Zou wel een rijke zigeuner willen zijn daar man, ze hebben het goed voor elkaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen je had kunnen doen alsof je een gypsy was maar wilde je niet beledigen.
quote:
Nu was deze discussie mij niet echt opgevallen maar daar is toch niks vreemds aan? Dat iemand iets ziet wat niet gebruikelijk is en er aandacht aan geeft en trekt is niet per se negatief.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Betrapten op een gegeven moment ook een Roemeense groep jongeren die iets zeiden in de trant van: "Kijk hun daar lopen"
Klopt!quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef wickedmen het volgende:
Dat iemand iets ziet wat niet gebruikelijk is en er aandacht aan geeft en trekt is niet per se negatief.
Maar ondertussen kkhard gediscrimineerd (gezondheidszorg, educatie) worden door je eigen compleet corrupte overheid. No thanks.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou wel een rijke zigeuner willen zijn daar man, ze hebben het goed voor elkaar.
Gemacht betekent dat het al gedaan is a imbeciel gratenpakhuis.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe dan kk michelin mannetje.
Vandaar mijn opmerking "apart"quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Nu was deze discussie mij niet echt opgevallen maar daar is toch niks vreemds aan? Dat iemand iets ziet wat niet gebruikelijk is en er aandacht aan geeft en trekt is niet per se negatief.
Vind je? Lijkt juist alsof meiden steeds ouder lijken.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Damn.
Maar ik ben alweer 25 (), de meeste chimeids van 16 zien eruit alsof ze net een CITO-toets hebben gehad.
Gast als je daar een rijke zigeuner bent boeit dat geen kanker. Alsof al die kankirijke zigeuner zangers zich zorgen maken over educatie en gezondheidszorgquote:Op woensdag 12 november 2014 22:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar ondertussen kkhard gediscrimineerd (gezondheidszorg, educatie) worden door je eigen compleet corrupte overheid. No thanks.
ok.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Gemacht betekent dat het al gedaan is a imbeciel gratenpakhuis.
quote:
Incompetente racistische kutmods gespot.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat hij roept. Kut rode balken.
Ja, nu ook haha.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef xSomesz het volgende:
[..]
hoe gaat met jou en je vriendje
hij had je toch op ignore staan pas
Prima.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt hekom wel gaan naar fernandez sc
JAquote:Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt hekom wel gaan naar fernandez sc
Je bent zelf een kutmodquote:Op woensdag 12 november 2014 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Incompetente racistische kutmods gespot.
Ik waardeer het maar ik ben een solo strijder. Tegen het kwaad en tegen de mensen die zwarte piet weg willen hebben.quote:
Jij bent blank, racisme is niet mogelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Incompetente racistische kutmods gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |