Minder racistisch in Canada geloof ik.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben alleen nog nooit in Canada geweest. Maar naar verhalen wel goed geregeld daar. Hoop dan alleen dat Canadezen niet te veel op Amerikanen lijken qua doen en laten.
Juist niet man.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hoop dan alleen dat Canadezen niet te veel op Amerikanen lijken qua doen en laten.
Geen enkel gevaarlijk dier tegengekomen daar.quote:
Ook leuk ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Noorwegen of Zwitserland zouden 4 en 5 zijn denk ik.
Valt best mee joh.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom Canada, kankerkoud gek
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Jo wie gaat bier halen? Is maar 35 dollar voor een kratje.
#auss
Ga, ga.quote:
quote:
Alles is gewoon fucked aan/in Amerika.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Minder racistisch in Canada geloof ik.
Wat is er mis met Amerikanen, bedoel je de overdrevenheid enzo?
Prepare yo wallet, kk duur daar.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oslo zou ik wel willen wonen. Beetje Noors leren en een Noorse chick knallen. Hejhej.
Vind Diemen Zuid meer iets voor jou.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar ik zou willen wonen... Praag
Klopt. Maar Aus, Canada en Zwitserland zijn ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prepare yo wallet, kk duur daar.
Aha ok, ik heb zelf juist veel slimme Amerikanen ontmoet (universiteit). Moet eerlijk zeggen dat ik in Nederland alles ook zo scheef vind geregeld dat ik zo zou kunnen emigreren. Hier betaal je onmin veel belasting, de gemeentes smijten hier met geld + bezuinigingen op verkeerde dingen. Als ik over zoveel dingen hier na denk, hoe het geregeld is, dan klopt het gewoon niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alles is gewoon fucked aan/in Amerika.Gezondheidszorg, foreign policy, "cultuur", de media, het voedsel, etc. En ja, overdrevenheid, oppervlakkigheid, domheid. Heb echt veel Amerikanen ontmoet (ook in het buitenland) en elke keer wordt mijn mening/vooroordeel weer bevestigd.
Want?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind Diemen Zuid meer iets voor jou.
Daarom mooi in NL blijven, kvind het nog redelijk hier heur.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Klopt. Maar Aus, Canada en Zwitserland zijn ook niet goedkoop.
Noem eens een land waar het beter geregeld is qua belasting/uitgaven betreft (met een vergelijkbare levensstandaard?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Aha ok, ik heb zelf juist veel slimme Amerikanen ontmoet (universiteit). Moet eerlijk zeggen dat ik in Nederland alles ook zo scheef vind geregeld dat ik zo zou kunnen emigreren. Hier betaal je onmin veel belasting, de gemeentes smijten hier met geld + bezuinigingen op verkeerde dingen. Als ik over zoveel dingen hier na denk, hoe het geregeld is, dan klopt het gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |