Kom je ook?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef Champy het volgende:
En Awesome gaat spacen in het Klokgebouw
Da's iets in Eindhoven. Brabant dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
Wtf is het klokgebouw? Heb je daar vieze muziekjes?
Nope, niet mijn muziekquote:
Ik geloof niet dat Baasome in een stad als Eindhoven zou feesten.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's iets in Eindhoven. Brabant dus.
WTF is dat?quote:
Zolang hij niet in iedere post zijn geaardheid moet bewijzen, mag hij hier best posten hoor. Ik bedoel ik ken een jongen die een homo kent, heb dus helemaal niets tegen homo's!quote:
Klinkt als een leuke tent Setoquote:Op donderdag 13 november 2014 13:21 schreef seto het volgende:
klokgebouw is toch zo'n smerige alto kroeg waar van die gasten in oude legerkleding en overzeas broeken beetje jointjes op de vloer zitten te roken
echt voor schut mja
Het is voor mij altijd een beetje zo'n ver van m'n bed-show maar als je het zo zegt komt het wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang hij niet in iedere post zijn geaardheid moet bewijzen, mag hij hier best posten hoor. Ik bedoel ik ken een jongen die een homo kent, heb dus helemaal niets tegen homo's!
Oh wauw. schijnbaar valt of staat onze vriendschap met de muzieksoort die er die avond gedraaid wordt..quote:
Hardop gelachen, thanksquote:Op donderdag 13 november 2014 13:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh wauw. schijnbaar valt of staat onze vriendschap met de muzieksoort die er die avond gedraaid wordt..
Laat me maar even met rust, Antoine.
ik hou ook niet van guus hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 13:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh wauw. schijnbaar valt of staat onze vriendschap met de muzieksoort die er die avond gedraaid wordt..
Laat me maar even met rust, Antoine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |