Als ze het zou toelaten? Altijd een gentleman, die Jahr00n.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Jahr00n het volgende:
hmm pixie
zou haar zo verschrikkelijk pompen als ze het zou toelaten
Ja, gelukkig waren we al bijna thuis. Dat werd nog een stevige afterquote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Awesome_ het volgende:
Lol Henk. ff 220mg in je nek. Drugs are bad mkay
130 mg ongeveer. Tegenwoordig is 180 mg de standaard zo ongeveerquote:Op woensdag 12 november 2014 20:49 schreef THEFXR het volgende: [..] heb ze nog nergens gezien, een lokaal gebeuren of het klopt niet, die blauwe waren iig genoeg om de volgende dag pijn aan je slapen te hebben en dat wist je dat het goed was
![]()
Lekker over die voetzolen ejaculeren zeker hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Weissman het volgende:
Ik zou wel zorgen dat die chick 3 dagen niet fatsoenlijk kan lopen snap je
heb je foto's gezien ofsoquote:Op woensdag 12 november 2014 20:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wow, Gequote door DE gymchick
Denk ik ook ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb je foto's gezien ofso
ik denk namelijk dat ze/hij gewoon een vent van achterin de 40 is
Haha, credits speel ik door naar Fanta, JB en IrCutequote:Op woensdag 12 november 2014 20:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wow, Gequote door DE gymchick
52 om precies te zijn maar nee, ik ben geen manquote:Op woensdag 12 november 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent wel een manquote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, credits speel ik door naar Fanta, JB en IrCute
[..]
52 om precies te zijn maar nee, ik ben geen man
52? Echte gilf hiero.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Hehehe.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, gelukkig waren we al bijna thuis. Dat werd nog een stevige after
[..]
130 mg ongeveer. Tegenwoordig is 180 mg de standaard zo ongeveer
Op laten sporen door Scotland Yard connecties via de special agent Questequelalqlallar die hier wel eens postquote:Op woensdag 12 november 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat mag u, verwacht ik dan wel een voet en of rugmassagequote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Heb nog een zakje onbekend wit poeder liggen, interesse? Dm je adres maar, stuur ik het je opquote:Op woensdag 12 november 2014 20:58 schreef Awesome_ het volgende:
Etha drukt ze nu ook. Zwarte Dumbells en gele eleikootjes. Prima spul.
Ik vind jou wel een Mark. Goed geraden toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat mag u, verwacht ik dan wel een voet en of rugmassage
Nah, vind Klaas wel watquote:Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Mark. Goed geraden toch?
Shemantube.comquote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef Weissman het volgende:
Ik heb nog 1 fapbeurt over vandaag volgens de app. Iemand tips?
lucille wernerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef Weissman het volgende:
GHB?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb nog een zakje onbekend wit poeder liggen, interesse? Dm je adres maar, stuur ik het je op
Ik had verwacht dat jij een grotere slurf zou hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Weissman het volgende:
Dit is trouwens mijn nieuwe streeffysiek;
[ afbeelding ]
Jahroon, de Alwetende!quote:
Haha, shit. Nou, morgen rond 14:00 ga ik trainen, hij weet waarquote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Op laten sporen door Scotland Yard connecties via de special agent Questequelalqlallar die hier wel eens post
Voorruit dan maar!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat mag u, verwacht ik dan wel een voet en of rugmassage
net zo geloofwaardig als 'ik heb nog 1600kcals over'quote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef Weissman het volgende:
Need a spotquote:Op woensdag 12 november 2014 21:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jahroon, de Alwetende!
[..]
Haha, shit. Nou, morgen rond 14:00 ga ik trainen, hij weet waar
[..]
Voorruit dan maar!
Sinds de kwarktaart niet meer he Eugènequote:Op woensdag 12 november 2014 21:07 schreef Awesome_ het volgende:
Laatste keer dat ik 1600kcals 'over had'
Spuiten, snuiven, slikken, roken? Weet niet eens wat het is man, en daarbij ben ik niet zo stoer als julliequote:Op woensdag 12 november 2014 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon samen met je chick op Glow doen. Die lampjes zijn al fucking spacend van zichzelf.
Gewoon alles in een vloeitje doorslikken komt het altijd goedquote:Op woensdag 12 november 2014 21:10 schreef Champy het volgende:
[..]
Spuiten, snuiven, slikken, roken? Weet niet eens wat het is man, en daarbij ben ik niet zo stoer als jullie
Ik heb ook echt geen flauw idee man. Henk is als een drugshond met die dingen. Maar dan met plaatjes. Hij zal zo wel uitsluitsel komen geven. Heb em al geappt dat ie ff op FOK moet komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:10 schreef Champy het volgende:
[..]
Spuiten, snuiven, slikken, roken? Weet niet eens wat het is man, en daarbij ben ik niet zo stoer als jullie
I see what you did therequote:
Ik zou ipv zoeken neuken zeggen dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Makkers, als iemand mij vraagt naar mijn hobby's, is het sociaal gezien dan acceptabel als ik 'zoeken naar lekkere tranny pics' opnoem?
Ja maar in Nederland zijn die er vrijwel niet, dus moet ik het voorlopig houden bij het opzoeken van kklekkere pics.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zou ipv zoeken neuken zeggen dan.
Want anders denken ze wat een freak
Waarom ga je niet naar zo'n councelinggroep voor tranny's. Beetje doen alsof je er zelf ook over na zit te denken maar ondertussen de leukste uit het praatgroepje palen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Makkers, als iemand mij vraagt naar mijn hobby's, is het sociaal gezien dan acceptabel als ik 'zoeken naar lekkere tranny pics' opnoem?
vnd ik primaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Gok speed / mdma. Coke is te duur om zo rond te laten slingerenquote:
Dat is een goed idee vriendinnejt.e Jij bent soms echt evil. Maar op een goede manier.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar zo'n councelinggroep voor tranny's. Beetje doen alsof je er zelf ook over na zit te denken maar ondertussen de leukste uit het praatgroepje palen.
Echt een kk aardige gozer dit hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vnd ik prima
ik vind het gewon heerlijk dat mensen zichzelf willen zijn
Ik heb jouw interesse in trannies ook geaccepteerd en omarmd, waarom krijg ik niet deze erkenning?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt een kk aardige gozer dit hè.
Drugs-test.nlquote:Op woensdag 12 november 2014 21:10 schreef Champy het volgende:
[..]
denk keta, speed is grijzer en fijner van structuur, coke is witter en fijnerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Drugs-test.nl
Pep, mdma of keta gok ik. Het verschil ruik je wel.
Erkenning moet je verdienen, niet eisen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb jouw interesse in trannies ook geaccepteerd en omarmd, waarom krijg ik niet deze erkenning?
Dan word het tijd dat je zwaarder gaat.quote:
Wow, wil je zeggen dat ik het niet verdien. Sinds je in to trannies bent ben je wel sassy geworden Deuce. Ik weet niet of ik dit kan accepteren.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Erkenning moet je verdienen, niet eisen.
Beetje zoals respect.
Hoor dit niet in het hoofddoeken topiquequote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow, wil je zeggen dat ik het niet verdien. Sinds je in to trannies bent ben je wel sassy geworden Deuce. Ik weet niet of ik dit kan accepteren.
Kleur van pep kan heel erg verschillen afhankelijk van de vervuiling. Maar keta of M it is ja. Het is wat meer kristalachtig als ik het goed ziequote:Op woensdag 12 november 2014 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk keta, speed is grijzer en fijner van structuur, coke is witter en fijner
Klopt, shoulder press loopt wel wat achter eigenlijk. Al paar weken vast op 12 kiloquote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan word het tijd dat je zwaarder gaat.
No pussies allowed madame!
Hoezo sinds ik into trannies ben? Alsof dat iets recents is. I was born this way baby.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow, wil je zeggen dat ik het niet verdien. Sinds je in to trannies bent ben je wel sassy geworden Deuce. Ik weet niet of ik dit kan accepteren.
Haha. Dat kan toch niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan word het tijd dat je zwaarder gaat.
No pussies allowed madame!
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoor dit niet in het hoofddoeken topique
Ik liet een scheetje toen deze reacties op mijn scherm verschenen. Is dit een teken van moeder natuur om aan te duiden dat deze mannen over een bepaald IQ beschikken die zo laag is dat ze alleen maar bevoegd zijn om te communiceren met mijn flatus?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Weissman het volgende:
Wat doet die zwakbegaafde hoofddoek hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |