Ik doe military press. Volgens mij is er een klein verschil tussen beide oefeningen?quote:
Is goed. Ben benieuwdquote:Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
DM adres stuur je wel wat waar je de gains van je leven op gaat maken
12 Kilo? Met dumbbells neem ik aan?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, shoulder press loopt wel wat achter eigenlijk. Al paar weken vast op 12 kilo
Ja, 12 kilo aan iedere kant.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
12 Kilo? Met dumbbells neem ik aan?
ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaan we nou verliezen van Mexico?
Slaapkamergains will me madequote:Op woensdag 12 november 2014 21:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik doe military press. Volgens mij is er een klein verschil tussen beide oefeningen?
[..]
Is goed. Ben benieuwd
De kleine 0 bij mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Slaapkamergains will me made![]()
Maar db press is niet zo interessant
Het gaat om de grote 3
Squat
Deadlift
Bench
Amper schouder werk, dus OHP/MP ook belangrijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Het gaat om de grote 3
Squat
Deadlift
Bench
Denken als die een tijd niet post dat die hier weer gewenst is.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Amper schouder werk, dus OHP/MP ook belangrijk.
Ook ontbreekt enige training voor je bovenrug, dus bent over row bijvoorbeeld, of chin ups.
???????quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Denken als die een tijd niet post dat die hier weer gewenst is.
Ik zit me helemaal lam te turven hier maar snakey komt maar niet online om mn banverzoeken uit te voeren!! Bel jij em eens aub.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef Weissman het volgende:
Awesome_ jij was toezichthouder van deze reeks?
Valt me tegen dit
Ga toch weg man, je kan niet eens een hoofddoek buiten de deur houden.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zit me helemaal lam te turven hier maar snakey komt maar niet online om mn banverzoeken uit te voeren!! Bel jij em eens aub.
Natuurlijk maar schouders trainen blijft lekker. M'n bench is er ook voorruit op gegaan (40 kilo pr afgelopen week). Warming up voor jullie maar ik ben er wel trots opquote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Het gaat om de grote 3
Squat
Deadlift
Bench
Hey niet zo denigrerend hè. Ik weet niet hoe ze het in Turkije doen, maar in Nederland maakt inteelt deel uit van de cultuur.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd, Huntelaar ziet er écht uit alsof z'n moeder z'n oma is en z'n broer z'n oom.
Is toch netjes, tuurlijk moet heel het lichaam.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk maar schouders trainen blijft lekker. M'n bench is er ook voorruit op gegaan (40 kilo pr afgelopen week). Warming up voor jullie maar ik ben er wel trots op
En die Ted die hoogstpersoonlijk fanta heeft weggejaagdquote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
Hoofddoek weer terug?
Heel me dag verpest
Huh? Gemist denk ik. Leg ff uit.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En die Ted die hoogstpersoonlijk fanta heeft weggejaagd
Natuurlijk! Vandaag nog rug getraindquote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is toch netjes, tuurlijk moet heel het lichaam.
Maar geeft me altijd een indicatie
En je deadlift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |