Huh? Gemist denk ik. Leg ff uit.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En die Ted die hoogstpersoonlijk fanta heeft weggejaagd
Natuurlijk! Vandaag nog rug getraindquote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is toch netjes, tuurlijk moet heel het lichaam.
Maar geeft me altijd een indicatie
En je deadlift?
You make me trotsquote:Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vandaag nog rug getraind
lol kk schemaquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Amper schouder werk, dus OHP/MP ook belangrijk.
Ook ontbreekt enige training voor je bovenrug, dus bent over row bijvoorbeeld, of chin ups.
Combineer deze oefeningen en je hebt een solide basis, A/B/A met op A squats en op B deadlifts is een optie. Rest van de dagen bench + BOR/Chin-up + ohp
5x5 voor kracht, 3x12 voor massa.
Ik zie het meer als de grote 4quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Slaapkamergains will me made![]()
Maar db press is niet zo interessant
Het gaat om de grote 3
Squat
Deadlift
Bench
Wow dan is me totaal plots 105 omhoog gegaanquote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie het meer als de grote 4
Squat
Deadlift
Bench
Overhead press
Tuurlijk blijft die er in, OHP bazenoefening mits strictquote:Op woensdag 12 november 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Okay voor PL tellen alleen de grote 3, maar in een compound schema zou ik ze all 4 opnemen.
Dat is wat 90% bij mij in de gym niet doet. Die doen 1/2 of 1/3e reps of cheaten door leg drive te geven.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft die er in, OHP bazenoefening mits strict
valt mee hoor, ik snap je punt helemaal. Ik zie ook nooit een bodybuilder pullops doen, totdat ik er 1 vroeg in mn gym om te doenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:41 schreef Awesome_ het volgende:
En pullups. Hoe maak je anders die Zieke wings. Allemaal leuk en aardig zo'n anabolen fysiek zoals sommige uit die bodybuiltreeks maar ik wed dat ze geen 1 pull up doen met die vette lijven
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
hij was vast aan de creatine, normaal krijg je dat echt niet voor elkaar als natural
hij was vast aan de creatine, normaal krijg je dat echt niet voor elkaar als natural
Jaaaja 30 crossfitpullups = 0 pullups.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
valt mee hoor, ik snap je punt helemaal. Ik zie ook nooit een bodybuilder pullops doen, totdat ik er 1 vroeg in mn gym om te doen
kletste hij er zo 30 uit, en hij pakte ze zo breed mogelijk, enja het was echt zo'n anabolen beer
Dat zie ik ook veel ja, mensen die zakken totdat hun armen zeg maar 90 graden zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Jaaaja 30 crossfitpullups = 0 pullups.
Daily reminder dat je toch echt met je kin boven de bar uit moet komen en volledig uit moet hangen om een pullup te doen.
Niet om te ver op de zaken vooruit te lopen maar hoe moeten onze kids gaan heten?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Teydelyk het volgende:
http://broscience.co/dumbass-crossfitters-pullups/
dit is helemaal erg
Hatelijk idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zie ik ook veel ja, mensen die zakken totdat hun armen zeg maar 90 graden zijn.
Zeg maar dit als diepste punt:
[ afbeelding ]
..en wat deed jij, van afstandje toekijken?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maandag trouwens een legit womanlet double in de gym. Zeker net zo kort, bootyfull en meer boobs (dem bbc/halfbloed genes). Gelijk de twee thirsthy bbc instructeurs erbij.
ze hebben allemaal een clit van minstens 3 cm.quote:
En alles aan hun lichaam is fake, sowieso de kont.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze hebben allemaal een clit van minstens 3 cm.
Boeie, ze zijn focking lekker.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En alles aan hun lichaam is fake, sowieso de kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |