Dat zie ik ook veel ja, mensen die zakken totdat hun armen zeg maar 90 graden zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Jaaaja 30 crossfitpullups = 0 pullups.
Daily reminder dat je toch echt met je kin boven de bar uit moet komen en volledig uit moet hangen om een pullup te doen.
Niet om te ver op de zaken vooruit te lopen maar hoe moeten onze kids gaan heten?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Teydelyk het volgende:
http://broscience.co/dumbass-crossfitters-pullups/
dit is helemaal erg
Hatelijk idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zie ik ook veel ja, mensen die zakken totdat hun armen zeg maar 90 graden zijn.
Zeg maar dit als diepste punt:
[ afbeelding ]
..en wat deed jij, van afstandje toekijken?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maandag trouwens een legit womanlet double in de gym. Zeker net zo kort, bootyfull en meer boobs (dem bbc/halfbloed genes). Gelijk de twee thirsthy bbc instructeurs erbij.
ze hebben allemaal een clit van minstens 3 cm.quote:
En alles aan hun lichaam is fake, sowieso de kont.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze hebben allemaal een clit van minstens 3 cm.
Boeie, ze zijn focking lekker.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En alles aan hun lichaam is fake, sowieso de kont.
Jup.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
..en wat deed jij, van afstandje toekijken?
Lolquote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
http://broscience.co/horrible-deadlifts-crossfit-games/
Die Elvis imitatie?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
Al die chicks aan de anavar ooken waarom moet je zelf je schijven aan de bar hangen..
WTF.... die rond 2:40 hoe is dat in godsnaam een goedgekeurde DL?
Lolquote:
Als hele niet meer lukken doe ik er op die manier nog een paar halve achteraan. Maar de hele helemaal uithangen en vanuit stilstand omhoog zonder gebruik te maken van momentumquote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zie ik ook veel ja, mensen die zakken totdat hun armen zeg maar 90 graden zijn.
Zeg maar dit als diepste punt:
[ afbeelding ]
ja, maar het hele uithangen waar iedereen het hier over heeft, moet niet incl je schouderpartij zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Als hele niet meer lukken doe ik er op die manier nog een paar halve achteraan. Maar de hele helemaal uithangen en vanuit stilstand omhoog zonder gebruik te maken van momentum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |