Slim van je, gewoon je verwachting naar beneden bijstellen.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef Klokov het volgende:
Maarja, voor mij hoeft er dan ook geen piemeltje aan te zitten
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef Klokov het volgende:
Low standards dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef Klokov het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
'Door'denkertje. Snapje. Door. Doorheen. Doorheen halen. Frikandel door het vuistje heenhalen. Aftrekken. Seks met jezelf. Seks met dieren. Holocaust.
Zyzz plsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef ZetaOS het volgende:
Creatine gebruiker sterft bijna aan hartaanval in de sauna
crea gebruiker van creative drugs gebruiker denk.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef ZetaOS het volgende:
Goed filmpje, lekker kort, niks te zienquote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef ZetaOS het volgende:
ik verwachte een anjerbollensjonnie op brancard, schreeuwend dat het niks met de anjerbollen temaken kan hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Goed filmpje, lekker kort, niks te zien
Kom je ook?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef Champy het volgende:
En Awesome gaat spacen in het Klokgebouw
Da's iets in Eindhoven. Brabant dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
Wtf is het klokgebouw? Heb je daar vieze muziekjes?
Nope, niet mijn muziekquote:
Ik geloof niet dat Baasome in een stad als Eindhoven zou feesten.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's iets in Eindhoven. Brabant dus.
WTF is dat?quote:
Zolang hij niet in iedere post zijn geaardheid moet bewijzen, mag hij hier best posten hoor. Ik bedoel ik ken een jongen die een homo kent, heb dus helemaal niets tegen homo's!quote:
Klinkt als een leuke tent Setoquote:Op donderdag 13 november 2014 13:21 schreef seto het volgende:
klokgebouw is toch zo'n smerige alto kroeg waar van die gasten in oude legerkleding en overzeas broeken beetje jointjes op de vloer zitten te roken
echt voor schut mja
Het is voor mij altijd een beetje zo'n ver van m'n bed-show maar als je het zo zegt komt het wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang hij niet in iedere post zijn geaardheid moet bewijzen, mag hij hier best posten hoor. Ik bedoel ik ken een jongen die een homo kent, heb dus helemaal niets tegen homo's!
Oh wauw. schijnbaar valt of staat onze vriendschap met de muzieksoort die er die avond gedraaid wordt..quote:
Hardop gelachen, thanksquote:Op donderdag 13 november 2014 13:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh wauw. schijnbaar valt of staat onze vriendschap met de muzieksoort die er die avond gedraaid wordt..
Laat me maar even met rust, Antoine.
ik hou ook niet van guus hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 13:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh wauw. schijnbaar valt of staat onze vriendschap met de muzieksoort die er die avond gedraaid wordt..
Laat me maar even met rust, Antoine.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Deze chick op chaturbate, lord have mercyLol failedSPOILER: speciaal voor Klokov in een spoiler gedaan <3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Mag niet hotlinken van die site, lekker prolapsed anussenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
wat is failed
linken die fotos naar iets anders ofzo?
Hahaha serieus?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Mag niet hotlinken van die site, lekker prolapsed anussen
Lig echt in een scheur hierquote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha serieus?
wat een naai actie
jij werkte toch als een techneut/vraagbaak van een camera/beveiligings toko?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Lig echt in een scheur hier![]()
Hahaa snap je, scheur, haha ja tog, hey weissman
Consumentenelektronica jaquote:Op donderdag 13 november 2014 13:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jij werkte toch als een techneut/vraagbaak van een camera/beveiligings toko?
ah oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij durft nu geen tieten meer te posten.Hey Dimaquote:
Heb ik tijdens m'n ban mooi tijd om een shank te maken zodat ik al die snitches daarna om kan leggenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef Ethanolic het volgende:
ik ben geen snitch ofzo maar heb dus echt wel een TR gezet. dit kan ech tniet sap
haha echt zo van hebben jullie ook wel eens van die feels ahhahaquote:Op donderdag 13 november 2014 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik tijdens m'n ban mooi tijd om een shank te maken zodat ik al die snitches daarna om kan leggen
no psycho
Om kentekens te lezen heb je speciale camera's maar kan ik je niet mee/aan helpenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah oke.
ik dacht dat het met beveiligingsapparatuur te makenhad.
Ik zoek namelijk een filter voor een beveilgingscamera die het mogelijkmaakt kentekens 's nachts te kunnen lezen. Nu zijn ze namelijk zwaar chronisch overbelicht door de infrarood beam v.d. camera
Ja hij vond het ook tof dat ie ff je telefoon mocht lenen om naar huis te bellenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:49 schreef Weissman het volgende:
hey champy hoe gaat het met je vader?
Toffe gozer die ouwe van je!
Tja. Toch staat "Het Klokgebouw", waar die feesten zijn, in Eindhoven. Kan er niks anders van maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Baasome in een stad als Eindhoven zou feesten.
Ik gebruik meestal X-Pro II op Insta.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah oke.
ik dacht dat het met beveiligingsapparatuur te makenhad.
Ik zoek namelijk een filter voor een beveilgingscamera die het mogelijkmaakt kentekens 's nachts te kunnen lezen. Nu zijn ze namelijk zwaar chronisch overbelicht door de infrarood beam v.d. camera
Dan moet je ook niet zo godallejezus veel moeite doen om er zo kk lekkah uit te zien!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:25 schreef Ethanolic het volgende:
Maar ze moeten wel met die gelakte klauwen van me af blijven godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |