I see what you did therequote:
Ik zou ipv zoeken neuken zeggen dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Makkers, als iemand mij vraagt naar mijn hobby's, is het sociaal gezien dan acceptabel als ik 'zoeken naar lekkere tranny pics' opnoem?
Ja maar in Nederland zijn die er vrijwel niet, dus moet ik het voorlopig houden bij het opzoeken van kklekkere pics.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zou ipv zoeken neuken zeggen dan.
Want anders denken ze wat een freak
Waarom ga je niet naar zo'n councelinggroep voor tranny's. Beetje doen alsof je er zelf ook over na zit te denken maar ondertussen de leukste uit het praatgroepje palen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Makkers, als iemand mij vraagt naar mijn hobby's, is het sociaal gezien dan acceptabel als ik 'zoeken naar lekkere tranny pics' opnoem?
vnd ik primaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Gok speed / mdma. Coke is te duur om zo rond te laten slingerenquote:
Dat is een goed idee vriendinnejt.e Jij bent soms echt evil. Maar op een goede manier.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar zo'n councelinggroep voor tranny's. Beetje doen alsof je er zelf ook over na zit te denken maar ondertussen de leukste uit het praatgroepje palen.
Echt een kk aardige gozer dit hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vnd ik prima
ik vind het gewon heerlijk dat mensen zichzelf willen zijn
Ik heb jouw interesse in trannies ook geaccepteerd en omarmd, waarom krijg ik niet deze erkenning?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt een kk aardige gozer dit hè.
Drugs-test.nlquote:Op woensdag 12 november 2014 21:10 schreef Champy het volgende:
[..]
Spuiten, snuiven, slikken, roken? Weet niet eens wat het is man, en daarbij ben ik niet zo stoer als jullie
denk keta, speed is grijzer en fijner van structuur, coke is witter en fijnerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Drugs-test.nl
Pep, mdma of keta gok ik. Het verschil ruik je wel.
Erkenning moet je verdienen, niet eisen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb jouw interesse in trannies ook geaccepteerd en omarmd, waarom krijg ik niet deze erkenning?
Dan word het tijd dat je zwaarder gaat.quote:
Wow, wil je zeggen dat ik het niet verdien. Sinds je in to trannies bent ben je wel sassy geworden Deuce. Ik weet niet of ik dit kan accepteren.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Erkenning moet je verdienen, niet eisen.
Beetje zoals respect.
Hoor dit niet in het hoofddoeken topiquequote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow, wil je zeggen dat ik het niet verdien. Sinds je in to trannies bent ben je wel sassy geworden Deuce. Ik weet niet of ik dit kan accepteren.
Kleur van pep kan heel erg verschillen afhankelijk van de vervuiling. Maar keta of M it is ja. Het is wat meer kristalachtig als ik het goed ziequote:Op woensdag 12 november 2014 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk keta, speed is grijzer en fijner van structuur, coke is witter en fijner
Klopt, shoulder press loopt wel wat achter eigenlijk. Al paar weken vast op 12 kiloquote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan word het tijd dat je zwaarder gaat.
No pussies allowed madame!
Hoezo sinds ik into trannies ben? Alsof dat iets recents is. I was born this way baby.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow, wil je zeggen dat ik het niet verdien. Sinds je in to trannies bent ben je wel sassy geworden Deuce. Ik weet niet of ik dit kan accepteren.
Haha. Dat kan toch niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan word het tijd dat je zwaarder gaat.
No pussies allowed madame!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |