vakantie terugkomenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het niet. Extreem racist dat volk
Kan je daar swagged the fuck out komen zonder gevolgen ja?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaOf Marrakech, die discotheken daar
Ayy lmao dapped + reppedquote:Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet eerst Atlas Marokko kijken om je voor te bereiden.
Er wonen best veel donkere mensen in Parijs, lijkt me sterk. Of ieder donker persoon wordt daar nagestaardquote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op je werk ook. Lookin' good walkin' away from me.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Marrakech is heel toeristisch, niemand kijkt daar ergens van op.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sommige mocro's zijn donkerder dan ik, helemaal als ze van vakantie terugkomen. Of bedoel je locals? Mijn goons zijn all international
.
[..]
Kan je daar swagged the fuck out komen zonder gevolgen ja?
[..]
Ayy lmao dapped + repped.
Weet hij ook 's hoe het is, stalkin' mofo.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Op je werk ook. Lookin' good walkin' away from me.
Zij was toch minderjarig (toen althans)?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Marrakech is heel toeristisch, niemand kijkt daar ergens van op.
En anders kan je altijd een prostituee strikken á la Berlusconi[ afbeelding ]
10 hours of walking in les banlieues with MMG.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
10 hours of walking in Paris as a Chocolatebear
Geen ideequote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef ntm het volgende:
[..]
True, jouw borsten zijn alleen groter dan de mijne
Doe eens 10 hours of walking in Friesland as a negro.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
10 hours of walking in les banlieues with MMG.
Haha ja 17quote:Op woensdag 12 november 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet hij ook 's hoe het is, stalkin' mofo.
[..]
Zij was toch minderjarig (toen althans)?
Kijk een neger in het dorp!quote:Op woensdag 12 november 2014 22:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe eens 10 hours of walking in Friesland as a negro.
zieligquote:Op woensdag 12 november 2014 22:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja 17En voetballers Ribery & Benzema hadden het met dezelfde 16-jarige Marokkaanse prostituee gedaan
Srs why? Ik ben wel tevreden met m'n lengte, moet jij ook zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik zou liever langer zijn dan volle tieten hebben
Dat is me weer net iets te gevaarlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe eens 10 hours of walking in Friesland as a negro.
Hoe/waarom dan echt, van alle keuze die ze hebben + reputatieschadequote:Op woensdag 12 november 2014 22:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja 17En voetballers Ribery & Benzema hadden het met dezelfde 16-jarige Marokkaanse prostituee gedaan
Ja gewoon lange benen enz. minder kinds.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Srs why? Ik ben wel tevreden met m'n lengte, moet jij ook zijn.
http://media.monstersandc(...)/PPF-03927740085.jpg
Geen ideequote:Op woensdag 12 november 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is me weer net iets te gevaarlijk.
[..]
Hoe/waarom dan echt, van alle keuze die ze hebben + reputatieschade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |