Dit is echt onzin niets is wat het lijkt. Al is het wel aannemelijker dat hun sneller zijn. Maar juist die wannabe preutse zijn vaak erger.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef wickedmen het volgende:
Dat hele help ik wordt versierd gehuil.
Als je weinig kleren laat zien en veel lichaam showt zullen mannen je gaan versieren vooral omdat hun instinct dat zegt en ze misschien een tekortje hebben.
#Againstfeminism #Gofuckyourself
Zie je btw ook vooral in uitgaangsgelegenheden, de chicks met weinig kleren aan zijn het makkelijkst en hebben meestal van alles gedaan en zo vaak terwijl het meisje met de bloemetjes jurk erg preuts is.
quote:
Ik zie je al zo kijken hehe.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna niks geiler dan een sexy mocrosma op straat.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zie je al zo kijken hehe.
Check deze btw[ afbeelding ]
die ogen en lippen zijn mooi.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Check deze btw![]()
[ afbeelding ]
Gebeurt zelden, daaromquote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna niks geiler dan een sexy mocrosma op straat.
God bless you mami.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef xSomesz het volgende:
[..]
gelukkige hebben wij ook volle lipjes :$
Ik breek m'n nek, slaak een oprechte "daaaayummnn"quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Check deze btw[ afbeelding ]
Eerder uitzondering dan regel mattie.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb ze vaker zo gezien op die leeftijd.
True, jouw borsten zijn alleen groter dan de mijnequote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef xSomesz het volgende:
[..]
gelukkige hebben wij ook volle lipjes :$
Haha aww, ik heb gehoord dat ze in Frankrijk 'makkelijker' zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik breek m'n nek, slaak een oprechte "daaaayummnn"
[ afbeelding ]
En Google dan naar een plan van aanpak voor zina's met een drinkin' & smokin' lyfestyle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |